Peniksen muodon muutos?

En tiedä mille palstalle tämä oiken kuuluisi, mutta kirjoitan tänne. Olen 57 -vuotias mies. Joskus pari kuukautta sitten huomasin, että penikseni erektiossa on eri mallinen kuin ennen. Aiemmin tämä oli hieman alaviistoon ihan vähän mutkalla, nyt on käynyt näin, että tämä on kääntynyt ihan havaittavasti terskan juuresta vähän mutkalle yläviistoon. Lepotilassa muutosta ei huomaa. Erektiossa penis on ihan vähän arka. Seksuaalelämä on aika laimeaa, naissuhdetta ei ole. Ei tuo muuten haittaa, mutta olisi hyvä tietää saattaako tuo olla oire jostain taudista. Minulla on verenpainetta johon on säännöllinen lääkitys ja sokerit vähän yläkanttiin. Muita jatkuvia lääkkeitä ei ole. Viagran tyyppisiä aineita kuten en muitakaan lääkkeitä ole käyttänyt. Pitääkö mennä lääkäriin? Jos, niin minkä alan lääkäriin? Joku voisi olla tuosta muutoksesta hyvillään, mutta minua tämä huolettaa.
3246
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Ei muuta kuin rohkeasti urologille ja letku pöydän reunalle nähtäväksi:) Siinä mitään häpeämistä ja outoa ole. Me maallikot emme voi sanoa patukan muodon muutoksista yhtikäs mitään. Oma on suorassa ja seisoo. Ikää 60.

Äänestä

Kyseessä todennäköisesti Peyronin tauti. Se on vaaraton ja mikäli et siitä koe liiallista haittaa, sille ei kuulu tehdä mitään.

Äänestä

ei kai nyt äkkiseltän ainakaa uskois että sydän tai verisuonitauteihin liittys mitenkään, voin toki olla väärässäkin kun maallikko vain olen.
Mutta jokatapauksessa kannattaa lääkärissä käydä jos asia vaivaa ihan vaikka peruslääkärillä joka voi sitten ohjata tarvittaessa eteenpäin.
Noin muuten ei ole mitään tietoa asiasta.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


O. Outonen kirjoitti:

En tiedä mille palstalle tämä oiken kuuluisi, mutta kirjoitan tänne. Olen 57 -vuotias mies. Joskus pari kuukautta sitten huomasin, että penikseni erektiossa on eri mallinen kuin ennen. Aiemmin tämä oli hieman alaviistoon ihan vähän mutkalla, nyt on käynyt näin, että tämä on kääntynyt ihan havaittavasti terskan juuresta vähän mutkalle yläviistoon. Lepotilassa muutosta ei huomaa. Erektiossa penis on ihan vähän arka. Seksuaalelämä on aika laimeaa, naissuhdetta ei ole. Ei tuo muuten haittaa, mutta olisi hyvä tietää saattaako tuo olla oire jostain taudista. Minulla on verenpainetta johon on säännöllinen lääkitys ja sokerit vähän yläkanttiin. Muita jatkuvia lääkkeitä ei ole. Viagran tyyppisiä aineita kuten en muitakaan lääkkeitä ole käyttänyt. Pitääkö mennä lääkäriin? Jos, niin minkä alan lääkäriin? Joku voisi olla tuosta muutoksesta hyvillään, mutta minua tämä huolettaa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu