Mitä kesääsi kuuluu?

jepulis.jep

Menossa ulkomaille?
Grilli, uiminen, veneily, kalastaminen, rusketus, sisä oloa, töissä, puutarha...?

Miten mieluiten: Grillaaminen tai jäätelö ?

45

223

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ulkomaille, ei grillaamaan, ei uimaan, ei kalastamaan, ei sisällä, ei töissä, ei puutarhassa...

... ja silti on riittänyt tekemistä jo pääsiäisestä asti ja riittää vielä elokuulle...

• jepulis.jep

Ahaa, etkö olekkaan enää täällä 24:sessa elokuun jälkeen?
        Tuletoko takaisin ensvuonna sit kesän alussa?

• jepulis.jep kirjoitti:

Ahaa, etkö olekkaan enää täällä 24:sessa elokuun jälkeen?
        Tuletoko takaisin ensvuonna sit kesän alussa?

Aijjjaaaa, tää on sulle vakavampikin harrastus.

No, ei kaikille...

• jepulis.jep
        yohuuhkaja kirjoitti:

Aijjjaaaa, tää on sulle vakavampikin harrastus.

No, ei kaikille...

Niinpä :)

• jepulis.jep kirjoitti:

Niinpä :)

Noo, mulla tulee otettua kuvia sata päivässä, kaksisataa parhaassa, katseltua lintuja, kasveja, ötököitä jne, kierreltyä paikkoja eri puolilla suomea, luettua, kirjoiteltua omaakin tuotantoa ja siinä sivussa kaikenlaista muutakin. Täälläkin tulee käytyä kun kone on auki mutta enempi noita harrastuksia sivuavia foorumeita seurailen.

• Jep, jep... Mitähän täs oikein kuuluis? Noh, tähän asti tää on ollu töissä käyntiä, lukemista ja lukemisen työstämistä.... Arjen ahertamista kaiken kaikkiaan.
      Loma alkaa viikonpäästä, eikä mitään oo suunniteltu, mut ihan varmasti saa kirjat jäädä hetkeksi syrjään:)) Nii, olipa ihana Vaasan matka viime viikonloppuna, noin niikuin ennakkoon:)))
      Toivottavasti järvet lämpiää nopeesti pääsis uimaan, kylmään veteen en mee, en taatusti): Varmaan tulee grillattuaki.. Tänä kesänä on tiedossa sit moneen vuoteen hääjuhlatki:)))

• jepulis.jep

Jeps jeps :)
        Jummi sua, nooh, sit kerrot et mitense meni..siis kesäsi :)
        Kokeile, ettet tekis mitään, mä oon kans kokeilu, mut eisiitä tullu mitään :)
        Mut kaunista kesää sinulle :)

• jepulis.jep kirjoitti:

Jeps jeps :)
        Jummi sua, nooh, sit kerrot et mitense meni..siis kesäsi :)
        Kokeile, ettet tekis mitään, mä oon kans kokeilu, mut eisiitä tullu mitään :)
        Mut kaunista kesää sinulle :)

Kiitos, samoin siulle:))
        Ei miunkaan kohdalla tuu mitään ettei tekis mitään, aina sitä jotain tulee puuhattua.
        Taitaa tulla extempore kesäloma:))))

• jepulis.jep
        sasus kirjoitti:

Kiitos, samoin siulle:))
        Ei miunkaan kohdalla tuu mitään ettei tekis mitään, aina sitä jotain tulee puuhattua.
        Taitaa tulla extempore kesäloma:))))

Ex tempore :)
        Kylse mullallakin menee niin talvellakin ku pientä hölmö esitelmää.. hankeen :))

• Heikunkeikku

Huomenta sasus!
        Aattelin, ihtekseni tuumailin, että mimmonenhan reissu sulla oli, kun täällä Vaasassa vierailit. Ainaskin oli hieno ilma. Kivaa, että teillä oli kivaa:)
        Kerro vähä Stundarssin retkestä ja muista touhuista. Olis kiva kuulla.

