Hyvä kampaamo?

seinäjokelainen

Heij! Olen vasta muuttanut Seinäjoelle ja nyt on kampaamo hukassa, sillä ainaki valinnan varaa riittää! Mikä kampaamo olisi hyvä, sekä myös edullinen?
Kokemuksia kaivataan!
Kiitos näin etukäteen :)

67

20491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiakas 10

Eipä taida Seinäjoelta hyvää kampaamoa löytyä
      Prisman parturi-kampaamossa leikkaavat samanlaisia poikatukkia oli sitten mies tai nainen
      Muutkaan kampaajat eivät jaksa keskittyä ja paneutua asiakkaan hiuksiin (esim.uusia ideoita)." Rahat poismeiniki " ja seuraava asiakas tuoliin.
      Viimeisin hiusmuoti seinäjoelle saapuu viiveellä; sitten joskus kun kouluttajat jaksavat etelä-pohjanmaalle saapua.

• Astaliinamaija

Olen jo 40 vuotta asunut Seinäjoella enkä ole vieläkään löytänyt kunnon kampaajaa, joka osaisi leikata kivat hiukset. Tuntuu vain, että on rahat pois meininki ja uusi asiakas tuoliin, kuten edellinen sanoi.

• 234efesfsefesfe

Itse olen asunut 25 vuotta eikä juuri koskaan ole ollut valittamista. Itse käyn Cityparturilla ilman ajanvarausta.

Jos jotain helvetin pintaliitomuotitukkia haluaa niin niitä tuskin kovin helpolla saa.

• monta hyvää löytyy

Seinäjoella on monia hyviä kampaajia mm seuraavissa paikoissa: Pink, Hairhouse, Cristal, Katalook.... Niistä (tai muualta) kun sitten löytää ittelle sopivan kampaajan (en tähän viitsi nimiä kirjoitella). Itse ja ystäväni käymme noissa paikoissa ja tyytyväisyyttä pitkältä aikaa.
      Ikävä toisaalta se puoli, että monilla hyvillä tyypeillä on vakkariasiakkaat, joten vaikea saada aikoja... Mutta tsemppiä hyvän kampaajan löytymiseen!:)

• vierailija#

Cut Point,Kahden kauppa ja HIuslato myös kokeilemisen arvoisia. Kohtuuhintaisempia kuin yllä mainitut.

• Tyytyväinen asiakas

Koulukadulla on hyvä kampaamo, Cristal. En nyt sanoisi, että olisi hirveän edullinen, mutta on ainakin tosi hyvä. Kannattaa käydä tutustumassa. :)

• tyytyväinen punapää

Suosittelen myös Pinkkiä! :) Kaikki osaavia ja ihania työntekijöitä, joilta sujuu ihan taatusti viimeisimpien muotijuttujen loihtiminen! Porukka kiertää ympäri suomen koulutuksissa ja kisoissa Lontoota myöden :)
      Itse en vaihtaisi kampaamoa mistään hinnasta!

• Tyytyväinen kiharap.

Kampaamo joka sijaitsee rautatie-aseman parkkipaikkan vastapuolella
      pn kohtuu hintainen ja palvelu hyvää.

• Suosittelen!

Siellä uudessa parturi-kampaamossa maakunnankadulla on mahtava palvelu ja huomaa että tyttö osaa asiansa. Kauniit ja kommeet stagella on nimi, huvikummun vieressä kummiski. Kaverit on sitä hirveesti kehunu, ja ittekkin tykkäsin! Uskaltaa tehdä uutta, ammattitaidolla! Kaverille teki ompelupidennykset, aivan sairaan makeet! Suosittelen!
      Plussaa paikassa on se, että tekee yksin. Saa oikeesti olla rauhassa, eikä lihatiskillä niin ku mones muussa paikassa.

• vdpmhxrbp

Kauniit ja kommeet stagella -parturikampaamo on muuttanut Minimanin rakennukseen, Tehtaantie 5

• Tyytyväinentodellakin

Tämä on kyllä ehdottomasti Seinäjoen ykkösmesta, siis jos haluaa laatua ja hyvää jälkeä! Suosittelen!

