Jääkaapissa on yksi sitruuna ja kaksi kuivunutta porkkanaa.
Rahaa tulee vasta ensikuun 17 pvä.
Edellinen korvaus vajaa 500 e meni vuokraan ja sähkön osamaksuun.
Siitäj äi rhaaa 120 e, jolla ostin sitten niin halpaa ruokaa kuin mahdollista, ja se riitti eiliseen. Nytolisi vielä monta viikkoa ettei oo kun voikukkia parvekkeen alla.
Millaista on heinäsoppa tai nokkoset? Voiko timoteitä ja koivua syödä? Aattelin kohta kaataa pihakoivun ja syödä naapurin ruusut.
Millä nälkä lähtee?
18
195
Vastaukset
- se 419e??
Eli, mihin muuhun käytit rahasi. Vuokran( asumisen kulujen jälkeen) jää käyttörahaa n 420e, sen sanelee toimeentuloturva.
- tuppipottu..
Äläpä luonnonantimien nautiskelija täällä keksi taas satuja!!!!!
- selkeää
Ei kaltaisesi tyhmän tarvitse syödä. Köyhä on niin tyhmä, ettei edes tajua onko nälkä.
- nuukuus kunniaan
Milloin tämän kuun rahat sinulle tulivat? Ensi kuussa kerrot niiden tulevan 17. päivänä, miksi eivät samaan aikaan tässäkin kuussa?
Jos ne tulivat tässäkin kuussa 17. päivänä eli viime perjantaina, olet syönyt tosi paljon sitä mahdollisimman halpaa ruokaa parissa päivässä.
Miksi muuten olet antanut porkkanoiden kuivua? Kokeile, jos ne piristyisivät kylmässä vedessä. - saitis
tää trolli ottaa jo päähän
- IK
ihmisillä onkin myös laskuja! kun maksaa laskuja ja tulot ovat pienet, niin ei jää rahaa ruokaan.
- --------------------
nuukuus kunniaan ei ole vaan tavallinen trolli, mutta omahyväinen sadisti.
- .
-hyväksyttäviä laskuja ovat ainoastaan.
vuokra/yhtiövastike
sähkö
netti
puhelin ylärajana 30 €/kk
kotivakuutus
TV lupa
Terveys/apteekki
muu on keksittyä- Hah !
Terveys tulee kyllä ihan jostain muualta kuin apteekista.
- sairaseläkeläinen
mistähän sä tän keksit?
Sossu huomioi Vain vuokran (tiettyyn rajaan asti) vesimaksun kotivakuutuksen ja sähkön..
netti, tv lupa ja puhelin maksut jäävät tasan tarkkaan itse maksettaviksi eikä niitä huomioida toimeentulotuki laskelmassa mitenkään
terveyden hoidon menoissa huomioidaan lisäksi resepti lääkkeet ( ei yksityisen kirjoittamat) ja poliklinikka maksut ja kunnallinen hampaiden hoito.
lapsi perheissä päivähoito maksut
satun tietää tän kun olen itse sossun vakioasiakas ollut jo vuosia..
- maahanmuuttaja
voi olla että aloitajalla on auto, ja autosta on paljon kuluja. vaan katsastus maksaa 80eur ja kun ei mene heti läpi, niin on tehtävä korjaus. pienikin pelttikorjaus saattaa maksaa vaikka 500euroa! ja taas katsastus, bensaa.
tai voi olla kotona korjattavaa, vaikka pesukone voi mennä rikki, tietokone tarvitsee korjausta, vaatteet pitää ostaa, ja voi olla lainoja.
Monilla ihmisillä on ent ajoista lainoja, ja muut laskut.
Keskivero suomalaisille menee vaan laskuihiin noin 2000euroa ja monille enemmäänkin. - saitis
aloittaja kirjoittaa näitä samoja viestejä vähän väliä ja sillä lasten ikäkin muuttuu tilanteen mukaan hohhotihoijakkaa
- metall-leidi
Tyhmää oikeastaan vastata sun aloituksiisi, mutta on edesvastuutonta trollata ja pelleillä aidosti köyhien kustannuksella.
Toimeentulotukea laskettaessa , lasketaan hyväksyttävät menot ja tulot ja tulo alijäämä oikeuttaa toimeentulotukeen.
Sähkö lasketaan menoiksi, samoin vuokra tai yhtiävastike.
Mä toivon sulle trolli oikein todellista köyhyyttä, puutetta ja sairauksia niin silloin ehkä opit tietämään millaista on olla todella köyhä.
Ottaisit selvää milloin ja minkäsuurista toimeentulotukea maksetaan ennenkuin tulet tänne trollailemaan.HÄPEÄ TROLLI! - Koti hiiri
Onko aloittajan viesti provo ???
Mulla ei ole mitään tuloja, säästöjä on jonkinverran, mutta en mitään heiniä ole tarvinut syödä.
Ensimmäinen neuvo... Mikä ihmeen pakko ihmisillä on muuttaa kotoaan asumaan vuokralle, jos on työtön.
