ÖNN ÖNN ÖNN
Ei mulla muuta.
ÖNN ÖNN ÖNN
9
65
Vastaukset
- Heh heh ehe heh eheh
MaaJussufille miesmorsian alkaa neloselta.
- ÖNN ÖNN ÖNN
Haaveena lihaksikas vartalo? Keskustele kehonrakennuksesta.
- ÖNN ÖNN ÖNN
Joo kyllä, meillä hormoonit välillä hyrrää. Ja kun oikein hyrrää tulee ylilyöntejä, hermot kireellä kun on kuuri päällä. Se ei o kiva kun finnejä selkä täynnä, sekin harmittaa ja tonnikala ei maistu miltään, on elämä perseestä. Bodasin peilin edessä ja huomasin että minne mun kivekset on hävinnyt, ***** kutistunut ihan rusinoiksi, ja taas harmittaa ja raejuustokin maistu pahalta. Eikä tässä vielä kaikki, Aku Ankka oli myöhässä, ajttelin vetää posti Pekkaa turpaan ja haukkua sen varmuuden vuoksi. Join protsku pirtelin ja selailin vanhoja Bodaus lehtiä ja nukahdin. Kello 17.19 äiti herätti syömään, pastaa ja sekin maistu ihan kauheelta, kaikki on lopussa. Mut onneks on bodaus ja kiva työpaikka.
- ÖNN ÖNN ÖNN
Tänään salilla meni kaikki paremmin, tein penkkiä, ja penkkiä ja penkkiä. Sitten menin paikalliseen Prismaan katselemaan itseäni peilistä, olin komea, komea vaikka hormonit ovat harventaneet hiukseni. Sitten join pari protskujuomaa kaupan sovituskopissa, kostoksi kauppiaalle koska en päässyt sinne vartiaksi. Sitten katselin iltasanomista sarjakuvat ja harjoittelin bodausilmeitä, yks mummo säikähti, olo tuntu vahvahvalta, olin tyytyväinen itseeni. Sitten soitin parit tekstarit ja yks kaveri pyys tuuraamaan portsrihommiin, voi olla että meen...
- ÖNN...
Nyt on parempi mieli, olin eilen portsarihommissa. Sain 30 ekee ja pari kertaa sai lyödä, sitä tuntee taas olevansa elossa. Äiti teki pannaria ja ei muuta kun salille, selkä päivä. Alasoudussa vetäsin 3 x 12 sarjan, finnit paukku ja lihas kasvaa.Saunassa funtsasin et jos oikeesti meis jonnekkin ammattikorkeeseen tai yliopistoon opiskelee portsariks, sais itelleen kunnon ammatin. Täytyy vielä kelata...huomenna saan lainaks yheltä slifrendiltä vuoden 72 Tex Willerit, voi olla ettei uni tuu...
- ÖN...
ÖNN... kirjoitti:
Nyt on parempi mieli, olin eilen portsarihommissa. Sain 30 ekee ja pari kertaa sai lyödä, sitä tuntee taas olevansa elossa. Äiti teki pannaria ja ei muuta kun salille, selkä päivä. Alasoudussa vetäsin 3 x 12 sarjan, finnit paukku ja lihas kasvaa.Saunassa funtsasin et jos oikeesti meis jonnekkin ammattikorkeeseen tai yliopistoon opiskelee portsariks, sais itelleen kunnon ammatin. Täytyy vielä kelata...huomenna saan lainaks yheltä slifrendiltä vuoden 72 Tex Willerit, voi olla ettei uni tuu...
Mikä yö Tex Willerin kanssa, nyt on motivatio kohdallaan ja salille. Ensin tropit ja aamurahka ja vähän sarjiksia. Tänään on muutenkin tulossa metka päivä, otan ylimääräisen treenin ja menen illalla Hotloppiin hyppimään ja pomppimaan kera mutsin. Saa muut asiakkaat kyytiä kun meikä painaa, muut 5-8 vuotiaita, meikä aikuinen mies, "Bodaus rules " huudan kun ipanat lentää. Täytyy muutenkin tänään salilla ...siis töissä skarpata, tulee uus asiakas, kävin jopa suihkussa, Kouroksesta huikka ja Menneniä kainaloon niin hyvä tulee. Jos on nainen niin pyrin panee, siis panee kuukauskortin myytyy, jos mies ni sama. Sit mä vedän ehkä t'änään käteen, hauikset ja ojentajat samana päivänä, pitkii toistoi hyvä tulee.
- Ö...
