kun on koko yö pötkötelty oikein tosissaan. Unetkin kestää päivänvalon täysillä.
H.P.J.
Kyllä sitä nyt kelpaa....
36
75
Vastaukset
- aurinkoinen...
Kyllä vain onkin virkeä energinen olo hyvin nukutun yön jäljiltä.Hitto vie kun olikin
ihana uni ;) Olisi se vaan ollut ihanaa jos olisikin ollut totta :) Jospa uni joskus toteutuisikin :)- Yx Pässi
Mukavia uutisia. Huomasitko, että kirosanafiltteri iski. Kun avaat tämän ketjun niin ylhäällä on maininta, että tästä ketjusta on poistettu kirosana eli viestissdäsi on sana ******. Sitrten kun katsdoo mikä se on alkuperäisessä viestissä niin se on aika lievä semmoinen. Itse kuvittelin, että se on jotain aivan muuta. Voihan pottu.
- aurinkoinen...
Yx Pässi kirjoitti:
Mukavia uutisia. Huomasitko, että kirosanafiltteri iski. Kun avaat tämän ketjun niin ylhäällä on maininta, että tästä ketjusta on poistettu kirosana eli viestissdäsi on sana ******. Sitrten kun katsdoo mikä se on alkuperäisessä viestissä niin se on aika lievä semmoinen. Itse kuvittelin, että se on jotain aivan muuta. Voihan pottu.
Mä huomasin jo aiemmin omassa aloituksessa että oli sama sana siivottu pois.
Ihmettelin sitä kun en oikeastaan tiennyt että tämä h i t t o sana on edes kirosana:)
Mä olen kai sitten aika kova kiroileen kun varmaan käytän aika paljon tuota sanaa:)) Yx Pässi kirjoitti:
Juu mut saahan sen filtterin poistettuakin käytöstä.. arvaa oonko poistanu?;)
Jahas, sä siis nukuit hyvin ja siveesti.. kädet peiton päällä vai oliko peräti kylkiin sidottuina?
Kyll määki nii pal kauhiast näkisi unia.. mut mitään en muista.- annikoo..
a-v kirjoitti:
Jahas, sä siis nukuit hyvin ja siveesti.. kädet peiton päällä vai oliko peräti kylkiin sidottuina?
Kyll määki nii pal kauhiast näkisi unia.. mut mitään en muista.Miksei sellasta laitetta ole vielä kehitetty......että lukisi unet..ja tallentaisi.....kyllä olis tosi hienoa....
annikoo.. kirjoitti:
Miksei sellasta laitetta ole vielä kehitetty......että lukisi unet..ja tallentaisi.....kyllä olis tosi hienoa....
Joo, edellyttäen tietysti et niissä unissa olis jotain muisteltavaa.. mut sen asianhan vois punnita sitte päivänvalossa jos olis se laite;)
- Yx Pässi
a-v kirjoitti:
Kyll määki nii pal kauhiast näkisi unia.. mut mitään en muista.Voihan pötkylä ! Toi filtterihän on helvetin hieno homma. Nythän me voidaan kunnolla paneutua aikuisviihteen salattuun maailmaan eli pannaan ihan ranttaliksi. Ei huolen häivää - filtteri hoitaa homman.
Yx Pässi kirjoitti:
Voihan pötkylä ! Toi filtterihän on helvetin hieno homma. Nythän me voidaan kunnolla paneutua aikuisviihteen salattuun maailmaan eli pannaan ihan ranttaliksi. Ei huolen häivää - filtteri hoitaa homman.
Vittu.. mulla lukee tossa selkeellä suomenkielellä et "helvetti".. Se siis toimii;)
Alotanks mää tän a-v hurjailun? Ok;
Hää ottaa slipoverin poois.. hää ottaa villasukat poois (jatka sää)..- annikoo..
a-v kirjoitti:
Joo, edellyttäen tietysti et niissä unissa olis jotain muisteltavaa.. mut sen asianhan vois punnita sitte päivänvalossa jos olis se laite;)
näen usei unia joista saisi kirjan....no ainakin novellin.....mutta muisti pätkii...jossakin muistelovaiheessa...
- Yx Pässi
a-v kirjoitti:
Vittu.. mulla lukee tossa selkeellä suomenkielellä et "helvetti".. Se siis toimii;)
Alotanks mää tän a-v hurjailun? Ok;
Hää ottaa slipoverin poois.. hää ottaa villasukat poois (jatka sää)..Kyllä sä sit oot rohkee s..na p..kle. Tämähän jännäksi menee. No, jos mä jatkan. Nyt mää panen ******* ja sitten kovasti yritän ********** ja hää koettaa kaikin voimin *************. No, nyt myö yhdessä *******************.