Asukaa kotona kun vaan voitte, niin ei tartte vuokria maksaa.- juuuhh....
Niiihhh, vanhempien elättinä on hyvä asua.......
- nuukuus kunniaan
juuuhh.... kirjoitti:
Niiihhh, vanhempien elättinä on hyvä asua.......
Elätkö ja asutko mieluummin yhteiskunnan elättinä?
Vanhempiesi luona asuessasi voit korvata ylöspitoasi osallistumalla kodin töihin ja maksamalla osuutesi kustannuksista. Sehän voi olla todellinen win-win -tilanne. - Koti hiiri
nuukuus kunniaan kirjoitti:
Elätkö ja asutko mieluummin yhteiskunnan elättinä?
Vanhempiesi luona asuessasi voit korvata ylöspitoasi osallistumalla kodin töihin ja maksamalla osuutesi kustannuksista. Sehän voi olla todellinen win-win -tilanne.Olen samaa mieltä.
Onhan se parempi, että työtön asuu kotona ja vaikka vanhemmat elättääkin, kuin että menee asumaan johonkin vuokralle, jolloin joutuu turvautumaan yhteiskunnan tukiin.
Työmarkkinatukea olen aikoinaan nostanut, mutta en ole enää muutamaan vuoteen työmarkkinatukea nostanut, enkä muitakaan tukia, kun olen pärjänyt jollakin tavoin ilman yhteiskunnan avustuksia.
Vanhemmilta jää kuitenkin perintöä aikanaan, mutta kyllä sitä perintöä kannattaa jo nyt kuluttaa, miksi se pitäsi säästää ja aikanaan siitä joutuu maksamaan perintöveroa, mikä vasta tympäisee.
Perintövero on aivan turha, se on veroa verojen päälle.
Samalla olen hoitanut kodinhoitotyöt ja jos ne työt teettäisi ulkopuolisella, niin kuukaudessa niihin menisi useita satoja euroja, koska kaikki työ on nykyään tuhottoman kallista.
Eikä ole mitään järkeä muuttaa pois kotoa ja hankkia omaa taloa tai ylipäänsä rakentaa uutta taloa, koska vanhempien talo jää kuitenkin joskus tyhjilleen, niin siinä on järkevä jatkaa asumista.
Sehän on vain luonnonvarojen tuhlaamista tehdä uusi talo.
Sen jälkeen kahdessa paikassa tehdään samat ruoat, jos asutaan eri asunnossa, kun ne voi tehdä yhdessä paikassa, kun asutaan samassa asunnossa. - perintöä...
Koti hiiri kirjoitti:
Olen samaa mieltä.
Onhan se parempi, että työtön asuu kotona ja vaikka vanhemmat elättääkin, kuin että menee asumaan johonkin vuokralle, jolloin joutuu turvautumaan yhteiskunnan tukiin.
Työmarkkinatukea olen aikoinaan nostanut, mutta en ole enää muutamaan vuoteen työmarkkinatukea nostanut, enkä muitakaan tukia, kun olen pärjänyt jollakin tavoin ilman yhteiskunnan avustuksia.
Vanhemmilta jää kuitenkin perintöä aikanaan, mutta kyllä sitä perintöä kannattaa jo nyt kuluttaa, miksi se pitäsi säästää ja aikanaan siitä joutuu maksamaan perintöveroa, mikä vasta tympäisee.
Perintövero on aivan turha, se on veroa verojen päälle.
Samalla olen hoitanut kodinhoitotyöt ja jos ne työt teettäisi ulkopuolisella, niin kuukaudessa niihin menisi useita satoja euroja, koska kaikki työ on nykyään tuhottoman kallista.
Eikä ole mitään järkeä muuttaa pois kotoa ja hankkia omaa taloa tai ylipäänsä rakentaa uutta taloa, koska vanhempien talo jää kuitenkin joskus tyhjilleen, niin siinä on järkevä jatkaa asumista.
Sehän on vain luonnonvarojen tuhlaamista tehdä uusi talo.
Sen jälkeen kahdessa paikassa tehdään samat ruoat, jos asutaan eri asunnossa, kun ne voi tehdä yhdessä paikassa, kun asutaan samassa asunnossa.""Eikä ole mitään järkeä muuttaa pois kotoa ja hankkia omaa taloa tai ylipäänsä rakentaa uutta taloa, koska vanhempien talo jää kuitenkin joskus tyhjilleen, ""
Tähän varaan valitettavasti monet nuorempien sukupolvien edustajat tähtäävät.
Eli odotetaan perintöä eikä hankita mitään itse. No pitää kuitenkin muistaa että vanhukset mikäli terveenä pysyvät ovat hyvin pitkäikäisiä. Heh, asua kotona 60 vuotiaaksi ennen kuin se perintö konkretisoituu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475515Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612476Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181910Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1481782No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol361652- 171643
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5142881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome181125Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771098Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2281089