unohti poimineensa niitä joskus itse:
mistä sikalasta se rasistinen ***** tänne oikein on kärrätty ja kuka sitä ensimmäiseksi rupesi kärräämään? Oliko se Aittoniemi, jonka työtä sittemmin ovat jatkaneet Halme, Halla-aho ja Soini?
Kaksi ensimmäitä kikkaretta ovat jo kokeneet luonnollisen poistuman, ja jälkimmäisistäkin on helppo päästä eroon: jättää vain äänestämättä, tai äänestää fiksumpia ihmisiä.
Muuten olen sitä mieltä, ettei Halla-ahoa olisi kannattanut käräjille viedä. Onhan se vihoviimeinen mölöpössi, mutta aivan ansiotonta arvonnousua sille on että oikeudenkäynnin vuoksi se itse leipoo itsestään sananvapauden marttyyrin. Ei se mikään Rushdie ole.
Halla-aho on joillekin mielipidejohtaja - mutta30.7.2010 19:29
ei toki minulle. Hän on sitoutumaton perussuomalainen, joka yrittää ratsastaa eduskuntaan ennakkoluuloisten aasien äänillä.
Muuten, olenko ainoa jota häiritsee Halla-ahon ylimielisyys?
ymmärsit väärin - mutta26.5.2010 18:05
ei se mitään, selvennetään: en tarkoittanut, että Thors olisi vihaa lietsonut, vaan Halla-aho.
kaikki ei ole leikkiä - mutta16.6.2009 20:47
suokaa anteeksi, en ihan kaikkia viestejä jaksa ottaa tosissani. Joskus muuten tuntuu siltä, että itseään maahanmuutokriittisiksi tituleeraavat ihmiset ovat jokseenkin huumorintajuttomia. Ainakin Halla-ahon blogista käy ilmi, ettei äijällä juuri huumorintajua ole (jos hänellä joskus jotain yritystäkään sihen suuntaan on, se on kehnoa, kökköä). Huumorintaju on henkevyyden mitta, ja sillä mitalla Halla-aho on vähäpätöiseksi todettu.
halpa kopio peräsi helmiä
19
78
Vastaukset
- z.o
miksi sinä luet H-Ahon blogia? Taidat olla vakavasti häiriintynyt. - Mutta jutellaan, eihän sitä teidä vaikka parantuisit. Onhan näitä ihmeparantumisia sattunut aikaisemminkin.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhimys
. - - mutta
ei minua sentään pyhimykseksi tarvitse julistaa, vaikka Halla-ahon lätinän läpi näenkin. Toki minun piti sitä joskus vähän lukea, miten minä muuten sitä olisin voinut kritisoidakaan? Tunne vihollisesi! ;)
Jos tulit katsoneeksi päiväyksiä, huomasit varmaan, että osa näistä postauksista oli varsin vanhoja. Niinpä mukana on myös tietoa joka ei enää pidä paikkaansa: Halla-aho ei enää ole edes leikisti sitoutumaton, vaan perussuomalaisten jäsen.
Siinä olet kyllä oikeassa, että Halla-ahon lukemisen voi jättää, kun sen blogin roskaksi havaitsee. Niin minäkin olen tehnyt.- - mutta
tämä hallafobia alkaa haitata jo jokapäiväistä elämääni. Ei ole helppoa taistella yhden neidin sotaa kansanedustajaa vastaan.
- - mutta
- mutta kirjoitti:
tämä hallafobia alkaa haitata jo jokapäiväistä elämääni. Ei ole helppoa taistella yhden neidin sotaa kansanedustajaa vastaan.
neiti on hyvä ja lopettaa niin nimimerkkini lainailun kuin Jani Toivolan solvaamisenkin.
- vaikka
minulla ei koskaan ole ollut kovin korkeita käsityksiä hallanpanemien höpöttäjien "maahanmuuttokritiikin" tasosta, onnistutte te aina alittamaan riman. Ei teitä voi aliarvioida. Ei teistä voi tehdä edes parodiaa. Teette sen itse. "Maahanmuutokritiikistä" on tullut pelkkä huono vitsi.
- eihän
teistä ole ketään kyykyttämään. Itsenne kyllä teette naurunalaisiksi.
- - mutta
minuahan sanotaankin neidiksi vain siksi, että en hätkähdä sen paremmin säälittävistä kyykyttämisyrityksistä kuin viestieni poistoistakaan. Kestän kaiken kuin mies, mitä halvoista kopiokisuista ei voi sanoa.
- - mutta
eihän sitä tapahdu kuin sinun märissä unissasi. Sinä kuvittelet, me muut näemme. Sori. Olet aina ikuinen kakkonen, mutta itsepä sellaiseksi rupesit. Sitä saa mitä tilaa.
- niin se käy:
- mutta kirjoitti:
eihän sitä tapahdu kuin sinun märissä unissasi. Sinä kuvittelet, me muut näemme. Sori. Olet aina ikuinen kakkonen, mutta itsepä sellaiseksi rupesit. Sitä saa mitä tilaa.
halpa kopioni poisti (tätä lukuun ottamatta: - mutta 15.6.2011 12:37; se erottuukin joukosta, koska se on kehno) omat viestinsä ketjusta. Hänellä ei ole mitään keinoa päihittää minua, mutta ehkä hän ajattelee, että minä pystyn siihen itse.
- - mutta
niin se käy: kirjoitti:
halpa kopioni poisti (tätä lukuun ottamatta: - mutta 15.6.2011 12:37; se erottuukin joukosta, koska se on kehno) omat viestinsä ketjusta. Hänellä ei ole mitään keinoa päihittää minua, mutta ehkä hän ajattelee, että minä pystyn siihen itse.
jos totta puhutaan, en pysty muuhun kuin kitisemään neitimäisesti täällä netissä.
- Mutta nyt on jo syytä lopettaa tämä synkkä yksinpuhelu. - - mutta
mistä arvasit suurimman mielihaluni?
- kiemunki
mitäs luulet, että monikulttuurisuudesta, moniarvoisesta yhteiskunnasta, ja suvaitsevaisuudesta on tullut? aina huonokin vitsi on parempi, kuin kirosana...
- - mutta
"maahanmuuttokritiikin" uskottavuutta eivät enää parit Halla-hopon tarkoitushakuisesti valitsemat tilastot tämän jälkeen pelasta. Ihan silkkaa perifasismiahan teikäläisten kirjoittelu on: erimielisyys ymmärretään petokseksi ja vannotaan sellaisten arkaaisten näennäisarvojen kuin rotu, veri ja johtaja nimeen.
- Alat oppia
Kiitos kiittämisestä.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770