Jehovan todistajat
Jere ja Anu uskovat Jehovaan, Raamattuun ja paratiisiin. Siinä välissä ehtii silti myös tavata ystäviä ja pelata vaikka tanssimattopeliä. Käsikirjoitus ja ohjaus: Katri Puro.
http://tv1.yle.fi/ohjelmat/asia/mun-heimo
http://youtu.be/1iIhXsgDVx4
http://youtu.be/Ak3AfzSmT4s
http://youtu.be/DHjNq4qoPrQ
TV-ohjelma todistajista
33
166
Vastaukset
- Paradiisooon.....
Hyvä ohjelma.
Odottelen Paratiisia tämän kaiken riitelyn keskellä innolla....- Minäkin odotin
Paratiisin piti tulla 1975 ja odottelin vielä 25 vuotta sen jälkeenkin, mutta kun kaikki ennusmerkit oli ja on edelleen perseellään, niin nyt odotan elämältä ja olen saanutkin uuden näkökulman ja siinä ei ole mitään harhaa.
Kun nyt menet kesänkonventtiin, niin muista -20 luvun jt lupaus "miljoonat, jotka nyt elävät eivät kuole koskaan" :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) - exexex
Minäkin odotin kirjoitti:
Paratiisin piti tulla 1975 ja odottelin vielä 25 vuotta sen jälkeenkin, mutta kun kaikki ennusmerkit oli ja on edelleen perseellään, niin nyt odotan elämältä ja olen saanutkin uuden näkökulman ja siinä ei ole mitään harhaa.
Kun nyt menet kesänkonventtiin, niin muista -20 luvun jt lupaus "miljoonat, jotka nyt elävät eivät kuole koskaan" :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))Hei, vt-seuran lupaus, ei se ole niin nöpönuukaa. Ehkä jehova erehtyi tai laski väärin..?
exexex kirjoitti:
Hei, vt-seuran lupaus, ei se ole niin nöpönuukaa. Ehkä jehova erehtyi tai laski väärin..?
Ei sinun tarvitse uskoa mitä vt-seura sanoo. Anna toisten uskoa mitä haluavat.
- uskon Raamattuun
Pyhä Raamattu UM-käännöshttp://www.watchtower.org/fi/raamattu/mt/chapter_024.htm
Matteus 24:36-39
36 Siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivaiden enkelit eikä Poika, vaan ainoastaan Isä. 37 Sillä niin kuin Nooan päivät olivat, niin tulee Ihmisen Pojan läsnäolo olemaan. 38 Sillä niin kuin ihmiset olivat noina päivinä ennen vedenpaisumusta: söivät ja joivat, miehet menivät naimisiin ja naisia naitettiin aina siihen päivään saakka, jona Nooa meni arkkiin, 39 eivätkä panneet merkille, ennen kuin vedenpaisumus tuli ja pyyhkäisi heidät kaikki pois, niin tulee Ihmisen Pojan läsnäolo olemaan.
Kirkkoraamattu-38 http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Matt.24.html
36. Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivasten enkelit, eikä myöskään Poika, vaan Isä yksin.
37. Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva.
38. Sillä niinkuin ihmiset olivat niinä päivinä ennen vedenpaisumusta: söivät ja joivat, naivat ja naittivat, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin,
39. eivätkä tienneet, ennenkuin vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki; niin on myös Ihmisen Pojan tulemus oleva. - vuf-vuf....
Tosi hyvä ohjelma.
Vaikee kuvitella et filmin todistajat rähjäis kuten exät tällä saitilla......- huvittuneenakatson
juu ei tietenkään, tuo kiiltokuvapoppoo kuvastaakin koko porukkaa hyvin... not.
Onko rähjäämistä tuoda esiin vt-seuran valheet? Miksi suhtaudut agressivisesti siihen, että joku tietää lahkostasi enemmän kuin sinä?
