Jos joltakin puuttui johtajuus, niin Mari Kiviniemeltä itseltään.
Matti Vanhasellakin johtajuutta oli enemmän.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011061713913254_uu.shtml
Kiviniemen oma johtajuus puuttui
2
<50
Vastaukset
- Suomen Sankari
Kokoomuksen Jyrki Katainen toimi valtionvarainministerinä vaikean 4-vuotiskauden. Hän ei paennut vastuuta ja menestyi niin hyvin, että mainittiin EUROOPAN PARHAANA valtiovarainministerinä. Lisäksi Katainen hoiti puheenjohtajan hommat loistavasti: Kokoomus nousi suurimmaksi puollueeksi.
No entäs nyt kun SDP nousi paalupaikalle - löytyykö miehuullista johtajuutta?
EI!
Löytyy vain vastuun pakoilua ja pelkuruutta. Urpilainen ei uskalla alkaa valtiovarainministeriksi eikä uskalla Heinäluomakaan - nuo pahimmat Kataisen työn haukkujat!
Pääneuvottelija ja SDP:n ykkösmies "suurten vaatimusten mies" Heinäluoma pakenee tosipaikan tullen Eduskunnan nuijanvarteen. Urpilainen näyttää livahtavan kaikesta vastuusta ulkoministeriksi. Siinä hommassa onkin aikaa hoitaa kuntoa ja saa hyvän rusketuksen.
http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/HS-arvio Urpilaisesta ulkoministeri Heinäluomasta puhemies/1135266976712
Toimituksen Säätytalossa ja sen ulkopuolella poliitikkojen kanssa käymien keskustelujen perusteella näyttää siltä, että Sdp:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Eero Heinäluoma olisi jäämässä ilman ministerinsalkkua. Tyhjin käsin Heinäluoma ei kuitenkaan jäisi, sillä hänestä ollaan leipomassa eduskunnan puhemiestä. Arvioiden mukaan Heinäluoma lienee tyytyväinen tehtävään.
Mielenkiintoisin tilanne on Sdp:n Jutta Urpilaisen kohdalla. Hän olisi hallituksen toiseksi suurimman puolueen puheenjohtajana itseoikeutettu valtiovarainministeri. HS:n lähteiden perusteella Urpilainen asettaa tehtävään kuitenkin kokeneen Erkki Tuomiojan (sd). Tuomiojan valitsemista perustelee se, että hän tuntee suuren valiokunnan puheenjohtajana EU:n tukipolitiikan äärimmäisen hyvin. Valtiovarainministerin seuraava vuosi on rankka, sillä hän joutuu viettämään siitä suuren osan Brysselissä vääntämässä euromaiden tuista.- welldon
Epävarmuuttahan se kuvastaa, ettei heti sanonut, että ryhtyy valtiovarainministeriksi.
Ei ole ole mitään pelaamista, vaan kertoo siitä todella, että epäröi.
Ai miten noloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073025Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1212049
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 671379
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233