Meikäläinen värjöttelee täällä kylmien väreitten kieppuessa pitkin kroppaa. Kurkussakin tuntuu pikkusta äklötuntua ja sarja-aivastelut saavat kissien silmät lautasen kokoiseksi ihmetyksestä. Onneksi ulkona sataa ja tuulee, on kivempi sairastella tämmösellä säällä.

• Heikunkeikku kirjoitti:

Huomenta sasus!
        Aattelin, ihtekseni tuumailin, että mimmonenhan reissu sulla oli, kun täällä Vaasassa vierailit. Ainaskin oli hieno ilma. Kivaa, että teillä oli kivaa:)
        Kerro vähä Stundarssin retkestä ja muista touhuista. Olis kiva kuulla.

Meikäläinen värjöttelee täällä kylmien väreitten kieppuessa pitkin kroppaa. Kurkussakin tuntuu pikkusta äklötuntua ja sarja-aivastelut saavat kissien silmät lautasen kokoiseksi ihmetyksestä. Onneksi ulkona sataa ja tuulee, on kivempi sairastella tämmösellä säällä.

Hei Heikunkeikun!
        Kiitos kysymästä:)))) Tosi ihana reissu ilmoineen kaikkineen. Stundarssin reissu meni aikas nopeesti, käytiin niissä vanhoissa rakennuksissa, asuintalossa, kaupassa ja koulussa. Ikävä kun ei ollu aikaa sen kummemmin, muutoin oltais saatu vanhanajan kamppeet päälle ja tehdä jotain, nyt ei ollu aikaa.):
        Juotiin kahvit siel pihapiirissä ja nähtiin vilahdus morsiusparista. Siellä oli kohta meidän jälkeen häät. En ehtinyt käydä siinä päärakennuksessa sisällä. Sieltä kun lähdettiin pois, ajeltiin vanhan Vaasan kautta, kateltiin raunioita auton ikkunasta ja pyörähdettiin sen entisen olikos se senaatin talo aikoinaan? nykyinen kirkko, edustalla. Tosi kaunis on sun kaupunkis ja historiallinen. Siihen lauantaihinhan se nyt sitten lähes jäi, siis näkemiset, mitä nyt sitten meillä oli kuljetukset potniahalliin illalla, jossa iltajuhla pidettiin.

• Haluatko ihan oikeesti tietää? Ja miksi ihmeessä?

Mieluiten? En muuten varmana kerro, mitä kaikista mieluiten.

Kalastamaan en varmasti ole menossa, koska en saa edes matoa koukkuun, kun ajattelen kuinka siihen sattuu. Tosin ei koskaan pidä sanoa ei koskaan. Varmaan huomaan tuota pikaa kaivelevani kastematoja kivien alta kun sanon, että varmana en :)

• jepulis.jep

Haluan, siksi ku me ollaan täällä !! :)
        No, etsä paljon kertono. mut kylsä vielä..katoskus mäkin täällä 24:sessa :)
        Mut kummiskin mä tiedän, etsä mieluiten, kummiskin :)

• jepulis.jep

Jummi ja kesä on, miksä oot noi vaalee ?
        Älä ny vain sano et aurinko ohittaa sinut ;D

• jepulis.jep kirjoitti:

Haluan, siksi ku me ollaan täällä !! :)
        No, etsä paljon kertono. mut kylsä vielä..katoskus mäkin täällä 24:sessa :)
        Mut kummiskin mä tiedän, etsä mieluiten, kummiskin :)

On kai tääkin harrastus juuri tällä hetkellä kuunnella vanhalta ystävältä saatuja CD-levyjä. Ja näitä ei sitten mistään levykaupasta löydy. Osa ääniteistä on liki 30 vuotta vanhoja ja soundit "suoraan kellarista". Mut ei tääkään ole se mitä mieluiten... Sen näkee sitten kun kokee, mikä tulee olemaan tässä kesässä mieluisinta :)

Vaikka olen koko kesän töissä, en minäkään sentään 24 tuntia vuorokaudessa töitä tee eli ihan lakisääteisllä vapaillakin ehtii kesästä nauttimaan. Syksyllä olen sitten viisaampi sen suhteen, että miten tuli nautittua.

