YLE uskoo esimerkiksi Libyan uutisoinnissaan Herra Gaddafia ja hänen satuiluaan ennemmin kuin koko muuta länsimaailmaa.
YLEn arveluttavat uutiset
31
127
Vastaukset
- Ple!
Nato vastaan Gaddafi!
Länsimaat jälleen kerran ryöstöretkellä!- äly hoi!!!!!!!!!
"Nato vastaan Gaddafi"
Tässä näkyy taas minkälainen lapsellinen sivistystaso on komukalla. Ei harmainta aavistusta asioiden oikeasta tilasta.
Käyttäisit sitä nettiäsi hyödyllisemmin, ai niin, ethän sinä raukka osaa kieliä. - Hyökkäyksen SYY?!
äly hoi!!!!!!!!! kirjoitti:
"Nato vastaan Gaddafi"
Tässä näkyy taas minkälainen lapsellinen sivistystaso on komukalla. Ei harmainta aavistusta asioiden oikeasta tilasta.
Käyttäisit sitä nettiäsi hyödyllisemmin, ai niin, ethän sinä raukka osaa kieliä.Gaddafi on Perustamassa KULTAAN POHJAUTUVAN RAHAN, jolloin dollari tulisi osittain tarpeettomaksi arabimaiden öljybisneksissä.
Tällaista eivät Wall Street -banksterit salli, joten Gaddafi on nyt tappolistalla. Samalla tuhotaan muutkin johtajat jotka olivat menossa Gaddafin kulta-dinariin mukaan.
Globalistit ovat suunnittelemassa globaalia yhteisvaluuttaa. Tähän skeneen ei jonkun mantereen riippumaton, reaaliarvoon perustuva valuutta sovi lainkaan... - Linkki Dinarista:
Hyökkäyksen SYY?! kirjoitti:
Gaddafi on Perustamassa KULTAAN POHJAUTUVAN RAHAN, jolloin dollari tulisi osittain tarpeettomaksi arabimaiden öljybisneksissä.
Tällaista eivät Wall Street -banksterit salli, joten Gaddafi on nyt tappolistalla. Samalla tuhotaan muutkin johtajat jotka olivat menossa Gaddafin kulta-dinariin mukaan.
Globalistit ovat suunnittelemassa globaalia yhteisvaluuttaa. Tähän skeneen ei jonkun mantereen riippumaton, reaaliarvoon perustuva valuutta sovi lainkaan... - En minäkään osaa kie
äly hoi!!!!!!!!! kirjoitti:
"Nato vastaan Gaddafi"
Käyttäisit sitä nettiäsi hyödyllisemmin, ai niin, ethän sinä raukka osaa kieliä.Eipä tunnu olevan kokkareillakaan, sitä sivistystasoa meinaan ja palaa sitten asiaan kun olet olet elänyt muutenkiin kuin isäsi rahoilla.
- vit..un ryssät
YLE Teema näyttää juuri domumenttia Venäjän vallankumouksesta...ihanaa, vain 100 kertaa nähty.
- onpa aikoihin eletty
NYT sitten tulee yhteinen sävel veli venäläisen kanssa. Taidat olla oikeassa kuomaseni. Huomaan pikkuhiljaa alkavani inhota yleisradion "aivopesua" ja venäläisiä ennen kaikkea.
- neuvostovartti!
On yleisradion pakkovenäjän syytä, että niin moni suomalainen inhoaa venäläisiä. Käännyttäminen pakolla saa yleensä ihmisen vähän vastakarvaan.
- Ohjelmapäällikkö
Mees nyt kokoomuskommari hakemaan lääkkeet ja tilaa aika YLE:n Kiviselle tai YLE:n toiselle kokoomuskommarille Olli-Pekka Heinoselle.
- Saddamin tiellä
Gaddaf antoi armeijalle käskyn tulittaa siviilejä ( omaa kansaa ) ja laittoi sen Naton syyksi !
- kysymys sinulle
Olitko itse paikalla näkemässä? Jos et ollut, niin tiedonsaantisi on jomman kumman puolen propagandan seulan läpi mennyttä.
