Ihan ymmyrkäisenä, ku mua on kaipailtu :)
Käväsin rekalla tuol euroopan puolel hakees leivän päälle muutakin, ku ylähuulen. Saksanmaal koitin ettii basaa, mut ei löytyny ;)
Juu, henkis ollaan ja tätä jussii oottelen innol, tekeeks muuten ukot mittään taikoja juhannuksena, esim. pyöriskelee munasillaan jossain ruispellos ;)
Ja Satu prkl, kylhän sä tiijät, ettei meiksi oo noit viinamäen miehii ;)
Tähänhä vois sannoo, jot ihanaa olla suosittu ;))
Mähän oon suorastaan...
22
96
Vastaukset
Ykkösein PUSSSSS,, mä tiesin että kun huhuilen sinnuu, niin se toimii;o))),,, aattelin jo että yönetki meni kun oot hukkaa joutunna, mut menee ne nytkin, ei malta nukkuu ;o))),,,
- pahapena
Ykkösein ;o)
Meitil toi telepatia toimii, en kerennä ees kenkii riisuu, ku koneelle kiirehin ;o)
PUSSSSShan meinas unohtuu tyystin ;o) pahapena kirjoitti:
Ykkösein ;o)
Meitil toi telepatia toimii, en kerennä ees kenkii riisuu, ku koneelle kiirehin ;o)
PUSSSSShan meinas unohtuu tyystin ;o)Wauuuuu,,, no sehän myö tiijetäänki,,, telepatia toimii,,, arvasinhan etä sie tuut heti kun mie huhuilen ;o))),,, Otas nyt ne kengät kuitenki pois,,, ne ahistaa,,,
MITÄ??? siis PUUUSSSSSko meinas unohtua??? Ei voi olla totta,,,- pahapena
mokka-mari kirjoitti:
Wauuuuu,,, no sehän myö tiijetäänki,,, telepatia toimii,,, arvasinhan etä sie tuut heti kun mie huhuilen ;o))),,, Otas nyt ne kengät kuitenki pois,,, ne ahistaa,,,
MITÄ??? siis PUUUSSSSSko meinas unohtua??? Ei voi olla totta,,,Siks meinas unohtuu, ku otin het sen tyynyn kainaloon, mis on se päällinen..kyl sie tiijät ;o)
Nukkumaan ku mään ja pään siihen painan, nii johan nukkusmar...eikus maija tulloo joutusaan ;o) - ja lässyn
mokka-mari kirjoitti:
Wauuuuu,,, no sehän myö tiijetäänki,,, telepatia toimii,,, arvasinhan etä sie tuut heti kun mie huhuilen ;o))),,, Otas nyt ne kengät kuitenki pois,,, ne ahistaa,,,
MITÄ??? siis PUUUSSSSSko meinas unohtua??? Ei voi olla totta,,,lässyn? Menkää chattiin hoitamaan tälläiset asiat ja puhelinkin on keksitty. Ei kuulu keskustelupalstalle.
ja lässyn kirjoitti:
lässyn? Menkää chattiin hoitamaan tälläiset asiat ja puhelinkin on keksitty. Ei kuulu keskustelupalstalle.
