Antikristillisen yhteiskunnan tunnuspiirteitä

Rauhanlietsoja

Oletteko miettieet miten tämä yhteiskunta järjestyssääntöineen opettaa tyhmyyteen ja välinpitämättömyyteen, ateismiin? Moni ns. kristitty pitää valtiotamme hyvinvoivana. Katsokaapa kuitenkin millaisiin asioihin meitä on pitkään houkuteltu.
(Joku toteaa kaiketi ettei tämä ole mikään profetia, mutta niin vain näki danielkin kirjoituksista, mitä tuleman pitää)

On yhteiskunnallisia toimia kuten erinäiset tuet. Ensinnäkin vastuu siitä tahdotaan sokeasti antaa hallituksille.

Työttömyyskorvaus - ihmisiä oppivat pikkuhiljaa laiskuuteen, ja televisiopropagandan ja tekemättömyyden ääreen, tyhmentymään kaikenmaailman himojaan tyydyttäen.

Vastakohtaisesti on työ - jolla anotaan ihmisten olevan äärimmäisen hyödyllisiä. Heitä kositaan ylpeyteen uskottelemalla työnjumaluuteen. Ihmiset on uskoteltu tekemään aivan tolkuttomia määriä töitä ja samalla ihmetellään kun ei ole työpaikkoja. Nuo ihmiset eivät ahdi ja jaksa olla perheidensä kanssa. Hekin tulevat työn jälkeen kotiinsa lepäämään. avaavat töllöttimen ja tyhmentyvät. Kosinta tapahtuu siksi että he pääsisivät osalliseksi teistä.

Te suuret veronmaksajat ja tukien varassa elävät. Siirrätte vastuun muille. Vanhuksia ei hoideta lupauksista huolimatta, lapset annetaan muiden hoitoon ja kaikki moraalittomuus lisääntyy. Tämä ei ole Jumalan tahto.

Kauniilla asumistukisysteemillä ollaan vuokrat saatu kohtuuttomiksi ja sohvallanne istuu alivuokralainen. Sen nimi on Asumistuki Valtio. Kyykytettyjen on sitten pakko ottaa tämä vuokralinen kotiinsa eivätkä ihmiset ymmärrä, että tällä tapaa tapahtuu pakotus systeemiin.

Entä työn laatu? Ihmiset on laitettu tekemään kaikenlaista turhaa. Houkuttimena on palkka luonnollisesti, mutta harvako miettii onko työ yhteiskunnallisesti hyödyllistä? Rakennetaan raskaita palveluja, ja keskitytään hupien tuotamiseen, kännykkäpelejä, viihdeohjelmia, työvoimaneuvontaa, välikäsiä pilvin piemein. Keille on siirretty alkutuotanto?

Jumala sanoi että viljelkää maata ja sitä hoitakaa. Kuka omistaa tämän tuotannon? Omistatko sinä peltoa tai karjaa? Jos omistat niin kuinka suuren osan pellostasi tai karjasta todellisuudessa omistaa valtio tai EU tukien kautta.

Meitä on jo pitkään viety antikristillisen Uuden maailmanhallituksen vaikutusvaltaan. Ensin siitä varoitettiin ja nyt tapahtuu se että ongelmaa väheksytään.

Voi kun tämä kansa vielä ymmärtäisi missä tuo pahuus todella on.

15

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Inhottava realisti

Maailma vain muuttuu aikojen saatossa. Esim. amisheilla on omat käsityksensä siitä, mikä on "Jumalan hyväksymä" elämäntapa. Suosittelen tutustumista heidän elämäntapaansa, mikäli aihe kiinnostaa.

Omaisuus ei missään vaiheessa ole jakaantunut tasaisesti.

• Rauhanlietsoja

Amishien toiminnassa on paljon ihailtavaa. Muslimit arvostavat avioliittojen pysyvyyttä, paheksuvat avioeroja, hoitavat vanhuksensa, he tuottavat maansa tuotteet yhdessä. He tahtovat lapsiensa kunnioittavan perhearvoja. Valtavasti kaunista ja tämä pellossa elävä pahoinvointikansa menee heitäämään pommeja päälle ja jotkut idiootit huutavat hallelujaa.

