Meikittömät naiset RUMIA!!!

Meikit = go for it

Jep jep eli meikillä saa ihmeitä aikaan. Kun ne pestään pois niin tulos on käytännössä -aina- rumilus, jota ei erota massasta.

Kattokaa Kristiina kreukkia meikeillä:
http://www.comicbookmovie.com/images/users/uploads/17088/kristin-kreuk-4.jpg

Ilman meikkejä (jossain höpöleffassa):
http://www.blogcdn.com/www.joystiq.com/media/2008/05/chun-li-kristin-kreuk-490.jpg

Eroa on kuin yöllä ja päivällä. Ilman meikkiä kyseinen leidi näyttää rumalta kolmasluokkalaiselta nörttilikalta.
Naiset ovat luonnollisesti rumia, piste. Meikit on sitä varten että rumuus saadaan piiloon.

Minä olen mies ja käytän myös joskus meikkiä vahvistamaan olemattomia kulmakarvoja jne. albiinomaisia suomalaisia piirteitäni.

43

2584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jackaroo

      Luuletko tosiaan että nykypäivän leffassa esiintyisi joku tunnettu näyttelijä ilman meikkiä? Todennäköisesti tuossa leffakuvassa hänellä on enemmän meikkiä kuin tuossa ylemmässä kuvassa, jota on muuten photoshopilla käsitelty. Joten ulkonäkövertailun tekeminen noiden kuvien perusteella on vähintäänkin järjetöntä, ellei jopa tyhmää.

      • nir-

        Näin on. Selkeästi on alempikin kuva meikattu.

        Lisäksi tuo "ilman meikkiä" kuva on merkittävästi enemmän minun mieleeni, joten pieleen meni siinä mielessä :)


    • Cranky_geek

      No ei kyllä oo. Aamulla semmonen kunnolla tukka sekaisin ja meikitön nainen on tosi söpön näköinen. Vielä ku on sillee vähän pihalla ja vetelee peittoa korviin ku ei oo silmät kunnolla auki ja peiton alla on niin mukavan lämmin, niin ei siinä mitään meikkejä tuijotella. Tollaset kiireettömät aamut siellä saman peiton alla on parasta. :)

    • alea_iacta_essi

      Se ken ei kestä meikitöntä naista ei kestä alastonta naista ja jää yksin ja kuolee kylmään, hah.

    • Mies 28v

      En ole nähnyt vielä ainuttakaan naista, siis en ainuttakaan, jota en katselisi mieluummin meikittömänä kuin meikattuna.

      Meikki on minulle viesti siitä, että nainen ei usko riittävänsä sellaisena kuin on, eli toisin sanoen heikosta itseluottamuksesta, ja siten turn-off. Vahvasti meikatun naisen pitää tehdä todella syvä vaikutus ajatuksillaan ja persoonallaan ja tilanteen pitää antaa hyvä syy selvästi näkyvälle meikille, jotta en alitajuisesti tuomitsisi häntä ei-kiinnostavaksi.

      Aloittajan esimerkkikuvista jälkimmäinen, siis vähemmän ehostettu, näyttää paljon, paljon houkuttelevammalta.

      • "haloo"

        miksi naisen pitää olla aina pakkelit naamassa että viehättäisi "herraa" :D
        kyllä luomu nainen on varmempi itsestään kun meikattu!!!!!!


    • rfeg3rg

      Jotkut naiset ovat kyllä oikeasti rumempia meikittä. Kerran pidin yhtä naista jopa liian kauniina että olisin uskaltanut lähestyä häntä. Sitten näin hänet meikittä ja yhtäkkiä alkoi tuntua ettei hän olekaan ulkonäöltään ihan minun tasoani. Joskus meikin käyttö tuntuu aika huijaukselta kyllä. Sillä saadaan mies hankkimaan tuote joka ei olekaan sitä mitä luvataan.

      Mutta tuo aloituksen kuva on huono esimerkki. Kyseinen nainen on erittäin kaunis ilman meikkiäkin.

      • alea_iacta_essi

        Pöh, ei meikillä noin suuria eroja saa aikaan.


      • rfeg3rg
        alea_iacta_essi kirjoitti:

        Pöh, ei meikillä noin suuria eroja saa aikaan.

        Kyllä jotkut vain siinä onnistuvat. Tällä naisella josta kerroin oli sairaan tummat silmän aluset meikittömänä. Muutenkin tosi huono iho. Meikattuna hän oli kuitenkin erittäin söpö.


      • alea_iacta_essi
        rfeg3rg kirjoitti:

        Kyllä jotkut vain siinä onnistuvat. Tällä naisella josta kerroin oli sairaan tummat silmän aluset meikittömänä. Muutenkin tosi huono iho. Meikattuna hän oli kuitenkin erittäin söpö.

        Niin no jos on jokin erityisongelma, niin kai sitä voi saada meikillä korjailtua. Aika outoa kuitenkin sanoa meikkausta huijaukseksi.


    • 2+10

      En tiedä kuka tämä linkitetty tyttönen on, mutta joku näyttelijä siis..

      Kaunis hän on ja ehdottomasta paljon kauniimpi tuossa alemmassa kuvassa!!

    • sacred_heart

      "Minä olen mies ja käytän myös joskus meikkiä vahvistamaan olemattomia kulmakarvoja jne. albiinomaisia suomalaisia piirteitäni."

      Mäkin käytän aina välillä naisten alusvaatteita.... no ei XD....

      Mun mielestä meikittömät tytöt on ihania. Varsinkin sellaiset hipihtävät luontotytöt ja muut valtavirtaa vastaan uivat nuoret naiset.

      Enneminkin, jos pitäisi yleistää, niin meikatut naiset on useimmiten tökerön ja suttuiset näköisiä. Varsinkin ton huomaa, jos sattuu tulemaan kotiin keskustasta perjantai tai lauantai iltana, kun koko kaupunki on täynnä itseään esitteleviä suttuisia kanoja.

    • Kääntöpuoli

      Monesti runsaasti meikkaavat naiset vanhenevat ennenaikaisesti. Vahva meikki nimittäin vanhentaa ihoa. Meikkaamattomat tai kevyesti meikkaavat säilyvät usein nuoremman näköisenä kauemmin.

      • h3332rybh

        Uskotko myös keijuihin ja maahisiin, entä ufoihin?


      • jep jep
        h3332rybh kirjoitti:

        Uskotko myös keijuihin ja maahisiin, entä ufoihin?

        kyllä ja uskon myös illuminaatin maailmansalaliittoon


    • Eewuli.....

      Aijjaa, mulle on moni sanonu, että kun olen meikannu, näytän huoralta.
      Mutta kun olen meikitön niin enemmän mie saan kehuja ulkonäöstä ku meikattuna.
      Se on katsojan silmistä kiinni.

      • pröööttt

        Ei savua ilman tulta?


      • onhan noita

        Tunsin yhden naisen, joka näytti minusta nätiltä meikittömänä. Meikattuna taas aina jotenkin suttuiselta... en tiedä johtuiko kasvonpiirteistä vai huonosta meikkaustaidosta.


      • Eewuli.....

        Mien osaa itte meikata, mie ku en tykkää meikata ees. Käytän vain aurinkopuuteria ja ripsaria. Se riittää mulle ja kappas, enemmän saa kehuja luonnonkauneudesta kuin viimisen päälle meikattuna. Sillon minut meikkaa joku joka osaa.


    • 1+8

      Onhan se tuossa alakuvassakin meikattu. Varmasti kaikki meikkivoiteet naamassa ja muut. Lisäksi on vielä meikattu likaa naamaan. Tavoittenahan tässä on ollutkin suutuisempi look kuin ylemmässä kuvassa. Ei silti mikään ruma suttuisa, vaan vain vähän sekainen ja likainen look.

      Ei se häntä minusta kyllä rumenna. Taitaa aloittaja vain olla sellainen mieltymyksiltään, että tykkää ennemmin vahvemmin meikatuista kuin luonnollisemmista.

    • Minä Olen..

      En meikkaa ja mua luullaan usein 15-vuotiaaksi naamasta. :)
      Olen jo 20.
      Ei se mitään haittaa etenkään sitten kun olen vaikka 30v....

    • ¨poiiuytfd
    • violet.

      Jotkut näyttää rumalta ilman meikkiä, jotkut taas helvetin hyvältä.

      Mutta suomalainen albiinonaamakarvamies näyttää molemmissa tapauksissa aivan järkyttävältä.

      • violet.

        "molemmissa tapauksissa"

        =meikattuna, värjättynä tai luonnontilassa

        No can do.


    • Selvä. No saa sitä sokea olla, kuten myös tyhmäkin...

      Ja vastaus on ei.

    • Mä en kyllä meikkejä käytä, juurikin siitä syystä, että meikeillä saa paljon muutettua ulkonäköään...
      jos mä lähtisin esim. treffeille niin, että ois meikit naamassa, johtaisin mielestäni miestä harhaan, koska se saattaisi hyvinkin suurella todennäköisyydellä olla viimenen kerta kun mut meikit naamassa näkee.
      Jos en mä kelpaa tällaisena kun olen, niin ei voi mitään, meikkiä en silti ala naamaani tunkemaan...

