Onko näin, että jos auto on rekisteröity kuudelle ja kuudelle löytyy vyöpaikka, autossa saa matkustaa korkeintaan kuusi henkilöä? Olemme kyselleet eri tahoilta autoa vuokralle ja saaneet erilaisia vastauksia. Perheessämme on 7 jäsentä, lapsista 3 istuu yhä turvaistuimessa. Lomamatkamme aikaan vapaana olevat autot lähiseudullamme ovat kaikki 6:lle rekisteröityjä.
Kiitos asiallisista vastauksista!
6:lle rekisteröity auto, iso perhe
Sittenkin junalla?
3
145
Vastaukset
- tukatomies
Näin se menee, ei saa olla ilman turvavyö(paikkaa)
- dethleffs
Taitaa mennä niin, että ostat vain ison vaunun ja vedät sitä 7:lle rekisteröidyllä autolla. Sellainen veturi sinulla lienee jo olemassa, jos perhe jo on sietsikko. Meinaan vaan, että seitsemälle rekisteröityjä m-autoja on tosi vähän.
- Sittenkin junalla?
Kiitos! Taidetaan kurvata omalla veturilla hotellin alle ja sieltä koko pesue toisten pesemiin lakanoihin ja toisten valmistamalle aamupalalle.
Hyvää kesää ja turvallista matkaa kaikille teille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1314635Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513320
- 443097
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest282539- 232226
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201878Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755