Nyt ollaan tosissaan!

Teotwawki

- hei ollaaks sillai?
- ai niinku millai?
- no, sillai, et ekaks sä laitat ton tohon ja sit mä laitan mun tän tohon.
- ai, ollaan vaan, mut mitä niinku pitää sit tehä?
- ei muuta ku oot vaan, nii mä sit kyll hoidan loput.
- ahaa, sä niinku meinaat, et mun pitää vaa niinku olla?
- just, nyt sä bonjasit.
- ok, no, miltä tää niinku tuntuu?
- no sunha se pitäs tietää kun mä teen tätä niinku sulle.
- ei must tunnu miltää.
- häh, eksä tunne niinku mitää?
- en, mitä sä ähräät?
- mä yritän saada tän korviksen sun korvaas!

39

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heh heh, et keksinyt tota itse...

• Kyl mä keksin.......kun on ollut lastenvahtina koko viikonlopun, niin sitä niinku regressoituu itsekin.:-XXDD

• Teotwawki kirjoitti:

Kyl mä keksin.......kun on ollut lastenvahtina koko viikonlopun, niin sitä niinku regressoituu itsekin.:-XXDD

okei uskotaan hih hih...pokamainen Teo veijari...

• miljoona kirjoitti:

okei uskotaan hih hih...pokamainen Teo veijari...

piti kirjottaman poikamainen...

• miljoona kirjoitti:

piti kirjottaman poikamainen...

Juuh, Teoa sanotaan pokamaiseks, mut ihan tosissaan Teo ei pokaa vaa Teo pokataan.:-XXD............tai siis kuin päin se nyt menee. Kuka anto ymmärtää, että mä oon pokattavissa???? Häh!

• miljoona
        Teotwawki kirjoitti:

Juuh, Teoa sanotaan pokamaiseks, mut ihan tosissaan Teo ei pokaa vaa Teo pokataan.:-XXD............tai siis kuin päin se nyt menee. Kuka anto ymmärtää, että mä oon pokattavissa???? Häh!

jos sä itse vihjailet tai sit mielikuvitusta tai freudilainen lipsahdus?

• miljoona kirjoitti:

jos sä itse vihjailet tai sit mielikuvitusta tai freudilainen lipsahdus?

Freudilaisia lipsahduksia meiltä pääsee jokaiselta joskus, mutta me emme ole täytin selvillä siitä, kuka antoi ymmärtää ja kuka teki aloitteen. Yksi sekunnin murto-osan katse saattaa kertoa ihan mitä vaan. Jos katseen vastaanottaja ymmärtää sen oikein, peli on pelattu.:-)

• Teotwawki kirjoitti:

Freudilaisia lipsahduksia meiltä pääsee jokaiselta joskus, mutta me emme ole täytin selvillä siitä, kuka antoi ymmärtää ja kuka teki aloitteen. Yksi sekunnin murto-osan katse saattaa kertoa ihan mitä vaan. Jos katseen vastaanottaja ymmärtää sen oikein, peli on pelattu.:-)

Semmoista sen ja kun se liha on niin heikko...

• miljoona kirjoitti:

Semmoista sen ja kun se liha on niin heikko...

Viettien vietävänä me kaikki olemme enemmän tai vähemmän.:-))

• Teotwawki kirjoitti:

Viettien vietävänä me kaikki olemme enemmän tai vähemmän.:-))

Pakko heh heh, kait se on vaan hyväksyä sekin heikkous..hih hih..

• miljoona kirjoitti:

Pakko heh heh, kait se on vaan hyväksyä sekin heikkous..hih hih..

Myönnätkö, että yhden katseen varassa saattaa riippua koko elämä?

• Teotwawki kirjoitti:

Myönnätkö, että yhden katseen varassa saattaa riippua koko elämä?

Kyllä, on sekin nähty

• miljoona kirjoitti:

Kyllä, on sekin nähty

Sanattoman viestinnän merkitystä emme vielä täysin ymmärrä, mutta seuraamalla lajitoveriemme käytöstä voimme oppia myös jotain itsestämme. Suosittelen dokumentteja, joissa seurataan simpanssilauman käytöstä, hierarkiaa ja sosiaalisia suhteita.