Sen pituinen se. En ois ikinä uskonut et mä tämmösiä täällä -pkl. Yx Pässi kirjoitti:
Kyllä sä sit oot rohkee s..na p..kle. Tämähän jännäksi menee. No, jos mä jatkan. Nyt mää panen ******* ja sitten kovasti yritän ********** ja hää koettaa kaikin voimin *************. No, nyt myö yhdessä *******************.
Sen pituinen se. En ois ikinä uskonut et mä tämmösiä täällä -pkl.Oijoi.. mä oon lähestulkoon sanaton.. odotin tosin pitempää ja hekumallisempaa visiointia. No, ainakin toi jätti mielikuvitukselle rajattomat mahdollisuudet;)
Olin jo ihan henkästyny mut päästiinkö tossa koskaan edes laamapaitaan asti?- o / h
a-v kirjoitti:
Oijoi.. mä oon lähestulkoon sanaton.. odotin tosin pitempää ja hekumallisempaa visiointia. No, ainakin toi jätti mielikuvitukselle rajattomat mahdollisuudet;)
Olin jo ihan henkästyny mut päästiinkö tossa koskaan edes laamapaitaan asti?Ja hänen eroottinen laamapaitansa läksi valumaan ylöspäin paljastaen alta.....flaneliset alushousunsa :)
Tuo on ote jännitysnovellista Yö iski pakaraan. - Yx Pässi
a-v kirjoitti:
Oijoi.. mä oon lähestulkoon sanaton.. odotin tosin pitempää ja hekumallisempaa visiointia. No, ainakin toi jätti mielikuvitukselle rajattomat mahdollisuudet;)
Olin jo ihan henkästyny mut päästiinkö tossa koskaan edes laamapaitaan asti?On se niin upeeta kun on toi filtteri. Jos sitä ei olis niin toi mun viesti olis joutunut AVVV:n erityisvalvontaan ja me oltais Erkin kanssa saatu ottelurangaistús.
Voin mä kertoa mitä se mun tarina tarkoittaa. Siis siinä on kyse iltakahvin keittelystä ja pakasteesta otetun jäisen korvapuustin käsittelystä. Uskotko ?
Kiva. Niin arvelinkin. Yx Pässi kirjoitti:
On se niin upeeta kun on toi filtteri. Jos sitä ei olis niin toi mun viesti olis joutunut AVVV:n erityisvalvontaan ja me oltais Erkin kanssa saatu ottelurangaistús.
Voin mä kertoa mitä se mun tarina tarkoittaa. Siis siinä on kyse iltakahvin keittelystä ja pakasteesta otetun jäisen korvapuustin käsittelystä. Uskotko ?
Kiva. Niin arvelinkin.Uskon. Tuskin mikään on eroottisempaa kuin jäinen korvapuusti. Tai no, jäinen sämpylä on paha kilpailija.
Saisko jotain mikä ei olis jäässä?o / h kirjoitti:
Ja hänen eroottinen laamapaitansa läksi valumaan ylöspäin paljastaen alta.....flaneliset alushousunsa :)
Tuo on ote jännitysnovellista Yö iski pakaraan.Laamapaita on niin hot.. mäkin pidän laamapaitaa yötäpäivää, kesäätalvee ja pyhääarkee. Flanelliset kalssarit saatan jopa riisua mut paitaa en!
- o / h
a-v kirjoitti:
Laamapaita on niin hot.. mäkin pidän laamapaitaa yötäpäivää, kesäätalvee ja pyhääarkee. Flanelliset kalssarit saatan jopa riisua mut paitaa en!
Pääasia ettei ole lamapaita. Se olisi mini ja paleltaisi. Pitää olla kunnon laamapaita, että on mitä riisua:)
Minäkin vasta könysin ylös. Minusta on tulluy niin kovasti aamu-uninen. Nuorena sitä hyppäsi viimeistään kahdeksalta ylös, mutta nyt pötkötyttää niin juukelisti aamuisin.
- Yx Pässi
Huomenta sinnekin. Älä unohda päivä- ja kauneuspötkötyksiä.
Yx Pässi kirjoitti:
Huomenta sinnekin. Älä unohda päivä- ja kauneuspötkötyksiä.
Juu, pötkötely on jo ihan liiankin mukavaa. Ihan kuin minusta olisi tullut laiska:o/
Ihan oli kun oisin hunajaa yöllä saanu ;o))),,, niin makosaa oli uni,,, ja eikös kohta pitäs ottaa uus sessio unimaailmaan,,, Saas nähdä kuin makosia unia ens yönä nään,,, jos vaikka ihan siirappisia ;o))),,, Kun vaan muistas miten se uni päätty,,, vai onko ens yönä jatko-osa, vai tuleeko nostoppina ;o))),,,
a-v kirjoitti:
Muistakko yhtään kuka oli pääosassa? Sun lisäksi? Kerro!
