Joku on käyttänyt ainakin yhdessä ketjussa minun nimimerkkiäni. Tätä on tapahtunut joskus aikaisemminkin. En kuitenkaan ole havainnut nimimerkkini väärin käytöstä nyt pitkiin aikoihin. Nyt tätä väärinkäytöstä on kuitenkin alkanut taas esiintymään.
Olen ollut poissa palstalta nyt muutaman päivän. Ehkä nimimerkkiäni käytetään väärin juuri siitä syystä että en ole ollut vartioimassa ja dementoimassa "viestejäni".
Todennäköisesti en tule olemaan palstalla kovinkaan paljon kesän aikana, jos ollenkaan. Jos näitä jaikalin sisäänkirjautumattomana kirjoitettuja kirjoituksia esiintyy kesän aikana ja ne ovat minun kirjoitustyylistäni poikkeavia kirjoituksia, minä en ole niitä kirjoittanut. Varsinkaan silloin jos jaikal ei kirjoita sisään kirjautuneena ollenkaan ko. ketjussa. En aio käydä palstalla tarkastuskäynneillä ja dementoida mahdollisia minun mimimerkillä kirjoitettuja viestejä.
Muistakaan tämä. Minä en poikkea tyylistäni kun kirjoitan viestejä palstalle. Minä en koskaan käytä Jumalasta mitään pilkkaavaa ja häpäisevää nimittelyä. En myöskään häpäise ja pilkkaa toisia kirjoittajia.
Hyvää juhannusta ja kesää kaikille palstaa lukeville.
Herra runsaasti siunatkoon teitä kaikkia.
Nimimerkkiäni väärennetään.
10
69
Vastaukset
- -----
Missä noita väärennöksiä nyt on. kerro paikat.
Tässä ketjussa
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9943411#comment-49991711-view
jaikaI 22.6.2011 15:38
En ole lukenut enkä lue toisia ketjujja, niin en tiedä jos näitä väärinkäytöksiä on muuallakin. Minä en koskaan kirjoita Jumalaa ja Jeesusta halveksivia kirjoituksia.
- -----
Joo, eipä tosiaan ole sinun kirjoituksesi. Siitä puuttuu sellaiset asiat että sinä et voi tietää mitään kun et ole- A) Uudesti syntynyt B) Sinulla ei ole Pyhää Henkeä jne,,,,,,,.
- puhepalo
Heräisitte todellisuuteen ja tunnustaisitte että jumalia ei ole olemassa.
Pelkkää luuloa.
Jos noin olisi, niin silloin olet antanut salasanasi toisille.- totta turiset
rekisteröityä nikkiä ei voi varastaa
Lohdutan sua Rakas Jaikal !!
Jos olet joutunut vainon alkuun niin silloin olet luultavasti alkanut liukkua pois uskonnollisuuteen. Melko varmasti olet alkanut muutta käsitystä jostain perustava?
Eihän percele hyökkää muitten kimppuun ,, vain ne jotka ovat hänelle vaarallinen...
Siunattu kesä sulle !!! : ) Ja kiittä Jumala nikinvarkaudesta...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770