- en maksa lupaa
Esimerkki YLE:n pakkovenäjästä:
Yleisradion pakottaja kommunistit ovat ostaneet ranskalaisen ensyklopedia ohjelman suomalaisille venäjänkielisenä.- Rahasta kiinni
Ryssä myy varmasti viisi kertaa halvemmalla.
- rysrysrysrys
Rahasta kiinni kirjoitti:
Ryssä myy varmasti viisi kertaa halvemmalla.
Ei vaan ohjelma on ranskalainen, YLE on sitten katsonut, että suomalaisen pitää se kaikki viisaus kokea venäjän kielisenä.
- Propaganda maa
Suomi on Ryssänistien ja Usanistien taistelu maa jossa kansa on saatu jaettua tai sitä yritetään jakaa propagandoilla kahtia kokoajan ja osaan se puree hyvinkin.
- Invaasio:
Maa jakautuu jo; mamut ja me. Hallitus on mamujen puolella, onko kauan?
- riidankylväjä?
On aika jännä huomata miten Yle valtiollisena yhtiönä pyrkii päinvastoin hajottamaan kansan kahtia kuin yhdistämään sitä.
- Uskoihan se
aikoinaan kaikkien Sirola-opiston punikkitoimittajien aikaan kaiken Neuvosto-propagandankin.
- naurettavaa!!!!!!!!!
Mitä ihmettä näillä sivuilla tapahtuu? Onko R Y S S Ä muka joku haukkumasana? Sitten varmaan suomi24 stalinistit pitävät huolen, ettei Venäjällä sanota suomalaista tsuhnaksi.
- jaaa....
naurettavaa!!!!!!!!! kirjoitti:
Mitä ihmettä näillä sivuilla tapahtuu? Onko R Y S S Ä muka joku haukkumasana? Sitten varmaan suomi24 stalinistit pitävät huolen, ettei Venäjällä sanota suomalaista tsuhnaksi.
Kyllä on sana "ryssä" haukkumasana.Sen sijaan esimerkiksi sana "natsi" ei todellakaan välttämättä aina ole, joka ( sana "natsi") minun viestistäni ketjuun ilmeisestikin tähdillä sensuroitiin ylläpidon tai onkun sairaan häirikön toimesta. Ero sanojen "natsi" ja "ryssä" välillä on siinä, että sana "ryssä" leimaa yksittäisen ihmisen ja leimaa yksittäisen ihmisen pelkän kansalaisuuden perusteella, mutta sana " natsi" voi viitata paitsi esimerkiksi valtioideologiaan, myös nettislangissa vaikkapa juustopäisesti kirjoittavaan tai yhtenä esimerkkinä keskustelussa pomoilevaan kirjoittajaan.
En tiedä millainen on tollasen kasvattanu, jolle olisi normaalia käyttää sanaa " ryssä", mutta minä menen kyllä tosi kauas, jos niin kamalaan junttiin koskaan missään törmään, joka sitä sanaa puhekielessä käyttää. Jo kertaalleen yritin postata vastineen tuohon, mutta se katosi. Minusta voisivat - suoraan sanoen- olla pynkäämättä penikkaa ne, jotka eivät osaa kasvattaa lapsiaan käyttämään sivistynyttä kieltä. Terveisin: kukkkahattutäti ja vasurimielinen. - jaaa....
jaaa.... kirjoitti:
Kyllä on sana "ryssä" haukkumasana.Sen sijaan esimerkiksi sana "natsi" ei todellakaan välttämättä aina ole, joka ( sana "natsi") minun viestistäni ketjuun ilmeisestikin tähdillä sensuroitiin ylläpidon tai onkun sairaan häirikön toimesta. Ero sanojen "natsi" ja "ryssä" välillä on siinä, että sana "ryssä" leimaa yksittäisen ihmisen ja leimaa yksittäisen ihmisen pelkän kansalaisuuden perusteella, mutta sana " natsi" voi viitata paitsi esimerkiksi valtioideologiaan, myös nettislangissa vaikkapa juustopäisesti kirjoittavaan tai yhtenä esimerkkinä keskustelussa pomoilevaan kirjoittajaan.