• jepulis.jep kirjoitti:

Jummi ja kesä on, miksä oot noi vaalee ?
        Älä ny vain sano et aurinko ohittaa sinut ;D

No voi jummi miten noin on päässyt käymään näiden tämän kevään helteiden jälkeen. Mullekin. Ehkä olen yöeläin? Hämärässä hiipaileva pitkäkorva. Puskissa petoja paossa piileskellen.

Hyvää yötä ja kesää!

• Ylläri!

Kyllä kuuluu!

Ajolähtö Espanjasta kotimaahan 13.05.
      Sen jälkeen pakoputkirevohkaa.
      Leikkaus 20.06.
      Jatko epäselvä.

Heinäkuun Muenchen peruttu. Hotsku peruttu. Maksetut lennot laitan matkavakuutukseen kunhan peräpäästäni saa jotain selvää.

Syyskuussa pitäisi lennähtää Espanjaan. Tuleekohan mitään? Liput on.

Peinteistä joulumarkkinaviikkoa Saksassa en ole uskaltanut varatakaan.
      Sama koskee jouluviikon kylpylää vaikka sen nyt vielä ehtii, jos olen kunnossa.

Vastoin tavallista käytäntöä ensi talvea en uskalla vielä suunnitellakaan.

• jepulis.jep

Ahas espanol ja Germania..melkoinen sotku :)
        Toivataan et olet kunnossa ja mitäs talveen tulee, ni ainahan sukset Suomalaisilla on ja toisaalta onhan Sakaksassakin lunta ja toki espanjassakin huipuilla jopa kesäisin :)
        Kylpylä, kylsä varmaan ehdit ja toki nauttimaan kesästäkin, jos haluat :))

• Lillerilaa

Kesään kuuluu rokkifestarit.Seinäjoella nytkin.
      Mitäs sun?
      uutta tatskaa tai muuta?
      Onatekemissä Lohihousuissa/suomenlippuhousuissa uimarannalla?

• jepulis.jep

Seinäjoki, ok, hieno paikka, mut mikä rokki?
        Ihan muuta :D

• jepulis.jep

Matkustamista, veneilyä kalastusta, mökillä grillaamista saunomista aurinkoa ja toki juomiakin hiukan....jne.

• Heikunkeikku

Kaikenmoista kuuluu kesääni. Vene on tökätty veteen, toissapäivänä laitoin uuden poijun ja vanha vetästiin veks. Nyt on hyvä sitoa veneen perä kiinni, kun poijussa on kunnon "ripa".

Minigolfia kaverin kanssa, kovat matsit on pelattu:)
      Sulkapalloa tietysti aina, kun suinkin pelikavereille sopii.

Kukkia oon kasvattanut ja istutellut NIIIIIN paljon, että nyt se homma saa riittää.

Äsh en jaksa kaikkia kirjottaa, sen verran pää humajaa alkavan flunssan oireista. Harmi-harmi.

Jäätelöä en ole syönyt tämän vuoden puolella kertaakaan. En oikein tykkää jäätelöstä. En grillaakaan, joo kummallinen hyypiö oon. Saaressa muurinpohjapannulla teen jos jotakin.
      Juhannuksena kokon ympärillä nautiskelua, sauna ah kiesus ihanaa, soutelua ja muuta mukavaa.

Kesääni mahtuu hyvin erilaisia asioita. Sopii mun luonteeseeni. Kyllästyn, jos ei ole vaihteluita.

