sinulle "ajokoira". Et sitten vieläkään ole löytänyt elämäsi miestä? Harmi, kun edes minä en kelvannut, vaikka kuvittelin täyttäväni miehen paikan.
Hyvät miehet viedään käsistä kaunotar ja minäkään en siis enää ole vapailla markkinoilla.
Rauhallista juhannusta
39
1449
Vastaukset
- aah-
Viihdyn yksin, on ihanan rauhallista elämää,
saa mun puolesta paritella koko maailma, minä nautin taivaallisesta rauhasta... laitoin just kynttilät palamaan ja kimpun tuoreita kukkia kotiani koristamaan, sitten vaahtokylpy ja jotain hyvää iltapalaa ja leffa tai kirja.
Menen jollekkin miehelle vain ja ainoastaan siinä tapauksessa että hän täydentää sieluni rauhaa, että hänen kanssaan on hyvä olla...kukaan mies ei ole vielä saanut oloani tuntumaan kotoisaksi.
Hyvää jussia sinullekkin rakkaasi kanssa. - Halusin mieheksesi
Heippa!
En olisi kyllä uskonut tätä.
Sinä vaikutat ihan kivalta kaiken lisäksi! :-)
Minulla oli vain huono taktiikka silloin aikanaan....usko pois.
Kiitos toivotuksista kuitenkin. Minä tässä ajattelin grillata.- Halusin mieheksesi.
Sen vielä sanon, että 2 asiaa on varmaa.
1. Ei ole täydellistä miestä.
2. Ei ole täydellistä naista.
Aina on tehtävä kompromisseja mikäli mielii olla parisuhteessa.
Nyt syömään,,,, - ai vihtomaan vai
Halusin mieheksesi. kirjoitti:
Sen vielä sanon, että 2 asiaa on varmaa.
1. Ei ole täydellistä miestä.
2. Ei ole täydellistä naista.
Aina on tehtävä kompromisseja mikäli mielii olla parisuhteessa.
Nyt syömään,,,,taivaan tosi! se vaan tahtoo mennä niin että naisen pitää tehdä niitä kompromissejä, miehen ei....usko pois ja hyvää ruokahalua!
Mies ei halua tehdä yhtään mitään mikä ei kiinnosta, mutta naisen pitäis
suostuu miehen tekemisiin....kuten esim. saunomaan;)
että joooooooooooooo, siinä sitten on ainakin tässä tapauksessa kummatkin
edelleen itekseen, sekä mies että nainen. Mutta onhan tuo tasapeli sekin:)
- Halusin mieheksesi
Jaa nyt en tiedä oletko vielä sama henkilö, mutta vastaan kuitenkin.
En kiistä tuota kertomaasi.
En minä kuitenkaan ihan noin jyrkkä ole. Kyllä taivun myös naisen ehdotuksiin ja näin olenkin tietenkin tehnyt. Kokemusta kuitenkin on parisuhteesta. Sitäpaitsi olisin kyllä palvonut ja jumaloinut sinua, mutta siitä aiheesta on aika relevanttia jatkaa.
ps. Hyvää oli makkarat, kun kaasugrillillä paistoin! :-)- ai vihtomaan vai?
mikäs siinä sitten pieleen meni, jos olisit palvonut? en varmaan ole nyt se kelle viestisi tarkoitit? mutta ei sulla liene hätää, kun täällä niin moni nainen vailla
palvontaa, että uutta matoa vaan koukkuun;)
- Halusin mieheksesi
No et ole et se henkilö,, Luultavasti hän on -aah nimimerkillä oleva. En etsi koukkuun ketään vaan totesin vain.
Hauskaa juhannusta. - Tahdon naiseksesi
Paljon häiriöitä välissä ja harhaanjohtoja. Ei koskaan voi olla liian myöhäistä. En ollut tiennyt vapaana olostasi edes kauaa. Elämä ilman sinua on kuin tyhjä viinilasi
- buldoggi
"ajokoira" olisi halunnut tutustua sinuun,mutta et antanut tilaisuutta.
Ei se estä tapaamasta,vaikka et ole vapailla markkinoilla ;
Voit silt haluta miehekseni; - Halusin mieheksesi
Hetkonen!
Nyt on niin monta nimimerkkiä liikenteessä, että tipuin kärryiltä.
Onko nyt siis sama nainen liikenteessä, kuin 23.6?
"tahdon naiseksesi" nimimerkki, vai "buldoggi" ?