En tiedä millainen on tollasen kasvattanu, jolle olisi normaalia käyttää sanaa " ryssä", mutta minä menen kyllä tosi kauas, jos niin kamalaan junttiin koskaan missään törmään, joka sitä sanaa puhekielessä käyttää. Jo kertaalleen yritin postata vastineen tuohon, mutta se katosi. Minusta voisivat - suoraan sanoen- olla pynkäämättä penikkaa ne, jotka eivät osaa kasvattaa lapsiaan käyttämään sivistynyttä kieltä. Terveisin: kukkkahattutäti ja vasurimielinen.Ja lisään omaan vastineeseeni tarkennuksen, jonka kohdistin ns. ryssittelijä-anonyymille kirjoittajalle, että se sana, johon minun viesteihini postaukseni jälkeen näemmä itsestään muodostuu ( ei omien toimieni kautta, eli joku kiusaa minua tai sitten saitin ylläpido sensuuri on sekoa) sensuuritähtiä on sana N-A-T-S-I. Kertokaa minulle miten voin opettaa palstaryssittelijöille sivistystä, jos en saa käyttää sanaa nat...anteeksi kansallissosialisti, verrantona siihen, että kuinka paljon rumempaa on käyttää sanaa " ryssä", kuin "na..ainiin sensuuri..tsi"?
En minä tässä näe, keiden kanssa minä keskustelen ja se on Suomi24:n ylläpidon vastuulla, että tällä saitilla ei kiusata. Sairaaseen aloitukseen vastaan terveen ihmisen järjellä. Ja minulla ei ole mitään vastuuvelvoitetta rekisteröityä Suomi24:n nimellä. Sitten kun on toimittajien nimet näytillä, sitten ehkä on - sitten jos nämä viimeiset anonyyumit keskustleupaikat katoavat, katoan minäkin keskustelemaan omien ystävieni kanssa. Ei mulla keskustelupalstafeikkien ja häierjkköiden kanssa erityistä intoa keskustella sitäpaitsi muutenkaan ole.
Paska toi aloitus, todella ikävä otsikoinniltaan ja anonyymi lymyhän se siellä. Itselleni anonyymius tarkoittaa sitä, että pitää olla kaksi kertaa eettisempi, kuin mitä jopa olisi nimellä. Ei näitä palstoja terrorisoivilla ole sama ajatus, ei tod... - ryssiäneovat
jaaa.... kirjoitti:
En tiedä millainen on tollasen kasvattanu, jolle olisi normaalia käyttää sanaa " ryssä", mutta minä menen kyllä tosi kauas, jos niin kamalaan junttiin koskaan missään törmään, joka sitä sanaa puhekielessä käyttää. Jo kertaalleen yritin postata vastineen tuohon, mutta se katosi. Minusta voisivat - suoraan sanoen- olla pynkäämättä penikkaa ne, jotka eivät osaa kasvattaa lapsiaan käyttämään sivistynyttä kieltä. Terveisin: kukkkahattutäti ja vasurimielinen.Kukkahattutäti ja vasurimielinen kertovat sinusta kaiken, samoin kuin vain välttävä suomen kielen taitosi. Meidän suvussamme ei ryssä sanalle ole vieläkään löytynyt hyvää vastinetta ja siksi sitä käyttävät kaikki, nuoret ja vanhat.
- jaaaa....
Ja ainoa teksti, joka tästä sairaiden kirjoittajen ketjusta on poistatettu, on minun humoristinen laulelmani Jussi Halla-ahon Mars- planeetasta...Just.
Olis kiva tietää, mitkä kusipäät kirjoittaa tolla tavalla,kuin tässä ketjussa. Ei varmaan naamoilla olisi pokkaa sanoa? Noin niinkuin "punikitella" ja muuta... Ja sitten: mulla esim. on lainmukainen oikeus yksityisyyteen, eli en ole vastuussa siitä, jos jotkut hullut esimerkiksi yhdistelisivät mun viattoman tekstejä naamoihin tai nimiin, vaan esimerkiksi sellaisenkin sairaan häiriköinnin ja kiusaamisen siivoaminen on tämän sairaan Suomi24- saitin ylläpidon vastuulla, mikäli jos esimerkiksi minä sellaisen asiattoman rääkkäämisen ja yksityisyyteni loukkaamisen uhri olisin! Kuten myös se on Suomi24n ylläpidon vastuulla, ettei tollasia vatipäisiä natsisti- keskustelun aloituksia tarvitsisi lukea! Tekee pahaa nähdä asiatonta ihmisvihamielisyyyttä keskustelupalstalla.