• jepulis.jep

Hyvältähän kesäsi kuulostaa :)
        veineilyä täälläkin, joessa kylläkin...onpahan mieman rauhallisemmat aallot :)

• Heikunkeikku
        jepulis.jep kirjoitti:

Hyvältähän kesäsi kuulostaa :)
        veineilyä täälläkin, joessa kylläkin...onpahan mieman rauhallisemmat aallot :)

Jepulis jep jepulis.jepille, eikä kesäni vain Kuulosta hyvältä, se on-on-jaOn sitä.

Välillä kyllä tuntuu siltä, kuin kieppuisi tärpätinkeittäjämäisenä hyypiönä yrittäessään mahduttaa sitä ja tätä ja tuota ja vaikka mitä yhelle viikolle.
        On pakko karsia menemisiä. Monesti on niin, että yhtäaikaa moni eri kaveri pyytää jonnekin ja koska ei voi mennä moneen paikkaan samaan aikaan, niin pakkohan sitä on sanoa jollekin, ettei nyt pääse.

Onneksi sitten välillä tulee välipäiviä, jolloin ihan Kaikki kaverit ovat unhoittaneet minut, eikä kukaan kysy mihinkään. Niinä päivinä voi sitten ottaa vaikka imurin kouraan ja yrittää pistää paikkoja kuntoon tai möllöttää tuola takapihalla.

Mutta jos tuulee ihan presiis joen suuntaisesti, siinäpäs vasta isoja aaltoja tulis, jos tuuli lähtis joen alusta lukien ja sinä sitten veneilisit sielä joen toises päässä.:) Ainaskin täällä on niin, että jos Ruottista tuuloo ja saaria ei ole edessä jarruttelemas, niin johan aallot nousoo ja laskoo vähäkö sukkelaan.

• jepulis.jep
        Heikunkeikku kirjoitti:

Jepulis jep jepulis.jepille, eikä kesäni vain Kuulosta hyvältä, se on-on-jaOn sitä.

Välillä kyllä tuntuu siltä, kuin kieppuisi tärpätinkeittäjämäisenä hyypiönä yrittäessään mahduttaa sitä ja tätä ja tuota ja vaikka mitä yhelle viikolle.
        On pakko karsia menemisiä. Monesti on niin, että yhtäaikaa moni eri kaveri pyytää jonnekin ja koska ei voi mennä moneen paikkaan samaan aikaan, niin pakkohan sitä on sanoa jollekin, ettei nyt pääse.

Onneksi sitten välillä tulee välipäiviä, jolloin ihan Kaikki kaverit ovat unhoittaneet minut, eikä kukaan kysy mihinkään. Niinä päivinä voi sitten ottaa vaikka imurin kouraan ja yrittää pistää paikkoja kuntoon tai möllöttää tuola takapihalla.

Mutta jos tuulee ihan presiis joen suuntaisesti, siinäpäs vasta isoja aaltoja tulis, jos tuuli lähtis joen alusta lukien ja sinä sitten veneilisit sielä joen toises päässä.:) Ainaskin täällä on niin, että jos Ruottista tuuloo ja saaria ei ole edessä jarruttelemas, niin johan aallot nousoo ja laskoo vähäkö sukkelaan.

Kavereita ja omaa aikaakin heikunkeikun :)
        Mä oon kans huomannu ne vasta aallot ja saattavat joskus olla aikas.. :(
        Viime kesänä tuli laitettua hieman isompi vene, mutta ei nyt sentää mitää paattia, mut nyt menee paremmin niissä aalloissa, vaikka niitä ei nyt kovin usein ole.

• RIMMIR

Tänä kesänä pysyttelen täällä ja odottelen josko kesävieraita loman aikana ilmestyisi. Ei ole sitä kesäkolliakaan tullut hankittua :)
      Jäätelö on tosi ihanaa, varsinkin tötterössä
      Ajatteles kaikenlaisia uusi makuja joita siihen rapeaan vohvelitötteröön voi asettaa ja sitten vain nautiskellen nuoleskella makuaistimuksia, välillä pureskella vohvelitötterön seinämiä matalemmaksi jotta pääsee uuteen palleroon käsiksi....

