Kertokaas ihmiset kaikki hyvät ja huonot uimapaikat mitä Kauhajoelta löytyy.
Asiallinen kommentointi olisi suotavaa.
Kauhajoen uimapaikat
10
5959
Vastaukset
- Kartve
No jopas! Kauhajoella on siis vain Nummijärvi?!
- marianne h
Ei täällä kyetä asialliseen keskusteluun.
- Jonkssse
Aronkylässä on Äijönmonttu.
Tokerotietä kun lähtee Jalasjärvelle päin niin tulee Louhos, missä on kirkasta, mutta melko viileää vettä.
Päntäneeltä käännytään isojoelle päin niin tulee Uuron monttu, missä saa uittaa myös koiria. Kiva paikka.
On myös hiukkajärvi ja ikkeläjärvi.
Siinä nyt muutama mitä tulee mieleen.- mee sinne uimaan
Kaikki on tiiossa.. tätä louhos on täytetty murskeella, koska sieltä löyty keväällä hirvenraato.
- dsxfr
Hiukkajärvi mainittu!!!!
- gfgfgrfg
Kauhajoella on myös yksi uimahalli jossa oi käydä uimassa...
- Loultakin
tuli esille paras uimapaikka. Kauhajoen uimahalli. Ei ole paarmoja eikä lasinpaloja. Vesi on halutessa tosi kylmää, lämmintä tai peräti lämmintä. Ja saunassa on mukava tunnelma.
- omal
kauhajoella on kymmeniä kilometrejä uimapaikkoja, hyypästä kurikanrajalle asti.
- Mötkö
Asuulissa kylmävesiuintipaikka . Joskin tältä keväältä pian ohi. Pari tiistaita jäljellä ja sitte syksyllä jatkuu kunhan vesi kylmenee.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222