Tekstiviesti Vivus-yhtiöltä sen jälkeen, kun 300e laina oli hyväksytty:
"Verkkopankin teknisten ongelmien vuoksi lainasumman siirtyminen viivästyy. Kun huoltokatko on ohi, lainasumma siirretään tilillenne. Pahoittelemme pankin teknisten ongelmien aiheuttamaa viivästystä."
Soitin asiakaspalveluun, josta kerrottiin, että ongelma on itseasiassa jatkunut jo useamman päivän ja pitäisi selvitä tämän päivän aikana. Koska ongelma on heistä riippumaton, ei lainan takaisinmaksun eräpäivä siirry, vaikka lainasumman siirtyminen minulle viivästyisi useamman päivänkin.
Missään ei etukäteen ollut tietoa ongelmista ja jostain syystä Nordean verkkopankki kyllä toimii ihan normaalisti tavallisella pulliaisella... Ainut vaihtoehto näyttäis olevan lainan peruutus, jos ei ala rahoja kuulumaan.
Kotiäitiä vituttaa, kun oli kuitenki eka kerta pakkosaumassa turvautua tämmöseen ja nyt meni sitte näin... >:(
Vivus.fi verkkopankissa ongelmia??
8
548
Vastaukset
- Neljän äippä
En tiiä nopeuttiko soitto "teknisen ongelman" selvitystä, mutta nyt onneks raha tilillä. 15 minuutin sijasta aikaa kului kolmatta tuntia.
- Kyllä Vivus
on aika luotettava.
Tosin uusivat sivunsa, joten en ole niin varma, miten nyt toimii...
- 18+20
Vivushan on niiden virolaisten viritelmä. Oikeitakin paikkoja löytyy...
- vivukselta lainannut
vivus on täysin suomalainen firma, tutustu itse aika tarkkaan asioihin ennen kun mistään lainaan. vivus suomalainen, kuuluu 4finance konserniin jolla toimintaa myös latvia/liettua/ruotsi maissa. mielestäni ennemmin ainakin lainaan suomalaisesta firmasta joka kuuluu isoon konserniin, varmastikin vakavarasempi kin yksinäinen pieni kotimainen firma...
- Kova Kari
Heips, kiva kusetusyritys, tässä sinulle Vivuksen osakastiedot per tänään:
SIA SMScredit Group, Latvia 1000
Kovin on "suomalaista", eiks jeh. - 18+6
Juu ihan suomalainen on, tässä johto:
Puheenjohtaja:Pole Alberts
Varsinainen jäsen:Keiss Mãris
Varsinainen jäsen:Ozols Kristaps
Kumma juttu kun näillä kotimaisilla ei ole ollut ongelmia Nordean verkkopankissa. Ei taida vanha virin kruunu siityä yhtä puhtaasti kuin euro - huijaajat inc
"Soitin asiakaspalveluun, josta kerrottiin, että ongelma on itseasiassa jatkunut jo useamman päivän ja pitäisi selvitä tämän päivän aikana. Koska ongelma on heistä riippumaton, ei lainan takaisinmaksun eräpäivä siirry, vaikka lainasumman siirtyminen minulle viivästyisi useamman päivänkin."
Tässä puhuivat kyllä puuta heinää. Huijausfirma kun tälläistä väittävät. - eioleeu
www.lainahaku.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073025Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1212049
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 671379
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233