Satuin tuossa yhtenä päivänä nautiskelemaan punaviiniä. En meinannut alkuun millään käsittää, miksi toiset osaavat juoda punkkua siististi, ja minä saan aina punaiset viikset.
Sit älysin, että minullahan on ihan liika pieni suu!
Jos on leveä suu, voi siemaista punkkua huulenkärjillä. Minulla kun on kapea suu, pitää painaa myös suupielet siihen lasinreunaan, ettei tule sellaista ryystämistä. En oikein kehtaa hörpätä punkkua pullonsuustakaan, saati sit pyytää pilliä.
Pienestä suusta on muutakin haittaa. Minä en voi koskaan hymyillä valokuvissa suu auki. Olen pari kertaa koittanut, ja lopputulos on muistuttanut lähinnä Anne Sällylää.
Joteskin minä kadehdin kaikkia suurisuisia ihmisiä. Mutta kai se on sit vaan hymyiltävä suu supussa ja pyyhittävä liinalla suupieliä:(
Liika pieni suu
28
92
Vastaukset
- F r e n d ;)
Suukko nyt kuitenkin. Poskellesi.
- o;)i/h
tuputuu kirjoitti:
Suukkoja tällä suulla voi kyllä antaa. Yksi tulee sinulle:D
Niin, ajatteliiiiin.
- o;)i/h
tuputuu kirjoitti:
Hih, pus pus. ei se pienikään ihan hyödytön ole;)
Ei niin. Mikään muu ei ole niin tärkeää kuin pussausmahdollisuus. Ruokakin on sivuseikka. Tai ei ainakaan ruoka suussa suuteloida saa.
(Olen just iltapalalla:) Kirjoittamista ei ole kielletty. o;)i/h kirjoitti:
Ei niin. Mikään muu ei ole niin tärkeää kuin pussausmahdollisuus. Ruokakin on sivuseikka. Tai ei ainakaan ruoka suussa suuteloida saa.
(Olen just iltapalalla:) Kirjoittamista ei ole kielletty.Minä odottelen sen aikaa että syöt suusi puhtaaksi. Sit saat täältä valtavan nettimuiskun.
- o;)i/h
tuputuu kirjoitti:
Minä odottelen sen aikaa että syöt suusi puhtaaksi. Sit saat täältä valtavan nettimuiskun.
Okei. Join mukillisen kahvettakin, laadukasta.
o;)i/h kirjoitti:
Okei. Join mukillisen kahvettakin, laadukasta.
Kahvee on aina hyvää. Ja kunnon kahveiden päälle on aina kiin ihanaa ottaa kunnon muisku:)
- o / h
tuputuu kirjoitti:
Kahvee on aina hyvää. Ja kunnon kahveiden päälle on aina kiin ihanaa ottaa kunnon muisku:)
Kyllä. Pistin filtterin suupieleen ja imaisin:)
o / h kirjoitti:
Kyllä. Pistin filtterin suupieleen ja imaisin:)
Mua sit voi muiskauttaa ilman filttereitäkin:o/
No mun suuni on tosiaan niin pieni, ettei sinne punkku mene olleskaan,,, tai meneehän se, mut nopeemmin tulee ylös,,, se tekee vaan rengasmatkan mun mahaani, ja tulee kattomaan et mimmonen se juoja on ;o))),,,
tuputuu kirjoitti:
Se tietty haluaa tulla kanssa juhlimaan. Mitäs se punkku yksinään sun massussa tekisi?
Ei vaan mene alas mitkään viinit, eikä sempuoleen väkevätkään,,, olut ainut vaihtoehto,,, sitä hiljalleen,,, sopivan viileenä,,, ja se on siinä,,,
No valkonen ryssä,,, ja blue Hawai,,, nam,,, mut kotioloissa ei niitäkään,,, niin ja auringon nousu,,, aaahhhhhh,,,mokka-mari kirjoitti:
Ei vaan mene alas mitkään viinit, eikä sempuoleen väkevätkään,,, olut ainut vaihtoehto,,, sitä hiljalleen,,, sopivan viileenä,,, ja se on siinä,,,
No valkonen ryssä,,, ja blue Hawai,,, nam,,, mut kotioloissa ei niitäkään,,, niin ja auringon nousu,,, aaahhhhhh,,,Näin kesähelteellä on tosi ihanaa oikein kylmä Lambrusko. Se on punaviiniä, joka kuplii ja pikkaisen muistuttaa kuohuviiniä. Maistuu pikkaisen mustikkaiselta. Tosi hyvää kylmänä.
tuputuu kirjoitti:
Näin kesähelteellä on tosi ihanaa oikein kylmä Lambrusko. Se on punaviiniä, joka kuplii ja pikkaisen muistuttaa kuohuviiniä. Maistuu pikkaisen mustikkaiselta. Tosi hyvää kylmänä.
Onko se niitä nykysuosituja hanaviinejä?,,,
mokka-mari kirjoitti:
Onko se niitä nykysuosituja hanaviinejä?,,,
Ei ole. Sitä myydään kuohuviinipulloissa ja siinä on kuoharikorkki. Kannattaa kokeilla, siitä tykkää usein nekin, jotka eivät tykkää tavallisesta punaviinistä. Hintakin on vain vajaat 8 euroa.
tuputuu kirjoitti:
Ei ole. Sitä myydään kuohuviinipulloissa ja siinä on kuoharikorkki. Kannattaa kokeilla, siitä tykkää usein nekin, jotka eivät tykkää tavallisesta punaviinistä. Hintakin on vain vajaat 8 euroa.
