Pitäsköhän seuraavan kerran oikeen vastata tuollaiseen Nigerialaiskirjeeseen, jossa luvataan mulle muutamaa miljoonaa dollaria, jos annan sinne tietoja ja tilinumeron.
Vois avata erillisen tilin pankissa, johon miljoonat putkahtaa.
Nyt ei ole vähään aikaan tullut Afrikan pojilta rahansiirto pyyntöjä, mutta olen asiaa kyllä miettinyt kuumeisesti, että jos vastaisin.
Tähän saakka olen laittanut viestin suoraan roskikseen.
Nigerialaiskirje....
9
301
Vastaukset
- Niiden kanssa
on tosi kiva jutella.
- Tuohta tilille
Sähköpostiin on tullut viime aikoina monta seurustelu ehdotus viestiä naisilta.
Kannattasko mun vastata, kun sinkku satun olemaan.
Vaan pitäs ymmärtää englantia, mutta kun englannin kieltä ei oikeen ymmärrä.
Sais helposti emännän ja sit nigerialais kirjeen kautta helppoa rahaa.
Ei tarvis töitäkään tehdä.
Mitäs, onko sulla kokemusta näistä nigerialaiskirjeistä, kun vastasit, että niiden kanssa on kiva jutella, onko ne tuonu rahat salkussa kotio asti ?
Sehän olis mukavaa, jos rahat tuotais kotia asti.
Onko nämä nigerialaiskirjeitä, joissa joku nainen on jäänyt leskeksi ja haluaa lahjoittaa minulle miljoonia.
Tämän lesken mies on ollut yleensä jonkun afrikan maanosan joku presidentti, joka on salamurhattu.
Ja tämä nainen haluaisi antaa ne rahat juuri minulle.
Oon tätä funtsinu, että mitähän tässä pitäsi oikeen tehä.
Ei kai siinä maha mitään kuluja tulla, jos ottaa rahaa vastaan ? - norsumassi..
Tuohta tilille kirjoitti:
Mitäs, onko sulla kokemusta näistä nigerialaiskirjeistä, kun vastasit, että niiden kanssa on kiva jutella, onko ne tuonu rahat salkussa kotio asti ?
Onko nämä nigerialaiskirjeitä, joissa joku nainen on jäänyt leskeksi ja haluaa lahjoittaa minulle miljoonia.
Tämän lesken mies on ollut yleensä jonkun afrikan maanosan joku presidentti, joka on salamurhattu.
Ei kai siinä maha mitään kuluja tulla, jos ottaa rahaa vastaan ?Ehei... Helppoa rahaa. Lähetät vain 10,000 euroa sinne rahasiirtojärjestelyä varten ja millit ropsahtaa tilille. Itse lähetin viime vuonna 2000 euroa sinne ja odotan edelleen rahojani. Mutta kun rahat sanoivat pistävänsä norsun selässä tulemaan ja se kun kestää tuskallisen kauan. Tuskinpa juhannukseksi niitä millejä saa.
- Ei niiltä rahaa saa
Tuohta tilille kirjoitti:
Ei kai siinä maha mitään kuluja tulla, jos ottaa rahaa vastaan ?Mutta niiden kanssa on kiva jutella, ja koko ajan vakuuttaa miten asiat menevät "eteenpäin", ja aina välillä vaatia niitä toimittamaan tiettyjä asiaan liittyviä asiakirjoja, tai niiden kopioita, kysyä osoitteita, passin numeroa jne...
Tärkeää on joka toisessa viestissä muistaa kysyä että "onko aivan varma että asia on/menee näin", ja "oletko aivan varma että voit luottaa yhteistyökuppaneihin", yms...
Esittäydyt vain todella kiireisenä liikemiehenä, ja vastailet niille aina kerran pari viikossa, sopivassa huppelissa tietysti, jos muutakaan tekemistä ei juuri sillä hetkellä satu olemaan.
- metall-leidi
Senkus vastaat jos haluat tulla huijatuksi! Klassien huijauskalastus kysellä tilinumeroita, et huomaakaan kun miljoonien sijaan tilisi on aivan tyhjä.
EI KANNATA SORTUA MINKÄÄNLAISEEN RAHALIIKENTEESEEN HUIJARIEN KANSSA!- Lah-ti-nen
e mun tilillä oo kun 10 centtiä ja jos nigerilainen haluaa senkin viedä niin vieköön perkele!
- Tuohta tilille
No on se nyt kumma, ettei ole varaa 10 000 rahansiirtojärjestelymaksuihin, jos kerran on miljoonia siirrettävänä.
Onko kukaan köyhä miettinyt, että avais pankkiin tilin ja ottais sähköpostilla yhteyttä rikkaisiin ihmisiin ja esittäis, että vois vapaaehtoisesti lahjoittaa rahaa, pienikin summa olis avuksi.
Eikös niitä rikkaita ole tuolla ulkomailla pilvin pimein eli sinne kannattais heittää syöttiä sähköpostipyyntöjen kautta.
Luulisi, että siellä on niitä upporikkaita, jotka vois lahjoittaa suomalaiselle köyhälle vähän rahaa.
Mainitsisi, että suomalaisen alkuasukas kuolee kohta sukupuuttoon, kun Katainen antaa kaikki rahat euroopan kriisimaille ja alkuasukas jää ilman. - dddddddddd2
Kyllä kyllä se yahoo mail ihan amerikkalaisten koijareitten kanssa menee!!!
- dddddd2222222222
johtuu tuosta sun sähköpostista Voisikohan Yahoo mail olla amerikkalinen
rahastus sähköposti, hankitaan autot amerikan poliisille jne.
ps
We are not living in America !!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722698
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232672Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072322- 341619
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401475- 281270
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181