Tämä menee mielenkiintoiseksi.
Asuithan Lahdessa?
Hänen vuokseen saattaisinkin tehdä ihmeellisiä asioita! :-) - tahdon naiseksesi
Lapsena asuin Lahdessa, ollaan vissiin eri asiois.
- Halusin mieheksesi
Niin,, En tiedä tuota. Tämä tahtomani on sellainen hmm,, sanoisinko aika täydellinen! ;-)
Niin täällä sinä taas huhuilet kaunotarta:))
Mukavaa kesää sulle..ja onnea uudelle suhteelle.
Olen se keväinen ystäväsi ...- Halusin mieheksesi
No moikka tummabetty:-)
Muistan kyllä kun jutskailtiin.
Kiitos, mutta tätä toista lahden "tyttöä" vain ei pysty unohtamaan! ;-) - Halusin mieheksesi
Ei se asia silti ole miksikään siis muuttunut. "Ajokoira" on nainen jollaisen minä halusin. Kaikkea ei kuitenkaan voi saada ja se vain on hyväksyttävä. Vaikka hän onkin täydellinen, niin muutaman vuoden päästä hän saattaa taipua ottamaan hieman epätäydellisemmän miehen. Nyt olen ymmärtänyt miksi silloin 2 vuotta sitten näin ei käynyt. 32-33 vuotta ikänä on ehkä kaikkein pahin. Siihen pari-kolme lisää, niin särmät jo on hiotummat.
Kaunista kesän jatkoa nyt kuitenkin eritoten hänelle ja kaikille muillekin lukijoille,,,:-) - Aurinkooon
Tee sitten vuokseni ihmeellisiä asioita!?
Olen luullut sinun olevan parisuhteessa, enkä siksi halunnut olla välissä. Tiedät ettei minulla ole nykyisen kanssa tulevaisuutta., et voi väittää vastaan.
Lähdetkö kanssani huomenna kesäretkelle...ihan millä vaan??
Pitääkö koko elämä hukata? HÄH!? - Halusin mieheksesi
Hei.
Nyt taas tipuin kärryiltä,,,,johtuen nimimerkistä. Oletko siis sama -aah?
Mielelläni lähtisin kanssasi retkelle. En tiedä sinun suhteestasi mitään kenenkään kanssa. Ollaanko nyt kuitenkin Lahdessa sinun osaltasi? - Aurinkooon
En ole aah, mutta Lahdessa olen joskus ollu. Mistä johtuu ajokoira nimitys? Selventäisi tuota asiaa.
Mistäpäin tätä maata ajattelit mut hakee huomenna? Minä kerron sitten mihin mennään = ) - Halusin mieheksesi
No tuota,, jos nyt jätän sen kertomatta. Oletko varma, että kelpuutan sinut?
Minä haen kyllä mikäli kelpuutan, vaikka auringosta! :-) - Halusin mieheksesi
Vie sinä minne haluat, mutta minä vien sinut to the seven heaven! :-) ,,,, mikäli siis kelpuutan! Olisiko esittely paikallaan?
180/85/38, YUP-tasoa:-) Tuloluokassa yli 50TE:-)- Aurinkooon
Lähtö on n. 15min pääst!
Forssan isol huoltiksel voit mut saavuttaa, laske vaan ajomatkani kesto
- 18
niin lähtö olis nyt heti. missä olet?
- Halusin mieheksesi
Hei. Olin taas katos töissä! Nyt olis aikaa, mutta ajattelin mennä lenkille. Sen jälkeen saunaan ja sit sun kimppuun-tekisikin jo mieli!;-)
Vähän on etäisyyttä Forssaan, mutta sekään ei ole ongelma,,,, - Aurinkooon
Mahtoi olla makeet löylyt. Selvittämään ja selittämään sinulla on hyvät lahjat. Ihmisellä voi olla todella oikeita tunteita
- Aurinkooon
Rohkea saa mitä haluaa. Tiedän että olet
- Halusin mieheksesi
Hei.
Esittele hieman itseäsi. Voitko olla varma, että kelpuuttaisin sinut? Haluan paremmin koulutetun, kuin itse olen. Syy on, että olen erittäin varakas ja hyvätuloinen. Nainen taas hyvällä arvostamallani koulutuksella ja hyvillä tuloilla voi olla edes lähelle samalla viivalla, vaikka harvalla nyt on 1ME varallisuutta, kuten taas minulla. Et semmosta sulle. Tämä ajokoira taas täyttää tämän vaatimuksen ollen lisäksi varsinainen työmyyrä (veron maksaja!:-)) - ellaetana
Mahdatkohan sinä olla se sama herrasmies/ maantiekiitäjä? Johon minäkin "köyhäkuinkirkonrotta" sain kerran armollisesti tutustua. ;)
- kyi,kklöj
No minä en ainakaan kiinnostuisi miehestä joka kutsuu naista "ajokoiraksi".
Itse en muuten tykkää minnkään näköisistä koirista, koska koira levittää karvoja se nuolee pyllyään yäk..Kissakin levittää karvojaan raapii joka paikkaa.. Kiva kun ei oo lemmikkejä..- et silviisiin.
en minäkään kiinnostuisi tai jos kutsuisi koiraksi ylipäätään, koirahan on ihmiselle lemmikki jota kommennetaan ja joka alistetaan ihmisen omaan tahtoon toisin kuin kissa. lemmikeistä kuitenkin tykkään, mutta en ottaisi koiraa enkä kissaa...
- Halusin mieheksesi
Olette aivan pihalla. Tämä "ajokoira" on ihan kaunottaren itse keksimä ja mainostama nimimerkki ja löytyy kyllä ihan Suomi24 sivuiltakin. Hän vain ei minua kelpuuttanut, kun taas hänen mielestään miehen pitää olla yhtä hyvin, tai paremmin koulutettu. Tulot, tai varallisuus on hänelle ilmeisesti yksi lysti. En todellakaan ole mikään, "köyhä kuin kirkon rotta"!
- kyi,kklöj
Jaa, mulle taas miehen koulutus ei tärkeää, kunhan luonne ja ulkonäkö miellyttää silmää ja rahaa sen verran että just pärjää. Raitis ja tupakoimaton pitää olla silti ja edellä mainittujen vaatimusten lisäksi pitää suhteen tuottaa molemmille iloa ja onnea..
- Halusin mieheksesi
-aah sitten oikein kerran kommentoi ja katosi,,, Miten mahtaa kaunottarella mennä näin helteellä? Olet jumalainen ja mielessä nytkin !:-)
- Halusin mieheksesi
Kyllä tässä ilmeisesti tehtävä päätös tämän kirjoittelun suhteen.
Ei saanut prinssi prinsessaa.
Harmittaa helvetisti, kun aloin silloin 17 vuotta sitten pyörittämään firmaa yms. vaikka oli yliopistoon paikka. Näin siinä sitten käy, kun jättää opinnot kesken,,,,,
Onneksi on kuitenkin vilkas mielikuvitus ja terveet kädet! :-) - Auronkooon
Nii, että semmosta veronmaksajaa haluat. Taitaa ehköpä hipposen toi pihihiys olla oikkeen werissä. Sääliksi sua sitten parempi ihmetellä. voivoi. Luulin sua ehkä joksikin Unelmiinsa voi tietysti vanheta ja kuolla sen myötä.
- Aurinkooon
Nii on siinäkin PRINSSI, kyl ne käsittääkseni hakee PRINSESSANSA. Esteistä viis veisaten, kun sitä rahaakin on niin kauhian paljon. Ohohoh tätä nykypäivän rinsseyt...
- Halusin mieheksesi
Olenko esittäytynyt prinssiksi?
Käsittääkseni en ja olen suht tavallinen ylemmän keskiluoka, tai ehkä jopa yläluokan kansalainen mutta en missään tapauksessa mikään prinssi.
Hän kuitenkin on kaunotar ja, vaikka nyt ei olisikaan yhtä varakas niin minun silmissä jopa ylempänä kuitenkin.
On nimittäin joitain arvoja ja ammatteja, joita en laske rahassa.
Mieti sitä sitten,,,
Häneen kyllä panostaisin, jos vaikka kun,,, - "koira"
Missä asut?
- Halusin mieheksesi
E-Pohjamaalla. Voisit sinäkin kertoa about missä, niin tiedän puhutaanko samasta henkillöstä;-)
- ei mikään ajokoira
Pohdiskele vähän elämänarvojasi niin saatat löytää oikean rakkauden. On näköjään kalikka kalahtanut kun ei nainen ole kelpuuttanut, vaikka kuinka kehuskelisi omaisuudellaan ja omalla firmalla. Vielä kahden vuoden päästä nimettömänä etsintäkuulutat, siirry jo elämässä eteenpäin. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862