He toivovat lastensa menestyvän. He arvostavat vanhempiaan. Siteeraampa Jeremian sanoja jotka eilen luin. Ne sopivat mainiosti tähän luulevaiseen kristikuntaan:

Jer. 7:
        4 Älkää luottako valheen sanoihin, kun sanotaan: 'Tämä on Herran temppeli, Herran temppeli, Herran temppeli!'
        5 Vaan jos te todella parannatte vaelluksenne ja tekonne, jos te todella teette oikeuden niin toiselle kuin toisellekin,
        6 ette sorra muukalaista, orpoa ja leskeä, ette vuodata viatonta verta tässä paikassa ettekä seuraa muita jumalia turmioksenne,
        7 niin minä annan teidän asua tässä paikassa, maassa, jonka minä olen antanut teidän isillenne, iankaikkisesta iankaikkiseen.
        8 Mutta katso, te luotatte valheen sanoihin, joista ei ole hyötyä.
        9 Miten on? Te varastatte, tapatte, rikotte avion, vannotte väärin, poltatte uhreja Baalille ja seuraatte vieraita jumalia, joita te ette tunne.
        10 Ja te tulette ja astutte minun eteeni tähän huoneeseen, joka on otettu minun nimiini, ja sanotte: 'Me kyllä pelastumme' -tehdäksenne yhä kaikkia näitä kauhistuksia!
        11 Ryövärien luolaksiko te katsotte tämän huoneen, joka on otettu minun nimiini? Katso, sellaiseksi minäkin olen sen havainnut, sanoo Herra.
        ---
        26 Mutta kukaan ei kuullut minua, ei kallistanut korvaansa, vaan he olivat niskureita, tekivät enemmän pahaa kuin heidän isänsä.
        27 Ja kun sinä puhut heille kaiken tämän, niin he eivät kuule sinua, ja kun sinä heille huudat, niin he eivät sinulle vastaa.
        ---
        Lukekaapa sieltä Jeremian alkulehdiltä.. lukuja 4-7.

• 24eg
        Rauhanlietsoja kirjoitti:

Amishien toiminnassa on paljon ihailtavaa. Muslimit arvostavat avioliittojen pysyvyyttä, paheksuvat avioeroja, hoitavat vanhuksensa, he tuottavat maansa tuotteet yhdessä. He tahtovat lapsiensa kunnioittavan perhearvoja. Valtavasti kaunista ja tämä pellossa elävä pahoinvointikansa menee heitäämään pommeja päälle ja jotkut idiootit huutavat hallelujaa.

He toivovat lastensa menestyvän. He arvostavat vanhempiaan. Siteeraampa Jeremian sanoja jotka eilen luin. Ne sopivat mainiosti tähän luulevaiseen kristikuntaan:

Jer. 7:
        4 Älkää luottako valheen sanoihin, kun sanotaan: 'Tämä on Herran temppeli, Herran temppeli, Herran temppeli!'
        5 Vaan jos te todella parannatte vaelluksenne ja tekonne, jos te todella teette oikeuden niin toiselle kuin toisellekin,
        6 ette sorra muukalaista, orpoa ja leskeä, ette vuodata viatonta verta tässä paikassa ettekä seuraa muita jumalia turmioksenne,
        7 niin minä annan teidän asua tässä paikassa, maassa, jonka minä olen antanut teidän isillenne, iankaikkisesta iankaikkiseen.
        8 Mutta katso, te luotatte valheen sanoihin, joista ei ole hyötyä.
        9 Miten on? Te varastatte, tapatte, rikotte avion, vannotte väärin, poltatte uhreja Baalille ja seuraatte vieraita jumalia, joita te ette tunne.
        10 Ja te tulette ja astutte minun eteeni tähän huoneeseen, joka on otettu minun nimiini, ja sanotte: 'Me kyllä pelastumme' -tehdäksenne yhä kaikkia näitä kauhistuksia!
        11 Ryövärien luolaksiko te katsotte tämän huoneen, joka on otettu minun nimiini? Katso, sellaiseksi minäkin olen sen havainnut, sanoo Herra.
        ---
        26 Mutta kukaan ei kuullut minua, ei kallistanut korvaansa, vaan he olivat niskureita, tekivät enemmän pahaa kuin heidän isänsä.
        27 Ja kun sinä puhut heille kaiken tämän, niin he eivät kuule sinua, ja kun sinä heille huudat, niin he eivät sinulle vastaa.
        ---
        Lukekaapa sieltä Jeremian alkulehdiltä.. lukuja 4-7.