Voi olla vaikeaa vastata, mutta toki voit taas jatkaa henkilöön käymistä - sitä useat muutkin jt:t harrastavat, kun ei asioihin osata vastata. - voi kuule
Jt rähjää kotona, työpaikoilla,valtakunnansalilla, salityömailla, kapakoissa, nakkiputiikilla, koulussa, ym. Et voi kenestäkään mennä takuuseen. Kaikkihan haluavat antaa itsestään myönteisen kuvan. Todellisuus on vain joskus ihan muuta. Nähty on.
- - helel -
huvittuneenakatson kirjoitti:
juu ei tietenkään, tuo kiiltokuvapoppoo kuvastaakin koko porukkaa hyvin... not.
Onko rähjäämistä tuoda esiin vt-seuran valheet? Miksi suhtaudut agressivisesti siihen, että joku tietää lahkostasi enemmän kuin sinä?
Voi olla vaikeaa vastata, mutta toki voit taas jatkaa henkilöön käymistä - sitä useat muutkin jt:t harrastavat, kun ei asioihin osata vastata.Millä tavalla kommenttisi liittyy aloitukseen? Ja miksi keskityt kirjoittajaan etkä asiaan?
- - helel -
voi kuule kirjoitti:
Jt rähjää kotona, työpaikoilla,valtakunnansalilla, salityömailla, kapakoissa, nakkiputiikilla, koulussa, ym. Et voi kenestäkään mennä takuuseen. Kaikkihan haluavat antaa itsestään myönteisen kuvan. Todellisuus on vain joskus ihan muuta. Nähty on.
Oletko ottanut lääkkeesi? Ne kuulemma auttavat hallusinaatioihin.
- hau hau hau hauuuuuu
- helel - kirjoitti:
Oletko ottanut lääkkeesi? Ne kuulemma auttavat hallusinaatioihin.
Koira (narttu) haukkuu, mutta karavaani kulkee :-))
- - helel -
hau hau hau hauuuuuu kirjoitti:
Koira (narttu) haukkuu, mutta karavaani kulkee :-))
Mikä karavaani? Ei täällä mitään karavaania ole.
Tilaatko ajan hoitoon itse vai tarvitsetko apua? - Kuljet mukana
- helel - kirjoitti:
Mikä karavaani? Ei täällä mitään karavaania ole.
Tilaatko ajan hoitoon itse vai tarvitsetko apua?Hyppääpä hetkeksi sivuun, niin näet koko jt karavaanin-hupaisan näköistä, näin sivusta seurattuna :-))
- - helel -
Kuljet mukana kirjoitti:
Hyppääpä hetkeksi sivuun, niin näet koko jt karavaanin-hupaisan näköistä, näin sivusta seurattuna :-))
Mistä olet saanut päähäsi, että kuljen karavaanin mukana?
Ihmiset, jotka koettavat asettaa toiset tiettyyn muottiin omien mielikuviensa mukaan ovat todella tympäiseviä.
Yritä nähdä asiat hiukan laajemmin.
- Silläsipuli
Tämä jehovan todistajia käsittelevä ohjelma oli myös tosi hyvä: http://www.yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=4&ag=100&t=&a=9874
- missä naiset?
No täähän on SUPER!
Siinä on käytetty todella luotettavaksi todistettua tietolähdettä:
Suomi24/Jt-palstaa!!! ;D
Sen luotettavampaa lähdettähän ei olekaan..
Ihailtavaa AMMATTITAITOA osoittaa tv_toimittaja kun siihen perustaa hommansa.
Ja jättää Meilon nolon erottamissyynkin mainitsematta...
Sympatiat on tekijällä jo alkuvaiheessa erotettujen puolella....
Todellakin:jäin kaipaamaan erotettuja Jt-naisia?
Eikö naisia eroteta laisinkaan? - eikö ????
missä naiset? kirjoitti:
No täähän on SUPER!
Suomi24/Jt-palstaa!!! ;D
Eikö naisia eroteta laisinkaan?Todellakin:jäin kaipaamaan erotettuja Jt-naisia?
Eikö naisia eroteta LAISINKAAN? - Alistettu vaimo
missä naiset? kirjoitti:
No täähän on SUPER!
