Hei! Tietääkö kukaan millainen meno on Juhannuksena tuolla kultahiekoilla? Ja onko kukaan menossa juhlimaan sinne juhannusta?
Kultahiekat ( Manamansalo)
45
553
Vastaukset
- .
En tiedä, mutta huomenna lähden ottamaan siitä selvää ;)
- ....................
Tavataan sitten siellä ; )
- .
.................... kirjoitti:
Tavataan sitten siellä ; )
Jeppis jepulis:) Laitan punaisen neilikan rintaan xDDDDD
- ....................
Mulla on sitten kukka hiuksissa xddDDD
- .
Olitko sä siellä? Mulla kävi niin huonosti etten päässyt perille asti, melkein pääsin :D Jos olit, niin minkälainen meno siellä oli?
- ...............
Meno oli erittäin rupsahtanu :D
- .
Eli, ei taida tulla uutta reissua vuoden päästä sinne? :) No, taispa olla sitten parempi etten päässytkään ihan perille asti :D
- ..............
No ei varmaaan, siis niin rupsu meno ett ei oo tosikaa :D kokkokaa ei meinannu syttyy! ja itikoita joka puolel, iha karseeta :D Olisit tullu perille asti niin ois ollu hauskempaa ;)
- .
Tottakai ois ollut hauskempaa ;) Vaikken ihan perille päässyt, niin olin mä sentään saman järven rannalla :D
- .............
Hah :D Just niin:D Kyl siel jossai rannalla oli jotai leiriytyjiä punasessa paketti autossa, niil oli oma telttaki siin :D olit varmaan sielä :/!
- .
Muuten hyvä, mutta se on muuten aika iso järvi se Oulujärvi o_O .. Olin siellä järven toisella puolella Säräisniemellä:D
- ..............
No musta se näytti aika pienelle jorpakolle :D ihan hyvin olisit voinu olla siinä punasessa pakettiautos :D! Oliko hyvä meno Säräisniemessä?:)
- .
No, aika pieni jorpakko, suomen neljänneksi suurin järvi ;D Sehän ympäröi koko manamansalon :D Olihan siellä Säräisniemellä porukkaa ja ihan ok meno vaikken löytänytkään etsimääni ;) Tulitko sä kaukaakin sinne Manamansaloon?
- .................
Mitä sää sieltä etit? ;) Noo sanotaanko näin ett en nyt ihan hirveen kaukaa sentää ;) onneks:D Niin no olihan siinä aika paljon vettä :D
- .
En mä pelkästään sieltä sitä etsinyt, enkä tiedä vielä mikä se on, tiedän sen sitten kuin näen sen ;D Niin juuri, en minäkään ihan hirveen kaukaa ollut liikenteessä ;)
- ................
okei, sun etsinnät kuulostaa hankalalta/vaarallisilta, eli onnee vaan niihi ;):D Siis jos etit vaikka hirviä, niin on se aika vaarallista :/
- .
Hahahaha xDD En mä nyt ihan hirviä eti :D Eikä ne etsinnät ole vaarallisia yhtään :) Ne on hauskoja etsintöjä:) Tänäänkin lähden.
Olen mä sen jo löytänyt pari kertaa, tai ainakin joka kerta luullut löytäneeni, mutta aina loppujen lopuksi menettänyt ja joutunut pettymään:( Ne ei sitten olleetkaan niitä "oikeita" vaikka niin aina luulin ja toivoin;D
- ............
Sun kohde ei halua tulla löydetyksi :/ Miksei se eti sua? :/ :D Sun tarviis vaan istua ja tulla löydetyksi, helppoa ;D Mut edelleen onnea hankalii etsintöihi ;)
- .
Näinhän se on ;) Olen etsinyt elämäni sitä oikeaa, joten on sen vuoro etsiä välillä minua;D No, ei vaan, ei kukaan tule sua kotua hakemaan;) Mä olen semmoinen bilehile, etten tiedä kuka ois mua kesyttään;) Niin ja olen sen aina välillä löytänytkin mutta joo "nothing last forever" Ei ees mun kengät ;D vaikka new rockit onkin xD Sä et taida olla kovin vanha? En kyllä minäkään, mutta veikkaan että olen vanhempi sua? En edes tiedä oletko M vai N?
- ....................
Okei oot voinu mun hirvi jutuista päätellä että en oo mikää vanhus tai sitten oot joku selvännäkijä :DJoo luulen että oon sua nuorempi ja tittididiii N :D No nii nyt sunki pitää kertoa ootko M VAI N koska muuten ois ihan epäreilua tää :D hmm joo ei munkaa kengät kestäny juhannusta:/ Mut ei saa ajatella noin, siis että mikään ei kestä ikuisesti!!! :D tai no en tiiä, ehkä se on niin :( nyt masennuin:/// THANKS A LOT.. Ei sitä tiiä, joku päivä se pimpottaa sun ovikelloa ja sä avaat oven :) Älä oo niin varma :D ja ps. kaiken voi kesyttää (paitsi kenkiä).
- .
Jeps, toivotaan näin;D Eihän sitä koskaan tiedä vaikka kävisi niin kuin elokuvissa ja joku pimpottaa sitä ovikelloa:D Huhhuh, olipa se taas viikonloppu ;) Hauskaa ainakin oli :D Mä olen M ja olen yli 20, mutta reilusti alle 30 ;) ja ikuisesti nuori xD
- ..........