Tuolla lisäinfoa.
http://pieniviiniblogi.blogspot.com/2010/03/lambrusco-grasparossa.htmltuputuu kirjoitti:
Tuolla lisäinfoa.
http://pieniviiniblogi.blogspot.com/2010/03/lambrusco-grasparossa.htmlVai mummon "sekomehuun" verrattavissa,,, Pitää kyllä kokeilla,,, vaikka jussina,,, mut muistaa samalla et pikkasen äkäsempää kun mun oluseni on,,, mut haitanneeko mitään,,, ollaan tutulla porukalla piilopirtillä ;o))), saavat vieraatkin hupia illan täydeltä ;o))),,,
Juuh, sulla on pieni suu tai sit vapiseva käsi.;))
Voi olla siitä kädestäkin kiinni tuo juttu...mutta ihan hyvä, ettei mennyt rinnuksille kuten mulla joskus iltapimeässä( syytän pimeää asiasta.)....otin kunnon hörpyt "pullosta"...tai ainakin luulin ottaneeni pullosta....mutta kädessä olikin lasi....kaadoin kuin pullon suusta ja kaikki juomat oli rinnuksilla.;DMinä olen kans käytännössä kokeillut, miksei kaljatölkistä kannata hörpätä makuuasennossa. Minä olen sit ihme suttupytty. Mattoja pestessä kastun aina peppua myöten, ja punkusta jää sellaset kissanviikset suupileiin:o/
tuputuu kirjoitti:
Minä olen kans käytännössä kokeillut, miksei kaljatölkistä kannata hörpätä makuuasennossa. Minä olen sit ihme suttupytty. Mattoja pestessä kastun aina peppua myöten, ja punkusta jää sellaset kissanviikset suupileiin:o/
Joo, me ollaan aikalailla samanlaisia tuon asian suhteen.;))
Minä saan itseni aina märäksi, kun teen pesuhommia...en kyllä tiedä miten muut säästyy kuivina, mutta minä en...se on taitolaji tuokin.;D
Lieköhän tuo perinnöllistä?:)- o / h
Satumainen.Nainen kirjoitti:
Joo, me ollaan aikalailla samanlaisia tuon asian suhteen.;))
Minä saan itseni aina märäksi, kun teen pesuhommia...en kyllä tiedä miten muut säästyy kuivina, mutta minä en...se on taitolaji tuokin.;D
Lieköhän tuo perinnöllistä?:)Niiiii-in, tuota...kyllä, pesuhomma on märkää jonka tulisi kohdentua ensisijaisesti pestävään pintaan ei omaan itseensä:)))
Ehei, ei se ole perinnöllistä;) o / h kirjoitti:
Niiiii-in, tuota...kyllä, pesuhomma on märkää jonka tulisi kohdentua ensisijaisesti pestävään pintaan ei omaan itseensä:)))
Ehei, ei se ole perinnöllistä;)Tuskin on perinnöllistä. Meidän suvussa ei kukaan loiski vettä yhtä paljon kuin minä.
tuputuu kirjoitti:
Tuskin on perinnöllistä. Meidän suvussa ei kukaan loiski vettä yhtä paljon kuin minä.
Ei perinnöllistä, mut jotenkin viittaa lapsuuden hauskoihin hetkiin saada läträtä vedellä ;o))),,,
Miks pit kaikki kuralätäköt ja ja sohjoiset ojien pohjat käydä roiskimassa ;o))),,, oli hytävän kylmää sohjoa, ja kurassa viimeistä hiustupsua myöten, mut se vaan oli toistuma ;o))),,, ei auttanu kiellot,- o / h
tuputuu kirjoitti:
Tuskin on perinnöllistä. Meidän suvussa ei kukaan loiski vettä yhtä paljon kuin minä.
:))) Sulla tuli oikeasti rehellinen myönnytys, ei ole perinnöllistä. Silloin ei ole syyllistäkään;) Sitä paitsi on kunnia olla sukunsa erityistapaus.
mokka-mari kirjoitti:
Ei perinnöllistä, mut jotenkin viittaa lapsuuden hauskoihin hetkiin saada läträtä vedellä ;o))),,,
Miks pit kaikki kuralätäköt ja ja sohjoiset ojien pohjat käydä roiskimassa ;o))),,, oli hytävän kylmää sohjoa, ja kurassa viimeistä hiustupsua myöten, mut se vaan oli toistuma ;o))),,, ei auttanu kiellot,Vedessä on vain niin kivaa leikkiä. En minä voi mennä altaalle, ellen saa kunnolla roiskia ja pärskiä. Se tuntuis työltä ilman lätryttämistä.
o / h kirjoitti:
:))) Sulla tuli oikeasti rehellinen myönnytys, ei ole perinnöllistä. Silloin ei ole syyllistäkään;) Sitä paitsi on kunnia olla sukunsa erityistapaus.
Loppujen lopuksi tuo on aikas pieni vika jos katsoo meikäläisen syntilistaa ihan kokonaisuutena;)
- o / h
tuputuu kirjoitti:
Loppujen lopuksi tuo on aikas pieni vika jos katsoo meikäläisen syntilistaa ihan kokonaisuutena;)
Oho. Sulho ehdokkaille kerrot miedomman listan. Kunnes karvas totuus keskellä arkea iskee päin pläsiä. Ja sulhoa viedään lähimmästä luukusta. Muistaakseni asuit matalalla:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874198Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293183No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770