Jos ihailee ahdasmielistä, uudistuskyvytöntä ja geeniperimänsä pienuuden (sukurutsa) takia erästä läntisen maailman eniten perinnöllisiä sairauksia kantavaa ja typerän ajatusmaailmansa vuoksi modernista lääketieteestä suurelta ostin kieltäytyvää, kuolevaa lahkoa, niin sittenhän Amishit ovat ihan pop. Totta kai saa olla vaatimaton ja maanläheinen, muttei ole pakko olla idiootti samalla.

• Rauhanlietsoja

Ihmiset eivät edes halua lapsia. He rakastavat hekumaa ja jättävät tilaa sille että jos se liitto kuitenkin päättyy. He ovat imeneet hyvinvointimallista sellaisen, että kaiken pitää olla kunnossa taloudellisesti ennenkuin lapsen on hyvä tulla tähän maailmaan.

He juoksevat rahan perässä ja joutuvat houkutuksille alttiiksi eivätkä sitä edes huomaa. Tuloksena on valtavat määrät avioeroja ja exien panettelua, mutta saman kaavan alla eletään silti. Hetken ylistetään uutta kumppania ja sitten taas mennään vihreimmille niityille. Täydellistä pinnallisuutta, ja Jumalan tuntemuksen puutetta. Joukossa on valtavasti niitä, jotka sitten väittävät olevansa kristittyjä.

Päätäntävalta annetaan pahoille ja ajatellaan, että he kyllä hoitavat asian. Usko omaan ymmärrykseen on tuon suhteen poissa vaikka muuten ylistetään omaa ymmärrystä. Ei tahdota nähdä asiaa, se on raskasta ymmärtää? Antikristilliset päättäjämme (suuri osa) kuitenkin katsovat ja perustelevat asioita pankkimaailman saneluiden ja yritysmaailman herrojen mukaan. Heille on jopa suotuisaa kun on ongelma jolla he sitten tulevat perustelemaan tarvetta verottaa kansaa.

Rakkauden nimeen esitetään rauhanturvatoimia jolla kuitenkin mennään valvomaan riistopolitiikkaa. Tämä ei oikeastaan poikkea mitenkään siitä miten muinoin harjoitettiin siirtomaapolitiikkaa. Nuo köyhdytetyt maat ovat edelleen siirtomaita vaikka niillä on näennäinen itsehallinto. Heidän maat omistavat meidän herrat jotka käyttävät siellä orjavoimaa ja ihmiset ovat riisikupit käsissä. Herrat käyttävät niitäkin kuvia ottaakseen tyhmennetyltä kansalta rahaa. Ei he niitä sinne anna.

Jeesus puhui että te annatte liiastanne. Niin on meidän hallitustemme laita, joita monet kumartavat ihan tietämättäänkin. Maata ja tuotantoa heidän ei anneta omistaa. Jokin koulu tai sairaala perustetaan niihin jonnekin jotta ihmiset heitä ylistäisivät. Suurta mainontaa, mutta nuokin laitokset ainoastaan palvelevat heidän intressejään.