Suomi24/Jt-palstaa!!! ;D
Eikö naisia eroteta laisinkaan?Nää asiat mitkä tältä Suomi24-palstalta on poimittu tuohon ohjelmaan voin kyllä omasta kokemuksestani vahvistaa todeksi ja niin taisi tehdä myös ohjelmassa esiintynyt ex-vanhin. että älä mussuta ja puhu asioista joista et mitään tiedä. Mua ei sais enää kirveelläkään istumaan niiden pervojen vanhinten eteen. Silloin olin niin nöyrää tyttöä etten tajunut kieltäytyä. Elämäni hirvein kokemus :(
- eronnut itse
Alistettu vaimo kirjoitti:
Nää asiat mitkä tältä Suomi24-palstalta on poimittu tuohon ohjelmaan voin kyllä omasta kokemuksestani vahvistaa todeksi ja niin taisi tehdä myös ohjelmassa esiintynyt ex-vanhin. että älä mussuta ja puhu asioista joista et mitään tiedä. Mua ei sais enää kirveelläkään istumaan niiden pervojen vanhinten eteen. Silloin olin niin nöyrää tyttöä etten tajunut kieltäytyä. Elämäni hirvein kokemus :(
Paskapuhetta.
- - helel -
Alistettu vaimo kirjoitti:
Nää asiat mitkä tältä Suomi24-palstalta on poimittu tuohon ohjelmaan voin kyllä omasta kokemuksestani vahvistaa todeksi ja niin taisi tehdä myös ohjelmassa esiintynyt ex-vanhin. että älä mussuta ja puhu asioista joista et mitään tiedä. Mua ei sais enää kirveelläkään istumaan niiden pervojen vanhinten eteen. Silloin olin niin nöyrää tyttöä etten tajunut kieltäytyä. Elämäni hirvein kokemus :(
Joo, lienet itse violetti joka joko puhuu tieten tahtoen paskaa tai on höynäytettävä idiootti.
- Alistettu v
eronnut itse kirjoitti:
Paskapuhetta.
Väitätkö siis, että kokemukset joiden vuoksi olen käynyt läpi terapiat ja lääkehoidot ja melkein ollut jojossa kiikkumassa ovat valhetta. Kiitos nyt tästäkin mielipiteestäsi. Enköhän itse tiedä paremmin mitä olen käynyt läpi ja mitä en. Surullista on, että sinun kaltaisiasi täysin tunnekuolleita ihmisiä tästä maailmasta löytyy :(
- - helel -
Alistettu v kirjoitti:
Väitätkö siis, että kokemukset joiden vuoksi olen käynyt läpi terapiat ja lääkehoidot ja melkein ollut jojossa kiikkumassa ovat valhetta. Kiitos nyt tästäkin mielipiteestäsi. Enköhän itse tiedä paremmin mitä olen käynyt läpi ja mitä en. Surullista on, että sinun kaltaisiasi täysin tunnekuolleita ihmisiä tästä maailmasta löytyy :(
Ei kukaan varmastikaan kiistä sitä että olet ollut hoidossa ym., syy siihen voi olla mikä vaan.
eikö ???? kirjoitti:
Eikö naisia eroteta LAISINKAAN?Kyllä; olen nainen ja minut erotettiin vajaa puoli vuotta sitten ja ihan syystä. MILLOINKAAN en tule sanomaan pahaa sanaa Jehovan todistajista; tänään olin konventissa ja tajusin miten ikävä minulla on takaisin järjestöön. Toivon että saan elämäni raiteilleen ja jaksan ponnistella takaisin.
- hi-hiih rasvattujämä
Kyllä vaan, etenkin semmoselle joka on tutustunut Valkilan ja Meilon kirjoituksiin ja motiiveihin lähemmin... ;D
- 5 + 4
Nuo mainitsemasi ko. kirjoittajien kirjoituksiin tutustuneet ovat kuitenkin olleet kykenemättömiä vastaamaan esille nostettuihin oleellisiin asioihin.
On se kuitenkin erikoinen asia, ettei järjestön historiaa, oppeja ja tekemisiä kyetä perustelemaan, vaikka sitä Ainoana Oikeana Totuutena ja ainoana pelastuksena pian kohtaavssa Harmagedonissa, ihmisten koteihin viedäänkin.
