hoitoa. moniko täälläkin olevista naisista joutuu viiksensä ajelemaan?
http://www.iltalehti.fi/kauneus/2011012513068641_ka.shtml
Kuuluisuuksien
71
177
Vastaukset
- pysyttele huuhaalla
Ei yksikään, mutta sinulle ei parta edes kasva. Miehellä ei muuta tekemistä kuin hakea naista arvostelevaa tekstiä joka puolelta.
Kyllä mä höylään joka aamu.. uusia karseita mustia karvoja pukkaa jo iltapäivällä.. mut jos meikkivoide on kondiksessa, ei ne juuri näy.
Selästä otatan vahalla. Sattuu, mut eihän sitä joka päivä tartte tehdä. Korva- ja nenäkarvat ajelen sellasella hienolla trimmerillä. Rintakarvoja on niin vähän etten niitä ajele. Sääri- ja kainalokarvat on sitte tietty ihan oma lukunsa.. niissä riittää hommaa. Intiimialuetta unohtamatta.
On mulla hiuksetkin. Hennot. Ne saa olla luonnontilassa.
Kovasti odotan et karvaiset naiset tulis muotiin.- o / h
Eipä ole sitten aaveeta karvoihin katsominen kun ne puuttuu:)
o / h kirjoitti:
Nimenomaan näin!
Vastasinko mä ny jotenki väärin ku noita miinuksia noin kauheesti tulee..?o / h kirjoitti:
Jaa niin Heippa.. vieläks sä tuut aina kun mä ilmestyn palstalle..?;)
- pahapena
a-v kirjoitti:
Nimenomaan näin!
Vastasinko mä ny jotenki väärin ku noita miinuksia noin kauheesti tulee..?Tiedätkös aavee, noilt miinustajilt puuttuu tää huumorintaju...!
Samoin tolt ylläpidolt, menivät prkl poistaa mun ihkun keskarifoton..
Vaihdoin tollaseen hempeeseen, jos vaik tekis naisiin vaikutuksen ;) pahapena kirjoitti:
Tiedätkös aavee, noilt miinustajilt puuttuu tää huumorintaju...!
Samoin tolt ylläpidolt, menivät prkl poistaa mun ihkun keskarifoton..
Vaihdoin tollaseen hempeeseen, jos vaik tekis naisiin vaikutuksen ;)Juujuu, oikein tekee vaikutuksen. Millasen, sitä et välttämättä halua kuulla;) Vois olla vaikka pyhäkoulun seinältä. Tai Tukiaisen.
- o / h
a-v kirjoitti:
Jaa niin Heippa.. vieläks sä tuut aina kun mä ilmestyn palstalle..?;)
Olen valmiudessa tulemaan aina kun ilmestyt. Tulen jo ruudulle valmiiksi, odottamaan:)))
o / h kirjoitti:
Olen valmiudessa tulemaan aina kun ilmestyt. Tulen jo ruudulle valmiiksi, odottamaan:)))
Varmasta vähän rankkaa.. ja kaikki menee omasta pussista.
Yritän käydä tarpeeks harvoin ettet liikaa rasitu;)- pahapena
a-v kirjoitti:
Juujuu, oikein tekee vaikutuksen. Millasen, sitä et välttämättä halua kuulla;) Vois olla vaikka pyhäkoulun seinältä. Tai Tukiaisen.
Mitä helvataa sä menit tota Tukiaist tähän sotkee, nythän mää nään siint painajaisii ;)
Taijankii lähtee pelaa poksii, meidän älykköjen pelii ;)) pahapena kirjoitti:
Mitä helvataa sä menit tota Tukiaist tähän sotkee, nythän mää nään siint painajaisii ;)
Taijankii lähtee pelaa poksii, meidän älykköjen pelii ;))Mä jo kävin nauttimassa päivän pakollisen annoksen. Nyt ei enää kädet eikä pää tärise, olen ravittu;)
Mitämitä, Tukisukkiainenhan on kansainvälinen kohuglamourkaunotar!a-v kirjoitti:
Mä jo kävin nauttimassa päivän pakollisen annoksen. Nyt ei enää kädet eikä pää tärise, olen ravittu;)
Mitämitä, Tukisukkiainenhan on kansainvälinen kohuglamourkaunotar!No jopa repäsit ;-DDD,,, kaikki muu osu naulankantaan, mut toi kaunotar sana,,, miks mä en jotenkin ymmärrä sitä tuossa yhteydessä ;o))),,, no makuja on monia, eihän kaikki kärpäsetkään kyki samalla kakalla ;o))),,,,
- o / h
a-v kirjoitti:
Varmasta vähän rankkaa.. ja kaikki menee omasta pussista.
Yritän käydä tarpeeks harvoin ettet liikaa rasitu;)Joo ei tässä iässä enää pitäisi tulla kerran päivässä tai illassa. Kerta viikossakin saisi piisata. Mutta kun on tuota kakkukahvitestostereota verissä vai mitä riinia se on, niin jaksaa toistaiseksi. Kyllähän sitä voi sanoa, että iltapuhteella on simmarit tyhjänä:)
o / h kirjoitti:
Joo ei tässä iässä enää pitäisi tulla kerran päivässä tai illassa. Kerta viikossakin saisi piisata. Mutta kun on tuota kakkukahvitestostereota verissä vai mitä riinia se on, niin jaksaa toistaiseksi. Kyllähän sitä voi sanoa, että iltapuhteella on simmarit tyhjänä:)
Älä höpäjä, ei se iästä riipu vaan asenteesta;) Saattaa ne silti tyhjät olla..;)
mokka-mari kirjoitti:
No jopa repäsit ;-DDD,,, kaikki muu osu naulankantaan, mut toi kaunotar sana,,, miks mä en jotenkin ymmärrä sitä tuossa yhteydessä ;o))),,, no makuja on monia, eihän kaikki kärpäsetkään kyki samalla kakalla ;o))),,,,
Tukisukkiainen is The Best! Taaskin oli Seiskan nettisivuilla niiin eroottistyylikkäitä kuvia, jonkun fanin ottamia, oikein järjestelmäkameralla!
Mä en oo ikinä tajunnu mikä on järjestelmäkamera.. vissiin jotain hianoo.- pahapena
a-v kirjoitti:
Älä höpäjä, ei se iästä riipu vaan asenteesta;) Saattaa ne silti tyhjät olla..;)
Aavee, toivottavasti Heippa ei oo Laihialt lähtösin, eiks ne tuppaa huutaa, ku pussist otetaan jottain poies ..;)
pahapena kirjoitti:
Aavee, toivottavasti Heippa ei oo Laihialt lähtösin, eiks ne tuppaa huutaa, ku pussist otetaan jottain poies ..;)
Juurikin tota juttua ajattelin kun vastasin..;)
- o / h
a-v kirjoitti:
Juurikin tota juttua ajattelin kun vastasin..;)
En ole laihialta oon hyvin avoin ja antelias karjalainen, en reklamoi vaikka pussit tyhjenee, oli se vaikka sitten kukkaro:) Kuuluko tuon sanan eteen kalu? Kalukukkaro?
Nyt oon täyttämässä vatsapussia, se on tuolla jossain litteän mahan alla:) a-v kirjoitti:
Tukisukkiainen is The Best! Taaskin oli Seiskan nettisivuilla niiin eroottistyylikkäitä kuvia, jonkun fanin ottamia, oikein järjestelmäkameralla!
Mä en oo ikinä tajunnu mikä on järjestelmäkamera.. vissiin jotain hianoo.Ai että,,, se kuvaaja varmaan fanittaa sitä turvokkia ;o))),,,
Järjesteleeköhän se kamera esim. treffejä kohteen kans,,, pitäs kysyy joltain viisaammalta,,, mut eipä taida tähän hätään löytyä ;o))),,,- pahapena
a-v kirjoitti:
Mä en oo ikinä tajunnu mikä on järjestelmäkamera.. vissiin jotain hianoo.Sehän on sellanen...sellanen hiano vekotin, se järjestelmäkamera ;)
- pahapena
o / h kirjoitti:
En ole laihialta oon hyvin avoin ja antelias karjalainen, en reklamoi vaikka pussit tyhjenee, oli se vaikka sitten kukkaro:) Kuuluko tuon sanan eteen kalu? Kalukukkaro?
