Hei!
Minulle pitäisi tulla tällä viikolla arkaluonteinen kirje kotiin, enkä itse ole viikkoon kotona. Kun en ole kotona vaimoni avaa tavallisesti kirjeeni, joten tämänkin hän varmaan päättää avata ja lukea. En haluaisi hänenkään näkevän kyseistä kirjettä.
Osaisiko kukaan neuvoa, voinko soittaa postiin ja pyytää pidättää kaikki minulle osoitetut kirjeet postitoimistossa kunnes haen ne itse sieltä, ensi viikon alussa?
KIITOS ETUKÄTEEN
Postin pidättäminen toimistossa?
3
77
Vastaukset
- jaa....
Olisiko helpompi soittaa kirjeen lähettäjälle ja viivyttää lähetystä? Onhan sitten tietenkin mahdollista soittaa postiin. Muistaakseni oransseissa lähtevän postin laatikoissa taitaa olla jokin palvelunumero kyljessä...?
- enpä tiedä
Taitaa se palvelunumero koskea enemmänkin vahingossa lähetettyihin kirjeisiin jotka voidaan poimia lajittelukeskuksessa vielä pois.
Kannattaa varmaankin soittaa numerotiedusteluun ja kysellä postin palvelunumeroita koskien kirjelähetyksiä.
Kirjattu kirje tulisi jo seuraavana päivänä ja luovutetaan vain kuittausta vastaan vastaanottajalle tai tämän valtuutetulle.
- post restanttee
Itella taitaa tarjota palveluja "uudelleen ohjaus" ja "tilapäinen jakelun keskeytys". Mutta, kun olet MYÖHÄSSÄ liikkeellä, niin et taida ehtiä tekemään kumpaakaan. MAANANTAINA voit soittaa ja kysyä jompaa kumpaa. Maanantain "posti" on jo tänään työnalla.
En tiedä millaiset välit sinulla on vaimon kanssa, mut varmaan voisit ihan kokeilla SANOA, et sun postia ei saa avata, EI edes ns. vahingossa. Jos ei toimi, niin sitten on paras paljastaa totuus, jotta olkkari majotus ei olis niin pitkä.
Stemppiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862