Väki vaihtuu tälläkin palstalla ajoittain, mutta Jt-mielisten puolustelijoiden "argumentointi" säilyy aina vain samanlaisena rajoittuen viestisi kaltaiseen arvomaailmaan ja "kesksuteluun" jehovantodistajuudesta ja sen perusteista.
Nyt kesän konventissa väki saa jälleen hyvin tehokasta opetusta ja muistutusta henkilöön käymisestä, yleistävästä, halventavasta ja agressiivisestä leimaamisesta, parjaamisesta, epäoikeudenmukaisesta tuominnasta ja oleellisen ohi puhumisesta, teeman vastustajat / luopiot alla. Tässä suhteessa ei mitään uutta taivaan alla.
Ps. Palstalla oli noin vuosi sitten eräs Jt nimimerkillä "minä vaan" ( taisi olla ns. tienraivaaja / kokoajan palvelija ), joka oli poikkeus tuosta henkilöön käyvien ja suutaan pieksävien Jt-mielisten joukosta, joka tulee mainita hänen kunniakseen. Hän pysyi aina asiallisena ja yritti argumentoida ja puolustaa järjestön tulkintoja, vaikka väistämättä ajautuikin kerta toisensa jälkeen umpikujaan ja joutui väistelemään ja kaartelemaan tai tyystin vaikenemaan. Mutta hänen käytöksensä muutoin oli esimerkillinen vaikka joutuikin toisinaan provosoinnin kohteeksi, jota viimemainittu taasen ei ole hyväksyttävää. - - helel -
5 + 4 kirjoitti:
Nuo mainitsemasi ko. kirjoittajien kirjoituksiin tutustuneet ovat kuitenkin olleet kykenemättömiä vastaamaan esille nostettuihin oleellisiin asioihin.
On se kuitenkin erikoinen asia, ettei järjestön historiaa, oppeja ja tekemisiä kyetä perustelemaan, vaikka sitä Ainoana Oikeana Totuutena ja ainoana pelastuksena pian kohtaavssa Harmagedonissa, ihmisten koteihin viedäänkin.
Väki vaihtuu tälläkin palstalla ajoittain, mutta Jt-mielisten puolustelijoiden "argumentointi" säilyy aina vain samanlaisena rajoittuen viestisi kaltaiseen arvomaailmaan ja "kesksuteluun" jehovantodistajuudesta ja sen perusteista.
Nyt kesän konventissa väki saa jälleen hyvin tehokasta opetusta ja muistutusta henkilöön käymisestä, yleistävästä, halventavasta ja agressiivisestä leimaamisesta, parjaamisesta, epäoikeudenmukaisesta tuominnasta ja oleellisen ohi puhumisesta, teeman vastustajat / luopiot alla. Tässä suhteessa ei mitään uutta taivaan alla.
Ps. Palstalla oli noin vuosi sitten eräs Jt nimimerkillä "minä vaan" ( taisi olla ns. tienraivaaja / kokoajan palvelija ), joka oli poikkeus tuosta henkilöön käyvien ja suutaan pieksävien Jt-mielisten joukosta, joka tulee mainita hänen kunniakseen. Hän pysyi aina asiallisena ja yritti argumentoida ja puolustaa järjestön tulkintoja, vaikka väistämättä ajautuikin kerta toisensa jälkeen umpikujaan ja joutui väistelemään ja kaartelemaan tai tyystin vaikenemaan. Mutta hänen käytöksensä muutoin oli esimerkillinen vaikka joutuikin toisinaan provosoinnin kohteeksi, jota viimemainittu taasen ei ole hyväksyttävää.Tällä palstalla exien "argumentointi" säilyy aina vaan samanlaisena: henkilöön siirtyvää argumentointia ja tarkoituksellista paskan levitystä.