• Teotwawki kirjoitti:

Sanattoman viestinnän merkitystä emme vielä täysin ymmärrä, mutta seuraamalla lajitoveriemme käytöstä voimme oppia myös jotain itsestämme. Suosittelen dokumentteja, joissa seurataan simpanssilauman käytöstä, hierarkiaa ja sosiaalisia suhteita.

Taitavat nuo simpanssit olla jossain määrin älykkäämpiä kuin me. Eivät turhia kursaile, ovat sosiaalisia rapsuttelijoita. Hyväksyvät toisensa sellaisina kuin ovat ilman turhia krumeluureja.

Me arvostelemme, karsinoimme, juonittelemme, valehtelemme, aiheutamme toisillemme mielipahaa tavalla jos toisellakin.

Sanatonta viestintää on vaikea itsessä tunnistaa, minkälaisia viestejä lähetämme ympäristöön, sitten ollaankin helposti vaikeuksissa, toisin kuin simpanssit nuo mainiot veijarit.

• firefox58 kirjoitti:

Taitavat nuo simpanssit olla jossain määrin älykkäämpiä kuin me. Eivät turhia kursaile, ovat sosiaalisia rapsuttelijoita. Hyväksyvät toisensa sellaisina kuin ovat ilman turhia krumeluureja.

Me arvostelemme, karsinoimme, juonittelemme, valehtelemme, aiheutamme toisillemme mielipahaa tavalla jos toisellakin.

Sanatonta viestintää on vaikea itsessä tunnistaa, minkälaisia viestejä lähetämme ympäristöön, sitten ollaankin helposti vaikeuksissa, toisin kuin simpanssit nuo mainiot veijarit.

Nuo mainiot veijarit osaavat myös pettää, valehdella ja mielistellä.:-)))))

• Teotwawki kirjoitti:

Nuo mainiot veijarit osaavat myös pettää, valehdella ja mielistellä.:-)))))

No joo myönnetään, sitä mielistelyä ja pettämistä esiintyy nisäkkäissä kai kautta linjan, taitaa nuo uljaat Joutsenet olla vähän fiksumpia siinä. Koiratkin heiluttaa häntää eivätkä katso ketä astuu kunhan tuoksu on oikeanlainen.

Tämä elämä on loppujenlopuksi aika yksinkertaista. Ihmiselle on vain rakentuneet liian monimutkaiset aivot ja ajatussysteemit ja teemme kärpäsistä härkäsiä kun emme hallitse kaikkea. Minä huomasin tässä joku aikaa sitten, että tuo kaikki on aivan turhaa:)))

• firefox58 kirjoitti:

No joo myönnetään, sitä mielistelyä ja pettämistä esiintyy nisäkkäissä kai kautta linjan, taitaa nuo uljaat Joutsenet olla vähän fiksumpia siinä. Koiratkin heiluttaa häntää eivätkä katso ketä astuu kunhan tuoksu on oikeanlainen.

Tämä elämä on loppujenlopuksi aika yksinkertaista. Ihmiselle on vain rakentuneet liian monimutkaiset aivot ja ajatussysteemit ja teemme kärpäsistä härkäsiä kun emme hallitse kaikkea. Minä huomasin tässä joku aikaa sitten, että tuo kaikki on aivan turhaa:)))

Me olemme tehneet siitä monimutkaista? Joo, tavallaan, sillä kuka olisi keksinyt niin älyttömän tieteenalan kuin psykologia ellei ihminen.

• Lapset ovat ihanan kamalia ja kamalan ihania. Tänään just äsken tuli todistettua kun on noita ikäeroja. 15 v saarnasi 25 vuotiaalle siskolleen skootterilla ajamisesta miten tyhmää on lähteä raskaalla pyörällä liikenteeseen ennenkuin on harjoitellut kunnolla. Tottahan se onkin.

Piti välillä keskeyttää puhetulva ja huomauttaa, miten huolissani olin kun hän itse lähti muutama kuukausi sitten ja olin varma, että kyllä sattuu jotain. Onneksi vain pieni kaatuminen on tullut, ei muuta.

Eilen sitten päristeltiin Lidhliin ja tavaraa niin paljon kyydillä, että kuumana hohkasi, hui, onneksi ei ollut pitkä matka. Olen sen verran höyrypää itsekin, etten pelkää. Kreikassa ajeltiin tosi pahoissa paikoissa ja minä kyydissä ilman kypärää.