• ...

nurmon keskustas hiuskeskus..iha paras!! :)

• rokkitukka1

itse käyn ainoastaan parturi-kampaamo smilessä. leikkaa aina hyvin ja toiveiden mukaisesti. koskaan ei ole valittamista ollut. sitä en kyllä tiedä onko mistään edullisimmasta päästä.

• Säyntsalo

Parturi kampaamo Torö Tukka on todella hyvä.
      Teppo ja muu henkilökunta käy ottamassa oppia ja nuuhkimassa hiusalan uusia tuulia aina Bulgariaa ja Turkmenistania myöten.
      Palvelu aivan tautisen hyvää, hiusgeelejä, lakkoja, vahoja yms.. ei säästellä
      yhtään vaan laitetaan ne sinne asiakkaan päähän minne ne kuuluukin.

• Tyytyväinen

Suosittelen Kauniit ja kommeet stagella, maakunnankadulta. Ammattitaitoinen palvelu ja tekee TODELA hyvää työtä! Isona plussana rauhallinen tila.

• Uuden kampaajan löytänyt

Oon niin samaa mieltä! On niin hyvä kun tekee yksin ja on oikeesti ammattitaitoinen. Huomaa että tykkää työstään toisin kuin monessa muussa paikassa on niin leipiintyneitä työntekijöitä! Suosittelen! !!!!!

• Uuden kampaajan löytänyt
        Uuden kampaajan löytänyt kirjoitti:

Oon niin samaa mieltä! On niin hyvä kun tekee yksin ja on oikeesti ammattitaitoinen. Huomaa että tykkää työstään toisin kuin monessa muussa paikassa on niin leipiintyneitä työntekijöitä! Suosittelen! !!!!!

Paikka siis Kauniit ja kommeet stagella, josta löysin luotto kampaajani!!!

• n823

Jos saa mainita mitä EI suosittelisi, niin Prisman parturi. Siellä ei ainakaan sitä taitoa ole että asiakkaalle ehdotettais jotain, vaan pitää itsellä olla jo valmis malli ja selittää se sitten parturille. Useasti olen ehdotuksia kysynyt mutta aina se sama juttu, että minkälaisesta tykkäät, mitenkäs tämän värin haluaisit ym, kun kysyin ehdotuksia! Kai ammattilaiset nyt jotain osaa ehdottaa erilaisille ja pituisille hiuksille.

• Qunn9i

Prisman kampaamossa se ulkomaalaisen näköinen mies osaa leikata hyvin. Suosittelen. Muut voisivat ottaa oppia siltä.

• Syrjemmällältä löyty

Nurmon keskustassa sijaitseva LURU on hyvä ja edullisempi mitä keskustan kampaamot. Suosittelen lämpimästi tätä paikkaa.

• Eikiitosenää

Toisilla varmaan onnistuneempia käyntejä kuin mulla :/

• Ihanpaskaa

Samoin tääläkin meni ihan maku koko kampaajasta

• Ei enää pottapäitä!

Seinäjoen paras parturi-kampaaja löytyy kyllä tosiaan Maakunnankadulta. Mahtavan nimen omaavasta liikkeestä. Kauniit ja kommeet stagella. Todella hyvä palvelu - OSAAVA! Tosi mukava tyyppi ja tekee muutoksia mielellään. Hinta - laatusuhde kohdallaan!

• Paluumuuttaja123

Mä niiiin jo säikähdin että oli lopettanut mutta olikin muuttanu parempii tiloihin minimanii !!! Olin vuoden poissa ja nyt taas takas muuttaneena onnellisena Jennin hyppysissä! Oon niin samaa mieltä että on osaava!!!

• Pettymyksenpettymys

Prisman kampaamo on todella kökkö paikka. Hidas (2 h ja 15 min tyviväri ja kulmien värjäys) ja kuitenkin kallis (lasku 100 e). Ei ollut hiustenleikkausta tai kampausta. Surkea palvelu. En suosittele.

• Eiojalaenää

Luru parturi on seinäjoen huonoon,kampaaja hirveä juorukello joka niin utelias pistämään nokkaansa muiden asioihin,ettei toista koko nurmoosta löydy yhtä uteliasta

• jäpäleissön

hahaa kukas sun muroohin kävi kusemas?? höpöhöpö, luru ei oo mikää juorukello vaan hyvä työssään sori ny vaan. nuku ny vähä ja huomenna on parempi päivä.

