pistin sulle juuri sähköpostin.
terveisin
räkästäjäsi
hei fennis!
6
61
Vastaukset
- z.o
vastaa heti. Rupeen kohta nukkuu. Aamulla otan kyllä läppärin mukaan, mutta silti.
Himot on kovat. Vastaa heti, kyllä täällä jonkun pitää duuniakin tehdä, perheelle rahhaa, että pääset ryyppää kavereitteis kanssa, häh ja tule ens kerralla vähän hiljempaa, ei noin tunteella tarvi, että paikat hajoo hmmm
Muuten ihan kiva juttu, kyllä teki hyvää.
Kiitos vaanFennis kääntää nyt trollaattorin nokan kohti mökkirantaa, heittää releet kaloille, avaa bissen toisensa perrään eikä pirasekaan Hellsinkiin päin, hei hei mussukat.
Illalla bubissa ta-va-taan, tiedättehän missä, valmistautukaa:
onko mun tuoli putsattu ja mikä tärkeintä pitäkää se vapaana ja lämpimänä ....
Ja kaljat kylmään än yy tee nyt!!
I love U, fennis- z.o
tähh!?
Jättikö se mut...
Eikä vastannu ees sähköpostiin, prkl.
- z.o
tietääkö kukaan mihin pubiin se fennis meni juopotteleen?
Aika kylmästi alko tää romanssi.
Ja Moverille erikseen, että pidä sinä turpas kiinni! Hellsingissä jälleen.
Mökillä ei ole musuja eikä musuttajia, siellä on niin rauhallista.
Olen muuten kirjoittanut s-postiisi, rakkaudella.
Et muuten sanoisi noin Moverilla voi olla hajumuisti.
Maalla on niin oma elämä kun siellä ei ole musuja, olkaatte niin onnellisia maalla. Tiedä vaikka itsekin muuttaisin maalle. Ei tämä Hellsinki ole enää Suomalainen pääkaupunki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750