Onko pakko lukea???;D
No, perkele....;) Mistä mä nyt sun putkes tietäisin?;-P
Jäi mainitsematta muuten salaojaputki.;))
Jassoo, sie olitkin uraputkessa....usvaa panit putkeen vaimitenoli?;)
http://www.youtube.com/watch?v=6L6oXrykF_g- pahapena
Kyllähän sä mun putken tiedät ;-P
Juu, tulihan sitä kruisailtuu isommal pirssil jonkin verran, vähän niinkus muistin virkistämiseks, ku oikee anelivat, jotta viittitkö lähtee ;)) No putkeen se on kuitenki painanu,,, usvaa ja naftaa ;o))),,, nyt sitte puolustelee ;o))),,, mut kato kun se on ollu meitteille tienaamassa niitä lomafyffejä,,, tiesinhän mää sen,,, kun pahis aina vaan minnuu aattelee ;o))),,,
- pahapena
pahapena kirjoitti:
Juu, tulihan sitä kruisailtuu isommal pirssil jonkin verran, vähän niinkus muistin virkistämiseks, ku oikee anelivat, jotta viittitkö lähtee ;))Pistetääs tuupitusta lisäks tähän ihanuuteen ;)
http://www.youtube.com/watch?v=AaHLrzCxnzA&feature=related pahapena kirjoitti:
Juu, tulihan sitä kruisailtuu isommal pirssil jonkin verran, vähän niinkus muistin virkistämiseks, ku oikee anelivat, jotta viittitkö lähtee ;))Hitsi, kun meinasit jo meijätkin unohtaa pannessasi usvaa putkeen.;)
Koitas ny pysytellä linjoilla edes meitin takia.;-P
Hyvää yötä Penalle ja oikein rattoisia unosia sinne.:)mokka-mari kirjoitti:
No putkeen se on kuitenki painanu,,, usvaa ja naftaa ;o))),,, nyt sitte puolustelee ;o))),,, mut kato kun se on ollu meitteille tienaamassa niitä lomafyffejä,,, tiesinhän mää sen,,, kun pahis aina vaan minnuu aattelee ;o))),,,
Juuh, sua se on siel aatellut koko ajan...ja tulevaa häämatkaanne.;))
Nyt mie luovutan putket ja usvat...arvaas miksi?;)
Kauniita unia sinullekin ja oman kullan kuvia samalla.;)Satumainen.Nainen kirjoitti:
Juuh, sua se on siel aatellut koko ajan...ja tulevaa häämatkaanne.;))
Nyt mie luovutan putket ja usvat...arvaas miksi?;)
Kauniita unia sinullekin ja oman kullan kuvia samalla.;)No minnuu tietenki,,, ykköstään ;o))),,, ja pakoputki punasena painaltanu kottiin ;o))),,,
No kuule,,, samma häär kohta,,, aamulla on oltava siellä jossain,,, ei homma onnistunu tänään, mut aamusella alottavat,,, toivottavasti,,,
Kattele kauniita, semmosia sametinpehmeitä, ja utuisia unia,,, ne antaa voimaa jaksaa arkisen aherruksen ;o))),,,
No yritän arvailla ;o))),,, melkeen arvaan,,,- pahapena
Satumainen.Nainen kirjoitti:
Hitsi, kun meinasit jo meijätkin unohtaa pannessasi usvaa putkeen.;)
Koitas ny pysytellä linjoilla edes meitin takia.;-P
Hyvää yötä Penalle ja oikein rattoisia unosia sinne.:)Kyllähän mä linjoilla pysyttelen, meen kyl välil nukkuu ;-P
Ötysii sulle...hmmm...millasii ne rattosat unet on ;) - pahapena
mokka-mari kirjoitti:
No minnuu tietenki,,, ykköstään ;o))),,, ja pakoputki punasena painaltanu kottiin ;o))),,,
No kuule,,, samma häär kohta,,, aamulla on oltava siellä jossain,,, ei homma onnistunu tänään, mut aamusella alottavat,,, toivottavasti,,,
Kattele kauniita, semmosia sametinpehmeitä, ja utuisia unia,,, ne antaa voimaa jaksaa arkisen aherruksen ;o))),,,
No yritän arvailla ;o))),,, melkeen arvaan,,,Tietenkii ykköstäin aattelin koko ajan ;o)
Mut nyt myö lähetään nukkuu...sie siel ja mie tääl ;o)
Hyvät yöt ja unosii...mukavii...ja tietennii PUSSSSSSS ;o) pahapena kirjoitti:
Kyllähän mä linjoilla pysyttelen, meen kyl välil nukkuu ;-P
Ötysii sulle...hmmm...millasii ne rattosat unet on ;)No huomenta, eikun iltapäivää.;))
Hyvinhän tuo nukutti päivälläkin.;)
Otin tuossa kunnon tirsat, näin jotain untakin, mutta onneksi en muista mitä.:D
Ne rattoisat unet jäivät näkemättä tai sitten oli niin nopeat, ettei jäänyt mieleen.;)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770