Teille toitotetaan että muslimit ovat terroristeja. Ottakaa asia uuteen käsittelyyn Jumalan edessä, ja miettikää kuka sortaa ketä ja kenen puoleen Jumala kääntyy. Kyseessä on vihanlietsonta ja jostain syystä tämä kristikansa nauttii tuosta muslimivihasta. Nähkää se minkä Jumala näkee. Älkää uskoko kaikkea mitä teille uskotellaan.

• Rauhanlietsoja

On kaksinkertainen synti perustella hyvällä pahaa. Varokaa, sillä Jumala ei tule katsomaan tämän näennäisen kristillisyyden puoleen. Tehkää parannus!

Profeetat tukkikoon suunsa tempausopeistaan. Te käytätte Jumalan nimeä väärin. Hän ei lähetä vääriä profetioita! Pyhä henki ei ole mikään valheen henki vaan totuuden. Oppikaa tutkimaan ja erottelemaan. Nuo toivovat pääsevänsä pois ja siksi ennustelevat turhia. He tahtovat luottaa omiin ajatuksiensa hedelmiin jotta voisivat sitten viikon ja kaksi aina elää hekumassa tekemättä puhtaita hedelmiä. He tekeytyvät profeetoiksi mutta heitä ei ole siihen valtuutettu.

He likaavat Jumalan nimeä. He luulevat tekevänsä palvelusta mutta he tekevät Jumalasta valheellisen. Hän ei kuitenkaan ole mikään valehtelija. He harrastavat profetoimista, mutta heillä ei ole kutsua siihen. He julistavat itse itsestään oleansa nöyriä saadakseen sääliä. Älkää säälikö heitä. Sanokaa totuus että sellaiset ovat vääriä profeetoita. Kovin sanoin sanokaa heille että tekisivät parannuksen.

He eivät tiedä. Saatana on heille uskotellut että kirjoitelkaa yhtä ja toista. He käyttävät kirjoittelujaan tietämättään tekosyynä sille ettei heidän tarvitsisi tehdä sitä mikä todellisuudessa on Jumalan tahto. Mennareiden jumala on kunnia, karismaattisten jumala on ylistys, ja valheprofeetoiden jumala on he itse - ihminen.

Katsokaa ja valvokaa ettette tule tämän maailman oppien sitomaksi. Jumala ei ole mikään pelle vaan totinen kaikkivaltias, joka ei Nimensä väärinkäyttöä tule suopeudella katsomaan. Katukaa te jotka tiedätte profetoineenne vääriä asioita ja tunnustakaa syntinne ja lopettakaa se vääristelynne. Jumala voi armahtaa teitä vielä.

Katukaa - kun vielä on siihen aika - Aika on loppumassa!

• Inhottava realisti

Kaikki on suhteellista.

Amishit ensiksikään EIVÄT ole islamilaisia. Islamilaiset toisekseen ei ole yhtenäinen uskovaisten joukkio sen enempää kuin kristitytkään.

Radikaalissa ääri-islamilaisuudessa ei ole mitään ihailtavaa sen enempää kuin muissakaan ääriliikkeissä - mukaanlukien äärikristillisyys.

Se, mikä yhdelle tarkoittaa jotakin, ei toiselle tarkoita samaa.

Avioliiton kunnioittaminen voi tarkoittaa vaikkapa pakkoa alistua perhehelvettiin ilman mahdollisuutta eroon.

Perhearvot voivat tarkoittaa pakkoavioliittoja vanhempien tahdon mukaan.

Esim. Saudi-Arabiassa naisilla ei ole lupaa ajaa autolla!

Suosittelen tutustumista arabimaiden omaisuuden jakautumiseen. Mistähän idyllisissä maissa vellovat levottomuudet kertovat?

• Sanat, teót?

Vastaus:

Kyllä ollaan katseltu maailman menoa jo kymmeniä vuosia!

Eikä se parane, vaikka tekisi kattavan luettelon kaikesta kamaluudesta....