Nyt oon täyttämässä vatsapussia, se on tuolla jossain litteän mahan alla:)Tost pussintäytöst tuli mieleen vanha stoori landelta, oot varmaan kuullukki..renkii tiukkas amppari just tähän ulokkeeseen ja se lievens kipuu piimämukis..piika käveli ohi ja tuumas, kyl mä tiedän miten toi tyhjenee, mut en oo ennen nähny kui se ladataan.
pahapena kirjoitti:
Sehän on sellanen...sellanen hiano vekotin, se järjestelmäkamera ;)
Mää arvasin,,, se on varmaan jottain nii hianoo jottei mun kannata ostaa,,, mullon vaan Olympus digi, saa sillä videoituakin,,, mut emmää mitään senkään järjestelmästä tiä,,, mä vaan kuvaan ;o))),,,
- o / h
mokka-mari kirjoitti:
Mää arvasin,,, se on varmaan jottain nii hianoo jottei mun kannata ostaa,,, mullon vaan Olympus digi, saa sillä videoituakin,,, mut emmää mitään senkään järjestelmästä tiä,,, mä vaan kuvaan ;o))),,,
Kun järjestelmäkameralla kuvataan, ihmisten tai ihmisen pitää oikein järjestäytyä jopa pynttäytyä kuvattavaksi. Kamera ottaa vain järjestelmällisiä kuvia, kuvissa ei saa olla hutiloidun näköinen.
Digipokkarilla otetaan sellaiset rennot arkifotot ja niissä saa olla pukeutunut niukemminkin tai vaikka verkkareihin. Järjestelmäkamera on hieno kapistus. - o / h
pahapena kirjoitti:
Tost pussintäytöst tuli mieleen vanha stoori landelta, oot varmaan kuullukki..renkii tiukkas amppari just tähän ulokkeeseen ja se lievens kipuu piimämukis..piika käveli ohi ja tuumas, kyl mä tiedän miten toi tyhjenee, mut en oo ennen nähny kui se ladataan.
;)
Joo se lataus on opintojen äiti. - pahapena
o / h kirjoitti:
Kun järjestelmäkameralla kuvataan, ihmisten tai ihmisen pitää oikein järjestäytyä jopa pynttäytyä kuvattavaksi. Kamera ottaa vain järjestelmällisiä kuvia, kuvissa ei saa olla hutiloidun näköinen.
Digipokkarilla otetaan sellaiset rennot arkifotot ja niissä saa olla pukeutunut niukemminkin tai vaikka verkkareihin. Järjestelmäkamera on hieno kapistus.Mä otin kerran kuvan jollain itselaukeeval kameral, sihtailin ku porukka järjestäyty ja ryntäsin itekki kuvaan. Kuva ku kehitettiin, nii kaikki oli kallellaan just sinne päin, mihin mä ryntäsin :)
o / h kirjoitti:
Digipokkarilla otetaan sellaiset rennot arkifotot ja niissä saa olla pukeutunut niukemminkin tai vaikka verkkareihin. Järjestelmäkamera on hieno kapistus.No kiitsss kun kerroit, semmonen ei sovi mun luonteellenikaan yhtään,,, eihä sillä vois mun kamuporukassa ees kuvia ottaa,,, ollaan nääs välillä semmosta sortinsakin olosta porukkaa,,, Ilmankos toi mun kamerani toimii aivan erinomaisesti ;o))),,,
- pahapena
mokka-mari kirjoitti:
No kiitsss kun kerroit, semmonen ei sovi mun luonteellenikaan yhtään,,, eihä sillä vois mun kamuporukassa ees kuvia ottaa,,, ollaan nääs välillä semmosta sortinsakin olosta porukkaa,,, Ilmankos toi mun kamerani toimii aivan erinomaisesti ;o))),,,
Ykkösein ;o)
Vai sen sortin porukkaa, mie taijankii tulla vahtii, ettet mää tekemää pahojais ;o) karvoista pääsee höyläällä tai partakoneella mutta kun joutuu ajaa rälläkällä naulat naamasta aamulla niin se välillä ahistaa:)??