• Kotdvhtwagopmvreaxnöp

Luruhan on kyllä kova puhumaan, mutta ei juorua eikä puhu pahaa.
        Luvulla on paljon, todella paljon, asiakkaita, kun on niin nopea, edullinen ja hyvä. Olin viime viikolla Lurulla ja hän teki neljää samaan aikaan ja kun lähärin, niin yksi tuli sisään taas.
        Oon kuullut ja huomannut, että Lurua on helppo haukkua ja karehtia, kun on niin menestyvä. EI SE HIUSTEN LEIKKAAMINEN TÄHTITIEDETTÄ OLE! Sakset kouraan ja leikkaamaan vaan.

• Anonyymi
        Kotdvhtwagopmvreaxnöp kirjoitti:

Luruhan on kyllä kova puhumaan, mutta ei juorua eikä puhu pahaa.
        Luvulla on paljon, todella paljon, asiakkaita, kun on niin nopea, edullinen ja hyvä. Olin viime viikolla Lurulla ja hän teki neljää samaan aikaan ja kun lähärin, niin yksi tuli sisään taas.
        Oon kuullut ja huomannut, että Lurua on helppo haukkua ja karehtia, kun on niin menestyvä. EI SE HIUSTEN LEIKKAAMINEN TÄHTITIEDETTÄ OLE! Sakset kouraan ja leikkaamaan vaan.

Pahinta kampaamoissa just on tuo, kun kampaaja ottaa monta asiakasta yhtäaikaa

• dkt_pro

Suosittelen lämpimästi Hiusterapia Kampaamo Susania, os. Vapaudentie 28, SJK (Kaleva Center). Fiksu ja erittäin osaava parturikampaaja, hiusterapeuttikoulutuksia, lisäksi opettaa alan opiskelijoita. Ite oon käynyt tuolla 15 vuotta, enkä vaihtaisi. Uskallan väittää, että hyvää JA halpaa ei ole vielä keksitty. Mutta aivan normihinnoissa Susanilla mennään, saman verran maksaa samat hommat esim. Hiustalossa Päivölän Cittarilla, jota on kyllä pakko suositella kans !
      Kaupungin huonoin mesta löytyy puolestaan Prismasta, joka edellä on todettukin moneen kertaan.

• Pilattupää

Mä en kyl suosittelis päivölän cittarin paikkaa, samoin se törnävän sorsanpesällä oleva mikälie cosmoa suosittelisin välttelemään! Niissä on niin hienosti turattu mun hiukset, arg!!!

• Ns84

Mikäs Cosmossa vikana? Oistaja on kuitenkin ollu Cutrinin kouluttaja. Itse ollu hänellä hiusmallina ja tykkäsin.

• munmielipide
        Pilattupää kirjoitti:

Mä en kyl suosittelis päivölän cittarin paikkaa, samoin se törnävän sorsanpesällä oleva mikälie cosmoa suosittelisin välttelemään! Niissä on niin hienosti turattu mun hiukset, arg!!!

Päivölän cittarin hiustalossa kampaajat juoksevat ja kuljettavat tuotteita asiakkaiden nenän eteen tyrkylle- tulee tosiaan epämiellyttävä pakkomyynnin maku koko paikasta! Kun asiakas lähtee sama juokseminen jatkuu viedessä pois tyrkytettyjä tuotteita hyllyihin. Asiakas ei pääse

pakoon pakkotyrkytystä, mainospuheita, kun samaan aikaan leikataan hiuksia.
        Tilatut ajat eivät pidä paikkaansa, voit joutua odottamaan 15 minuuttia yli ajanvarauksen.
        Jotenkin tuntuu, että se tuotteiden pakkomyynti on tärkeämpää, kuin asiakkaan tilaama hiustenlaitto.

• metalmannnnn

koko kylä täys kampaamoja,kynsistudioita ja valoparantajia..kaikki pyörii jonku aikaa starttirahojen ja isien peltotukien voimin mut aatelkaa ny ite väkilukuun suhteutettuna voiko ne kannattaa kun laskee katteen per tuoli/tunti...pois kulut...noup....verrattavissa pizzerioihin....soooriiiii olen pahoillani

• Jäykkähius

Kampaamo Sari, Pohjassa Sammonkadulla. Osaa leikata, värjätä ja keskustella. Parempaa kampaajaa saa etsiä ympäri Suomen. Uskaltaa sanoa ammattitaidolla mikä sopii asiakkaalle ja mikä ei.

• vjdlls
    • 123paksutukka

Itse olen käynyt Lurulla jo vuosia. Ikinä en ole hänen kuullut hänen puhuvan toisten asioista, kova puhumaan muuten. Luru on nopea ja hyvä kampaaja. Taitaa olla moittijalla omat syynsä mollata. En vaihtaisia kampaajaa.

• alatukka

Lurulla liikaa asiakkaita. Oma sovittu aika aina myöhässä, joutuu odottelemaan ja sitten hiukset hutastaan vauhdilla. Toki hinta on alhainen, mutta kun ikinä ei tiedä joutuuko odottamaan 10 vai 30min ennen kuin oma aika on käsillä.

• löysin.etsittyäni

Vip-hius on osoittautunut minulle sopivaksi parturiksi. En välitä viimeisimmästä muodista, vaan minulle sopivasta mallista. Tarmo näkee ja ehdottaa sopivaa leikkausta. Hänellä on kokemusta ja näkemystä toteuttaa jokaiseen päähän sopivia malleja. Kohtuuhintainen.
      Prismassa on kieltämättä liukuhihna tunnelma. Sielläkin työskentelee hyviä kampaajia ja kun varaa ajan, niin saa yksilöllisempää palvelua. Ovat ehkä liian "tulostavoitteellisia".

• jäpäleissön

"Prismassa on kieltämättä liukuhihna tunnelma. Sielläkin työskentelee hyviä kampaajia ja kun varaa ajan, niin saa yksilöllisempää palvelua. Ovat ehkä liian "tulostavoitteellisia"."

Niin ei ne itse kampaajat hae kovaa tulosta vaan johto...

• ei-kiitos

Ärsyttää hiustuotteiden pakkomyynti tietyissä kampaamoissa. Kyllä se asiakas pyytää tuotteita, jos on tarvetta.

• löysin.etsittyäni
        jäpäleissön kirjoitti:

"Prismassa on kieltämättä liukuhihna tunnelma. Sielläkin työskentelee hyviä kampaajia ja kun varaa ajan, niin saa yksilöllisempää palvelua. Ovat ehkä liian "tulostavoitteellisia"."

Niin ei ne itse kampaajat hae kovaa tulosta vaan johto...

Niinhän se yleensä on, että johtoporras hengittää niskaan ja sille työn suorittajatasolle asetetaan kovat paineet ja tulostavoitteet. Näin arvelinkin. Tee siinä sitten hyvää jälkeä iloisella palveluasenteella kellon tikittäessä.

• Onnellisestijumittynut

Oon kiertäny kaikki paikat läpi. Surkeimmat hiukset on kyllä tullu prismasta ja cittarista.. Pinkki oli ihan ookoo, mut esim studio s oli ihan piipistä! Nyt oon jumittunut (hyvällä) Minimanis sijaitsevaan Kauniit ja Kommeet Stagelle. Tyttö tekee niin mahtavia muunnoksia ja on todella ammattitaitoinen! Tuntuu että nyt oon jumittunut tyytyväisenä oikeeseen paikkaan. Suosittelen kyllä kokeilemaan !

• NIInOnnellinen

Mä kyllä kans liputan tota minimanin tyttöä! Jenni on aivan mahtavan ammattitaidon omaava parturi-kampaaja! Aivan mahtava paikka tämä Kauniit ja Kommeet stagella, tyyliltään kui muutenkin! Paikka on aina niin upea ja siisti! Rauhallinen! Ja hienoa kun löytyy tuollasia yksityisyrittäjiä eikä kaikki oo samaa PASKAA, missä istutaan lihatiskillä eikä palvella asiakasta! Pisteet siis Kauniit ja kommeet stagelle, suosittelen.

• Vihdoinkinsupermakee

Jees! Kävin testaamassa tämän kauniit ja kommeet stagella paikan ja täytyy sanoa että olen NIIN samaa mieltä edellisen kanssa! Sain aivan upean uuden luukin! Aivan niin kuin oon aina toivonut mutta en koskaan oo ennemmin saanut! Jenni on kyllä super ammattitaitoinen! Iso kiitos vielä Jennille! Tykkään!!

• Aitooikea

Kauniit ja Kommeet stagella ❤️ Taitavaa hiusten käsittelyä ja työskentelyä, niin värjäyksen kuin leikkauksenkin osalta. Kuuntelet aidosti asiakasta ❤️ Ehdottomasti suosittelen!

• ParhaatPidennykset

Peukutan myös Kauniit ja kommeet stagellaa!! Olen saanut parhaimmat ja upeimmat ompelupidennykset täältä liikkeestä! Hyvää tarkkaa työtä! Hiukset oikeesti sulautuu makeasti!

• kynsiwiila

Seinäjoella miehet ovat töissä raksamiehinä ja naiset partureissa. Eli miehet rakentaa taloja ja naiset leikkaa hiuksia. Sitten niitä taloja yhdessä ostetaan velkarahalla, ja sitten erotaan ja myidään pois. On siinä toimivan ja itsekannattavan yhteiskunnan mallia velkajoel... eiku seinäjoella.

• Tuggahyvi

Luru Nurmon Petäjätiellä. Paras!

• Tuggaparhaiten

Oon niin kans näiden viimeisimpien kanssa samaa mieltä. Yks paikka on yli muiden. Seinäjoen paikat kiertäneenä, paras löytyy Minimanista. Kauniit ja kommeet stagella, mahtava paikka ja upea jälkeä tekevä tekijä! Jenni tekee työnsä niin sydämmellä ❤

• asiakkaana_pitkään

Todella hyvä kokemus - ja hinta/laatusuhde - on kampaamo Lumo'ssa, Hyllykalliolla. Kannattaa testata!! Lisäpalveluna mm. huippuluokan meikkausta.

• justpajuu

Ois kauhian hianoo ja hyödyllistä, jos tälläiseen ketjuun tulisi oikeita arvioita ja kokemuksia, eikä vain pelkkiä mainoshehkutuksia.

• asiakkaana_pitkään
        justpajuu kirjoitti:

Ois kauhian hianoo ja hyödyllistä, jos tälläiseen ketjuun tulisi oikeita arvioita ja kokemuksia, eikä vain pelkkiä mainoshehkutuksia.

Mikäli mun kommentiani Lumo-kampaamosta tarkoitat, tämä ei ollut mikään mainoshenkutus vaan todellakin oma kokemus jo pidemmältä ajalta! Aito suositus, mitä viestin aloittaja pyysikin.

• justpajuu
        asiakkaana_pitkään kirjoitti:

Mikäli mun kommentiani Lumo-kampaamosta tarkoitat, tämä ei ollut mikään mainoshenkutus vaan todellakin oma kokemus jo pidemmältä ajalta! Aito suositus, mitä viestin aloittaja pyysikin.

No jos olet tosissasi, niin kerrohan sitten vähän lisää. Mikä tekee juuri tästä kampaamosta niin hyvän? Muodostuuko hyvä hinta/laatusuhde enemmän halvan hinnan vai hyvän laadun kautta? Perustuuko kokemuksesi pitkien hiusten leikkaamiseen, puolipitkien hiusten permanenttiin, lyhyiden hiuksien trimmaukseen, monivärivärjäykseen vai kenties rastojen laittoon? Kälättääkö kampaaja koko ajan jotain vai osaako olla välillä myös hiljaa, tuleeko juttuun nuorten / vanhojen / kaikenikäisten kanssa?

Pelkkä "tää on niin ihq!" ei auta ketään mitenkään.

• Astmaatikko

Seinäjoella on varmasti monta hyvää kampaamoa, mutta mikä niistä käyttää hajustamattomia tuotteita??

• Hajuherkkä

En tiedä muista, mutta Kauniit ja kommeet stagella on ainakin pesupaikalla Zenzin hajusteeton sarja ja tietty myös myynnissä! 🙂 väreissä on hajuja mutta mielestäni ne keunen aineet ei ole pahoja :)

• Hahahhahahahaha

No voe mainostajat...