Apua ei sellaisesta katselmuksesta ole, kennellekään.

Mutta se on välttämätön vaihe, jos tosissaan aikoo nähdä jotakin parempaa?

Emäntä:
        - voi, voi kun on kauhiast tuota likaista pyykkiä... ei yhtään puhdasta riepua... Voi, voi, kun tässä vain istun ja voittelen, niin tuntuu kuin pyykkivuori vain kasvaisi?

_ - No, mikset ala töihin? Älä voivottele likaista pyykkivuorta, vaan pese niitä?
        Kyllä se kasa siitä pienenee...

- No mutta kun en ossa pestä pyykkiä, osaan vain päivitellä asiaa...

Niin?

• Rauhanlietsoja

Iloitsen kaikesta hyvyydestä. En katso henkilöön. Minulle ei merkitse sellainen todistus mitään, että toiselle Jeesusta tunnustavalle sanotaan että uskon Jeesukseen. Uskon näkee teoista (sanatkin ovat tekoja).

Minä en katso oikeudekseni tuomita sellaista jos naiset eivät arabimaissa saa ajaa autolla. Ehkä he ovat nähneet sille rakkaudellisia perusteita. Täällä länsimaissa naiset ajavat autoilla ja tekevät aviorikoksia. Ehkä tuo autonajorajoitus on jopa hyvä, josta nuo naisetkin saattavat siellä sanoa että näin on hyvä.

Minä arvostelen tätä omaa yhteiskuntaa. En lietso muslimeita vastaan vihaa, vaan uskon, että Jumala antaa heillekin elämänarvon ja ymmärrystä. Paheksun niitä, jotka eivät arvosta heitä. Heille on annettu maa jossa elävät, eikä meidän ole oikeutta puuttua heidän tapoihinsa. Syy miksi he saattavat vihata kristittyjä on ns. kristittyjen oma riistopolitiikka heitä vastaan.

Sinulla ei ole oikeutta puuttua siihen jos he toteuttavat pakkoavioliittoja. Jos he tahtovat aikaansaada ikäviä avioliittoja keskenään niin mitä se sinulle kuuluu? Meille uskotellaan paljon heidän vaikeista oloista, jotka todellisuudessa eivät ole totta. Länsimaat ovat vain tuhonneet omaa tuotantoaan ja tahtovat perustella ryöstöretkensä ja tappamisensa sillä vihanlietsonnalla heitä kohtaan.

Jumala ei anna meille oikeutta puuttua heidän asioihinsa. En toivo että sinunkaan henkilökohtaisiin asioihin puututtaisiin, mutta muita et saa sortaa. Rakkauden kaksoiskäsky sanoo, että tee toisille niinkuin tahdot itsellesi tehtävän. En toivo muiden puuttuvan elämääni joten samoin tulee minun olla puuttumatta heidän elämäänsä. Jos he tahtovat kuulla neuvojani niin silloin voin sanoa heille missä kohden ehkä voisivat toimia paremmin, ja ehkä he sen kuulevat ja ymmärtävät.

He sanovat tätä yhteiskuntaa huoraavaksi yhteiskunnaksi ja saattavat olla valmiita jota tappamaan. Sanotko sinä heitä rakkaudettomaksi ja olet valmis heitä tappamaan?

Minulle säännöt määrittelee Jumala, ja niitä tahdon noudattaa. Ne ovat hyvät jokaiselle.

• mitä???

Kenellehän tuo rauhanlietsoja mahtaa nyt kirjoittaa, kovistella? aika outoa tekstiä. Oppituntia kait itselle?

• Rauhanietsoj

Uskovat ja etsivät ja tutkivat!