pahapena kirjoitti:
Ykkösein ;o)
Vai sen sortin porukkaa, mie taijankii tulla vahtii, ettet mää tekemää pahojais ;o)Huomenta ykkösein ;o))),,,
Iltasella alko niin vörkkimään viestit, etten enää viittiny kykkiä,,,
No tiäthän sä etten mä nyt pahojani tee,,, kiltisti aina ;o))),,,
No jos tuo partahöylän käyttö tuo kuuluisuuden tullessaan, niin antaa olla ;o))),,,
Mites mä rintakarvojakaan ees ajelisin, rinta on kun kanamunankuori, yhtä silonen,,, pärstässä ei haituvat tuulessa liehu, ja kaikki muu karvoitus saa olla ja rehottaa ;o))),,,- pahapena
Ykkösein ;o)
Anna vaa tuulen tuivertaa hiuksissas ja hmmmm........;o) pahapena kirjoitti:
Ykkösein ;o)
Anna vaa tuulen tuivertaa hiuksissas ja hmmmm........;o)Hitsi.. mä luin et "yökkösein".. mut on kai hää sitäkin jos kovin usein unissa vierailee;)
a-v kirjoitti:
Hitsi.. mä luin et "yökkösein".. mut on kai hää sitäkin jos kovin usein unissa vierailee;)
Katoppa a-v kun ei ne ylläpidossakaan huomaa miten hieno ja viksu toi mun ykkösein on,,,vaikka kyllä ny on pahikselta imago viety kun kuvan poistivat :o(((,,, niin miks ihmetellä et sääkin lukaset pikaseen jotenkin oikein tuon yökkösein ;o)))
pahapena kirjoitti:
Ykkösein ;o)
Anna vaa tuulen tuivertaa hiuksissas ja hmmmm........;o)Ykkösein ;o))),,, no annan tietty hulmuta, ja kun sää noin kaunisti sitä ihan sanoin kertomalla haluut ;o))),,,
mokka-mari kirjoitti:
Katoppa a-v kun ei ne ylläpidossakaan huomaa miten hieno ja viksu toi mun ykkösein on,,,vaikka kyllä ny on pahikselta imago viety kun kuvan poistivat :o(((,,, niin miks ihmetellä et sääkin lukaset pikaseen jotenkin oikein tuon yökkösein ;o)))
Juu ja yks plus yks on kaks.. ja kaks on yhtäkuin pari eli pariskunta.
Huomaatko kuinka nopee mä oon tajuumaan kuvioita?;)a-v kirjoitti:
Juu ja yks plus yks on kaks.. ja kaks on yhtäkuin pari eli pariskunta.