• Hajuherkkä

Daa! Vastasin vain mun kokemuksen pohjalta kysymykseen hajusteettomista tuotteista, jos se on mainostamista nii näin sitten. Hyvää tuotetta kannattaa mainostaa, sillä montaa hajusteetonta hyvää tuottetta en ole löytänyt ja tämä Zenz on hyvä. Itse olen todella hajuherkkä ja tämä on joka on sopinut mulle.

• Vanha aloitus, mutta kampaamoa tarvitaan aina. Kampaamo Luru Nurmon keskustassa on asiantunteva, eivätkä hinnatkaan hirvitä.

• Keijoheste

Sanaa mieltä,aika juorukello on se kampaaja

• Lurunfani

Luru ehdottomasti paras ja ensimmäinen parturi jossa ei aikakaan tuu pitkäksi, kun väri päässä joutuu odottamaan. Seinäjoelta muutin pois, mutta edelleen tulee käytyä Lurulla parturissa :)

• Suosittelen

Kaksi suosikkia muutaman vuoden ajalta: Luru ja Beauty Boxin Heidi.
      Luru tosi mukava ja taitava käsistään. kampaamossa rento ilmapiiri, ihana kahvitteluhuone keksitarjonnalla ja edulliset hinnat. Ainut mihin kyllästyin, oli se nopeatempoisuus, olisin halunnut olla kiireettömämmin omalla ajallani käsiteltävänä.
      Beauty Boxiin löysin kysyttyäni eräältä naiselta, missä hän oli hiuksensa leikkauttanut, kun olivat niin upeat. Kampaamotilat ovat tyylikkäät, kampaaja todella mukava ja täältä en ole kertaakaan lähtenyt niin, etten olisi ollut todella tyytyväinen hiuksiini (väriä, vaalennusta, leikkausta..). Osaa uudistaa ja leikata hyvin! Ja täälläkin saa kahvia odotellessa :). Tätä en vaihda, ensisijaisesti työnsä laadun takia.

Kolmaskin hyvä oli silloin kun Sjoelle muutin, mutta hän joutui lopettamaan parturoinnin terveyssyistä.

• Parturiavailla

Tere. Sattuuko seinäjoella olemaan Libanon tai lähi-idän alueelta tulleita mies partureita?

Etsin nimittäin hyvää ja ammattitaitoista mies parturia joka todellakin osaa/uskaltaa leikata kuten asiakas toivookin.

• Anonyymi

Täälä kans tarttis apuja. Kyseessä hiukset korvan alapuolelle ja leikkaajat hakusassa. Kynitään yleensä!
      Kuka kuuntelisi ja osaisi leikata sekä raidoittaa ohuilla raidoilla?

• Anonyymi
      UUSI

Menen kampaamoon nauttimaan kiireettömästä ajastani. . Kun on kampaajia joilla on kiire ja suu käy, en jaksa vuosia kuunnella..erääseen tyyppiin meni maku kun vaikertaa työn paljoutta, pientä katetta, olisiko se mahdollisesti asiakkaan vika. Siksi csihdoin palvelupsikkasni.

• Anonyymi
      UUSI

Keskustam kampaamoon ei kannata mennä, koska niiden hinnat ovat pilvessä. Esim. Olin keskustan kampaamossa permanentilla ja taksa oli 135 e. Vuoden kuluttua menin keskustan ulkopuolella olevalle kampaamolle permanenttiin ja siellä oli taksa 95 e. Ja jälki oli parempaa halvemmassa paikassa.

• Anonyymi
      UUSI

Sedu-->entinen Cittaris, suupohjantiellä.👍

Opiskelijat leikkaavat, Yms.. kannattaa käydä ja jos/ kun aikaa on niin suosittelen.😍

Hiusten leikkaus 11e, permis, kampaukset, ripset, meikkaus. Kaikki hoituu ja opiskelijat saavat työkokemusta. Myös miesten, parrat, hiukset Jne...Opettaja on AINA paikalla. Joten vain itsellä pitää OLLA aikaa.😀😀

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6809
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      1209
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1022
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      881
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      814
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      59
      804
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      774
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      771
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      716
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      713
    Aihe