Palatkaa rakkauden alkuläheille. Nöyrtykää hetkeksi katsomaan millaiseksi Jumala teki maailman luodessaan sen. Torrentoikaa kaunis todistus siitä miten Jumala loi maailman ja mitä hän tahtoi meidän tekevän ja tietävän.
      http://majatalo-lea.net/datafiles/userfiles/File/Hovind/Kent Hovind - 1. The Age of the Earth [FINsrt].torrent
      http://majatalo-lea.net/datafiles/userfiles/File/Hovind/Kent Hovind - 3. Dinosaurs and The Bible.torrent
      Tässä on sitä alkuperäistä kaunista evankeliumia joka ei arkaile ja pyörittele asioita. Ne sisältävät suomennoksetkin

Tässä on vielä lisää siitä kauneudesta ja ihmeellisyydestä millaisia ominaisuuksia Jumala antoi luoduilleen.
      http://ca.isohunt.com/release/532825/Incredible Creatures that Defy Evolution

Sivistäkää itseänne ja antakaa kunnia Jumalalle! Tarvitsemme voimaa ja rohkaisua tulevia aikoja varten.

Jumalan todellista tuntemista minä toivon jokaiselle!
      (osuvasti tarkistussumma oli 1 1.. Maitoruokinnalle hetkeksi)

• K_B

No niin. Siinäpä sitä tuli miettimistä itse kullekin. Kun mietin synnin olemusta, niin Rauhanlietsoja esitti niitä nivaskan niskaamme.

Pohdittavana on esimerkiksi kristittyjen suhtautuminen muslimeihin. Vain pieni joukko äärfundamentalistisia muslimeja syyllistyvät terroritekoihin. Samaan näyttävät kristitytkin pyrkivän. Sille on annettu vain toinen nimi: Rauhanturvaoperaatio. Molemmilla puolilla kalistellaan sapeleita. Ääriliikkeet ovat ylipäätään pieniä, mutta ärhäköitä. Länsimaat menevät "vapauttamaan" kansoja eripuolille maailmaa. Loppua ei näy. Joku Libyan tilannekin on rakennettu niin, että maassa olisi asiat olleen sisäisesti persillään. Se vain ei pidä paikkaansa. Muhin maihin Gaddafi on kyllä hyökkäilly silloin tällöin, mikä on tietysti huonoa asia. Libya on afrikan 4. suurin altio, jolla on mittaavta öljyvarat. Näitä varoja on käytetty sisäsen infran luomiseen. Libyan koulutustaso on suhteellisen korkea, ilmainen sairaanhoito, ilmainen opiskelu. KUn katsoo videoita näistä uutistoimistojen kuvaamina, niin tulee kiinnittäneeksi huomion siihen, että ei kaduilla ole mitään suria ihmisjoukkoja mielenosoituksissa.Muutama hassu tyyppi kalistelee pyssyjään. Katsokaapa autokantaa, katuja, rakennuksia, etitä jne. Loistavassa kunnossa.

Tähän asti Libya on elänyt (lukuun ottamatta ulkoisia selkkauksia) aivan normaalia ja jopa hyvin voivaa elämää.

Mistä siis mellakat ykskaks syntyivät? Väitän niiden olevan kolmannen osapuolen aiheuttama. Tämä länsimainen taho on agitoinut kansalaisia ja saanut puolelleen pikkuriikkisen porukan tekemään häijyjä ja siten saaneet aikaan "terrorismiekoja" Hui hai. 99,9 % libyalaisita oli tähän asti täysin tyytyväisiä elämäänsä.

Sitten alkoi agitaatioa ja länsimaat toimittivat kapinaporukoille aseita, vastoin lakia. Sinne on roudattu aseita tälle rähinäremmille. Luultavasti sinnen länsimaat menevät kohta "rauhanturvaajiksi". Ensin myydään aseet (maailman parasta kauppatavaraa) ja sitten kun niitä pyssyjä on käytetty, niin länsimaat vain valvomaan kaikkea. Ensisijaisesti öljyvaroja. Luultavasti addafi on jo tappolistalla.