Sitä on ihan oikein vastustaa sillä valheelle ei tarvitse antaa periksi. - dreams only
5 + 4 kirjoitti:
Ps. Palstalla oli noin vuosi sitten eräs Jt nimimerkillä "minä vaan" ( taisi olla ns. tienraivaaja / kokoajan palvelija ), joka oli poikkeus tuosta henkilöön käyvien ja suutaan pieksävien Jt-mielisten joukosta, joka tulee mainita hänen kunniakseen. Hän pysyi aina asiallisena ja yritti argumentoida ja puolustaa järjestön tulkintoja, vaikka väistämättä ajautuikin kerta toisensa jälkeen umpikujaan ja joutui väistelemään ja kaartelemaan tai tyystin vaikenemaan. Mutta hänen käytöksensä muutoin oli esimerkillinen vaikka joutuikin toisinaan provosoinnin kohteeksi, jota viimemainittu taasen ei ole hyväksyttävää.exät on selvännäkijöitäkin ?
Nyt kesän konventissa väki saa jälleen hyvin tehokasta opetusta ja muistutusta henkilöön käymisestä, yleistävästä, halventavasta ja agressiivisestä leimaamisesta, parjaamisesta, epäoikeudenmukaisesta tuominnasta ja oleellisen ohi puhumisesta, teeman vastustajat / luopiot alla. Tässä suhteessa ei mitään uutta taivaan alla. ----------------
Ekat konventit on tämän viikon lopulla...mutta nähty jo unissa ohjelmat...? - nähtyabout40kertaa
dreams only kirjoitti:
exät on selvännäkijöitäkin ?
Nyt kesän konventissa väki saa jälleen hyvin tehokasta opetusta ja muistutusta henkilöön käymisestä, yleistävästä, halventavasta ja agressiivisestä leimaamisesta, parjaamisesta, epäoikeudenmukaisesta tuominnasta ja oleellisen ohi puhumisesta, teeman vastustajat / luopiot alla. Tässä suhteessa ei mitään uutta taivaan alla. ----------------
Ekat konventit on tämän viikon lopulla...mutta nähty jo unissa ohjelmat...?Ei kun ne ohjelmat on kuultu ja nähty tasan yhtä monta kertaa, kun on konventit pidetty. Samaa tuubaa vuodesta toiseen. Puolet kuulijoista on siellä olosuhteiden pakosta ja toinen puoli sieraimet väristen uskonorgasmi tuloillaan.
- ugiuhhyyu
- helel - kirjoitti:
Tällä palstalla exien "argumentointi" säilyy aina vaan samanlaisena: henkilöön siirtyvää argumentointia ja tarkoituksellista paskan levitystä.
Sitä on ihan oikein vastustaa sillä valheelle ei tarvitse antaa periksi.sä se jaksat hämmästyttää sillä, kuinka turhia kommentteja löytyy joka aiheeseen(pääasiassa kirjoittajaan).
- 5 + 4
dreams only kirjoitti:
exät on selvännäkijöitäkin ?
Ekat konventit on tämän viikon lopulla...mutta nähty jo unissa ohjelmat...?"dreams only"
Tulevan konventin ohjelmat ovat olleet jo pitkään esillä ja osa ulkomailla jo pidettykin.
Mitä tulee mainitsemaani ohjelmajaksoon, niin sen perussisältö ja "lähestymistapa" on vuosikymministä muuttumaton. - - helel -
ugiuhhyyu kirjoitti:
sä se jaksat hämmästyttää sillä, kuinka turhia kommentteja löytyy joka aiheeseen(pääasiassa kirjoittajaan).
Puhut varmaankin itsestäsi?
Tosin se ei ole mikään hämmästyksen aihe enää. - kymysys?
- helel - kirjoitti:
Tällä palstalla exien "argumentointi" säilyy aina vaan samanlaisena: henkilöön siirtyvää argumentointia ja tarkoituksellista paskan levitystä.
Sitä on ihan oikein vastustaa sillä valheelle ei tarvitse antaa periksi.Mistä katkeruutesi johtuu?
- yök!
- helel - kirjoitti:
Sitä on ihan oikein vastustaa sillä valheelle ei tarvitse antaa periksi.Katsoppa omia kirjoituksiasi vaikkapa tästä viestiketjusta! Olet paskanpuhuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.932168Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452132Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861271
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311100Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men581048- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910