Ei se ainakaan ollu Tauno Palo,,, mut joku uros uljas karvarinta,,, muistaakseni ;o))),,,
semmone piiiiitttkkäää vaaleehiuksinen,,, mut kun en oikein usko että se on ees tosimiehiin kuuluva,,, niin mut sehän olikin uni, kait ;o)))),,,mokka-mari kirjoitti:
Ei se ainakaan ollu Tauno Palo,,, mut joku uros uljas karvarinta,,, muistaakseni ;o))),,,
semmone piiiiitttkkäää vaaleehiuksinen,,, mut kun en oikein usko että se on ees tosimiehiin kuuluva,,, niin mut sehän olikin uni, kait ;o)))),,,Ei ollu Tane? No on kai niitä muitakin komeita ku Tane-vainaa;)
Ei ollu kukaan mun tuttu, en mä tunne ketään pitkää vaaleeta.- o / h
a-v kirjoitti:
Ei ollu Tane? No on kai niitä muitakin komeita ku Tane-vainaa;)
Ei ollu kukaan mun tuttu, en mä tunne ketään pitkää vaaleeta.En se ollut minä vaikka olenkin pitkä ja haalea - eikun vaalea.
No Tanehan ois miästen miäs,,, jos eläis ;o),,, mut silloli liian monta naista yhtaikaa,,, ihan livessäki, emmää mitään Tanea,,,
Häh?,,, eksää tunne ketään vaaleeta viikinkiä?, voi juma,,, sun elämä on suppeella pohjalla ;o))), tai sit sua on onnistanu ;o))),,,Oli se..
Emmä taida tuntee.. onks mua onnistanu? Ei tunnu yhtään siltä;)
Nyt mä poistun mut palaillaan. Moikka ja öitä;)Sas muuta ;o))),,,,
No etsää mitään oo menettänykkään,,, ainakan jos mun kokemukseen vois verrata ;o))),,, Säähän oot ku lottovoittaja,,, ainaki 4 oikein ja lisänumero ;o))),,,
Palaillaan. Ötysiä ja yritä ny muistaa homenissa mimmosta unta näit, sit kerrot kaikki ;o))),, ihan viimmosta piirtoo myöten,,,- o / h
Mulla oli lotossa 4 ilman lisukkeita. 14 euroa tuli että roimahti. Löi tilin punaiselle vai oliko vihreää.
o / h kirjoitti:
Mulla oli lotossa 4 ilman lisukkeita. 14 euroa tuli että roimahti. Löi tilin punaiselle vai oliko vihreää.
Sulla sit oli tuurintynkää,,, kade oon,,, mulla vaan kaks jokerissa,,, siis ei melkeen mitään ;o))),,,
Älä ny kuitenkaan kerralla rilluttele kaikkee ;o))),, sijota ainaki puolet johonkin tarkkaan harkittuun pörssiyhtiöön ;o))),,,- o / h
mokka-mari kirjoitti:
Sulla sit oli tuurintynkää,,, kade oon,,, mulla vaan kaks jokerissa,,, siis ei melkeen mitään ;o))),,,
Älä ny kuitenkaan kerralla rilluttele kaikkee ;o))),, sijota ainaki puolet johonkin tarkkaan harkittuun pörssiyhtiöön ;o))),,,Ajattelin sijoittaa Kreikkaan. suomen pankin kautta. Ostaa oplandii kaatioita:)
o / h kirjoitti:
Ajattelin sijoittaa Kreikkaan. suomen pankin kautta. Ostaa oplandii kaatioita:)
Riskisijotus, unoha ;o))),,,
Harkitte ny tarkkaan,,, onhan sulla aikaa,,, älä häsyä ;o))),,,
- annikoo..
Kauniita unia....
Kepeän kevyt...vähän jazzahtava hyvänyön toivotus......Öitä kaikille..nähdään unia...eikä lakata uneksimasta.
http://www.youtube.com/watch?v=2NkrFLEDWW8&feature=related - Yx Pässi
Oliskohan ? Pitäisköhän ? Kannattaisko ? Lähtee pötköttämään. Meinaan kun pötkötyttää niinmaan prkl:eesti että. Älkää te muut suotta näin aikaisin lopettako. Onhan se niin,että "pidot paranee kun väki vähenee".
Se on moro. - ...
Imaseppa mokkaa mokka-mari
Et viittis jos sulla ei oo mitään muuta asiaa.
Vaikka tosin just tässä Juhla Mokkan aromeista nautinki,,,
... Imaseppa mokkaa mokka-mari .
Tusikko ittes kovinkin tärkeeks? Ihanko valaistuit kun tuonkin verran sait aikaan ;-DDD,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1393860Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3412993Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91892Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa91635Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71944
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874- 44784
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23761- 65751