Viikon kuluttua juhannus ja sen jälkeen kesätapahtumat alkavat käynnistymään.

• jepulis.jep

Jätskin kans on kiva odotella vieraita :)
        Taitaa kohta sulaa se perinteinen vanilia, ku tulee niin paljon muita makuja..ainakin mainoksien perusteella.

• Teemuna

Fiilaamista ja höyläämistä kerien ja ainakin kolmella kierteellä.

• Ikkunan puitteita ja ovenkarmeja saatan kunnostaa. Ahistaa, jos pitäis nyt luvata, että kunnostan. Jospa tänä saan pidettyä perennapenkin siistinä. Muina kesinä se on ryöstäytynyt käsistä.

Hyvämaineinen rakennusliike tulee remontoimaan heinäkuussa kellarikerroksemme sauna- ja pesutilat. Vahtimista riittää, kun leuhkat suomalaiset kirvesmiehet tukehtuvat omaan "huippuosaamiseensa" autuaan tietämättöminä siitä, että tuuma ei ole pienin tunnettu mittayksikkö.

Itseäni en grillaa, koska en halua näyttää vanhalta puliakalta. D-vitamiinin ja keramiidin omavaraisuuden ajattelin kuitenkin turvata pihapuuhasteluilla. Tuskin grillaan mitään muutakaan. Jäätelöstä en tiedä. Vähän liian makeaa mun suuhuni. Kylmää kuivaa kuohuviiniä juon aivan varmasti samoin helmeilevää roseeviiniä hiilihapotetun jääveden kanssa.

• jepulis.jep

Sitä mailman kuulua Suomalaista osaamista.... :)
        Mutta eihän pieni rusketus puliksi tee ja grillaaminenhan on ihan ok..kana fileet ja siihen hiukka tuore salaattia !
        Viinit, enpäs ajatellut kun se olut kylmä.. ehkä johtuu tavasta :(
        Viiniä kyllä maistelen, mutta vain talvisin takkatulen ääressä, mutta kesällä en oikein ole sitä niinkään.
        Aurinkoa ja viinimaisia hetkiä sinulle :)

• Ellunkananen

Grillailua ... yksin
      Mökkeilyä ... yksin
      Uiskentelua ... yksin
      Kalastamista ... yksin
      Puutarhatöitä ... yksin
      Ulkomaille ... kaksin :)

• jepulis.jep

Noi ylinmäiset kyl menee yksin, mut hyvä et tuli toi kaksin :)
        Viihtyisää yksinäisyyttä sinulle siihen asti kunnes kaksin ja viihtyvyys on sitten tuplattu :)

• Meriläinen

Ei pois suomesta kesällä.
      Uiminen kyllä.
      Veneily kyllä.
      Kalastaminen..ehkä.
      Rusketus, no ei paitsi mikä tulee itsekseen.
      Moni ei muuten tajua että liika rusketus vanhentaa, ei enää ole kaunista.
      Sisälläkin kyllä, en meinaa mennä ulkoruokintaan.
      Töissä, vielä neljä yötä sitten neljä viikkoa lomaa, ja sitten varmaan taas töitä.
      Puutarha, kyllä sitäkin- Eihän paratiisi ole mitään ilman puutarhaa.
      Grillaaminen ja jäätelö, pitäähän se jälkkäri olla.

• jepulis.jep

JepulisJep, Suomessa kesällä !! :)
        Eli sulla puuhaa riittää :)
        Maikkaita jälkiruokia sinulle Meriläinen :)

• 3viikon loma

ulkomaille,prätkillä epoosta vardoohon heinäkuussa.
      telttailua,grillaamista,olutta ja nähtävyyksiäkin =)

• jepulis.jep

Ahas, et Norjaan..siinä on kylmä meri ja puutkin ovat vain pensaita..se tuuli se tuuli :(
        Ajelkaa varovasti, ku tietin ovat solmussa ylös ja alas siellä norjanpuolella.