      • gfhghd

        Minäkään en laita deodoranttia, ja tulen paikalle paskasissa vaatteissa.


      • gfhghd kirjoitti:

        Minäkään en laita deodoranttia, ja tulen paikalle paskasissa vaatteissa.

        no jos sä yleensä kuljet paskasissa vaatteissa ja haiset pahalle ni mitäs sitä sitten suotta hyvältä tuoksumaan ja puhtaita vaatteita pitämään.
        Mulla oli pointtina lähinnä se, että kun en meikkaa yleensäkään, niin en viitsi sitä meikkiä naamaani laittaa treffeillekään, tai ylipäätään mihinkään missä voisin törmätä ihanaan mieheen jonka kanssa saattaisin seurustella...


    • .....

      ...

    • neinenenennen..

      Jep, tää on tätä kun on niin tottunut näkemään jotkut naiset ihan uskomattoman jumalaisen näköisinä meikillä, niin sitten se normaali meikitön ei enää kelpaa miehille ja näyttää muka rumalta. Mihin tää maailma on menossa....Mun mielestä meikin kanssa naisen saa tosi kauniiksi ja ilman meikkiä sit taas näyttää tosi söpöltä :) Tämä siis pätee vain jos meikin kanssa on nätti/kaunis, koska rumutta ei valitettavasti saa pakkelilla piiloon vaikka kuinka yrittäis.

      Katsokaa vaikka Eva Longoria:

      http://img.izismile.com/img/img2/20090611/makeup_07.jpg

      Tosi söpö ilman meikkiä

      http://cdn02.cdn.justjared.com/wp-content/uploads/2012/04/longoria-pepsi/eva-longoria-pepsi-event-07.jpg

      meikin kanssa todella upea

      Sitten taas tori spelling, ei niin söpö ilman meikkiä

      http://www2.pictures.zimbio.com/gi/Tori Spelling Oxygen Media 2011 Upfront Presentation TnRCW7q0josl.jpg

      tässä ilman meikkiä mielestäni ihan yhtä kamalan näköinen (anteeksi ei mitään henk.koht)

      http://www.opposingviews.com/sites/opposingviews.com/files/imagecache/300x250/sites/default/files/featured_image/ToriSpelling.png

      • frozenrosie

        Kyllä kauniit piirteet tunnistaa oli meikkiä tai ei :) Miehien on ehkä jotenkin vaikea kuvitella nainen ilman meikkiä jos ei naisen kanssa ole asunut ja ymmärtänyt millä tavoin se muuttaa ulkonäköä. Loppujen lopuksi se ei niitä piirteitä voimakkaasti muuta, Tori Spelling aivan saman näköinen meikin kanssa kuin ilman, vain huulet silmät jne, värjätty meikillä, eihän se kasvojen muotoon vaikuta yhtään.


    • Ja höpsis aloitukseen... monesti suihkun raikas näyttää ainakin mun silmään paremmalta :) Mä voisin sanoa et meikkaaminen kylläkin hieman huonontaa näkyä... kun taas luonnollinen saa silmät iloiseksi :)

    • 18+19

      Joku Kristin Kreuk on myös todella hyvännäköinen myös ilman meikkiä eli aikamoinen harvinaisuus. Tuossa toisessa kuvassa naama on tarkoituksella meikattu suttuiseksi.

      Meikillä voi saada aikaan paljon, jos pohja on kunnossa. Tori Spellingin hehtaarinkokoista alaleukaa ei tietystikään hävitetä meikeillä. Sen sijaan pienet tihrusilmät voi piirtää naamaan uudelleen, puuttuvat huulet piirtää huulipunalla, puuttuvat silmäluomet piirtää luomiväreillä, laikukkaan ihon tasoittaa meikkivoiteella ja leveää nenää/kasvoja kaventaa meikeillä.

      Tietystikään keskinkertaisilla taidoilla kovin suurta muutosta ei voi saada aikaan, mutta taitava meikkaaja saa tehtyä itsestään vaikkapa maailmantähden näköisen.

      http://www.youtube.com/watch?v=gsqahGYl21w

      • hahahhaa............