. kirjoitti:
Jeps, toivotaan näin;D Eihän sitä koskaan tiedä vaikka kävisi niin kuin elokuvissa ja joku pimpottaa sitä ovikelloa:D Huhhuh, olipa se taas viikonloppu ;) Hauskaa ainakin oli :D Mä olen M ja olen yli 20, mutta reilusti alle 30 ;) ja ikuisesti nuori xD
Jeh =) Mä meen huomen Ouluu bailaa :> Hahaa, oot vanhempi, sillä mää oon alle kakskyt ;)
- .
.......... kirjoitti:
Jeh =) Mä meen huomen Ouluu bailaa :> Hahaa, oot vanhempi, sillä mää oon alle kakskyt ;)
Hah, niimpäs olen :D Mutta näinhän sen pitääkin olla ;D Pidähän hauskaa Oulussa :) Ja tuohon aikasempaan viestiin, että elä masennu, kyllä jotkut asiat voi oikeastikkin kestää ikuisesti :D Huoli pois ;)
- .............
Hope so ;)
- .
Olis muuten kiva tavata sinut joskus ;)
- ........
Ois aika jännää ;)
- .
No oishan se ;) Mutta olen sitikin aika skeptinen näihin nettituttuihin o_0
Mutta, sillähän se selviäs;) Sen voin ainakin taata, että hauskaa ainakin
olisi;D molemmilla;)
- ...............
kuulostaa kivalle ;) joo, ei nää nettijutut koskaan toimi :D ainakin luulisin:D
- .
No, mistä sen tietää ;) Mäkin löysin tän jutun, kun oli suunnitelmissa mennä Manamansaloon juhannuksena ja en tiennyt mitä siellä on ja googletin manamansalo kultahiekat :D avot;) Joku muukin mietti juuri samaa;D Ja en mä tiedä, oletko sitten hirveen kaukaa, kun en minäkään ole hirveen kaukaa ole. Tiedä vaikka oltas naapuri paikkakunnista? Who will ever know? Kohtalo tuskin meitä johdattaa samaan paikkaan, mutta oisko se netti;D Dunno ;)
- ............
Niin saadaan tietää sitten että ollaanko naapuripaikkakunnista kun kerot mistä päin olet ;) Ja ois kiva tietää myös kuinka vanha olet, alle vai yli 26?? :);)
- .
En mä viiti julkisesti kertoa missä asun, kun ei ole mistään mahottoman suuresta paikasta kyse:) Mutta, n. 80 km tulee matkaa Manamansaloon ;) 26??? hmmm.. polttaa, polttaa :D
- .......
Täältä on n.100 km Manamansaloo ;) Nii ja en mäkää mitää julkisesti kertois ;) Mut voisitsä iän kyllä kertoa ;D
- .
Olen 27 vuotta nuori ;D Mutta en mä näytä yhtään niin vanhalta :D Et uskois jos näkisit ja sanoisin ikäni. Sitähän ei tiedä vaikka oltaisiin ihan viereisistä paikkakunnnista =) Ellei sitten lähdetä ihan päinvastaisiin suuntiin Manamansalosta, mutta epäilenpä että lähdetään samoihin suuntiin, kun eihän tuo Oulukaan kovin mahottoman kaukana ole :D
- ............
27 :P ei kuulosta mun korviin kovin nuorelta :D eipä ole niin ;D
- .
Ei se kuulosta minunkaan korviin kovin nuorelta ;D
- ..........
sitten on asiat huonosti ;DD
- ..........
kuinka nuorelta sä omasta mielestäs näytät ;)?
- .
En mä nyt pelkästään omasta mielestäni ;D Mutta mitä nyt aina baarissakin tulee tutustuttua uusiin ihmisiin, niin kyllä ne mua luulee paljon, paljon nuoremmaksi. xD
- ..............
Aijotko bailata vielä nelikymppisenäkin :D??
- .
En tiedä, siihen on vielä niiin pitkä aika :D mutta varmaankin, jos en ole löytänyt syytä asettua aloilleni ;D Vahvasti kylllä epäilen, että olen jo silloin sen löytänyt :D
- ..
ehkä et löydä sitä koskaan :(
- .
Ehkä en tosiaankaan koskaan löydä sitä "oikeaa", ehkä et sinäkään? :( Mutta en minä masennu siitä. En minä oikeasti ole nuin epätoivoinen, mitä ehkä olen antanut ymmärtää ja kyllä ne kymmenet väärät matkan varrella jotain aina lohduttaa :D Ainakin hetkellisesti xD
- .........
Kymmenet matkan varrella, ai niitä on ollu useita kymmeniä :D Vai hmm tarkoititko satojaXD :D no eii. Joo, ei kai sille mitää jos ei löydä sitä oikeaa :S Mutta ois se ihan kiva löytää, tai mitä jos sitä ei ookkaan? Oikeestaan aika hullua jos täällä on vaan niinku yks oikea joka on se oikea, aika mahdotonta löytää just se :D Niiin carpe diem ja sillai ;)
- .
Juurikin carpe diem:D Heh :D No, ei niitä nyt ihan niin paljoa kuiteskaan ;D Kivahan se ois löytää, se "oikea" mutta mun mielestä kellekkään ei ole vain yksi oikea, vaan niitä on monta oikeaa. Kukaan ei ole täydellinen ja jokaisen kanssa on erinlaista, riippuu paljolti mitä piirrettä ihmisessä arvostaa eniten ja kenen kanssa asiat klikkaa parhaiten :) Ja kuinka paljon on sitten itse valmis tekemään toisen ja koko suhteen eteen. Tai sitten on vielä lisäksi se yksi ihan oikea, mutta harvapa sen sitten löytää, vai löytääkö kukaan? Elämän suuria mysteerejä;)
- ......
Viisaita sanoja :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780