Huomaatko kuinka nopee mä oon tajuumaan kuvioita?;)Joo joo, ja kaks kaks on reilusti kolme! ;o))),,,
Häh,,, missäpäin suomee on tuommonen kunta ku pariskunta? ;o))), menisin heti kattomaan,,,
Ettet kuitenki tarkottanu pariisia,,, sinne ne nyt malttas millään,,, tässä ku toi tulevaisuus meinaa ihan häikästä,,, ja käytän tilaisuuteni ;o))),,, ju nou?,,,
Eipä onneksi ole tarvinnut ajaa partakarvoja koskaan, kun niitä ei ole ensinkään.;)
Pahoille ei nääs parta kasva.;D
Kulmakarvoja on pitänyt kyllä nyppiä silloin tällöin, ja kainaloista sekä bikinirajoista.;)- pahapena
Mä kyl oon kovasti vapaaehtonen noiden bikinirajojen nyppimiseen ;-P
pahapena kirjoitti:
Mä kyl oon kovasti vapaaehtonen noiden bikinirajojen nyppimiseen ;-P
Joo, kun vaan pysyt siellä rajoissa, niin mikä ettei...siitä vaan nyppimään.;)
Auts!!! Älä revi nyt koko tuppoo kerralla.;-PSatumainen.Nainen kirjoitti:
Joo, kun vaan pysyt siellä rajoissa, niin mikä ettei...siitä vaan nyppimään.;)
Auts!!! Älä revi nyt koko tuppoo kerralla.;-PNonniin, siinä se nähtiin, toi pahis on selvästi jokapaikan höylä ;o))),,, eikäku nyppijä ;-D,,,
mokka-mari kirjoitti:
Nonniin, siinä se nähtiin, toi pahis on selvästi jokapaikan höylä ;o))),,, eikäku nyppijä ;-D,,,
Niin se näköjään on, nopean toiminnan joukoissa vissiin.;)
Höyläten ja viilaten ja jotain siihen suuntaan.;))- pahapena
mokka-mari kirjoitti:
Nonniin, siinä se nähtiin, toi pahis on selvästi jokapaikan höylä ;o))),,, eikäku nyppijä ;-D,,,
Mähän oon vaa kovasti avulias tälläsii hommii, jotennii kiinnostavvaa tuo nyppiminen....you nou :o)
- o / h
pahapena kirjoitti:
Mähän oon vaa kovasti avulias tälläsii hommii, jotennii kiinnostavvaa tuo nyppiminen....you nou :o)
Itekin oon jo nuoresta saakka viehtynyt tupee hommiin. Ei raaskis ajella millään vaikka pyydettäisiin. Ja eihän siitä tulekaan mitään keltaisella yksi teräisellä Bic höylällä:)
Ja jotta saatais tähänkin ketjuun vähän erotiikkaa; mä meen nyt saunaan, alasti.
Moikka toistaiseksi;)Mä taidan kans mennä, mutten ihan samaan saunaan, ainakaan tänään.;)
Alasti sitä minäkin.;))Miks alasti???,,, samallahan siinä sais vaateetkin pesun ;o))),,, noin mä teen,,, kätevää, ja on pelkkää säästöä ;o))),,,
- pahapena
mokka-mari kirjoitti:
Miks alasti???,,, samallahan siinä sais vaateetkin pesun ;o))),,, noin mä teen,,, kätevää, ja on pelkkää säästöä ;o))),,,
Hyvänen aikanen ;o)
Alastikko saunaan männäänkin, ilmankos muut onkii kattoneet pitkään, ku alusvaatteisillaan oon ollunna ;o) mokka-mari kirjoitti:
Miks alasti???,,, samallahan siinä sais vaateetkin pesun ;o))),,, noin mä teen,,, kätevää, ja on pelkkää säästöä ;o))),,,
Tuo olikin nerokas idea, noin tehdään seuraavalla saunareissulla ja säästetään sähköä ja vettä samalla kertaa.;))
- o / h
pahapena kirjoitti:
Hyvänen aikanen ;o)
Alastikko saunaan männäänkin, ilmankos muut onkii kattoneet pitkään, ku alusvaatteisillaan oon ollunna ;o)Mullakin on sellainen harmaa 50-luvun toppi-leggins yhdistelmä jossa lukee Viipurin Voimailijat. Ihan hyvä perintötuote sauna-asuksi. Ilkee mennä vaikka yleiseen saunaan:)
- aurinkoinen..
