Kun hätä on suurin, on apukin lähellä. Höglund on pienen poissaolon jälkeen palannut arvostelemaan naisia, erityisesti feministejä:
http://plaza.fi/ajassa/kolinaa-panuhuoneesta/lutkaliike-tama-on-niin-nahty
Kannattaa tarkastaa myös Wikisitaatit
http://fi.wikiquote.org/wiki/Panu_Höglund
Siellä muunmuassa:
"Minä olen poikkeuksellisen lahjakas mies, joka kykenee suuriin historiallisiin tekoihin Jumalan ja Suomen suurimmaksi kunniaksi."[6]
Miehellä on ideoita. Höglund on mies, joka pystyy saamaan aikaan muutoksen ja aikaan palauttamaan sukupuolten status quon Suomessa.
Panu Höglund on palannut
Hähä hää
2
161
Vastaukset
- KaaleppiK
Sain panun blogikissa bannin, kun nakkasin tuohon viimesimään venäjä kirjotukseeen, kun nakkasin sinne kommentin että venäjä ja venäläiset on panulle kuin maahanmuutto ja maahanmuuttajat hommalaisille :P
Miksi tuolta wikiquote sivuilta on poistettu ne "raiskaajan siitin" möläytykset?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2412034- 1881627
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461260Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50972- 40789
- 14780
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30761Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21750Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .24725Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46637