MINKÄ KOKOISET 435g IMPLANTEILLA?

suuruudenhullu

Olen 174/55kg ja kirurgi suositteli minulle 435g implantteja. Itse olisin halunnut isommat, mut pitää tyytyä noihin.. Minkä kokoiset noista arviolta tulee? Tällä hetkellä minulla on hädin tuskin aatakaan, 2 imetystä takana...

31

4704

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ytjköä

Olet noin laihakin. Oletko tietoinen, että noin iso implantti laihalle jolla ei rintoja lähtötilanteessa antaa erittäi epäluonnollisen lopputuloksen?

• Ilmiselvä provo

Lasketaanpa painoindeksi. 1,74 x 1,74 tekee 3,0276. Paino 55 kiloa jaettuna pituuden neliöllä on vaivaiset 18. Siis alipainoinen. Kukaan lääkäri ei mene ehdottamaan alipainoiselle 435 gramman implantteja (jos tuollaista kokoa edes on - yleensä ne luokitellaan kymmenen gramman tarkkuudella).

• pfofof

ne voi olla ison näköiset jos sulla on kovin kapea rintakehä. tod.näk. ne on sopivan kokoiset rintakehääsi nähden, kun kerran lääkäri ehdotti. jos verrataan jenkkeihin esimerkiksi niin toi on aika lailla minimi mitä laitetaan :D luota lääkärin arvioon.

• 5tyuioå¨'

No jos joku lääkäri suostuu tuollaiset alipainoiselle laittamaan, iin vastaus kysymykseen kuinka suuret tulee on päivänselvä: LIIAN SUURET!

• juupajoopa

Veikkaisin, jos nyt A, tuolla saisit C-D :n. En minä ainakaan tuota kovin suurena pidä, olethan aika pitkäkin. Riippuu kovasti rintakehän mallista, minkäkokoinen implantti siihen istuu. Toki, jos kovin laiha olet ja rintasi nyt siis ovat kovin pienet, implantti erottuu herkästi. Mutta niin erottuu pienikin implantti, päinvastoin, pienellä implantilla vaikutelma voi muistuttaa "mandariinejä ihon alla".
      Suomessa nyt muutenkin suositaan kovin pieniä implantteja, joten kaikki yli 300cc:n implantit tuntuvat aiheuttavan päänpuistelua ainakin tällä palstalla. En usko, että kukaan suomalainen kirurgi suostuisi laittamaan liian isoja implantteja kellekään, joten jos sinulle tuonkokoiset on luvattu laittaa,luottaisin kyllä kirurgiin, enkä kenenkään mielipiteeseen netissä.

• vastaväittelijä

No riippuu mitä haluaa. Jos luonnolliset rinnat haluaa, ei voi noin isoja tuohon lähtötilanteeseen laittaa. Suomessa haetaan yleensä uskottavaa lopputulosta, jossain jenkkilässä enemmän näyttävyyttä.
      Ja kyllä ne suomalaisetkin kirurgit osaa laittaa niin isot, ettei niitä kukaan aidoiksi usko paita päälläkään.
      Emme tosin tiedä, onko ap leikkauttamassa itseään Suomessa vai rajan takana. Emme myöskään, onko toive luonnolliset vai "mahdollisimman isot" rinnat.

• mfovfp

hyvät tulee! :)

• juupajoopa

Noin hoikalla ihmisellä, kuin aloittaja, minkäänkokoinen implantti ei näytä oikealta rinnalta. Omasta mielestäni, kun oikein laihalla ihmisellä implantti erottuu selkeästi, on jopa paremman näköistä, että implantit ovat suuret (leveät) , ettei rintojen väliin jää rumaa tasaista paikkaa.Ymmärtäisin aloittajan tekstistä, että hän haluaa nimenomaan isot implantit. Ja noin pitkällä ihmisellä D:t ei ole niinkään isot, kyse on lähinnä siitä kuinka hyvin implantit erottuvat noin hoikalla.