pahapena kirjoitti:
Hyvänen aikanen ;o)
Alastikko saunaan männäänkin, ilmankos muut onkii kattoneet pitkään, ku alusvaatteisillaan oon ollunna ;o)Mä tulin justiin saunasta ja kyllä mä vain ihan alasti olin;) Riisuhan siekin Pena vaan rohkeasti vaatteet pois.Yritin minäkin tiirailla että kasvaako partakarvat kun joskus olen huomannut että yksi hentoinen karva kasvaa,mutta onneksi ei sitä näe muuten kuin suurennuslasilla:)
Oi kun sulla onkin ihana kuva,vaikka olihan se edellinenkin tosi lutunen:) Satumainen.Nainen kirjoitti:
Tuo olikin nerokas idea, noin tehdään seuraavalla saunareissulla ja säästetään sähköä ja vettä samalla kertaa.;))
Eikä tarvii riisua, ja sit pukeutua,,, siinä pukeutumisessa kun joskus ongelmana et mitä laittas päälle,,, sekin poistuu, kun on jo valmiiks ;o))),,,
o / h kirjoitti:
Mullakin on sellainen harmaa 50-luvun toppi-leggins yhdistelmä jossa lukee Viipurin Voimailijat. Ihan hyvä perintötuote sauna-asuksi. Ilkee mennä vaikka yleiseen saunaan:)
Tommosesa asussahan on jo nostalgiaa ;o))),,, kuka ny sitte onkaan eläny jo tuolla vuoskymmenellä,,, ja varmaan sillä voi mennä uimarannallekki, katot vaan ettei o uimapuku polvista rispaantunu ;o))),,, tai parsi jos on,,,
- o / h
mokka-mari kirjoitti:
Tommosesa asussahan on jo nostalgiaa ;o))),,, kuka ny sitte onkaan eläny jo tuolla vuoskymmenellä,,, ja varmaan sillä voi mennä uimarannallekki, katot vaan ettei o uimapuku polvista rispaantunu ;o))),,, tai parsi jos on,,,
Vanhan ajan voimailuvaatteet olivat erittäin kestäviä ja laadukkaita.
- pahapena
aurinkoinen.. kirjoitti:
Mä tulin justiin saunasta ja kyllä mä vain ihan alasti olin;) Riisuhan siekin Pena vaan rohkeasti vaatteet pois.Yritin minäkin tiirailla että kasvaako partakarvat kun joskus olen huomannut että yksi hentoinen karva kasvaa,mutta onneksi ei sitä näe muuten kuin suurennuslasilla:)
Oi kun sulla onkin ihana kuva,vaikka olihan se edellinenkin tosi lutunen:)Ens lauantakina mään kyl iha ilkosilleen, mistähän löytäs tuon selänpesijän ;)
Täälläkii poikkes tuo ukkonen, mut vaa poikkes, miust ku ois ollu nii kivaa kahtella salamointii ja kuunnella jyrinää, siin sitä huomoo kui pienii myö immeiset ollaan luonnon ees.
Aikoinaan ku merrii seilailin, ain myrskyst tykkäsin, siks vissiinkii tää viehätys tuohon joen ylitykseen johtuukii ;)) - aurinkoinen..
pahapena kirjoitti:
Ens lauantakina mään kyl iha ilkosilleen, mistähän löytäs tuon selänpesijän ;)
Täälläkii poikkes tuo ukkonen, mut vaa poikkes, miust ku ois ollu nii kivaa kahtella salamointii ja kuunnella jyrinää, siin sitä huomoo kui pienii myö immeiset ollaan luonnon ees.
Aikoinaan ku merrii seilailin, ain myrskyst tykkäsin, siks vissiinkii tää viehätys tuohon joen ylitykseen johtuukii ;))No sitähän miekin pähkäilin löylyssä että kyllä se vain jostakin pitäisi selänpesijä
hommata;)
On se kiwwaa kaukaa katella salamoita mutta jos se ukkonen ihan kohdalle osuu
niin siitä on leikki kaukana.Jotenkin ne vaan kiehtoo nuo luonnonvoimat..