• Ei ei ulkomaille. Kotimaan matkailua vain sen verran, että synnyinseudulle menen omia sisaruksia tapaamaan ja yhteiseen metsään yhdessä samoilemaan, yhteiselle järvelle yhdessä soutelemaan ja uimaan.

Heinäkuu on kesäloma ja syntymäpaikkakunnan vierailun lisäksi kulutan kaupungissa lapsen lapsen ( koululainen) kanssa maauimalassa monta monta kertaa uimassa saunomassa ja rentoutumassa...

• jepulis.jep

Hei Miljoona :)
      En minäkään ulkomaille, kuhan tohon naapuriin.. ja toisaalta eihän Norjan jäämeri ole ulkomaata :)
      Synnyinseudut, itselläni ei ole siellä muita kuin muistot ja varmaan omaa vikaakin, kun aikoinaan piti päästä pois seudusta omasta :(
      Muuten minulla aikaslailla samaa, ilman järveä (Joki vain) :)
      Kaunista kesää sinulle Miljoona ja toki lapsen lapsenlapsellesi myös siellä kaupungissa.

• Kiitos. Kyllä jokikin on kiva. Sopivassa poukamassa on kiva uida, minun lapsuudenkodin vieressä virtaapi Siikajoki. Ne muistot ne ovatkin kivoja, eipä niistä erämaametsistä paljon mitään muuta iloa olekaan, kuin että tuntuu hienolta, saapipahan samoilla ihan omassa...vaikkei paljon muuta arvoa oliskaan.

• Jonkun aikaa olen vielä töissä. Sitten alkaa tai jatkuu, miten vaan, kodin laitto ikuisine suursiivouksineen. Kunnollinen kevätsiivous jäi väliin. Ikkunoiden pesua on ohjelmassa. Matot pesen vaahtopesuaineella. En ole ikinä ollut mattopyykillä järven tai meren rannassa oikealla mattolaiturilla. Vedet eivät varmastikaan lämpene tarpeeksi, jotta uskaltaisin luonnovesiin uimaan, paitsi saunasta.
      Lukemista kuuluu myös lomaohjelmaan. Iso pino dekkareita ja muuta hömppää odottaa!
      Jokin lyhyt matka on myös suunnitelmissa, mutta voipi jäädä tekemättäkin.
      Jäätelö maistuu paremmin kuin grillimakkara!

• helisevä

Kesästä olen jo päässyt nauttimaan, Säkänniemeä ihan omalla rannekkella monessa laitteessa ja monta tuntia.
      Pienen lapsenlapsen kanssa vihreyttä olemme ihailleet, eli mummu olen ollut vuoden verran.
      Suunnitelmissa: paljon aikaa pienen tytön seurassa.
      Pieni matka muille maille.
      Pitempi matka vanhempien luo.
      Mukavaa kesää kaikille.

• Heikunkeikku

Onnea vaan mummuna olemiseen. Vuoden ikäinen lapsukainen on mitä ihastuttavin suloisuus, kultahippulainen, syykkyyn otettava ihmisen alku:)

Voi kauhiaa sentään, että omalla rannekkeella monessa laitteessa ja monta tuntia. Minä en tohtisi mennä yhteenkään laitteeseen, sen verran mamis oon.
        Huvipuistossa uskaltaisin mennä ainoastaan peilisaliin ja vedellä semmosista naruista, joista voi saada säkällä palkinnoksi jonkun pikkuruisen pehmolelun.

Minä olen tässä lähdössä ruokaostoksille. Herkkuja Juhannukseksi. Kiva värkätä erilaisia ruokia ja naposteltavia ja kaiken kruuna se, kun porukka voi kaikessa rauhassa herkutella ja samalla rupatella jos joistakin asioista.