• Kreikan liikenteessä eivät päde mitkään säännöt, sen olen oppinut siellä (Ateenassa ja Pireuaksessa) vieraillessani. Neljän kaistan moottoritielle mahtuu kuusi autoa rinnakkain oikein hyvin.:-))

• jepulis.jep
        Teotwawki kirjoitti:

Kreikan liikenteessä eivät päde mitkään säännöt, sen olen oppinut siellä (Ateenassa ja Pireuaksessa) vieraillessani. Neljän kaistan moottoritielle mahtuu kuusi autoa rinnakkain oikein hyvin.:-))

pari viikoa ja tiet muuttuu, kerrotko missä päin Greklania?
        Viimex oli 2kaistaa ja sulkuviivat!
        Makedonien,Thessaloniki,Larissa,Aten,Korinthos ,Tripoli,Patra..A6 Moottoritie, A642 Moottoritie, Aten,Ajios Paraskevi, A90?
        Neljä kaistaa? missä mahtuu 6autoa rinnakkain oikein hyvin ?

• Nähdään;)))

:)))) Pyrsk.. Oot ollut kuitenkin hei urhoollinen ...

jatko tolle keskustelulle vois mennä vaikka näin:

- hei, ollaaks TAAS sillai?
      - miks hitossa?
      - mutku sä oot niin ihana, mä haluaisin?
      - idiootti!!
      - anna nyt vähän...
      - nyt riitti näpit irti!!
      - mihin sä nyt?
      - lähden kiitää...
      - taas..
      - (täys dorka koko jäbä..hitsi vie...)
      - Tsau!

Tsau:Friidu

• - mutku emmä sitä haluu
        - niinku mitä sä et haluu?
        - no sitä et sä työnnät sun sormes mun korvaan.
        - ei se ole sormi, vaan varvas.
        - HÄH? et kai sä tarkota, et sä työnnät varpaas mun korvaan?
        - no ei sitte.......

• yritä hei pärjää;)))
        Teotwawki kirjoitti:

- mutku emmä sitä haluu
        - niinku mitä sä et haluu?
        - no sitä et sä työnnät sun sormes mun korvaan.
        - ei se ole sormi, vaan varvas.
        - HÄH? et kai sä tarkota, et sä työnnät varpaas mun korvaan?
        - no ei sitte.......

- hei sä kutitat.
        - täältäkö?
        - ei ku sieltä?
        - näinkö?
        - oota vähän....
        - nytkö?
        - no. nyt.
        - näinkö?
        - vielä hei, viitsisit sä vähä..tosta noi..
        - näinkö?

- hitsi mun kampaus, mä en ala..Dorka kato nyt!! Mitä teit!!
        - läheks sä taas kiitää, älä Baby..
        - (täys dorka koko jäbä...hitsi. vie.)
        - Tsau!

Tsau: Friidu

• yritä hei pärjää;))) kirjoitti:

- hei sä kutitat.
        - täältäkö?
        - ei ku sieltä?
        - näinkö?
        - oota vähän....
        - nytkö?
        - no. nyt.
        - näinkö?
        - vielä hei, viitsisit sä vähä..tosta noi..
        - näinkö?

- hitsi mun kampaus, mä en ala..Dorka kato nyt!! Mitä teit!!
        - läheks sä taas kiitää, älä Baby..
        - (täys dorka koko jäbä...hitsi. vie.)
        - Tsau!

Tsau: Friidu

- Dorka jos sä jatkat tohon malliin niin mä saan.
        - saat mitä?
        - no tiethän sä mitä.
        - en mä tiä.
        - no mä saan saddareita.
        - mitä saddareita?
        - sadepisaroita silmiini tietty!!!!

• jepulis.jep

pari viikoa ja tiet muuttuu, kerrotko missä päin Greklania?
      Viimex oli 2kaistaa ja sulkuviivat!
      Makedonien,Thessaloniki,Larissa,Aten,Korinthos ,Tripoli,Patra..A6 Moottoritie, A642 Moottoritie, Aten,Ajios Paraskevi, A90?
      Neljä kaistaa? missä mahtuu 6autoa rinnakkain oikein hyvin ?

• Matkalla Pireauksen satamasta Ateenaan, rantatie. Kuusi autoa rinnakkain liikennevaloissa.