• ei mene aidoista

No itse olen 170/62 eli huomattavasti ap:tä isommissa BMI:ssä, mutta vähärasvainen atleettirakenteinen, treenannut tosissaan punttia vuosia. Mulla onn 360cc implantit, ja en ole tyytyväinen, nämä on liian isot ollaseen totta. Tässä kropassa ei vain luonnollisesti ole noin isoja rintoja ja nyt musta näkee riisumattakin että implantit on.
      Valitettavasti joutuisi teettämään mastopeksian jos siirryn pienempiin, koska nämäkin oli siinä rajalla että riittivät täyttämään imetyksestä venyneet nahat...
      Ja tiedän kyllä, ettei se lopputulos välttämättä olisi sen luonnollisempi ilman vaatteita, koska vähärasvaisella ne implantit erottaa kyllä oli sitten isot tai pienet. Mutta pieniä ei välttämättä erottaisi vaatteet päällä.

• Shannahin

Suomessa kirurgi ei suostu kovin isoja laittamaan. Eräällä sivulla eilen käyneenä, siellä suurin on jopa 600. Onpa iso. jos haluat isommat kuin mainitsemasi, vaihda kirurgia ja ole valmis menemään Tallinnaan.
      en ymmärrä miksi paikkaa mollataan, itse olin todella tyytyväinen.
      Kannattaa laittaa niin paljon rintoihin kuin vain mahtuu,silloin lopputulos paras ja luonnollisin (arvostelijat palstalla ovat taas eri mieltä,mutta minulla on sentään omakohtaista kokemusta asiasta). Rohkeasti vaihda kirurgia/ konsultaatiopaikkaa jos tuntuu ettet saa mitä haluat. Eikä kannata korvaansa lotkauttaa näille ainaisille silikonien vastustajille.
      Itse arvioisin myös,että tuolla implantilla koko voisi olla se c tai d. Riippuu tietysti rinnan ympäryksestä.
      Suomessa rahastetaan ihmisten pelolla mennä leikkaukseen Tallinnaan tai muihin maihin. Totuus on se,että ainakin
      Tallinnassa ovat kokeneemmat kirurgit ja leikkaussali on tarkoitettu vain leikkauksiin eli todella hygieninen. Kannattaa miettiä tahtooko todella maksaa extraa vain siitä että suomalainen leikkaa. Jos ongelmia tulee, konsultaatio firma hoitaa lääkärin vaikka suoraan kotiin. En mainosta Tallinnaa niinkuin joku taas luulee, mutta ottaa päähän että täällä ihmisiä rahastetaan näin.

• bisnesmies äänessä

"Jos ongelmia tulee, konsultaatio firma hoitaa lääkärin vaikka suoraan kotiin."
        "Kannattaa laittaa niin paljon rintoihin kuin vain mahtuu,silloin lopputulos paras ja luonnollisin."

Selvästi miehen tekstiä, sanoisinpa että bisnesmiehen. Ei ymmärrä vähääkään naisen anatomiasta. Ylisuurten tissien kanssa elämä on kovin, kovin epämukavaa. Vartalon painopiste muuttuu, ja se vetää ryhtiä kumaraan ja aiheuttaa niskasärkyjä.

Toiseksi, bisnesmies, tapansa mukaan, lupailee liikoja. Jos tai kun ongelmia tulee, bisnesmies kuittaa. "Oma syysi, asia ei kuulu meille".

• Shannahin
        bisnesmies äänessä kirjoitti:

"Jos ongelmia tulee, konsultaatio firma hoitaa lääkärin vaikka suoraan kotiin."
        "Kannattaa laittaa niin paljon rintoihin kuin vain mahtuu,silloin lopputulos paras ja luonnollisin."

Selvästi miehen tekstiä, sanoisinpa että bisnesmiehen. Ei ymmärrä vähääkään naisen anatomiasta. Ylisuurten tissien kanssa elämä on kovin, kovin epämukavaa. Vartalon painopiste muuttuu, ja se vetää ryhtiä kumaraan ja aiheuttaa niskasärkyjä.

Toiseksi, bisnesmies, tapansa mukaan, lupailee liikoja. Jos tai kun ongelmia tulee, bisnesmies kuittaa. "Oma syysi, asia ei kuulu meille".

Sorry jos 159/53 naista pidetään bisnesmiehenä. Tiedän naisen antomiasta varmasti paljon enemmän kuin moni täällä oleva, satun opiskelemaan urheiluhierojaksi parhaillaan. Ryhtini vain on parantunut, kun rintani ovat suurentuneet. Johtuu varmasti siitä,että suostun laittamaan päälleni vain oikean kokoisia liivejä, silloin hartia ja niskakivut tulevat ihan jostain muusta kuin rintojen painosta. Elämäni ei todellakaan ole kovaa vaan koko ajan paranee, ehkä olen sitten vain oppinut elämään rintojen kanssa. Olenhan aina omannut isot rinnat, tiellä eivät ole ollet koskaan ja harrastaa voin ihan mitä tahansa. On tekosyy jos sanoo,että ei voi esim.juosta kun on isot rinnat. No niillä löysillä vääränkokoisilla liiveillä se varmasti onkin tuskaa...
        Onko kaunista jos leikkauksen jälkeen on paljon tyhjää nahkaa ja pam sen tyhjän jälkeen tulee se luonnottoman kokoinen pallo, jonka todellakin tunnistaa silikoniksi. Siksi kehoitin laittamaan ainetta niin paljon kuin mahtuu, niin rinta alkaa ylhäältä asti jo oikealta kohtaa.. Jos edelleen pidätte mua miehenä niin siitä sitten. Itse koen itseni naisellisemmaksi kuin koskaan.
        Ai niin vielä, jos mietit kokoa mikä tulee, tee testi vastaavalla määrällä vettä tai riisiä ja laitat määrään sopivaan muovipussiin Ja sitten laitat sen liiveihisi. Tällä näet silmämääräisesti kuinka suurilta näyttävät tulevat rintasi. Kuppikokoa siitä tietenkin on vaikea laskea. Kuppikokoon vaikuttavat aiempi kuppikoko, rinnan ympärys rinnan alta.

• suurenneltu

"Kannattaa laittaa niin paljon rintoihin kuin vain mahtuu,silloin lopputulos paras ja luonnollisin"

Miten joku voi väittää tuollaista? Että mitä isommat implantit sen luonnollisemmat? Pistetään se 800cc alipainoiselle rinnattomalle nii kyllä tulee nii luonnollinen lopputulos että kukaan- siis ei kukaan-koskaan missään arvaisi että on silikonit.

Ja mua tuskin voi silikonin vastustajaksi moittia, itselläni se 300cc enkä ole laiha. Juuri sopiva mulle.

• Ei mahdottomia

Minullekin laitettiin 300 cc lähtötilanne AA ja nyt koko on 90C. Ihmettelen vaan että joku väittää yli neljäsatasella tulevan pienemmälle naiselle "vain" C-D.

• Iina
        Ei mahdottomia kirjoitti:

Minullekin laitettiin 300 cc lähtötilanne AA ja nyt koko on 90C. Ihmettelen vaan että joku väittää yli neljäsatasella tulevan pienemmälle naiselle "vain" C-D.

Riippuu todellakin ihmisestä minkä kokoiset tulee. itse olen 57kg 164cm ja minulle laitettiin 3.1 dl omiin juuri b kupin rintoihin, jotka eivät olleet nahkapussit. tuloksena oli vain C-kupin rinnat....Nyt harmittaa kun olisin halunnut D-kupit.

• suuruudenhullu

alkuperäinen kirjoittaja:

Olen siis menossa suomessa leikkaukseen ja luotan täysin kirurgin arvioon ja sihen kun hän sanoi ettei minulle kannata/ voi laittaa isompia. Hän perusteli hyvin, miksei isompia ole järkevä laittaa. Enkä aio vaihtaa sen takia kirurgia, sillä hän ammattilaisena tietää paremmin ja ehkä jossain ulkomailla saisin isommat, mutta siellä ei ehkä sitten välitetäkään käytännön seurauksista.

Laiton tämän topicin tänne, koska halusin saada arviota minkäkokoiset rinnoistani mahdollisesti tulee. Mielestäni lääkäri sanoi et F-koko tulisi, mutta jotenkin implanti näytti niin pieneltä, että jäi mietityttämään..

