HÄN KÄRSII
Asunnonostaja
Homoseksuaali
Nautiskeluun taipuvainen
Autoileva
HÄN HYÖTYY
Nuori
Työtön
Yksinhuoltaja
onko tässä mitään järkeä, työttömiä ja muita sosiaalipummeja
hyystään?
Ja kuka lystin maksaa, KESKILUOKKA
Työtön hyötyy eniten
22
71
Vastaukset
- Money Rule$
KESKILUOKKA ON TÄYSIN TURHA,
Terv. Raha Eliitti.- POrvari-keskiluokall
porvari keskiluokalle on siirretty kaikki edut jo 20 vuotta,
työttömäksi tehdyt työväenluokan edustajat elää nälässä johon ei se satanen edes riitä auttamaan-
ja nämä keskiluokan etuoikeutetut riistäjäluokka vielä vbalittaa..
Tottakai, poirvarithan ei häpeä mitään.
- tollolle tiedoksi
Ihan tiedoksi, keskiluokka pyörittää koko yhteiskuntaa
- Money Rule$
Väärin keskiluokkaa ei edes ole. On vain paremmin menestyneitä palkka orjia ja renkejä, jotka KUVITTELEVAT että heistäkin voi joskus tulla HERROJA. Pitäköön harhaluulonsa kaikessa rauhassa. Yhteiskuntaa ylläpitää ja pyörittää RAHA ja sen valtiaat. Plebeiji jolla on kultahampaat on silti plebeiji.
- aikuisten oikeasti
Money Rule$ kirjoitti:
Väärin keskiluokkaa ei edes ole. On vain paremmin menestyneitä palkka orjia ja renkejä, jotka KUVITTELEVAT että heistäkin voi joskus tulla HERROJA. Pitäköön harhaluulonsa kaikessa rauhassa. Yhteiskuntaa ylläpitää ja pyörittää RAHA ja sen valtiaat. Plebeiji jolla on kultahampaat on silti plebeiji.
jos näin on kuten kirjoitat,
kuka sitten käy töissä, pitää huolen että on ruokaa kaupassa,
sähkölaitokset toimii, it-verkko on päällä, kuka ylipääntänsä
oikeasti pyörittää koko systeemiä.
Raha kyllä joo mutta myös se lukuisia keskiluokkalaiset,
jotka tekevät töitä. Ne pyörittää ihan kirjaimellisesti.
Jopa se rahaeliitti tarvitsee keskiluokkaa, kukas muu
pyörittää niiden firmoja? - aivan juuri
aikuisten oikeasti kirjoitti:
jos näin on kuten kirjoitat,
kuka sitten käy töissä, pitää huolen että on ruokaa kaupassa,
sähkölaitokset toimii, it-verkko on päällä, kuka ylipääntänsä
oikeasti pyörittää koko systeemiä.
Raha kyllä joo mutta myös se lukuisia keskiluokkalaiset,
jotka tekevät töitä. Ne pyörittää ihan kirjaimellisesti.
Jopa se rahaeliitti tarvitsee keskiluokkaa, kukas muu
pyörittää niiden firmoja?kannattaa vaatia se palkka kohdalleen tai sitten ei töitä kannata tehdä ollenkaan. Pysähtyköön kaikki ja kasvakoon villi viidakko takaisin! Se olisi parempi vaihtoehto ja luontoystävällinen.,.........
Työttömyys on kasvanut sen takia, että koneet hoitaa hommat yhä enemmän. Turha räkättää työttömistä, seuraavaksi voi olla sinun vuoro saada kenkää kun et enää ole tarpeellinen. Ongelmaksi jää se rahantulo.
- sossupummi nro.1
Kohta nousee minunkin sossupummi nro.1 kuukaus manit 100eurolla!
Kiitos ja kummarrus kaikille sillä niin saan enemmän rahaa itseni viihdyttämiseen ja töihin en mene enään tässä maassa.- Sä olet
hieno ihminen! ;(
- sossupummi nro.1
Sä olet kirjoitti:
hieno ihminen! ;(
Kiitos kiitos niin olet sinäkin!
Olen ollut jo yli 12vuotta sossupummina joten sossupummi nro.1 titteli sopii mainiosti minulle ja tiedän monia hyviä niksejä miten soppahuollosta saa itkettyä lisää rahaa. - Sossuntantta
Se 100 euroa vähennetään toimeentulotuesta. Et paljon juhli sen jälkeen poju.