Kokko tietysti roihuaa ja lapsenlapset viipeltävät innoissaan sinne tänne. Koira klapajaa kintuis, innoissaan sekin.
        Minä meinaan ottaa NIIIIIN kovat löylyt, että iho höyryää vielä seuraavanakin päivänä. Naapurisaaresta katsotaan, että Ohhoh, Pilvi on laskeentunut taivaalta maahan, eivät hokaa, että se olenkin Minä ihohöyryni sisällä:)

Oikein mukavaa Juhannusta ihan-ihan KAIKILLE palstalaisille!!

Ai niin, vielä yksi asia. Nimimerkkisi on kadehdittava. Harmi, etten voi sitä varastaa. Onnistunut nimimerkkivalinta.

• helisevä
        Heikunkeikku kirjoitti:

Onnea vaan mummuna olemiseen. Vuoden ikäinen lapsukainen on mitä ihastuttavin suloisuus, kultahippulainen, syykkyyn otettava ihmisen alku:)

Voi kauhiaa sentään, että omalla rannekkeella monessa laitteessa ja monta tuntia. Minä en tohtisi mennä yhteenkään laitteeseen, sen verran mamis oon.
        Huvipuistossa uskaltaisin mennä ainoastaan peilisaliin ja vedellä semmosista naruista, joista voi saada säkällä palkinnoksi jonkun pikkuruisen pehmolelun.

Minä olen tässä lähdössä ruokaostoksille. Herkkuja Juhannukseksi. Kiva värkätä erilaisia ruokia ja naposteltavia ja kaiken kruuna se, kun porukka voi kaikessa rauhassa herkutella ja samalla rupatella jos joistakin asioista.

Kokko tietysti roihuaa ja lapsenlapset viipeltävät innoissaan sinne tänne. Koira klapajaa kintuis, innoissaan sekin.
        Minä meinaan ottaa NIIIIIN kovat löylyt, että iho höyryää vielä seuraavanakin päivänä. Naapurisaaresta katsotaan, että Ohhoh, Pilvi on laskeentunut taivaalta maahan, eivät hokaa, että se olenkin Minä ihohöyryni sisällä:)

Oikein mukavaa Juhannusta ihan-ihan KAIKILLE palstalaisille!!

Ai niin, vielä yksi asia. Nimimerkkisi on kadehdittava. Harmi, etten voi sitä varastaa. Onnistunut nimimerkkivalinta.

Sinulla on niin kivaa tuo teksti eikä nimimerkkikään hullumpi , )
        Taapero kävelee jo hienosti ja on hyvin määrätietoinen.
        Torille olen myös lähdössä ennenkui myrky saapuu.
        Juhannusriemua kuulostaa sinulla olevan tulossa, älä vain lähde lentoon löylyissä.

• Risteilyä merellä

Juhannusta tässä vietellään yksin, mies lähti eilen äijäporukassa mökille ja palautunee sunnuntaina...Lippu kuuluisi kaiketi nostaa klo 18 ja sitten voisi korkata kuohuvaa, ehkä. Lomia odotellaan heinäkuun lopulla ja pitkästä aikaa kotimaisemiin Keski-Suomeen, Äänekoskella on Keitele jazz ja sieltä ainakin Pelle Miljoona ja Jethro Tull kiinnostaisi jos vuokramökiltä jaksaisi raahautua ulkoilemaan. Pellehän jää "eläkkeelle" elokuussa. Loman lopettajaisiin kuuluu risteily tuossa Helsinki-Riika maisemissa ja sittenhän nuo työt taasen alkavat ja talviloman odotus...Juhannusta kaikille.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      209
      2718
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      52
      1916
    3. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      419
      1548
    4. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      153
      1493
    5. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      366
      1412
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1288
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      25
      1276
    8. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1216
    9. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      60
      1058
    10. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      23
      948
    Aihe