Eikä minua siis haittaa, vaikka implantti tuntuu, varmaan tuntuukin, koska omaa rasvaa/ täytettä niin vähän. Tärkeintä on kuitenki että saan rinnat takaisin itselleni ja mitä tulee luonnollisuuteen niin imetysaikanani rintani turposi ihan mielettömiksi ja siitä sainkin päähäni että haluan isot rinnat koska ehdin jo tottua siihen. Rintani ovat venyneet ja sinne kyllä mahtuu tavaraa ja uskon että minulle sopii isot koska ne näytti hyvältä jo silloin kuin täytteenä oli maitoa. :)

No kesäksi on varattu aika ja voin tulla sitten kertomaan minkäkokoiset tuolla 435g sai.

• suurenneltu

Huomaathan, että imetysajan rinnat ovat täysin erilaiset kuin silikonirinnat! Imetysaikana maitorauhaset ovat isot, lisäksi maito-> ne ovat luonnolliset joskin ns. normirintaa kiinteämmät. Samankokoiset implantit ovat aivan erinäköiset ja tuntuiset, eli jos haluat ne imetysajan rintasi takaisin, tulet pettymään. Tolla BMI:llä ja tolla implanttikoolla ei voi odottaa luonnollista lopputulosta.

• iituli70

Minulle laitettiin 340g vuosi sitten. Olen 1,68/65 kg kuppikokoni oli A, nyt on C tai D riippuen liivimallista.

• sfgxhköl

"Minulle laitettiin 340g vuosi sitten. Olen 1,68/65 kg kuppikokoni oli A, nyt on C tai D riippuen liivimallista. "
      Olet ap:tä 6cm lyhyempi, 10kg painavampi ja omaat n desin pienemmät implantit kuin ap suunnittelee. Ei voi siis verrata. Pienemmät implantit tuhdimpaan tyttöön upotettuna eri asia kuin yli 4 desiä alipainoiseen.

• juupajoopa

Tuohon taitaa olla mahdotonta vastata, minkä kokoiset rinnat tulee milläkin implantilla, koska kokoon vaikuttaa ympärysmitta, liivimalli ja -merkki ,plus tietysti, käyttääkö henkilö edes oikeankokoisia liivejä (70% suomalaisista ei käytä). ja täytyy muistaa, että, jos henkilö käyttää vaikka kokoa 70F, on rinta silti samankokoinen, kun toisella, jonka koko on 85C.

Parempi ehkä olisi vain sanoa, kuinka monta kuppikokoa rinta suurenee nykyisestä. Itselläni on 650cc:n implantit ja koko riippuu kovasti liivimerkistä, mutta tällähetkellä istuvimmat liivit ovat 80E ja 75F.

Aloittajalle (ja muillekin) vielä, kerralla ei rintoja voi hirvittävästi kasvattaa, koska iho ei määrättömiin veny ja tästä on seurauksena mm, raskausarpia. Jos siis haluaa isomman koon, pitää vain ensin ottaa ne pienemmät ja parin vuoden päästä suurentaa.

• suurenneltu

Monellako leikkauksella itse olet päässyt tuohon 650cc:hen?

• pula-ajan missi

Sanoisin että jos suomalainen kirurgi on sut katsonut ja mitannut, niin tulee varmasti sellaiset että olet tyytyväinen. Ei tule luonnollisen näköiset kun implanttirintamuutenkin tosi harvoin sitä on mutta ihan ok voipi tulla. Riippuu siitä paljonko niitä nahkoja on. Veikkaisin että saat dd/e kupit, ehkä tuon f:n mitä kirurgisi arvioi. Minulla 335g ja olen pienempi, mutta leveäharteinen, ja rasvaprosentti isompi ja tuli C kuppi, riippuen liivistä, lähtökohta alle a.Eli kuppikoko kasvoi vähän yli 2 kuppia. Kirurgi suositteli tätä minulle ja sanoi ettei varmasti tule liian iso, ja seuraava kokokin menisi ihan hyvin, jolloin implantit olisivat jotain 375g.Veikkan että hyvät tulee, jos kunnollista muutosta haet. Tietysti hoikassa kehossasi näkyvät hyvin. Kannattaisi ehkä lihoa vähäsen, muutama hullu kilo ja tasata se salilla jos nyt yleensäkään lihot. Tämä vain minun mielipiteeni.Käypä sitten kertomassa miten kävi.

