myin vanhan eskon vuonna 2001 annoin luovarin mukaan,siihen oli heppuli nimetty haltijaksi ja minut omistajaksi!! koska heppuli jäi mulle velkaa.no hän ei eskoa rekisteröinyt,eikä paljon maksellutkaan?? ake lähetti autoverolipun mulle,minä korjasin asian ja tein myynti-ilmarin akeen,ja taas tuli lappunen, tällä väliin vouti oli mulle saanut jo heppulilta rahatkin kasaan!! mutta ilmareista huolimatta ake lähetti taas lappuset. tein sinne kaksi kertaa selvityksen myynnistä kauppakirjoineen. ei auttanut ake lähetti lappuset. sitte akessa keksittiin että tehdään asiasta poliisiselvitys,ja niin tapahtuikin. heppuli myönsi ostaneensa auton ja palauttaneensa kilvet kats.konttoriin -03. ake muuttui Trafiksi ja ei auttanut taas on tullut lappusia ja nyt tänään voudin karhukirje minulle. kymmenen vuotta on aken ja trafin ihmiset lappusia lähetelleet,ei auttanut poliisitkaan kun eivät näemmä painettua sanaa usko??? onkohan niin että niillä kaikilla on pää jäätynyt tai eivät osaa lukea! nyt aion tehdä oikeus asiamiehelle tutkimus pyynnön trafin toimista!
trafi onko se tältä vuosituhannelta??
bottis
4
169
Vastaukset
Tee vain. Ei sieltä koskaan mitään vastata. Minullakin on kaksi kantelua vireillä vuodelta 1998 mutta mitään ei kuulu. Palkkansa he varmaan heräävät nostamaan?
- joo ..
Opettele nyt kuitenkin ensin vaikka oikeinkirjoitusta, niin ehkä saavat jotakin tolkkua asiastasi. Aloita yhdyssanoista.
- bottis
taidat olla ilveilijä itse siellä töissä??? tai muuten häiriintynyt tai ehkä et tarkoittanutkaan yhdyssanoista vaan yhdysvalloista??? mulkero!
- trafiake
jos kerran olet papereiden mukaan auton omistaja,niin jos ei haltijalta rahoja saada niin sitten sinä olet maksuvelvollinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2905459- 705026
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484136- 513840
- 413458
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo883116Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv692972- 402154
- 442081
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272078