Vakava on jatkaa tehdä tietoista syntiä !!

savonarola

Se on Pyhä Hengen Pilkka !!!!

26

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • body

Ilma jota hengitämme sisältää happea ja joku määrittelee sen synniksi. ??

Kukin määritelkööt itse synniksi mitä haluaa, mutta toisille sitä on turha juottaa.

• uskova 1993 ->

Onkos toi sun kirjoitus Jumalan Sanan mukanen? Sä kirjotat tosi VAKAVASTA jutusta. Mä en puolustele syntiä. Synti on pantava pois, mut mä oon uskoon tulon jälkeen langennu `tietoiseen syntiin´ , esim. korottamalla itteeni ja kattoen naista himoiten. Mä oon tienny, et se on syntii, mut oon kuitenki langennu niihin ja moniin muihinkin (haluun rikastuu, panettelemalla veljiä niiden selän takana ja moniin muihin). Sit on omatunto kolkuttanut eikä oo uni tullu. Koville on ottanu selvittää asiat lankeemisen jälkeen, mut mun mielestä mä en oo pilkannu Pyhää Henkeä enkä ikinä haluu semmosta tehdä. EN IKINÄ. Sen mä tunnustan, et nöyrtyminen on ollu vaikeeta

Musta sä pelottelet ainakin meitä nuorii uskovii. Oonks mä menettäny kaikki ja kadotustuomio on mun osa? Voisko joku Jeesuksen oma vanhempi veli vastata nimmari savonarolan lisäks. Mun mielestä toi sun alotus on pelottava. Mut Pyhää Henkeä en oo halunnu pilkata vaikka oon langennu enkä mä ole luopio tai sitte mä en enää koe, et oon menettänyt kaiken.

• Tämä sinun reagtio savonarolan kirjoitukseen todistaa minulle yhden asian. Savonarolan kirjoitus ei ole Jumalasta.

Me voimme tehdä väittämän joka itse asiassa on totta mutta, siitä tulee harhaoppi jos se ei ole Pyhästä Hengestä lähtöisin. Silloin se vie ihmisiä pois Jeesuksesta Kristuksesta. Tuo savonarolan väite on kuitenkin väärä koska syntiin lankeamiset eikä edes synnin jatkuva tekeminen ole Pyhän Hengen pilkkaa. Pyhän Hengen pilkassa on kysymys paljon vakavammasta asiasta.

Uskosta osaton ei syyllisty Pyhän Hengen pilkkaan harjoittamalla tahallista syntiä koska hän on syntinen ja hän elää synnissä. Synti on hänen olotilansa. Hän on syntisenä vanhurskaudesta vapaa. Jumala ei vaadi vanhurskautta syntiseltä (Room 6:20).
        Syntinen kun menee helvettiin sen tähden että hän eläää erossa Jumalasta eikä hän usko Jeesukseen Kristukseen (Joh 16:9).

Uskova Jumalan lapsi ei myöskään syyllisty Pyhän Hengen pilkkaan mutta hän voi langeta syntiin. San 24:16, 1 Joh 2:1-2, 3:3-10. Uskovan "synnin tekeminen" ei ole synnissä elämistä koska hänet on vapautettu synnistä ja hänestä on tullut Jumalan palvelija. Jumalan palvelija on vanhurskauden palvelija. Vanhurskauden palvelija pyrkii sydämestään vanhurskauteen. (Room 6. luku).
        Pelastus ei ole siinä miten hyvin uskova onnistuu. Pelastus on armosta uskosta Jeesukseen Kristukseen. Oikea sydämen usko Jeesukseen Kristukseen saa uskovassa aikaa pyrkimystä pyhitykseen.

Syytökset Pyhän Hengen pilkasta vie uskovan tahalliseen synnin harjoittamiseen MIKÄLI USKOVA USKOO SYYTÖKSET. "Mitä tässä enää yrittää kun kuitenkin helvettiin joudun." Onko tuttua? Pyhä Henki ei koskaa syytä uskovaa Pyhän Hengen pilkasta. Syyttäjä on toinen. Pyhä Henki on uskovan puolustaja.

Muista aina että, se kirjoitus/puhe/vaikutus joka vie sinua pelkoon ja pelon kautta kauemmaksi Kristuksesta ja jopa luopumaan uskosta, EI KOSKAAN OLE JUMALASTA. Jumalan Henki vetää ihmisiä Kristuksen luokse, ei pois Jeesuksesta. Kristuksessa olevia uskovia Pyhä Henki juurruttaa Kristukseen ARMONSA SANAN KAUTTA. Pyhä Henki on armon Henki. Jumalan evankeliumi on armon evankeliumi ja armon Sana.

Hylkää saviksen kirjoitukset. Tuollainen lyhyt töksähtävä pelkoa herättävä väite ei ole Hyvän Paimenen ääni. Pyhä Henki ei pelottele omiaan. Minäkään en suosi syntiä mutta erotan tottumuksesta Hyvän Paimenen äänen vieraista äänistä.

• uskova 1993 ->
        jaikal kirjoitti:

Tämä sinun reagtio savonarolan kirjoitukseen todistaa minulle yhden asian. Savonarolan kirjoitus ei ole Jumalasta.

Me voimme tehdä väittämän joka itse asiassa on totta mutta, siitä tulee harhaoppi jos se ei ole Pyhästä Hengestä lähtöisin. Silloin se vie ihmisiä pois Jeesuksesta Kristuksesta. Tuo savonarolan väite on kuitenkin väärä koska syntiin lankeamiset eikä edes synnin jatkuva tekeminen ole Pyhän Hengen pilkkaa. Pyhän Hengen pilkassa on kysymys paljon vakavammasta asiasta.

Uskosta osaton ei syyllisty Pyhän Hengen pilkkaan harjoittamalla tahallista syntiä koska hän on syntinen ja hän elää synnissä. Synti on hänen olotilansa. Hän on syntisenä vanhurskaudesta vapaa. Jumala ei vaadi vanhurskautta syntiseltä (Room 6:20).
        Syntinen kun menee helvettiin sen tähden että hän eläää erossa Jumalasta eikä hän usko Jeesukseen Kristukseen (Joh 16:9).

Uskova Jumalan lapsi ei myöskään syyllisty Pyhän Hengen pilkkaan mutta hän voi langeta syntiin. San 24:16, 1 Joh 2:1-2, 3:3-10. Uskovan "synnin tekeminen" ei ole synnissä elämistä koska hänet on vapautettu synnistä ja hänestä on tullut Jumalan palvelija. Jumalan palvelija on vanhurskauden palvelija. Vanhurskauden palvelija pyrkii sydämestään vanhurskauteen. (Room 6. luku).
        Pelastus ei ole siinä miten hyvin uskova onnistuu. Pelastus on armosta uskosta Jeesukseen Kristukseen. Oikea sydämen usko Jeesukseen Kristukseen saa uskovassa aikaa pyrkimystä pyhitykseen.

Syytökset Pyhän Hengen pilkasta vie uskovan tahalliseen synnin harjoittamiseen MIKÄLI USKOVA USKOO SYYTÖKSET. "Mitä tässä enää yrittää kun kuitenkin helvettiin joudun." Onko tuttua? Pyhä Henki ei koskaa syytä uskovaa Pyhän Hengen pilkasta. Syyttäjä on toinen. Pyhä Henki on uskovan puolustaja.

Muista aina että, se kirjoitus/puhe/vaikutus joka vie sinua pelkoon ja pelon kautta kauemmaksi Kristuksesta ja jopa luopumaan uskosta, EI KOSKAAN OLE JUMALASTA. Jumalan Henki vetää ihmisiä Kristuksen luokse, ei pois Jeesuksesta. Kristuksessa olevia uskovia Pyhä Henki juurruttaa Kristukseen ARMONSA SANAN KAUTTA. Pyhä Henki on armon Henki. Jumalan evankeliumi on armon evankeliumi ja armon Sana.

Hylkää saviksen kirjoitukset. Tuollainen lyhyt töksähtävä pelkoa herättävä väite ei ole Hyvän Paimenen ääni. Pyhä Henki ei pelottele omiaan. Minäkään en suosi syntiä mutta erotan tottumuksesta Hyvän Paimenen äänen vieraista äänistä.

Kiitti opetuksesta. Se rohkaisi mua. Toi 1993 on mun synttärivuosi ja oon uskonut Jeesukseen vuoden. Mä en ymmärrä miks joku kirjottaa noin tuomitsevasti ku alotuksessa. Voiks olla, et se ei oo langennu koskaan sen jälkeen ku on tullu uskoon? Mä ja mun kaverit on langennu ja yhdessä on rukoiltu, et Jeesus antais anteeks ja opettais tuntee häntä paremmin.

Pahalta toi alotus musta tuntu. Mä haluun sanoo viel uusiksi, et mä en oo halunu pilkata Pyhää Henkeä. Hyvä se on, jos alotuksen tehny ei oo uskoon tulon jälkeen langennu syntiin. Mun ainoo turva on et Jeesus on kuollu mun syntien sovitukseks. Aina en oo häntä totellu, mut mä haluun totella.

• uskova 1993 -> kirjoitti:

Kiitti opetuksesta. Se rohkaisi mua. Toi 1993 on mun synttärivuosi ja oon uskonut Jeesukseen vuoden. Mä en ymmärrä miks joku kirjottaa noin tuomitsevasti ku alotuksessa. Voiks olla, et se ei oo langennu koskaan sen jälkeen ku on tullu uskoon? Mä ja mun kaverit on langennu ja yhdessä on rukoiltu, et Jeesus antais anteeks ja opettais tuntee häntä paremmin.

Pahalta toi alotus musta tuntu. Mä haluun sanoo viel uusiksi, et mä en oo halunu pilkata Pyhää Henkeä. Hyvä se on, jos alotuksen tehny ei oo uskoon tulon jälkeen langennu syntiin. Mun ainoo turva on et Jeesus on kuollu mun syntien sovitukseks. Aina en oo häntä totellu, mut mä haluun totella.

Aloituksen tekijä on samanlainen heikko ihminen kuin sinäkin.
        Hän on varmasti langennut syntiin uskoontulonsa jälkeenkin.

Yksikään uskova ei kykene elämään synnittömästi. Jos joku
        alkaa luulemaan että on päässyt synnittömyyteen, hän ylpistyy ja alkaa katsomaan toisia uskovia halveksien heitä. Toisissa nähdään helposti vikoja ja jopa syntiä. Jumala ei hyväksy ylpeyttä ja toisen uskovan halveksimista. Siksi Jumala näyttää uskovalle hänen heikkouden nöytyyttääkseen uskovaa ja tehdäkseen uskovan riippuvaiseksi Jeesuksesta ja Jumalan armosta Hänessä. Pyhä Henki kun näyttää syntiä, Hän tarjoaa aina armoa. Siksi ei kannata menettää toivoa jos ja kun huomaa että ei ole synnitön uskova omien tekojen perusteella. Armosta me olemme pelastetut uskon kautta.

Pyhä Henki on armon ja totuuden Henki. Armo ja totuus kulkevat käsi kädessä. Siksi Pyhän Hengen ilmoittama totuus synnistä tarjoaa aina armoa ja anteeksiantamusta. Tämä uskova saa kokea tekemällä parannuksen.

Jos "Pyhä Henki" osoittaessaan sinulle syntiä ei tarjoa armoa ja anteeksiantamusta, hän ei ole Pyhä Henki. Kysymyksessä on silloin syyttäjämme. Hän on valehtelija eikä häntä kannata kuunnella.

Olen kirjoittanut Pyhän Hengen pilkasta. Se käsittelee myös anteeksiantamusta. Voit lukea kirjoitukseni Pyhä Henki palstalla tai tästä http://www.jaikal.se/48683132

• jaikal kirjoitti:

Tämä sinun reagtio savonarolan kirjoitukseen todistaa minulle yhden asian. Savonarolan kirjoitus ei ole Jumalasta.

Minulle taas kertoi vakava reaktio uskova 1993-ssa Että hän ei kestänyt sanoma että vakava on leikki synnin kanssa,,siihen ihminen tuhoa itseä iankaikkisesti koska syntnin mitta kun tulee tarpeex suuri niin se synnyttää iankaikkinen kuolema !!!!

• uskova 1993 ->
        savonarola kirjoitti:

Minulle taas kertoi vakava reaktio uskova 1993-ssa Että hän ei kestänyt sanoma että vakava on leikki synnin kanssa,,siihen ihminen tuhoa itseä iankaikkisesti koska syntnin mitta kun tulee tarpeex suuri niin se synnyttää iankaikkinen kuolema !!!!

Mä en `leiki synnin kanssa´ , mut mä oon langennu monta kertaa ja mä kadun sitä. Ihan oikeesti kadun. Jos sä oot tullu nuorena uskoon niin etsä oo koskaan langennu?

• benedi

Aadamin lankeemus koitui kaikille ihmisille kadotukseksi, se on kyllä totta.

Mutta Jeesus ihmisen vanhurskauden teko, koituu kaikille pelastukseksi , elämän vanhurskautamiseksi" Room 5: 18

Jeesus meni ristille meidän lainrikkomisien takia, ..koska synnin palkka on kuolema!

Jeesus antoi kuitenkin meille armolahjansa iankaikkisen elämän,
        joten usko se saaneesi, , ano, usko ja kiitä!

Aloita pelastuksestasi kiittäminen jo tänään!!
        Ja sano: " Luo minuun puhdas sydän, ja anna
        minulle uusi vahva henki Ps 51: 10

Henkesi on ollut tähän saakka heikko, mutta nyt,..vahvistu, vahvistu, olet otollinen Jumalalle!

" Joka uskoo häneen, sitä EI tuomita;
        mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen" Joh 3: 18

Sinun sydämesi on säästänyt hyvän viinin tähän asti...olet nöyrä ja katuvainen...ja se tarkoittaa että olet Hengestä syntynyt.

Vahvistu parannuksen teossa, sinua on vain kohdannut inhimillinen heikkous! Mene rauhassa, ja etsi Herran nimessä vaimo itsellesi!

• Hyvä että mun kirjoitus saa uskova miettimään että kannattaako jatkaa tehdä pilkka Pyhä Henkeä vastaan joka kumminkin on Sanassa sanonut miten me uskovaiset tulisimme elää ilman tekemättä syntiä. Nyt on niin että joku voi sitä huolimatta tietysti lankea ja tehdä syntiä mutta siinä ei tulis jäädä makamaan luulotella että kyllä Jumlala on niin Suuri ja Rakastava että kyllä Hän sitä kestää. Ei,,, se on sitä suurta Pyhän Hengen pilkka ja sitä Pyhän Hengen pilkkaminen tulis lopettaa ajoissa koska sitten se iankaikkinen tuomio tulee yhtäkkiä arvamatta monille... Älkää tehkö väkivalta synnintuoa joka on Pyhän Hengen antama huono omatunto sulle ! Tuu pois sieltä rypemistä ja lopeta synninteko heti!!!

Näin sitä huolimatta että Jaikal tahtoo teitä synnintekijöitä !!!

• Jumalan lapsi

Jumala rakastaa jokaista, ette ole tehneet Pyhän Hengen pilkkaa, ei synti ole sitä. Kun uskova lankeaa hänen on noustava ja pyydettävä Jeesukselta synnit anteeksi, ja yritettävä jatkaa ilman lankeemuksia, meistä ei löydy yhtään täydellistä joka ei tekisi syntiä, jos ei tahallaan ainakin tietämättään sanoi, teoin ja käyttäytymisellä. Johan sekin todistaa teidän uskosta Jeesukseen, kun lankeatte syntiin, niin ette saa rauhaa vaan rukoilette ja pyydätte Jeesukselta syntinne anteeksi, jos ette tuntisi noin, niin silloin olisi kaikki huonosti. Jatkaa uskon tiellä kilvoitusta, ette ole yksin Jeesus on teidän kanssanne koko ajan. Jeesus rukoilee puolestanne Isän oikealla puolella ja Pyhä Henki joka asuu teidän sydämessänne rukoilee sanomattomin huokauksin sellaisia rukouksia jotka on Jumalan mielen mukaisia. Sanoohan sana, kaikki muut synnit ihminen saa anteeksi, mutta ei Pyhän Hengen pilkkaa, ja synti johon olet langennut ei ole sitä. Jeesus teitä siunatkoon uskon tiellä vaelluksessa ja kilvoittelussa. Siunausta

• Jumalan lapsi

Sama jatkaa, jos synti olis Pyhän Hengen pilkkaa meistä ei yksikään pelastuis eikä pääsisi Taivaankotiin.

• Voi kun ymmärretään väärin Pyhän Hengen pilkkaminen !! Jatkuva Pyhän Hengen pilkkaminen vie helvettiin. Sentakia on epäusko ja synti ON Pyhän Hengen pilkkaminen ja siitä ei sitten saa anteex,, kun malja tulee täyteen ja naps ikuista helvetti on tulos ja kohtalo..

• body

Kun hengellisyys menee " päähän ", niin Raamatusta tulee LAKIKIRJA ja ihmisestä toisten syyttäjä ja tuomari jaa siitä hengellisyys on kaukana.

• jaikaI

Lopeta Savonarola tuo tekemäsi Jumalanpilkka

Jeesux -sanalla pilkkaa hölmö Jumalaa.

• Tätä viestiä johon vastaan en ole minä kirjoittanut.
        Joku käyttää nyt minun kirjautumatonta nimimerkkiäni.
        En ole tällaista nimimerkkini väärinkäytöstä havainnut pitkiin aikoihin mutta nyt tämä viesti johon vastaan ei ole minun kirjoittama.
        Minä en koskaan käytä Jumalasta mitään pilkkaavaa ja häpäisevää nimittelyä.

Olen ollut poissa palstalta nyt muutaman päivän. Todennäköisesti en tule olemaan palstalla kovinkaan paljon kesän aikana. Jos näitä rekisteröitymättöminä jaikalina kirjoitettuja minun kirjoitustyylistäni poikkeavia kirjoituksia esiintyy kesän aikana eikä jaikal kirjoita ollenkaan ko ketjussa kirjautuneena, minä en ole kirjoittanut niitä viestejä.

Muistakaan tämä. Minä en poikkea tyylistäni kun kirjoitan viestejä palstalle.

• Savonarola eksyttää.

Savonarola! Etkö voisi kirjoittaa evankeliumia Jeesuksesta? Miksi aina tuomioita ja lukijoille uhkauksia Pyhän Hengen pilkasta? Yritätkö saada nuoret uskovat epätoivoon ja luopumaan Jeesuksesta pelastajanaan? Mene itseesi ja mieti teitkö koskaan uskoon tulosi jälkeen `tietoista syntiä´ Herraa vastaan? Meitä vanhempia uskovaisia kirjoituksesi ei horjuta.

• Jos olisit elännyt Jeesuxen aika niin olisit syyttänyt Jeesusta samasta kun minua. Mutta Jeesus sanoi että sun ja nuoret uskovaiset tulis lopettaa synnintekoa ja Jumalan Pyhän Hengen pilkkasta jos meinaat ja meinaavat Taivaaeen pyrkiä...

34 Jeesus vastasi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja.

• lapin mies
        savonarola kirjoitti:

Jos olisit elännyt Jeesuxen aika niin olisit syyttänyt Jeesusta samasta kun minua. Mutta Jeesus sanoi että sun ja nuoret uskovaiset tulis lopettaa synnintekoa ja Jumalan Pyhän Hengen pilkkasta jos meinaat ja meinaavat Taivaaeen pyrkiä...

34 Jeesus vastasi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja.

Täytyy sua nyt hieman neuvoa rakas savonarola. uskon, että pyrkimyksesi on vilpitön, mutta tässä ketjussa ne jotka sinua nyt ojentavat ovat kyllä oikeassa. tyllilläsi voit saattaa nuoren uskovan epätoivoon ja hämminkiin luulessaan, että ovat voineet tehdä anteeksiantamattoman synnin. usein tai juuri aina ne kaikkein herkimmät reagoivat tällaisiin uhkauksiin peläten, mutta ne jotka oikeasti ovat sen synnin tehneet ovat jo niin paatuneita etteivät he reagoi mitenkään ja tuskin edes lukevat viestejä tällaisilta palstoilta.

Kehoitan sinua ajattelemaan vastuulisesti ja sielunhoidolliselta kannalta kirjoitellessasi ajatuksiasi tänne. Toisinaan pieni "provosointi" voi olla paikallaan, mutta ei ammuta heti tykillä vaan pienempikin ase riittää...

• lapin mies kirjoitti:

Täytyy sua nyt hieman neuvoa rakas savonarola. uskon, että pyrkimyksesi on vilpitön, mutta tässä ketjussa ne jotka sinua nyt ojentavat ovat kyllä oikeassa. tyllilläsi voit saattaa nuoren uskovan epätoivoon ja hämminkiin luulessaan, että ovat voineet tehdä anteeksiantamattoman synnin. usein tai juuri aina ne kaikkein herkimmät reagoivat tällaisiin uhkauksiin peläten, mutta ne jotka oikeasti ovat sen synnin tehneet ovat jo niin paatuneita etteivät he reagoi mitenkään ja tuskin edes lukevat viestejä tällaisilta palstoilta.

Kehoitan sinua ajattelemaan vastuulisesti ja sielunhoidolliselta kannalta kirjoitellessasi ajatuksiasi tänne. Toisinaan pieni "provosointi" voi olla paikallaan, mutta ei ammuta heti tykillä vaan pienempikin ase riittää...

Ne jotka jaikalin tyylin kertoo että Pyhän Hengen pilkka on kerta laakista ja siinä sitten ja poikki,, on just niitä jotka saa aikaisex sen mitä sä syytät minua. Taas minä sanon että älä jatkaa Pyhän Hengen Pilkka ja tee tietoista syntiä Kun Pyhä Henki kumminkin ilmoitta sulle omassa tunnossa että nyt teet syntiä. Se on pilkka Pyhän Hengen ja Hänen ilmoitusta varteen. Älä uhoa sanon sellaiselle,, ettei sulle käy vielä kauhemmin ja et saa tässä ajassa eikä tulevassa ikinä anteexi,, koska olet vaatinut että Jeesus Ristiinnaulitaan uudestaan sun julma tekosi vuoxi... Taistele Jeesuxen verelle asti niin pääset vapaxi on mun sanoma .....

• Milloin? Missä?

Minä sama mieli!

Jos vahingossa tai muuten tekee kerran jonkun synnin, niin todellakin sen voisi saada anteeksi!

• Milloin? Missä?

Se on ihan kauhee vastausryöppiö tuohon sun aloitukseesi!
      Huh huh!
      Nyt pitää sanoa omalta kohdaltani se, etten edes mene katsomaan yli 20 vastauksia saaneita aloituksia!

Itse yritän saada faktaa aikaisekseksi, ilman turhia pörinöitä!

Mähän muuten luulen Savonarola, että mehän voidaan saada aikaan semmonen "DriveIn-konsepti, että wautilijat hallelujjaa uskoviksi!

Polliistkin vois itkee liikutuksesta tai vähintäänkin saada roskaa silmään!

• Olet hauska : ) !!!!!!

• 26 Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä,
      27 vaan hirmuinen tuomion odotus ja tulen kiivaus, joka on kuluttava vastustajat.
      28 Joka hylkää Mooseksen lain, sen pitää armotta kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla kuoleman:
      29 kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä!
      30 Sillä me tunnemme hänet, joka on sanonut: "Minun on kosto, minä olen maksava"; ja vielä: "Herra on tuomitseva kansansa".
      31 Hirmuista on langeta elävän Jumalan käsiin.

VAKAVA ON !! IANKAIKKISESTI KUOLEMAN VAKAVA KADOTUXEN ASTI !

EI OLE TÄMMÖISILLE MITÄÄN ARMAO LUVASSA !!

ÄLÄ LEIKKIÄ ENÄÄ SYNNIN KANSSA JOS OLET VIELÄ ARMON SISÄPUOLELLA...

• body

Ottakaa lasillinen vettä ja kysykää itseltänne, onko tämä syntiä ja jos se on syntiä, niin kysykää itseltänne missä se synti siinä on, niin eiköhän synti ala selvitä.

Ihmiset ovat syntinsä kanssa vielä taikauskoisia.

• Ja se kun kertoo Jumalan sanoneen sellaista, mitä hän ei ole sanonut;

Tätä Raamatun ohjetta pitäisi kaikkien totella ja noudattaa, niin opetus kolminaisuudesta loppuisi siihen paikkaan:

1.Korinttolaiskirje:
      4:6 "Tämän olen, veljet, sovittanut itseeni ja Apollokseen, teidän tähtenne, että meistä oppisitte tämän: "Ei yli sen, mikä kirjoitettu on", ettette pöyhkeillen asettuisi mikä minkin puolelle toista vastaan."

• Vakava on myös,,, tehdä syntiä sellaisesta joka ei ole syntiä...

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5040
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1594
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1219
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1149
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1103
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1007
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      875
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      769
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      743
    Aihe