En ole aiemmin käyttänyt mitään kasvovoiteita, silmänympärysgeelejä yms. Enkä myöskään tiedä, että mihin niitä käytetään ja minkä vuoksi. Ja mitä ylipäätään tulisi käyttää?
Olen alkanut käyttää enemmän meikkiä ja kun etsin aina ohjeita netistä, niin törmään siihen, kuin naiset käyttävät sitä ja tätä voidetta, mutta en ymmärrä, että millä tavalla ja mitä varten niitä käytetään (käytetäänkö meikinpohjana, yöllä/päivällä...).
Tällä hetkellä peruspäivämeikkiini kuuluu puuteri, ripsiväri ja kajaali. Vaikka ihoni onkin suht hyvä, ei finnejä eikä muuta kauheita epäpuhtauksia, niin tuntuu, että ihoni on silti kovin ruma. Mitä tuotteita naiset oikein käyttää, kun he saavat ihonsa näyttämään aivan lumikin iholta, tasaiselta ja upean tasaväriseltä? Itse käytän puuteria, mutta lähinnä se vaan auttaa tuohon ihon loistamiseen.
Mitä ihonhoitotuotteita minun kannattaisi käyttää, kun kuitenkin päivisin tulee meikattua? Meikinpoisto on minulle myös jotenkin haastavaa, vaikka minulla on hyvää silmämeikinpoistoainetta, mutta erityisesti kajaali tuntuu lähtevän todella huonosti pois ja joudun aina hankaamaan aineen pyyhkeeseen ja silti sitä jää alaluomelle. Tuo ei varmaan ole kovin hyvä iholle, kun sitä joutuu hankaamaan meikkiä poistettaessa.
Mutta siis vinkkejä tosiaan kaipailisin, jotta ei iho näyttäisi ihan karsealta muutamien vuosien päästä :)
Mitä kasvovoiteita yms. minun kannattaisi käyttää?
1
82
Vastaukset
"Mitä tuotteita naiset oikein käyttää, kun he saavat ihonsa näyttämään aivan lumikin iholta, tasaiselta ja upean tasaväriseltä?"
Luulenpa, että heillä on kosteusvoidetta ja sen päällä meikkivoidetta. Aivan tasaista ihonväriä ei ole juuri kellään.
Minkä ikäinen olet? Jos olet hyvin nuori, pärjäät pelkällä kosteusvoiteella, jota levität aamuisin. Jos olet 25 täyttänyt, hanki itsellesi myös yövoide ja ala käyttää myös silmänympärysvoidetta.
Hanki joka tapauksessa hyvä ihonpuhdistusaine ja kasvovesi, parasta laatua, johon sulla on varaa.
Vaihda silmämeikinpoistoaineesi. Ei se mikään hyvä ole, jos sillä ei tavallinen kajal lähde. Alaluomen hinkkaaminen kajalia poistettaessa edesauttaa ryppyjen muodostumista.
Ja katso mitä syöt, niin säilyt pidempään nuorekkaan näköisenä. Vähennä sokeria, lisää kasviksia, hedelmiä ja kohtuudella pähkinöitä/manteleita. Ja
liiku ulkoilmassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995