Mene hoitoon, jos sulla jotakin on Suomen valtamedioita vastaan, natsi. EI ihan sivistyskansalaiset tota sälää kyllä kirjoita. Missä ihmeen mielikuvitusmsailmoissa te pellet näille palstoillle kirjoittavat ja näitä propagoivat elelette, tekis vaan mieli kysyä...- jaaa....
Ja jmalauta, lisään vastineeseeni: on se kumma jos synonyymi yleisimmälle käytetylle sanalle "kansallissosialisti" sensuroidaan automaattisesti viestistä, kuten minun kohdallani näemmä tehtiin... Aiemmin viesteistäni on sensuroitu mm. perussuomalaisten yleisintä lyhennettä koskeva sana, joka kyllä kaikilla muilla ja sivistyneillä foorumeilla on ihan sallittu. Outoa!
- jaaaaa:lle
Ei kai tuossa mitään n a t s i s m i a ole jos ihmisiä ärsyttää, kun maksavat venäläisistä ohjelmista. Katso nyt tämänkin päivän tarjontaa ja mieti tuleeko yhdessäkään länsimaassa tuollaista määrää venäläistä ohjelmaa?
Sen päälle pitää vielä kustantaa venäjänkielinen kanavakin.
http://yle.fi/novosti/ - jaaaa....
jaaaaa:lle kirjoitti:
Ei kai tuossa mitään n a t s i s m i a ole jos ihmisiä ärsyttää, kun maksavat venäläisistä ohjelmista. Katso nyt tämänkin päivän tarjontaa ja mieti tuleeko yhdessäkään länsimaassa tuollaista määrää venäläistä ohjelmaa?
Sen päälle pitää vielä kustantaa venäjänkielinen kanavakin.
http://yle.fi/novosti/No voi voi. On se 'hirveää'. Ehkä teille tekisi hyvää välillä katsoa vähän muutakin kuinn CSI:ta ja Big Brotheria, niin olisi muunkinlaisia ajatuksia kuin p..> omakohtainen itsesensuuri
- En katso
Yleisradion vasurihipeillä on ärsyttävä tyyli nähdä jatkuvasti vaivaa romaneista, Afrikan MUSTISTA, arabeista, Venäjästä ja ilmastosta.
Aivan kuin kaikkien maailman köyhien pelastaminen kuten myös ilmaston pelastaminen on vain ja ainoastaan suomalaisten tehtävä. - stupidot
Natojoukot pois Libyasta tappamasta siviilejä. Onneksi Usalta loppuvat kohta velkarahatkin, niin maailmanpoliisi joutuu vetäytymään ja keskittymään oman maansa ongelmiin.
- Ei lopu
USA:lta ei ikinä lopu rahat. Suomelta voi loppua. Mutta ei USA:lta.
- dsfdsfdsfdsf
Sitähän voisi jo alkaa maksaa siitä, että saisi loppumaan tämän hallitus, kreikkalaina ym. juoruilun.
- muuttuuko ikinä?
Yleisradiolla on mielstäni vähän sama tyyli kuin 70-luvulla jolloin se piti suomalaiset pullossa sensuroimalla kaiken tietämisen arvoisen. Nyt se kertoo tyhmälle bulkkikansalle mikä on oikein ja mikä väärin, levittäen omaa maailmankatsomustaan ainoana totuutena. Se unohtaa samalla, että se kansa vain ei ole internetin aikakautena enää niin tyhmää, tai elä niin pullossa , ja sitä oikeaa tietoakin on tarjolla.
Enkä puhu nyt Wikipediasta, se ei tietenkään ole edes oikeaa tietoa, vaan tarkoitin länsieurooppalaisia uutislähteitä.
Ylellä on kyllä hyviä ohjelmia, mutta ideologian leivittäminen ei sovi valtion yhtiölle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760