• tyttelixxx

Mitä sillä liian isolla tarkoitetaan? Jos sitä, että on luonnottoman näköinen, niin kyllä sitten varmaan suomalaisetkin kirurgit laittavat liian isoja, jos asiakas nimenomaan haluaa niin isot kuin mahdollista eikä edes hae luonnollisuutta. Onhan näitäkin. Esim. jollain Linda Lampeniuksella tai Susanna Penttilällä on selvästi yli-isot implantit, silti joku voi siitäkin tykätä.

• x

Mulle laitettiin nyt MF470 ja niillä tuli sellainen d, riippuen liiveistä. Koko myös riippuu ihan täysin implantin muodosta ja mihin se täyte tulee ja kuinka leveät rinnat ovat. Kuitenkaan luomu d ei ole sama asia kuin d silikoneilla, silikonit huomattavasti pienemmän oloiset. Itse olen 162cm/ 58kg. Olen normaalivartaloinen ja lähtö oli pieni 75A, mutta omaan leveät hartiat. Aikaisemmin minulla oli MM 320 ja sitä ei edes huomannut, olivat varmaan 75B ja olin todella pettynyt kokoon, koska ne näyttivät edelleen pieniltä kroppaani nähden. Nyt nämä MF 470 ovat edelleen todella sopusuhtaisen näköiset, vaikka lasketaan ns isoihin implantteihin, mutta niin kuin kirurgikin sanoi, ne jotenkin uppoavat kroppaani aivan täysin, eivätkä edelleen ole mitenkään erikoisen isot. Niissä on myös kivasti leveyttä, että tuntuvat mukavan muhkeilta käteen, mutta projektio on kuitenkin sellainen, ettei tule sellaista olen pelkkää tissiä olo!

• besser wisser

Kaksi vastannuttta on mitoiltaan liki ylipainon rajoilla (toinen 168/65 ja toinen 162/58), jolloin isompikin implantti nimenomaan uppoaa kroppaan kivasti, kun on vähän rasvaa pehmentämässä implantin muotoa ja rajoja. Ja noilla painoindekseillä olisi ihan mahdollista olla isot rinnat luonnostaankin.
      Ap taas on alipainoinen, jolloin implantti tulee olemaan ilman vaatteita "obvious" joka tapauksessa, ja vaikutelma kokonaisuudessaan feikki tolla suunnitellulla koolla. Jos ap:kin olisi lähempänä yli- kuin alipainoa, eli vastaajien BMI:in suhteutettuna n. 70-kiloinen, voisi laittaa hyviki isot ja tulos voisi olla hyvä.

• 335->495

Itse otin -09 silikonit, lähtökohta laihdutuksen (-30kg) jälkeen rinnat 75A/AA täytettä laitettiin 335g lopputulos 75C/80C ja nyt olen menossa uusintaleikkaukseen, haetaan muotoa paremmaksi ja kokoa isommaksi 495g
      ja en kyllä usko että sekään liian iso on, kroppa ei kuitenkaan ole langanlaiha. 165/60.

• simsalasim

Itselläni tuli B-kupista D-DD-kuppi kolla 450 cc.

• josjua20

Isot silikonirinnat laihalla naisella on kyllä kammottavaa. Suoraan ihon alla, tulee ihan joku alien-leffa mieleen.

• juupajoopa

En kyllä hiukkaakaan usko, että aloittaja saisi 435cc:n implanteilla F-kuppia, siis JOS rinnat tällähetkellä on oikeasti A:t.Sehän tarkoittaisi, että 87cc:llä saisi aina yhden koon lisää täytettä. Itse käytännössä todennut ,kuin myös kummatkin kirurgeistani sanoivat, yhden kuppikoon kasvatukseen tarvitaan 150-200cc

• pimuiuiuiu

alkuperäinen kirjoittaja:

Hyvät tuli, koosta huolimatta näyttää kropassani sopusuhtaiselta eikä yhtään liian isoilta. Kuppikokoa on vielä vaikea sanoa, koska turvotusta on niin paljon ja tosiaan kuukauden pitää nyt tukiliivejä käyttää, mutta veikkaisin että liikkeissä sanoisi että D tai E.

:))))

• piuiu

ihanaa! onneaksi olkoon :) laitettiinko rintalihasten alle vai päälle? minkä malliset?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      3210
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1620
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1472
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1389
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1334
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      157
      1257
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1188
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1019
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      932
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe