Mistähän se johtuu, että sitä Jumalaa ei vaan mistään löydy, vaikka kuinka yritän väittää parhaani hänen olemassaolonsa kunniaksi? Tulisi sentään sanomaa edes hyvää päivää, mutta ei, hän pysyy piilossa. Ei vaikuta perin hyvätapaiselta tämä Jumala. Tulisi edes sanelemaan jonkin täydennysosan Raamattuun. Kirjoittaisin sen uutena profeettana oikein mielelläni puhtaaksi.
Jumalan piileskelyn outous
11
99
Vastaukset
- Tossunalla1
Ei kukaan täysipäinen usko jumaliin. Katso, mitä mailmalla tapahtuu, maanjäristyksiä, tsunameja, tulvakatastrofeja ym. Naurettava ajatus, että jumalia olisi olemassa.
- Jaakob kuittaa
Sepä se. Jumalan hyvyys on jotenkin kadoksissa. Vain pahaa tapahtuu automaattisesti. Aivan kuin Jumalaa ei oikeasti todella olisikaan.
- Piilosilla
Jos sellainen mahtiolento kuin kaikkivaltias jumala, maailmankaikkeuden ja kaiken elollisen luoja, todellakin olisi olemassa, niin tokihan me tietäisimme sen. Tietäisimme sen aivan samalla varmuudella, jolla tiedämme auringon loistavan taivaalla.
Eikä tällä mahtiolennolla olisi mitään järjellistä syytä leikkiä kanssamme loputonta kuurupiiloa ja "arvatkaas olenko olemassa" ja "arvatkaas mikä on nimeni" -leikkejä. Etenkin kun arvauksesta riippuisi ihmisten koko kohtalo.
Kaikkivaltiaalla olisi kaikki mahdolliset tavat, sekä kaikki valta niiden tapojen käyttämiseen, tehdäkseen itsensä täysin ehdottomalla varmuudella tunnetuksi kaikille maailman ihmisille. Eikä mitään syytä miksi hän jättäisi sen tekemättä.- Rukousvastaus
Kun 6 miljoonaa juutalaista rukoili natsien keskitysleireissä, että heitä ei kidutettaisi eikä tapettaisi hirvittävällä tavalla, niin mitäpä kaikkivaltias vastasi näille, mukamas omalle valitulle kansalleen? Ei mitään. Ei niin yhtään mitään. Kaikki 6 miljoonaa tapettiin hirvittävällä tavalla. Siinä tuli 6 miljoonaa todellista rukousvastausta, jotka niin täydellisen selvästi kertovat meille asiasta kaiken oleellisen
Kas kun tyhjä ja olematon ei voi koskaan vastata mitään mihinkään.
Ja tyhjän saa aina pyytämättäkin.
- Minä,Jaakob!
Minä,Jaakob,olen lähettänyt muutaman promemorian Jumalalle rukousmuodossa,ja olen ollut huomaavinani pientä hämmennystä vastaanottajan taholta!
Keskeinen teema oli se,että en todellakaan ole kykyjäni vastaavassa asemassa,ajatellen Jumalan Suurta Suunnitelmaa.
Jos ajattelemme esimerkiksi Paavalia,hänhän oli ensiksi ateisti ja pakana!Sitten myöhemmin hän muutti mieltään,tullen kiihkeäksi kristityksi!.Hänen menneisyytensä oli kuitenkin jättänyt merkkinsä,kiihkeä hän oli.Mutta hänen uskonsa syvyyttä emme pysty kykenemään tietämään!
Sensijaan minä,Jaakob,olen saanut vankkumattoman Uskoni suoraan Jumalalta lahjana,siis niinsanoakseni uunituoreena!.Kristallinkirkkaan logiikkani avulla olisin pakottanut kaikki! pakanakansat Herran huoneeseen,jo siihen mennessä kun Paavali vielä saarnasi toisen tai kolmannen kylän vastahakoisille ja juroille maalaisille!. - .
Naurettavia kirjoituksia.
- T Arsolainen
Miksi sielusi pelastus on mielestäsi naurettavaa?
- Tossunalla1
T Arsolainen kirjoitti:
Miksi sielusi pelastus on mielestäsi naurettavaa?
Koska ihmisellä ei ole sielua.
- Jaakob taas hei
Evankeliumi on ilosanoma. Ihmekös, että se naurattaa.
- Jou män jou
Jumala on piilossa uskovaisten pääkopissa ja se on jokaisella erilainen persoona. Välillä siellä pääkopassa puhuu saatana ja jumala ja Jeesus ja pyhä henki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760