Perussuomalaisten nokkamiehet Timo Soini ja Jussi Halla-aho juhlivat puoluekokousiltaa eri puolilla Tamperetta
Persut hajoavat kahtia jo nyt!
Sekä Soini että Halla-aho ovat moneen kertaan kiistäneet, että puolueväki jakautuisi kahteen osaan. Porukoiden voimasuhteet kuitenkin tulivat lauantaina mitatuiksi, kun Soinin kannattama kansanedustaja Hanna Mäntylä voitti Halla-ahon lähimpiin miehiin kuuluvan kansanedustaja Juho Eerolan. Ensimmäisestä varapuheenjohtajasta äänestettäessä Mäntylä voitti äänin 330-171.
Persut hajoaa!
riitainen porukka
2
65
Vastaukset
- luuseriporukka
Buahhhahh hehhh!
Halla-ahon kannattajat;
Hommaforumin väki oli kutsuttu koolle Kahdet kasvot -olutravintoilaan. Illalla kello 22.30 paikalla istui runsaat parikymmentä ihmistä, jotka kertoivat Jussi Halla-ahon lähteneen nukkumaan
parikymmentä? Ja itse sankari meni jo 22 nukkumaan,
siitä oikeaa kapinahenkeä ,hehhh - persut repeää
Mitä vetoa ettei persut pysy kassassa edes koko eduskunta kautta?
Löydääkö veto ettei Hakkarainen istu edustajana koko aikaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1345432Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313892No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392067- 241833
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv251739- 411660
- 511621
- 301574
- 401536