Vai vieläkö kotikaupungissa ryöstelee? Perkele ku tuun tampereelta työkeikalta niin maiharit jalkaan ja alumiinipesismaila mukaa vittuako kiinnostaa rasismi ja linnatuomio. On se mun mielestä maansa puolustamista.....Mukaan lähtijöitä? Mulla ei ainakaan mitään menetettävää vaikka onkin töitä....En ala elämään semmoisessa valtiossa mistä poliiseilta leikataan ja vankilassa loikoillaan telkkojen sun muiden kanssa. Kyllä tässä vaan alkaa omalta osalta mitta täyttyy.
ONKO ROMANIT HÄÄDETTY?
9
54
Vastaukset
- Suomi veteraani
ompa lättähatulla intoa... kanavoi se tyntekoo ja alaahan miehistyä PIKKU HILJAA,,,
Älä tolloile ! - maksetaankreikalle
Muut suomalaiset mussuttaa pullaa ja haukkuu sut natsiskinihomoks ja samalla itkee maahanmuutosta : ) ja sitte ryyppäävät ja räyhäävät....
- Eipäkiinnosta,,..
Suomen hallitus ja kansalaiset ovat vitun tyhmiä äpäriä....paitsi ei kaikki he eivät jaksa välittää
- määmäämäääää
Eipäkiinnosta,,.. kirjoitti:
Suomen hallitus ja kansalaiset ovat vitun tyhmiä äpäriä....paitsi ei kaikki he eivät jaksa välittää
Kukkahattutädit kuule haukkuu sut väkivaltaseks ja sitten toivoo että kaks romanikarjuu hakkais sut mutta se ei ole TEKOPYHÄÄ
- kuka pelle
Kuka persereikä majoittaa rikollisjoukkoja Suomeen. Tulkoon esille ja kertomaan asiansa!
- pullamussutusta
Ei me voiteta kuule poliisit ei tee mitään kukaan ei lähde sun mukaas et varmaa loppupelissä ite mee ja sitten löytyy romanienpuolustajia.....suomalaisuus on tuhottu
- enosaakirjottaanyyh
pullamussutusta kirjoitti:
Ei me voiteta kuule poliisit ei tee mitään kukaan ei lähde sun mukaas et varmaa loppupelissä ite mee ja sitten löytyy romanienpuolustajia.....suomalaisuus on tuhottu
Kyl mun mielestä armeijan pitäs tuhota leiri ja teloituksen uhalla poistaa nämä! SAMA JUTTU ON SE KUN JENKKIEN KONE LENTÄÄ LUVATTA ILMATILASSA NIIN HETI ON PIIPUT KOHDISTETTU JA PYYDETÄÄN POISTUMAAN/ILMOITTAMAAN AIKEENSA YMT...romanit ovat luvatta täällä ja vielä pahempaa uhkaat suomalaisia ELI TÄMÄ ON SOTAA!
- Radikalisoitumassa.
enosaakirjottaanyyh kirjoitti:
Kyl mun mielestä armeijan pitäs tuhota leiri ja teloituksen uhalla poistaa nämä! SAMA JUTTU ON SE KUN JENKKIEN KONE LENTÄÄ LUVATTA ILMATILASSA NIIN HETI ON PIIPUT KOHDISTETTU JA PYYDETÄÄN POISTUMAAN/ILMOITTAMAAN AIKEENSA YMT...romanit ovat luvatta täällä ja vielä pahempaa uhkaat suomalaisia ELI TÄMÄ ON SOTAA!
Minäkin työssäkäyvä tavis, mutta tämä menee liian pitkälle munkin mielestä pakkohan tässä jotain radikaaliliikettä on perustettava. Tää hinttinykymeininki vaa vaikeuttaa meitä tavallisia ihmisiä.
- EUonpaskaaaa
Radikalisoitumassa. kirjoitti:
Minäkin työssäkäyvä tavis, mutta tämä menee liian pitkälle munkin mielestä pakkohan tässä jotain radikaaliliikettä on perustettava. Tää hinttinykymeininki vaa vaikeuttaa meitä tavallisia ihmisiä.
Miks jengi välttelee tätä aihetta. Tämä on totta ja vakava asia. Tommoset kreikka jutut suuttuttaa, mutta perkele hätistellään noi vittuu eka täältä....Niin eu:usta vittuun kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760