Missä se linja auto on tulossa jolla pääsee sinne paremminvointi valtioon?
Olenko odotellut turhaan,vai olenko kenties väärässä maassa?
Jos bussi mennyt jo voisko se peruuttaa?
Heissan JYRKI KATAINEN,JÄINKÖ PYSÄKILLE?
9
58
Vastaukset
- Solidaarisuus löyty.
- Kät€is€n Jykä,
Katso setelivirtaa sisämaahan päin niin näet että liikut eteenpäin!
Tuota ei saa katsoa, voi alkaa luulla että nykyraha on vain negatiivista pyramidihuijausta:
www.ajanhenki.com
- Turja Tajunen
Katalaisen Jykä tässä hei. Laita silmät kiinni ja usko lujasti, että eteenpäin tässäkin ollaan kerrassaan taas menossa.
Bussiin iski pieni kestävyysvaje, mutta vastuullisella toiminnalla sekin saadaan takaisin tielle. Takaraja on näille pienille tarkennuksille perjantaihin asti.- Talosen harja
Kuulkaas nyt hevvat, jos ei mulle pian löydy työtä. Niin tuleva hallitus ei istu enää kovin monta yötä.
Pevkele olen työtön, olen työtön. T: Pvesi.... tintti.
- kiemunki
mites se olikaan siinä vaalimainoksessa... vastuuta...hahahahahaa!
- ......tana.....ittu
Nyrkki pöytään, niin että kajahtaa.....TYÖTÄ PERRRRRRRRRRRKELE!!!!!!!!!!!!!
- Hurjaajyytiääää
Lukikos siinä kyltissä helvetti, minkä se bussi ohitti samalla, kun autosta kuului saatanallista naurua?
- Olen alien
Täysin ulkopuolinen.
- veli-antti
Katainen taitaa viedä meitä kohti tätä paremminvointi valtiota resinalla johon ei sovi kuin vain muutama harva valittu omistajien yläpäästä. Korkeintaan ne kolme ylintä desiiliä joista suurin osa on kokoomuksen kannattajia, koska on näkyvissä, että rikkauksia täytyy suojella oikein valtiovallan toimesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708