pelkään mennä lääkäriin

tympääntynyt

elikkä haen täältä vähän rohkaisua,minulla alkoi noin viisi vuotta sitte ensin maha oireet ruoka ei pysynyt sisällä kun muutaman minuutin ja sai juosta pytylle istumaan,sitte 2009 huomasin että laihdun vaikka en mitenkään tietoisesti laihuttanut,silloin soitin lääkäriin niin minulle sanottiin vaan että kuvittelen ja ei mitään ollut,minusta ei otettu mitään verikoetta tai edes tutkittu lääkäri vaan minut haastatteli ja heti tiesi että olen luulotautinen.no se varmaan vähän vaikuttaa siihen että en tahdo mennä lääkäriin ja sitte pelottaa onko tämä vaan kuvitelmaa vai onko joku oikeasti hätänä,epäilen jo itteäni....
2010 alkoi uni ongelmat nukun viisituntia yössä ja sinä aikana herään tosi monta kertaa,luovutan aamulla ja päivä meneeki sitte väsyneenä, kohta huomasin että minulla on pääkipua luulin tietenki että se on vaan kun olen väsynyt mutta sattuipa viikko menemään unen kanssa hyvin ja nukuinki jo niinkö ihmiset ruukaa, no pääkipu ei hellittänyt oli jomotusta ja sen jälkeen kihelmöintiä pää nahassa, sitte alkoi jalkojen puutuminen siis joka välissä vaikka istuin pari minuttia jalat puutuivat, 2011 tammikuussa alkoi taas yks helvetti heräsin öisin siihen kun kädet ja jalat puutuivat ja suonta veti yhtä aikaa... sitte nytte viime aikoina kaikkien näiden oireiden lisäksi minulle tuli nivel kipua nilkkoihin... välistä ei pysty kävelemään ja öisin jos herään minun pitää pitää seinistä tukia kun tuntuu että pyörryn pieni helpotus oli itelle kun mieskin on huomannut että minua jokin vaivaa... onko kelläkään muulla ollut tälläistä tai osaako joku sanoa mitä tämä voisi olla, joo tiedän lääkäriin pitäis mennä mutta kuka tahtoo mennä kuulemaaan että on hullu vaikka ei ole!

2

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lihaskireys

Yksi lääkäri sanoi minulle, että parempi käydä 100 turhaa käyntiä, kun yksi liian myöhäinen käynti. Olin itsekkin turhautunut ja ilmaisin lääkärille, että turha reissuhan tämä varmasti on.

Tuo lääkärin kommentti muutti koko asenteeni turhiin käynteihin. Ja nyt tosiaan, kun olen sairastanut henkeä uhkakavia sairauksia useampia, niin nyt ymmärrän, että lääkärissä kannattaa käydä, aina kun jokin huolettaa, vaikka ei mitään löydettäisikään.

Ovatko mahaoireet jatkuneet? Jos ovat, niin laktoosi-intoleranssirasituskoe olisi siinä tapauksessa paikallaan. Ikääsi et mainitse, mutta olettaisin Sinun oelvan nuoremman puoleisen.

Vaikuttaa siltä, että sinua vaivaa lihasjännitys. Kal-Mag:ille olisi käyttöä, sillä tuo hivenaineyhdistelmä on lihaksille tosi tärkeä hivenaineyhdistyelmä.
      Pahaa pelkään, ettei Sinulla vain olisi päässyt kehittymään triggerkyhmyjä?

http://personal.fimnet.fi/vastaanotto/fysiatri_Timgren/TRIGGERKYHMYT_.html

Minä kuljin pitkään apua noihin vaivoihin etsimässä, mutta yhtä tyhjää kaikki, kunnes törmäsin tuohon Jussi Timgreniin. Hän aikansa tutkiessaan totesi, että taitaakin olla kyseessä triggern kyhmyt.

Ostin kirjankin Triggerin kyhmyistä ja nyt olen saanut selkoa monista kiputiloista, jotka ovatkin minun tapauksessani peräisin triggerin kyhmyistä.

Minulla oli pään piintakin hirveen kipeä. Kallon luut kosketusarat.

Joskus vuosia vuosia sitten syöttivät migreenilääkkeitä, muttei niistä mitään apua ollut.
      Apua sain manuaaliterapeutilta, kolmella hoitokerralla. Mutta kun lihakset ovat sellaiset kireät olemassakin, ongelma on toistunut vuosikymmenistä toiseen.

Kal-Mag on lievittänyt tuota lihaskieryttä. Siihen lihaskireyteen täytyy olla jokin syy. Onko se entsyymeissä, onko se hivenaineissa, mutta jossain sellainen syy täytyy olla!

• tympääntynyt

olen 25 vuotias, unohtu tosin laittaa tuosta minun oireista että minun vasempaan jälkeen jalka terän päälle tuli sellainen peukalon pään kokoinen patti kova kun mikä ja himskatin kipeä... ja sitte minä olen tosi herkkä mustelmille... mutta eikai se verenkierto häikkää voi olla kun kuitenki talvisinki pystyn olemaan hyvin ilman sukkia kun ei koskaan palela jaljkoja tai käsiä....voi oispa täällä päin edes sellaisia lääkäreitä kuka ottais vähän edes minua tosisaan... mutta ei kun kolmessa eri lääkärissä jos käy niin voi olla samalääkäri täällä on kiertävä lääkäri paikka kunnilla, ja vastaan otto nainen jo sanoo minulle kun yritin soittaa aikaa että ajat ovat oikeasti hädässä kärsiville...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      90
      4487
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3880
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3539
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3230
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      43
      2912
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2539
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2422
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2146
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      17
      1800
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1725
    Aihe