tai ei nyt ihan. Mutta oheinen juttu pistää ihmettelemään, miksi kukaan ei kerro asian todellista laitaa......
Kaikki tietysti sen heti keksivät....
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011061613904337_uu.shtml
Torstai on tolvanoita täynnä.....
15
101
Vastaukset
- kukavaan on varattu
Joo eipä kannata uskoa kaikkea mitä lehdistä lukee, tuota lehteä en juuri koskaan ole lukenut ja varsinkaan ostanut. Mutta kun sanomalehteenkin saa kirjoittaa ihan kuka vaan puppua. Viimeksi jäi meillä kiinni kaupunki, toinen käsi ei tiedä ilmeisesti mitä toisessa päässä tehdään, se on tulosta säästöjen.
- oikea.heippa
Onneksi on perjantai ja uutisankat näkevät todellisen päivän valon.
- exnikki
-Perjantaina pönttöpäät punnertaa pöhnässään pusikossa,-)) Siinä päivänvalo jää huomaamatta.
- Yx Pässi
Ei hätä ole tämännäköinen ?. Onhan se perjantaikin pönttöjä pullollaan. Vai onko sittenkään ?
H.P.J.- oikea.heippa
Varmaankin lauantaina lanttupäitä liikenteessä:)
oikea.heippa kirjoitti:
Varmaankin lauantaina lanttupäitä liikenteessä:)
Mä lanttuilin tänä aamuna, kun vastasin radion musavisaan ja pääsin suoraan lähetykseen vastaamaan kakkosvaiheen kyssään....kyllä ei ollut biisistä mitään hajuakaan, aivan nollaa löi pää.;))
- 0 + h
Satumainen.Nainen kirjoitti:
Mä lanttuilin tänä aamuna, kun vastasin radion musavisaan ja pääsin suoraan lähetykseen vastaamaan kakkosvaiheen kyssään....kyllä ei ollut biisistä mitään hajuakaan, aivan nollaa löi pää.;))
Saitko etes lohdutuspalkintoa?
0 + h kirjoitti:
Saitko etes lohdutuspalkintoa?
Noup, en saanut mitään muuta kuin kokemusta...;)
Tiesin sen ekan kuitenkin, mutten osannut odottaa tuota lisäkyssää, menin vähän niinkuin shokkiin livetilanteessa.:)- oikea.heippa
Tiesin sen ekan kuitenkin, mutten osannut odottaa tuota lisäkyssää, menin vähän niinkuin shokkiin livetilanteessa.:)Niin. Tulee se kuuluisa kramppaus kuume päälle, niin menee kipsille:)
Tiesin sen ekan kuitenkin, mutten osannut odottaa tuota lisäkyssää, menin vähän niinkuin shokkiin livetilanteessa.:)Kerran joutunu telkkarin yhteen ohjelmaan selostamaan yhtä työjuttua kuin se tehdään, ja miks se tehdään niin,,, ihan hyvin meni ekalla kerralla rihmalle, mut illalla kotona kun oli ja tiesin että se tulee uutisissa,,, iski karmea paniikki,,, en kattellu,,, ukko katto ja sano et tuohan oli aivan hyvä, mut mua hävetti todella,,, mikä ihmeen jälkihäpeä sekin oli,,, tulispa nyt joku tekemään nauhotusta ;o))),,,
- annikoo..
oikea.heippa kirjoitti:
Niin. Tulee se kuuluisa kramppaus kuume päälle, niin menee kipsille:)
Se se vasta kamala tauti onkin.....jos joutuu suuren yleisön eteen....esittämään asiaa joka ei kovin hyvin valmisteltu.....siinä sydän heittää volttia ...pulssi tuhatta
Eikä tunne omaa ääntään..... oikea.heippa kirjoitti:
Niin. Tulee se kuuluisa kramppaus kuume päälle, niin menee kipsille:)
No ei mulla mitään kramppeja ollut, ihan extempore soitin, kun kuulin radiosta...eihän tuollaiseen voikaan oikein valmistautua, mutta sama se...ei tullut sitä palkintoa nyt kuitenkaan.;(
mokka-mari kirjoitti:
Kerran joutunu telkkarin yhteen ohjelmaan selostamaan yhtä työjuttua kuin se tehdään, ja miks se tehdään niin,,, ihan hyvin meni ekalla kerralla rihmalle, mut illalla kotona kun oli ja tiesin että se tulee uutisissa,,, iski karmea paniikki,,, en kattellu,,, ukko katto ja sano et tuohan oli aivan hyvä, mut mua hävetti todella,,, mikä ihmeen jälkihäpeä sekin oli,,, tulispa nyt joku tekemään nauhotusta ;o))),,,
Juuh, uutisissa olen itsekin ollut joskus ja radiohaastattelussa, kyllähän sitä jälkikäteen miettii, että tuonkin asian olisin voinut sanoa toisin ja viisaammin kuin se sillä hetkellä tuli sanottua.;)) En tahdo enää sellaisiin tilanteisiin, ellen vahingossa joudu.;))
- annikoo..
No ei mulla mitään kramppeja ollut, ihan extempore soitin, kun kuulin radiosta...eihän tuollaiseen voikaan oikein valmistautua, mutta sama se...ei tullut sitä palkintoa nyt kuitenkaan.;(
en tarkoittanut sinulle....vaan yleensä kramppikuumeesta.....
- oikea.heippa
Juuh, uutisissa olen itsekin ollut joskus ja radiohaastattelussa, kyllähän sitä jälkikäteen miettii, että tuonkin asian olisin voinut sanoa toisin ja viisaammin kuin se sillä hetkellä tuli sanottua.;)) En tahdo enää sellaisiin tilanteisiin, ellen vahingossa joudu.;))
Vahingosta viisastuu mutta ei vahingossa:) tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2944176Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352375Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411511
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39998Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62820