Miekin kyllä kohta meen yrittämään joen ylitystä kun alkaa muakin viehättää;)
No siehän olet kyllä ehtinytkin kaikkea kokemaan elämän varrella. - pahapena
aurinkoinen.. kirjoitti:
No sitähän miekin pähkäilin löylyssä että kyllä se vain jostakin pitäisi selänpesijä
hommata;)
On se kiwwaa kaukaa katella salamoita mutta jos se ukkonen ihan kohdalle osuu
niin siitä on leikki kaukana.Jotenkin ne vaan kiehtoo nuo luonnonvoimat..
Miekin kyllä kohta meen yrittämään joen ylitystä kun alkaa muakin viehättää;)
No siehän olet kyllä ehtinytkin kaikkea kokemaan elämän varrella.No, nuoren kollina tul tuota muailmoo kateltuu puatin kannelta muutaman vuuven ja kuvitteleha keittiös olin kokin apulaisena koko ajan ;)
Kahohan sellanen kappee joki ja mää hyppelemmää, muutaman kerran ku mulahat, nii johan loikat pitenee ;)
Eihä tuos ukkoses oo mittään pelättävää, enempi minnuu pelottaa tuo joen yl hyppimine ;) - pahapena
Satumainen.Nainen kirjoitti:
Mä taidan kans mennä, mutten ihan samaan saunaan, ainakaan tänään.;)
Alasti sitä minäkin.;))Kyllä sitä nyt saunotaan oikeen kahen naisen voimalla ;)
Enkä taaskaan päässy mukaan :-P - aurinkoinen..
pahapena kirjoitti:
No, nuoren kollina tul tuota muailmoo kateltuu puatin kannelta muutaman vuuven ja kuvitteleha keittiös olin kokin apulaisena koko ajan ;)
Kahohan sellanen kappee joki ja mää hyppelemmää, muutaman kerran ku mulahat, nii johan loikat pitenee ;)
Eihä tuos ukkoses oo mittään pelättävää, enempi minnuu pelottaa tuo joen yl hyppimine ;)Mie tuossa pelailin tuota Mega Forttunaa.Yrittänyt moonta päivää että voittaisin tuon jackpotin :))Ei se oo kuin vähän päälle 4 miljoonaa :)))
Sie ootkin varmaan hyvä laittaan ruokaa..nam :)
Sinulla ei ole peukalo keskellä kämmentä:)Ossaat tehdä kaikenlaista:)
Nii..iin mä aattelinkin että en mä tohdi niinkuin sie hyppiä mistä vain yli:))
No sie ootkin Pena:) Sua ei pelota ukkosetkaan:)
http://youtu.be/QroQ_DRRRMw - pahapena
aurinkoinen.. kirjoitti:
Mie tuossa pelailin tuota Mega Forttunaa.Yrittänyt moonta päivää että voittaisin tuon jackpotin :))Ei se oo kuin vähän päälle 4 miljoonaa :)))
Sie ootkin varmaan hyvä laittaan ruokaa..nam :)
Sinulla ei ole peukalo keskellä kämmentä:)Ossaat tehdä kaikenlaista:)
Nii..iin mä aattelinkin että en mä tohdi niinkuin sie hyppiä mistä vain yli:))
No sie ootkin Pena:) Sua ei pelota ukkosetkaan:)
http://youtu.be/QroQ_DRRRMwEläpäs ny kehu liikaa, tavallinen tallaajahan mie oon ;)
Kyllähä tuo jackpot jollennii kolahtaa, ko kohalle sattuu ;)
Nyt mie taijankii lähtee kuuntelee tukan kasvuu ;)
Hyvät yöt siulle. - aurinkoinen..
pahapena kirjoitti:
Eläpäs ny kehu liikaa, tavallinen tallaajahan mie oon ;)
Kyllähä tuo jackpot jollennii kolahtaa, ko kohalle sattuu ;)
Nyt mie taijankii lähtee kuuntelee tukan kasvuu ;)
Hyvät yöt siulle.Enhän mie liikaa:)) mutta hauska oot kuiteskiin:)Sitähän miekin toivon jos
vaikka minun kohalle sattuisi:)
Miekin kyllä meen kohta kuunteleen;)
Öitä sullekkin.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770