Kaikki jotka tahdotte rukouspyyntönne

Jeesuksen nimessä

apua Vapahtajalta anoen, kirjoittakaa pyyntönne, sillä Abba Isä kuulee.

Sitä en tiedä, kuinka kauan voimme itsekukin täällä Herraamme palvella ja rukoilla ja anoa, mutta jokainen päivä on siihen otollinen pyhässä nimessään ja Armon ja Rukouksen Hengessä, amen.

9

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tapeliini

Rukous on samalla suurin uskontunnustus; uskaltaa jättäytyä Herran käsivarsille. Rukoukseen vastaaminen kun ei aina mene oman milen mukaan, vaan siinäkin on taivuttava Herran tahroon. Luottaa että Hän tietää paremmin kuin minä itse. ja voi kun se on välillä haasteellista!

- Jumalan kämmenelle-

• Herraan Jeesukseen

turvaaminen on viisautta, samoin tahtonsa tuntemisen halajaminen vanhurskaudessa ja pyhyydessä.

Isän Jumalan siunausta Jeesuksen nimessä sinulle Jumalan kämmenellä.

• Kadulla nälkäkuolema

Voiko olla jumalan tahto, että kuolen nälkään kodittomana?
      Olen rukoillut jo vuosia, että saisin työtä ja puolison, mutta olenkin joutunut velkakierteeseen, kun ajattelin, että minua vain koetellaan ja lopulta saan avun.

Nyt tilanne on se, että enää en syö ennen kuin olen saanut velkani maksettua... velat ovat nyt niin suuret, ettei enää enempää saa.

• rukoilen puolestasi

Jeesuksen nimessä Jumalan tahdon tapahtumista ja siunausta.

• Etsitään aina ensin

Jumalan valtakuntaa ja vanhurskauttaan otolliseksi opetukseksi ja mielenlaaduksi ja turvataan Herraan Jeesukseen, Herra antaa meille kaiken muun mitä elämässämme tarvitsemme ja tietää kaiken. Rakastetaan Herraa Jeesusta tekemällä tahtoaan opetuksensa mukaan.

• Onneksi en ole uskis

Jumala jeesuksineen ovat vain satua ja höpötystä ja siksi rukouksenne eivät toimi.

• Olet väärässä 3:ssa!

kaikessa, sillä elävät uskikset Pyhästä Hengestä ovat autuaita ainoina ihmisinä Jumalan valtakunnassa nimensä Jeesuksen elämänkirjassa.

Tämän maailman valheet ovat satua ja höpötystä, mutta Raamattu ja sen sisältö vastaanotettuna elävässä vedessä ja Pyhässä Hengessä ovat armo ja totuus Luojalta, jonka luomistyöt voit nähdä avaruudessa ja maailmassa sen monimuotoisuudessaan ja myös itsessäsi ihmisenä, sillä olet arvokkaaksi Jumalan kuvaksi luotu ja Luoja halajaa sitä henkeä, jonka on sinuun pistänyt jotta eläisit ja sen merkitys on Jeesuksen opetuslapseus ja pääsy valtakuntaansa syömään elämän puusta, joka on Jumalan Kaupungissa Jeesuksen hallinnassa ja autuudessa, amen.

Myös kolmannessa olet väärässä paitsi epäuskoisten rukousten suhteen et ole väärässä, sillä uskoa on mahdoton olla otollinen Jumalalle, sillä sen, joka tykönsä tulee ja mielisuosiotansa etsii kannattaa uskoa ja myös epäuskoisille sitä annetaan kunhan anotaan tai vaikka käännytään uskisten puoleen, jotka rukoilevat Hengessä ja totuudessa.

Jos tahdot voin rukoilla sinulle uskoa, mutta sen lisäksi sinun kannattaa myös tahtoa etsiä Jumalan valtakuntaa Jeesuksen nimessä ja anoa Pyhän Hengen siunausta ja opetusta ja voimaa. Tästä kaikesta on hyvä kiittää ja kunnioittaa, sillä on suurta Jumalan armoa ja rakkautta jokaista kuvaksi luotuaan kohtaan, niinkuin myös Jeesus tuli ihmiseksi ja Immanueliksi ja tarkoittaa ´Jumala kanssamme´.

• evanlelistan pyytö

Rukoillaankristillisten lasten ja nuorten leirien puolesta täällä kotimaassa ja Venäjällä.

• Herramme Jeesuksen

nimessä ja siunaustaan pyytäen elävää sanaansa hyväksi siemeneksi joka saa monissa kasvaa perintöosaan pyhitettyjen joukossa nimet Uhrilampaan elämänkirjassa ja pääsyksi Uuteen Jerusalemiin sen hyvän sanoman mukaan joka on meille kaikille Raamatussa annettu.

Herran Jeesuksen siunaus puhujille ja valvojille Pyhässä Hengessä kokea Herran hengellistä rikkausta ja valkeutta ja armonvälitystä kaikille. Samoin varjellus kaikesta pahasta ja huonosta Herran hyvyyden siipien suojassa.

Kiittävää ja kunnioittavaa mielenlaatua kaikkeen kaikille noilla kesäleireillä ja sen jälkeissä uudistumisessa ja vaelluksessa, amen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe