Miten tehdään rauha Jumalan kanssa? Se tapahtuu näin:
*Usko Herraan Jeesukseen Kristukseen
*Kadu syntejäsi, tunnusta syntisyytesi Jeesukselle ja pyydä hänen verensä puhdistusta
*Tee parannus kaikista synneistäsi, siis tee siis totinen parannus ja vaella Jumalan ohjeiden ja määräysten mukaan lyhyt elämäsi vaellus. Sydämen asenne ratkaisee Jumalan edessä.
*Anna muille anteeksi heidän rikkomuksensa sinua kohtaan
*Tee oikeuden, totuuden ja laupeuden tekoja toisille, sekä saarnaa evankeliumia. Jumala kunnioittaa erityisesti niitä, jotka elämänsä aikana ovat sanan palvelijoina ja Jumalan työtovereina
Se palkinto minkä Jumala lopuksi antaa kuuliaiselle uskovalle on suuri ja ikuinen. Voittajat ja kilvoittelijat Kruunataan kerran ikikunnialla ja he saavat olla Herransa kanssa iankaikkisesta iankaikkiseen. Ystävä hyvä! Taivas on tavoittelemisen arvoinen asia, miten on sinun laitasi oletko jo Jeesuksen viitoittamalla kaidalla tiellä?
Suomalaisen naisen todistus siitä mitä oli kuoleman rajan takana
http://www.tv7.fi/vod/player.html?id=11219
Ja englannin kielinen todistus samasta aiheesta
Tyrone Went to Hell-THUGEXPOSED.COM
http://www.youtube.com/watch?v=CB6_QMHf0Uk
Kirjoittanut
Eräs kaidan tien kulkija Jumalan armosta
Rauha Jumalan Kanssa
7
65
Vastaukset
- arjuuna
Tuo rauha on vain illuusio, sillä uskon tuoma rauha ei ole todellista vaikka se saattaa siltä tuntua
Mitä sitten tuollainen rauha tuo tullessaan, se tuo uskonnon vallan ihmismieleen, joka ilmenee käytännössä väkivaltana ja sotina, sillä uskonnot elävät pelosta väkivallasta helvetin tuomiosta
Uskonto elää vain pelottelusta kärsimyksestä ja väkivaltaisuudesta, muuten sillä ei ole olemassa oloa
Jos ihminen elää henkisesti paratiisissa, niin mihin hän tarvitsee uskontoa tai ateismia - näin on näreet
Mikä siinä Jumalassa on niin pelottavaa, että hänen kanssaan pitää tehdä rauha?
Tuo rauhan tekeminen Jumalan kanssa kuulostaa niin "tehdyltä", se on eräänlainen sääntö, ilman sitä ei ole asiaa Jumalan luo.
Miksi ihmeessä tuo Jumala rajoitetaan kaikenlaisten sääntöjen avulla mahdollisimman kauaksi meistä ihmisistä. Pitää tehdä sitä ja tätä, pitää uskoa juuri oikealla tavalla, pitää tehdä jopa rauha Jumalan kanssa. Moni ihan oikeasti uskoo, että Jumalan tavoittaminen vaatii kaikkea tuota. Moni alkaa tuntea itsensä niin huonoksi, että on pakko tehdä se rauha Jumalan kanssa, muuten ei hyvä seuraa. Kaikki tämä on säännönmukaisen opetuksen tulosta. Kylläpä on hankalaa ja todella rajoittavaa.
Jos haluat kokea rauhaa, mene luontoon, kuuntele linnun laulua, katsele puiden huminaa, katsele kukkia, haistele ihania kesän tuoksuja. Mitä muuta sinä silloin koet, kuin jotakin suura Jumalan luomaa - Jumalan rauhaa puhtaimmillaan. Muuta siihen ei tarvita. - arjuuna
Kirjoitit aivan oikein
Kun rakastamme jumalaa niin sillä on itsekkäät tarkoitusperät eli sen takia että pääsisimme taivaaseen joten se ei ole todellista koska todellisella rakkaudella ei ole motiivia, sillä ellemme rakasta koko maailmaa niin emme voi rakastaa todellisesti niitäkään jotka ovat vierellämme,
Jos maailmassa olisi todellista rakkautta edes vähäsen niin maailma oli ihan toisenlainen
Ei olisi kärsimystä tuskaa väkivalaa eikä sotia
Yli 3000 tuhatta vuotta sitten sotajoukot valmistautuivat sotaan ja sotapäälikkö piti joukoilleen puheen, että olkoon tämä viimeinen sota maailmassa, ja vallitkoon sen jälkeen ikuinen rauha, mutta tuo sota jatkuu yhä- kokija
"" Kun rakastamme jumalaa niin sillä on itsekkäät tarkoitusperät eli sen takia että pääsisimme taivaaseen ""
Taivaaseen haluamisen kun ymmärrämme välivaiheena, ei päätepisteenä, niin taivaaseen haluaminen ei jämähdytä tiellämme. Elämä on dynaamista muuttuvaa, kokemukset muuttuvat koko ajan. Taivas staattisena ilon pilvilinnana on illuusio. Toki taivas voi olla, muttei sellaisena kuin kuvittelemme. Sillä kuvitelmat eivät yllä sille tasolle. Kokemus yltää. Kaikki on avainsana.
Egoistisuus voi kätkeytyä niinkin hienovaraiseen verhoon kuin taivaaseen tai nirvanaan haluaminen, jotta jokin oma saisi pelastuksen. Mitään omaa ei ole. taivaaseen tai nirvanaan ei voi mennä omana itsenään. On haihduttava, jotta uusi ihminen ilmestyisi. Ego, tuo Vanha Aatami, on ainut "vastustaja", ja sekin näennäinen ja illusorinen kuvajainen. Se on "nenän" edessä koko ajan, kunnes se haihtuu. Se on omistushalu, mm. taivaan tai Jumalan tai gurun omistamisen halu.
Taivaaseen itsekäs haluaminen on hyvin vanhaa, siitä puhuttiin jo tuhansia vuosia sitten, ja mikääm pohjimmiltaan ei ole muuttunut ihmisegossa tässä suhteessa. Vielä.
" Tutkittuani koko maailman mieleni avulla en ole tavannut ketään, joka rakastaisi toisia enemmän kuin itseään. Sen takia itseään rakastavan tulisi kehittää rakastavaa ystävällisyyttä "
- Siddhartha Gautama (n. 560 - 480 BC.) - kokija
kokija kirjoitti:
"" Kun rakastamme jumalaa niin sillä on itsekkäät tarkoitusperät eli sen takia että pääsisimme taivaaseen ""
Taivaaseen haluamisen kun ymmärrämme välivaiheena, ei päätepisteenä, niin taivaaseen haluaminen ei jämähdytä tiellämme. Elämä on dynaamista muuttuvaa, kokemukset muuttuvat koko ajan. Taivas staattisena ilon pilvilinnana on illuusio. Toki taivas voi olla, muttei sellaisena kuin kuvittelemme. Sillä kuvitelmat eivät yllä sille tasolle. Kokemus yltää. Kaikki on avainsana.
Egoistisuus voi kätkeytyä niinkin hienovaraiseen verhoon kuin taivaaseen tai nirvanaan haluaminen, jotta jokin oma saisi pelastuksen. Mitään omaa ei ole. taivaaseen tai nirvanaan ei voi mennä omana itsenään. On haihduttava, jotta uusi ihminen ilmestyisi. Ego, tuo Vanha Aatami, on ainut "vastustaja", ja sekin näennäinen ja illusorinen kuvajainen. Se on "nenän" edessä koko ajan, kunnes se haihtuu. Se on omistushalu, mm. taivaan tai Jumalan tai gurun omistamisen halu.
Taivaaseen itsekäs haluaminen on hyvin vanhaa, siitä puhuttiin jo tuhansia vuosia sitten, ja mikääm pohjimmiltaan ei ole muuttunut ihmisegossa tässä suhteessa. Vielä.
" Tutkittuani koko maailman mieleni avulla en ole tavannut ketään, joka rakastaisi toisia enemmän kuin itseään. Sen takia itseään rakastavan tulisi kehittää rakastavaa ystävällisyyttä "
- Siddhartha Gautama (n. 560 - 480 BC.)Eikä egossa muuten omistushalu muutukaan, sillä ego on omistaminen. Se vain yksinkertaisesti haihtuu osiin, jolloin samasta materiasta rakentuu jotain muuta. OIkeasti tätä materiaa ei ole olemassakaan, tällaisenaan niinkuin ihmiset sen kokevat. Tämäkin maailma on pelkkä pilvilinna.
- kokija
Tämä on sinulle arvoisa aloittaja sopivaa, mitä kirjoitit. Kaikilla on jokin tietty "tie" jonka kautta elävät. On erilaisia elämän mahdollisuuksia (teitä), kunnes kaikki elämä sulaa eli tajutaan yhdeksi elämäksi, jona se on ollut aina ja tulee olemaan. Roskan alta paljastuu jotain, joka on ollut aina ja roskaa ei ole koskaan oikeasti ollutkaan. Taivaan näkökulmasta.
Uskon olevani rauhassa jumalani kanssa, eikä siitä ole mitään korjausohjelmaa olemassa, (erillisenä)
Elikkä tämä korjaus 'päivittyy' täysin automaattisesti aina ja 'iankaikkisesti'.
Karman lait, kaiken kattavina ovat se turvallisuus, 'miksi kannamme huolia, murheita'?
Jokainen yksilösielu on matkalla, joka päätyy taivas'kokemuksiin, kysymys lienee siinä, miten nopeasti oivallamme oman tiemme.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439