ÖN... kirjoitti:
Mikä yö Tex Willerin kanssa, nyt on motivatio kohdallaan ja salille. Ensin tropit ja aamurahka ja vähän sarjiksia. Tänään on muutenkin tulossa metka päivä, otan ylimääräisen treenin ja menen illalla Hotloppiin hyppimään ja pomppimaan kera mutsin. Saa muut asiakkaat kyytiä kun meikä painaa, muut 5-8 vuotiaita, meikä aikuinen mies, "Bodaus rules " huudan kun ipanat lentää. Täytyy muutenkin tänään salilla ...siis töissä skarpata, tulee uus asiakas, kävin jopa suihkussa, Kouroksesta huikka ja Menneniä kainaloon niin hyvä tulee. Jos on nainen niin pyrin panee, siis panee kuukauskortin myytyy, jos mies ni sama. Sit mä vedän ehkä t'änään käteen, hauikset ja ojentajat samana päivänä, pitkii toistoi hyvä tulee.
Tänään on hyvä päivä, äitin kanssa kävimme Seppälässä katsomassa mulle uutta treeni paitaa, ostettiin punanen xxxl koko. Matkalla kotiin revin jo siitä hihat irti ja kirjoitin sprii tussilla selkään Povver, vähän niiku pelotteeksi niille jotka ei bodaa. Toi PoWer muuten on englantia ja tarkottaa voimakasta. Sit salille, olkapäitä treenasin alasoudulla ja jalkakyykyllä, meni ihan hapoille, äkkiä pukuhuoneeeseen tankkaamaan, onneks oli muutama lihapiirakka eväänä.
Voimat palautu sekunnissa, päästin kauheen karjasun ja samalla paskat pärähti housuun. Emmä siitä välittäny, oli yks kyykky sarja tekemättä. Sit siin samalla kun kyykkäsin paskahousussa , ni yks asiakas tulee kyselee multa neuvoja. Siis mitä ? ***** törkeetä ! Mul meni fiilis, Teki mieli hakata se, mut samalla tuli mun idolin mustanaamion opit mieleen. Hillitse ittesi: Okei näillä mennään, ja menin pois. Pesin itteni ja siinä sit kattelin peilistä tiukkaa lihasta. Merkillistä kun muu kroppa kasvaa ni munat kutistuu ? Täytyy tilata netistä joku tyhjiöpumppu, saadaan kaveri kehityksen tasolle. Pölynimurilla koitin, ei pelitä. - ...
Ö... kirjoitti:
Tänään on hyvä päivä, äitin kanssa kävimme Seppälässä katsomassa mulle uutta treeni paitaa, ostettiin punanen xxxl koko. Matkalla kotiin revin jo siitä hihat irti ja kirjoitin sprii tussilla selkään Povver, vähän niiku pelotteeksi niille jotka ei bodaa. Toi PoWer muuten on englantia ja tarkottaa voimakasta. Sit salille, olkapäitä treenasin alasoudulla ja jalkakyykyllä, meni ihan hapoille, äkkiä pukuhuoneeeseen tankkaamaan, onneks oli muutama lihapiirakka eväänä.
Voimat palautu sekunnissa, päästin kauheen karjasun ja samalla paskat pärähti housuun. Emmä siitä välittäny, oli yks kyykky sarja tekemättä. Sit siin samalla kun kyykkäsin paskahousussa , ni yks asiakas tulee kyselee multa neuvoja. Siis mitä ? ***** törkeetä ! Mul meni fiilis, Teki mieli hakata se, mut samalla tuli mun idolin mustanaamion opit mieleen. Hillitse ittesi: Okei näillä mennään, ja menin pois. Pesin itteni ja siinä sit kattelin peilistä tiukkaa lihasta. Merkillistä kun muu kroppa kasvaa ni munat kutistuu ? Täytyy tilata netistä joku tyhjiöpumppu, saadaan kaveri kehityksen tasolle. Pölynimurilla koitin, ei pelitä.Tää päivä on ihan hanurista, lakkiaiset.. Lukio hukkaan heitetty'ä aikaa, mulle riitti ylä-aste keskiarvolla 5,6 ja hyvin oon elämässä pärjänny vaikka äitin kanssa kotona asun, mut se ei kuulu tähän. Mun elämäni suuntaa vie bodaus , sali ja lisäaineet muulla ei o väliä. Ja mitä ***** kouluja voi käydä esim.asiakaspalveluun, täh ? ei mitään ! Mä oon luonnostaan ollu vahva ja bodauksen jälkeen hyvin vahva, pidän itseäni komeana ja viisaana,Oon nyt salihommissa, se tuoksu kun astuu sisään, otan protskujuoman ja alkaa imuroimaan, ei ,ei sitä voita mikään. Perheen perustan sit ku löytyy muija, kundikin hätävarana käy, salilla tavataan, tänään penkkipäivä.
- ÖNN ÖNN ÖNN
Ei mulla vieläkään muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455060Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481239Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101189- 131123
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753