HE VAATIVAT VALTIOLTA ILMAISTA RAHAA. MUTTA EIVÄT HALUA ANTAA YHTEISKUNNALLE MITÄÄN. MIKSI TÄMÄ SALLITAAN, EN VOI KÄSITTÄÄ. MINÄ MENIN TÖIHIN 17 VUOTÍAANA JA TYÖURAA 42 VUOTTA TAKANA RASKASTA TYÖTÄ. KÖYHÄT JA SAIRAAT YMMÄRRÄN JA HE TARVITSEVAT APUA, MUTTA NÄMÄ SOSSUPUMMIT PITÄÄ SAADA PAKKOTÖIHIN JA KOULUTUKSEEN. JOS KIELTÄYTYISIVÄT, KAIKKI RAHAHANAT KIINNI. NYT ON MAA PULASSA JA KAIKKIEN ON OSALLISTUTTAVA TALKOISIIN. EIKÄ YHTÄÄN ENÄÄ VIPPEJÄ EU MAILLE, KUN KOHTA OLLAAN SAMASSA JAMASSA.
PUMMIT JA LOISET TÖIHIN. KYLLÄ OTTAA KAALIIN.
5
82
Vastaukset
- lhgäzlf vz
Kato ittees mulkku mitä siitä seuraa kun töihin menee. Kai täällä vois olla töitä tekevinään, jos joku ois palkkaa maksavinaan, mut näillä palkoilla en edes ajattele, ettei käy kun sulle!!
- queen dedede
Kah onnea jos olet onnistunut 17 vuotiaana töitä saamaan, vaan nykyisin et ole minkään arvoinen jos et opiskele, eikä silloinkaan ole työllistymisestä takeita.
- ota viinaa vaan
Vähänpä tiedät työelämästä 42 vuoden jälkeen. Ja työn hakemisesta. Ja kouluttatumisesta.
Töihin saisi porukkaa, jos töitä olisi eimerkiksi 1500 euron minipalkalla. Tätä ei esimerkiksi kaltaisesi työmiehet vain koskaan ole hyväksyneet.
Tyhminkin ymmärtää miksei 2000 luvulla tarvita samaa määrää työntekijöitä kuin 50 - 70 luvulla. Kaiken lisäksi tänne haalataan puolaisia ja muita. Missä välissä nuoret sitten oppivat ammattin jos heille ei sitä ensimmäistäkään työpaikkaa anneta?
Eikö olisi vähempi aika töissä riittänyt? Olisi joku toinenkin saanut mahdollisuuden. - CoverPower
Älyltään pehmoiset menevät töihin näillä yhteiskunnan ehdoilla. Tuet on niin suuret että jää paljon rahaa säästöön, hähhähää.
Systeemi on todellakin järkeä vailla mutta näillä mennään. Voi itse valita kuuluuko veronmaksajiin vai veroista nauttijiin. Tyhmäkin tajuaa kumpi puoli on järkevämpi. Systeemiä saadaan oikeudenmukaisemmaksi kun jaetaan sosiaalimenot kaikille parinsadan euron kansalaispalkkana jonka päälle voi saada maksullista ansiosidonnaista. Näin systeemi on paljon halvempi ja oikeudenmukaisempi. - kateellinen??
Olet kateellinen ja katkera myllyn pompottamille? Jokainen työstä kieltätyjä menettää korvauksen ja saa karenssin. Lisäksi toimentulotukikin tippuu. Tästä olet ,aika luuseri, kateellinen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073025Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1212049
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 671379
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233