• jepulis.jep
        Teotwawki kirjoitti:

Matkalla Pireauksen satamasta Ateenaan, rantatie. Kuusi autoa rinnakkain liikennevaloissa.

Täh? Jep peräkkäin, mut kaks sisään ja kaks ulos, ohjaus tulliin EP ja ulos Ua ulos autoille, eikä ole moottoriteietä !

• jepulis.jep kirjoitti:

Täh? Jep peräkkäin, mut kaks sisään ja kaks ulos, ohjaus tulliin EP ja ulos Ua ulos autoille, eikä ole moottoriteietä !

Ei, ei se ole varsinainen moottoritie, mutta draamaa lisätäkseni laitoin sen noin. Katsos, mä laitan tänne fiiliksiä, juu nou.:-DDD Ja..... sanoin kavereilleni taksissa, että nyt ei puhuta pahaa kreikkalaisista, koska tässä kojetaulussa on Suomen lippu. Siihen kuski sanoi selvällä suomenkielellä, että joo, mun vaimon nimi on Marja ja mä oon asunu Tampereella.

• Elekieli ja toisen koskettaminen on toisinaan korvaava aisti.

Kuuro pariskunta ilmaisi seksintarpeensa elekielellä, tietysti.

Yöllä, kun valot sammutettiin, kumpikaan ei nähnyt viittomista. Näinollen mies ilmaisi vaimolleen ennen valojen sammuttamista:

"Jos haluat yöllä seksiä, vedä kyrvästäni kaksi kertaa. Jos ET halua...vedä 200 kertaa"

• Maailmassa on kovin vähän asioita, joille ei voisi nauraa ja sekin tiedetään, että vammaiset keksivät itse parhaat vitsit itsestään. Vähän härskiä kielenkäyttöä tuossa kuitenkin oli.:-))

• Olen niin, siis niin tosissani lomalla!
      Vuoden paras päivä tänään, kaikki edessä, 4 vko !!!!

Kai näinkin voi olla täpinöissään ?!

;))

• Jepulis, meikä menee maanantaina vaellusreissulle, joten nyt ollaan hissuksiin himassa.:-)))

• Meriläinen

Miten niin nyt?
      Mä luulin ihan että täällä ollaan aina ja ikuisesti ja vain tosissaan.
      Siihen mahtuu silloin nytkin, sano kytkin.

• Toi viimeinen lause on kuin suoraan Eino Leinon runosta:-XXDD

• Meriläinen
        Teotwawki kirjoitti:

Toi viimeinen lause on kuin suoraan Eino Leinon runosta:-XXDD

Joo, olenhan mä tota Eikkaakin lukenut, ja kuunnellut Loirin laulamana.
        Kyllä multa tää ihmisen tuska löytyy kun oikein hakee :))

• Meriläinen
        Meriläinen kirjoitti:

Joo, olenhan mä tota Eikkaakin lukenut, ja kuunnellut Loirin laulamana.
        Kyllä multa tää ihmisen tuska löytyy kun oikein hakee :))

PS: mulla on kuva ihan itte ottamani siinä on kolme Einoa ja Leino on niistä keskimmäinen.

• Meriläinen

Luulinkin nähneeni näkyjä, mutten sitten näkyjään kuitenkaan :))
        Noo, Yks Eino oli mun exä ja toinen oli sen ystävä joka oli kotoisin Kajaanista. Ja kolmas oli Eino Leinon patsas siellä Kajjaanissa kun oltiin visiitillä.
        Samalla reissulla taidettiin käydä Kalle Päätalon kotona.

• Meriläinen kirjoitti:

Luulinkin nähneeni näkyjä, mutten sitten näkyjään kuitenkaan :))
        Noo, Yks Eino oli mun exä ja toinen oli sen ystävä joka oli kotoisin Kajaanista. Ja kolmas oli Eino Leinon patsas siellä Kajjaanissa kun oltiin visiitillä.
        Samalla reissulla taidettiin käydä Kalle Päätalon kotona.

Olin siiis oikeassa ainakin siinä, että trikki oli kysymyksessä.:-))

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      209
      2718
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      52
      1916
    3. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      419
      1548
    4. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      153
      1493
    5. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      366
      1412
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1288
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      25
      1276
    8. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1216
    9. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      60
      1058
    10. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      23
      948
    Aihe