- 32
Suomessa on nyt halpatyövoima(ilman verokorttia duunia tekevät)slobo hometalo bileet jonne ei kaivata enään ammattitaitoisia suomalaisia töihin jolloin on väistämätöntä että sossupummien määrä kasvaa rajusti.
Tästä kuuluu kiitos niille ulosteaivo suomifirmoille jotka haalivat näitä 4euron sloboja töihin tekemään homeista sutta.
Sitten ihmetellään miksi työttömyys lisääntyy ja harmaatalous kukoistaa kun porvari siat tekevät suomesta intian. - YH saa 486 e/kk
Minä olen työtön absolutisti yh-äiti, joka ei tupakoi.
Joudun yrittämään elättää itseni ja lapseni 486 eurolla/kk.
Tuosta sadasta lisä eurosta menee 20% veroa,
eli käteeni jää ruhtinaalliset 80 euroa, ei auta paljoakaan.
Koska se korotus sitten tuleekin, niin silti 566 euroa on
äärimmäisen vähän. Emme saa mitään asumistukia tai
muutakaan tukea tai elareita mistään!
Yrittäkääs itse elättää lapsi tuollaisella summalla.
Lähes saman summan saa se juoppo joka pistää kaikki rahat viinaan.
Mitä järkeä kadehtia yh-vanhempia???- töitä kiitos
mutta eiköhän sun pitäis mennä/saada töitä!
Miksi yhteiskunnan edes pitäisi maksaa sulle enemmän?
Miksi edes olettaa että työttön voi pyörittää omaa elämää,
muutakuin väliaikaisesti.
Työttömyys pitäis olla väliaikaista - Naapureilla ei ole
mitään velvollisuutta elättää jotakin joka on jakanut per'settään. Elättäkööt itse itsensä, p..le.
- Folio Mulder
Joo, keskiluokkaa ei kärsi kurittaa liikaa ja se raja on nyt koetuksella. Sillä voi olla hyvinkin nopeasti drmaattiset seuraukset koko yhteiskunnan tasapainoon.
Itse huolehtisin mm:ssa yksinhuoltajista, yksin syrjään jääneistä korotetuin turvin, yhteiskuntaan takasin saamiseen satsaten, mutta en ottaisi keskiluokalta, vaan harmaasta työstä (kiitos vaan ulkomaan rosvot ja pikkukihot) ja pakolais/mamuhyysäyksestä sekä kehitysavusta. Näihin kaikkiin menee se pari miljardia vuodessa. Ulkomaalaisista on suhteettoman suurta haittaa, vaikka osaltaan on hyötyäkin tässä maassa. Se haittapuoli maksaa aivan liikaa suomalaisille.
Nämä suomen poliitikot vaan tahtovat jatkaa YK:lle mielistelyään ja siksi syytävät rahaa liikaa lisääntyneiden kansojen muutenkin surkeaan moraaliin ja yhteistyökyvyttömyyden puutteesta johtuvaan ainaiseen ongelmakierteeseeen. Siinä vain ruokitaan ongelmatapauksia synnyttämään lisää ongelmatapauksia.
Afrikan väkiluku on kasvanut ja kasvaa koko ajan rähäjähdysmäisesti ! - Mikä on työtön ?
Onko se joku elättipas'ka ?
- Porvari*
Katso peiliin, niin siinä se on, näin sippeliä sen löytyminen on.
- Näin peilistä tyypin
Porvari* kirjoitti:
Katso peiliin, niin siinä se on, näin sippeliä sen löytyminen on.
joka on tehnyt töitä yli 35 vuotta, ilman päivänkään työttömyyttä. Mitä sinun peilistä näkyy ?
- Maksajan rooli
Prkeleen loiset = köyhät, eläkeläiset, vammaiset, sairaat, vanhempainlomalaiset, työttömät, opiskelijat, lapset, koululaiset.
Tuo roskajoukko elää yhteiskunnan tuella ja kurittaa veronmaksajia.- ......
niinpä. Ei ihme että työpaikoilla on vastenmielinen ilmapiiri kun näkee ihmisten itsekkyyden ja kusipäisyyden mittakaavat. Ei tee mieli tehdä yhteistyötä, ei todellakaan.
- Veronmaksaja.
Sepä se, siksi heille pitäisi antaa kaikki ne rahat mitä öösätään ulkomaille, silloin ei veronmaksajan tarvitsisi ruikuttaa.
- vai niin
HEHHH,
ja sinäkö et ole koskaan ollut lapsi, koululainen tai opiskelija?
Mitä luulet, tuleeko susta koskaan ikäihminen, eläkeläinen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242361Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3411940Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241846Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91649Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121012Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17970- 63845
- 55830
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2788