        Hehheh, oletko tyhmä?? tiedätkö miltä tuon ''muuntautujanaisen'' naisen naama näyttää luonnossa tuolla meikillä? Tuo toimii ainoastaan videolla ja ehkä kuvassa, mutta luonnossa naama näyttää aivan kamalalta. Huomaatko esim kun tämä nainen piirtää varjostukset nenän sivuille tummalla ruskealla ja jättää vaalean raidan nenän keskelle. Kuvassa ja videolla se näyttää että nenä olisi kapea, mutta luonnossa se näyttää kun olisi maalipensselillä vedetty nenän sivuille ruskeaa väriä. Kukaan, ei siis kukaan tee niin oikeaan meikkiin, käytä vähän järkeäsi :)


      • gggggggggggggggggggg
        hahahhaa............ kirjoitti:

        Hehheh, oletko tyhmä?? tiedätkö miltä tuon ''muuntautujanaisen'' naisen naama näyttää luonnossa tuolla meikillä? Tuo toimii ainoastaan videolla ja ehkä kuvassa, mutta luonnossa naama näyttää aivan kamalalta. Huomaatko esim kun tämä nainen piirtää varjostukset nenän sivuille tummalla ruskealla ja jättää vaalean raidan nenän keskelle. Kuvassa ja videolla se näyttää että nenä olisi kapea, mutta luonnossa se näyttää kun olisi maalipensselillä vedetty nenän sivuille ruskeaa väriä. Kukaan, ei siis kukaan tee niin oikeaan meikkiin, käytä vähän järkeäsi :)

        näyttäisi meinaan lähinnä pelleltä :D


    • Totuus

      Väärin: RUMAT NAISET on rumia ilman meikkiä, osa meikattunakin. Oikeasti kauniit ovat kauniita olipa meikkiä tai ei. Olen muuten huomannut että mitä enemmän nainen käyttää meikkiä, sitä rumempi hän on ilman joten jos nainen on pakkelinaama se kertoo vain yhdestä asiasta: nainen ei uskalla olla oma itsensä eikä ilman vahvaa meikkikerrosta eikä uskalla näyttää oikeita piirteitään joten peittää ne pakkelin alle.

    • makuraati

      Kaikille ei kulmakarvat sovikaan. Luojakin tiesi sen, siksi joillain ne ovat vaaleat ja hentoset.

    • suuri puhallus

      Naiset merkittävästi yliarvioivat meikin vaikutuksen. Meikin vaikutus on minimaalinen ainakin siihen voiko ihmiseen ihastua saati rakastua. Ja puhun nyt ihastumisesta ulkonäön perusteella.

      Nyt varmaan tulee taas kommentteja tyyliin "saan enemmän kehuja ja huomiota kun olen meikannut". Niin, ne kehut tulevat sun meikeille, ei sun lärville. Ja kadulla ei kunnolla ehdi näkemään piirteitä, joten jos siellä päät kääntyvät, niin se johtuu yksinkertaisesti siitä, että ihmiset kiinnittävät enemmän huomiota kirkkaisiin väreihin. Mutta tämä on vain ohi kiitävä hetki eikä merkitse mitään (ellet ole huomiohuora), ja hetki menee ohi nopeasti, kun vastapuoli saa kunnolla katsastettua lärvisi.

      Jonkun vakavan kosmeettisen haitan peittäminen on ehkä eri asia ja sen voi vielä ymmärtää. Mutta naiset antavat meikkifirmojen kusettaa itsesään.

    • luomu on hyvä

      Sori, mutta Kristin näyttää paremmalta naama likaiseksi meikattuna kuin normaalisti meikattuna.

    • Järki käteen

      Tuo suttuinen kuva Kristin Kreukista on elokuvan kuvauksista, jota varten hänet on maskeerattu likaisen ja epäsiistinnäköiseksi. Jo tuosta kuvasta huomaa että kyseessä on luonnonkaunis nainen, jolla on kauniit piirteet.

    • voi voi.

      jopa 12 vuotiaat tytöt vetää kilon pakkelia naamaan kun uskovat et pojat ei kiinnostu muuten.

    • Tisseillä huijataan

      Ja sitten on niitä liivejä millä saadaan tissit nostettua ylös ja sitten kun ottaa pois niin roikkuu nännit polvien tasalla. Petossyyte selaisesta pitää tulla!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      131
      2931
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      499
      2699
    3. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      111
      2111
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      79
      1731
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      49
      1381
    6. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      66
      1377
    7. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      90
      1293
    8. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1165
    9. Kuusijärven kuolemanloukku

      Kuusijärven hukkumisonnettomuuden mahdollisti uimarannan laiturirakennelma, rakennelma jota ei missään tapauksessa siell
      Maailman menoa
      98
      1151
    10. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      193
      1146
    Aihe