• K_B

Ateistinen maailmankatsomus perustuu humaanisuuteen. Ongelma vain on, että ärimmilleen viety humanismi sallii kaiken, koska se "kuuluu" ihmisluontoon. Sodat, murhat, raiskaukset, pedofilia, homous, ahneus jne. Ne ovat oikeutettuja, koska ne ovat "inhimilliä" tekoja. Humanismi on vaarallinen ajatussuunta.

Ateisti julistavat vapaan ajatelun puolesta. Se on hyvä asia. Mutta samalla he vetävät ihmisiä synnin tekoon. Synti on kuolemaan johtava tauti. Raamattu ilmoittaa selkeästi: "Synnin palkka on kuolema." Voitkos sen selvemmin sanoa?

Mitä tulee muslimeihin, niin kehottaisin, tutkimaan Raamattua, kuinka heitä tulee kohdella. Raamattu antaa siitä selväk kehoituksen: Rakastakaa heitä. Rakkaus on ainoa keino, millä muslimi voidaan saada edes tutkimaan Raamattua. Eripuraisuutta tulee välttä joka käänteessä.

• Rauhanlietsoja

Kyllä!

Libyapropaganda jota propagandatuuttimme meille vakuuttaa ei kestä puntarointia. Se miksi raha-ahneet riistäjät sitä demonisoivat on se ettei libyaa kiinnosta WTO vaan setahtoo valita itse tuotteidensa ostajat ilman välikäsiä.

Irak ja Iran ovat tahtoneet sitoa öljynsä euroon ja tämäkö suututtaa maailman talouspoliisia. Panettelu on helppoa. Katsokaapa sitä vakuuttavaa uutisointia, kun meille toimitetaan aivan epäselviä kännykkäkuvia, eikä niistä jurikaan ilmene että mitä siellä vastustetaan. Lähteetkin ovat todella vakuuttavia. "paikalle satunut ohikulkija - nimetön vastarintalainen jne."

Totuushan on se ettei paikalle tahdota puolueetonta lehdistöä näkemään mikä siellä on todellinen tilanne. Pakalle menneet riistäjäthän eivät tahdo hevin ilmaista uutisia kosa niistä mahdollinen kiinnijääminen olisi todella paljastavaa. Tiedonkulku Gaddafilta on riistetty eikä hänen anneta tuoda julki maansa todellista tilannetta. Syyksi lehdistö sanoo sitten, että se lietsoisi väkivaltaisuuksia..

Voivoi.. kumpa ihmiset hieman kyseenalaistaisivat millaisin keinoin saatana mitäkin pahuuttaan oikeuttaa. Älkää olko niitä jotka siunaatte pahuutta. Tutkiskelkaa, todellakin

• K_B

Aivan oikein

Kaikki pitää tutkia ja pitää se mikä on hyvää. Näin Raamattu meitä kehoittaa. Kysymys kuuluukin: "Kuka ottaa neuvosta vaarin?"

Raamattu on mahtava kirja. Niin mahtava, että ateistit yrittävät kumota sen ilmoituksen joka käänteessä. Se pelottaa.

Entäpäs jos Raamattu onkin totta?

• Inhottava realisti

Mistä IHMEESTÄ te näitä satuja keksitte?

Tutustukaa ihmeessä Lähi-Idän historiaan ja nykyisyyteen HIEMAN tarkemmin.

Kyllä arabimaiden levottomuuksille oikeasti on syynsäkin. Logiikassanne on lisäksi myös omat aukkonsa.

Esim. USA on aikoinaan tukenut Irakia. Samoin länsimaatkin ovat tukeneet useampiakin näistä mellakoivista valtioista - tai siis lähinnä niiden ei-demokraattisia johtajia.

Ei esim. Saudi-Arabiassa ole tietoakaan demokratiasta. USA ei todellakaan halua levottomuuksia suureen öljyntuottajaan. Se on kyllä totta, että tuo demokratian tukeminen näyttää vaihtelevan.

Raamattua ei kannata tähän sotkea...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      15
      1730
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      140
      1712
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      304
      1352
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1098
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1086
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      132
      984
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      965
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      935
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      915
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      77