Alle puolet Ruotsin pakolaisista

svenne-

käy töissä - siis alle puolet pakolaisista on töissä yhdeksän maassa olo vuoden jälkeen - heheheeehe kyllä tulee muslimimamu kalliiksi sveduille.

No onhan se tiedossa.

8

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfghui98

Haluaiskohan ne meiltä lisää?
      Noillahan menee hyvin,meillä ei töissä noista kukaan.

• kysyjä.

no se on taatusti huomattavasti enemmän kuin perSSuista. mutta eipä silti olisi se ollut kiva tietää että mihinkän tietoon tämä "tieto" taas perustuu,,,

• vedä jojoon-

No mamurakastaja,se on maan lääninhallitus joka on asian tutkinut - riittääkö tieto teille homppeleille.

Kyllä mamurakastajien vitutus taas näkyy.

• perSSu

Meillähän on sama tietolähde,etkö ole huomannut?

MIELIKUVITUS,rakas homppeli kaverini.

• Työteliästä porukkaa

Vika on työnantajissa, jotka eivät palkkaa maahanmuuttajia. Tosin moni muslimimaahanmuttaja työllistää itsensä ryhtymällä yrittäjäksi.

• Samma här

Ei tännekään pitserioita ja kebab-paikkoja määräänsä enempää mahdu.
      Muut ovatkin sitten työttöminä. No joku prossa jotakin muutakin tekee; bussikuskina, siivoojana... muttta eipä juuri muuta.
      Laittaisin minäkin jonkin tommosen pystyyn jos olisin tyhjätasku. Saisin starttirahat ja muut. Pesisin vaikka rahaakin ja sitten konkan tullessa vetäisin taskut nurin.... ei oo mittään mistä ottaa.... Kaik män...

Ahkerana suomalaisena työmiehenä ole palkallani saanut hankittua omistusasunnon, kesäpaikan ja pankkitilille senverta varaa, ettei edelliseen kababbi-esimerkkiin (taskut nurin) ole mahkuja.

Suomeen on pesiytynyt eräät Afrikasta tulleet muukalaiset, jolle TYÖNteko tuntuu olevan vastenmielistä. Työttömyysaste on suuri. Heitä kun näin työssäkäyvänä katselen, tajuan että tämä joukko se vasta varakasta on. Siksi kivasti heillä tuntuu menevän ilman työtäkin.
      Sosiaaliavustukset ovat senverta hyvät (kotoutumistuki, kuntien hoitamat vuokratakuut ja vuokrat mm.) että kovaa tarvetta tehdä pikkupalkkaista hommaa ei tunnu olevan. Kait sitä jokaiselle hyväpalkkainen homma kävisi. Mutta kun sellaisia ei ole tarjolla ja tehtaaseen pitäisi mennä jo kello 6. Miksi siis vaivata itseään?

• Hävettääkö?

Ruotsin pakolaisista siis käy töissä suurempi osa kuin Suomen persuista!

• huhnnm

Niin,ne mamuthan ajavat pimeitä taxeja
      Niin sitä työllistyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe