on sanomaa jota ihminen EI voi itsessään vastaan ottaa, sillä se tuntuu PAHALTA.
Tämä asia ON selvääkin selvemmin MYÖS ja juuri Jumala sanassaan sanonut,
"Mutta luonnollinen ihminen ei ota vastaan sitä, mikä Jumalan Hengen on; sillä se on hänelle hullutus, eikä hän voi sitä ymmärtää, koska se on tutkisteltava hengellisesti."
KAIKKI joilla on AINOASTAAN jano Jumalan puoleen, sielun pelastukseksi voivat ottaa vastaan Jumalan Hengen tuoman pelastuksen sanoman.
Jumalan hyvä sanoma
12
64
Vastaukset
- tosi yskänlääke
Täysin olen samaa mieltä. Kunpa sinäkin vain tajuaisit, että on olemassa muitakin ihmisiä, joissa juuri JUMALA on saanut aikaan sen, että nämä ovat nöyrtyneet ottamaan vastaan hyvän sanoman. Ja se tuntuu HYVÄLTÄ.
Sinä vain luulet, ettei kukaan muu ole. Ja siltä pohjalta kirjoittelet.
Se, että on joistakin asioista eri mieltä kanssasi, EI TARKOITA, ettei olisi tullut Jumalan vetämäksi, kouluttamaksi ja hyväksymäksi. Olet maalaillut mielipiteiden vaihdon Jumalan Hengen ja saatanan hengen väliseksi sodaksi. Aika kyynärpäät ojossa puolustautuva asenne. Monelle se kertoo siitä, että sinulla on paha olla. Siksi kanssakäymisesi ihmisten parissa tuntuu sinusta PAHALTA. Mutta ei Jumalan sana suinkaan tunnu enää niille, jotka sen ovat vastaanottaneet, pahalta, vaan lääkkeeltä. Alussa lääkekin maistuu pahalta mutta se tuo avun, jonka jälkeen se maistuu hyvältä. Jumalan antama ymmärrys tuo siihen uuden maun.
Voi ystävä, pikemminkin voisi kysyä, etkö sinä jo nöyrtyisi tsekkaamaan sitä omaa tietäsi, miksi jatkuvasti riitelet lähestulkoon kaikkien kanssa? - Jumalan sanoma ON
niin paha ettei ihminen itsessään PYSTY nöyrtymään ja sitä nielemään.
Joten puheet ihmisten itsensä nöyrtymisistä ja Jumalan totuuden vastaanottamisesta ovat väkevää harhaa eksytystä.
Eikä ihmisoppien luomien totuuksien edessä mitään nöyryyttä tarvitse siinä
tarvitaan vain tekonöyryys ja ottaa helppo sanoma vastaan. Se on sitä avaran portin ja lavean tien kulkua ja siinä sen mukaisessa uskossa vaeltamissa jossa
teilataan kaikki Jumalalta tuleva totuus ja Hänen omansa ja Hänen henkensä
johdatuksessa olevat.
Sinä jolle Jumala saa vielä puhua näet ja ymmärrät, "EI kaikki mikä kiiltää ole
kultaa". Ja näet sen sitä aitoa kultaa ON VAIN VÄHÄN juuri niikuin Jeesus sanoi:
"harvat ovat valitut". SE ON JUMALAN ARMOA, että ihminen ON VALITTU.
JUMALAN ARMOSTA IHMINEN TODELLAKIN VAIN PELASTUU.
Se, että moni luulee tietänsä oikeaksi sekin on sanottu sanassa;
"moni luulee tietänsä oikeaksi, mutta onkin kuoleman tie"
(ei ollut nyt sana tarkka lainaus ps. mainitsin ettei kenenkään tarvitse niuhottaa
tyhjästä)
Tyhjän puhujia piisaa, mutta Jumalan totuuden sanoman tuojia on vähän.
Jeesuksen sanoma on paikallaan; "Eloa on paljon, mutta työmiehiä vähän. Rukoilkaa siis elon Herraa, että hän lähettäisi työmiehiä elonkorjuuseensa."
Me jotka saamme olla Jumalan omia tai Hänen Henkensä johdatuksessa
jatketaan rukoilua, anomista, että Jumala saisi herättää ihmisiä, että
Jumalan totuuden sanoma saisi kuulua useamman suusta.
Ihmisoppien harhat eivät johdata koskaan ketään Jumalan luo vaan ne saattavat eloa iankaikkiseen pimeyteen.- Tämä on totuus
Jumalan totuuden vastaanottamisesta;ETTEI kukaan ihminen sitä itsessään pysty vastaan ottamaan.
"Mutta luonnollinen ihminen ei ota vastaan sitä, mikä Jumalan Hengen on; sillä se on hänelle hullutus, eikä hän voi sitä ymmärtää, koska se on tutkisteltava hengellisesti."
Ja totuus on tämäkin, että luonnollinen ihminen pystyy ottamaan vastaan vain
KAIKEN sen sanoman mikä EI OLE JUMALASTA ja hän ottaa totta kai sen niin kuin se olisi Jumalasta.
- lähettiläs
Sanot: "Joten puheet ihmisten itsensä nöyrtymisistä"
Sanoinko, että olen itse itse nöyryyttänyt? En sanonut vaan sinä laitoit sanoja suuhuni. Jumala on minut polvilleni nöyryyttänyt. Sen jo sanoin edellisessä viestissäni.
Sanot: "Eikä ihmisoppien luomien totuuksien edessä mitään nöyryyttä tarvitse siinä tarvitaan vain tekonöyryys ja ottaa helppo sanoma vastaan. Se on sitä avaran portin ja lavean tien kulkua ja siinä sen mukaisessa uskossa vaeltamissa jossa teilataan kaikki Jumalalta tuleva totuus ja Hänen omansa ja Hänen henkensä johdatuksessa olevat."
Minustako puhut? Minulla on rauha Taivaan Isän, kaikkivaltiaan Israelin Jumalan, Herran Sebaotin kanssa Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen Jumalan Pojan kautta.
eikä minkään tekojumalan kautta. Puhu sinä läpiä päähäsi. Ei kuulu minuun.
Sanot: "Sinä jolle Jumala saa vielä puhua näet ja ymmärrät, "EI kaikki mikä kiiltää ole kultaa". Ja näet sen sitä aitoa kultaa ON VAIN VÄHÄN juuri niikuin Jeesus sanoi: "harvat ovat valitut". SE ON JUMALAN ARMOA, että ihminen ON VALITTU. JUMALAN ARMOSTA IHMINEN TODELLAKIN VAIN PELASTUU."
Kuule, Jumalan sanan kultaa on sinunkin polullesi ripoteltu. Mutta sinä olet sanonut säännönmukaisesti kaiken katinkullaksi. Kenen vika?
Sanot: "Tyhjän puhujia piisaa, mutta Jumalan totuuden sanoman tuojia on vähän. Jeesuksen sanoma on paikallaan; "Eloa on paljon, mutta työmiehiä vähän. Rukoilkaa siis elon Herraa, että hän lähettäisi työmiehiä elonkorjuuseensa."
Itsestäsikö puhut tyhjän puhujana? Miksi sitten puhut mutta et oikein toimi. Et ole toiminut kunnon elonkorjaajan tavoin, koska et erota Jumalan viljaa rikkakasveista. Sitä paitsi vielä on aika kylvää, jotta viljalaarit täyttyisivät. Mitä sinä olet kylvänyt? Näytät niittäneen tällä palstalla, kun vähän viestejä taaksepäin tutkin, pelkkää toraa. Toivottavasti et ole vuosia tuota toimintaa jatkanut.
Sanot: "Ihmisoppien harhat eivät johdata koskaan ketään Jumalan luo vaan ne saattavat eloa iankaikkiseen pimeyteen."
Eivät johdakaan. Muista katsoa myös, ettet itse kaadu. - k-jh.gf
Nii-in!!!
Nämä herra epäjumalan hyvää sanomaa rahoittavat murhia jne tilaamalla ovat pimeydessä Jumalan ja Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimissä toimivia rikollisia!
Tai onko teillä jollakin Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan todistus siitä, että He olivat esimerkiksi nämä rikokset Heidän Nimissään määränneet suoritetteviksi???
http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia."
http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/
Kannattee miettiä MITÄ TILAA kun maksaa kirkollisveroa tai kun antaa rahaa lähetystyö keräysksiin!!! MINUN JUMALA JA JEESUS EI OLE ÄLÄ TAPA KÄSKYLLEEN ANTANEET POIKKEUSLUPAA EDES RIKOLLISELLE KRISTINUSKOLLE TAI SEN LAHKOILLE JOITA ON YLI 3500 MAAILMASSA!
Jeesus ei ole luvannut olla omia uskovaisia, pikku lapsiakin tappavan rikollisuuden rikollisten kanssa:
Matt. 28:19-20
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen KÄSKENYT teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti.
1Joh. 2:4
Joka sanoo: "Minä tunnen hänet", eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valhettelija, ja totuus ei ole hänessä.
Joh. 14:15 Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni.
Matteuksen evankeliumi:
7:23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.'
Luukkaan evankeliumi:
13:27 Mutta hän on lausuva: 'Minä sanon teille: en tiedä, mistä te olette. Menkää pois minun tyköäni, kaikki te vääryyden tekijät. - Nii-in sinulla on
oikea ymmärrys "kristinopeista", mutta Jumala tietää millä polulla kuljet.
Kristinopin nimissä on tehty ja edelleen tehdään TOSI PAHAA, mutta se tehdään
kyllä hienolla tavalla, niin, että sitä on ihmisen itsessään vaikea nähdä, VAIN JUMALAN Hengen johdatuksessa oleva SEN VOI NÄHDÄ. - nimierkki.
Kyllä se on synti
jos sinä suoraan Jumalan puoleen käännyt.
>>Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.- heikon puolella
Tervehdys nimierkki!
Käytkö vielä nykyäänkin eri palstoilla "nakkaamassa" sytykkeitä ja katsot kuinka roihahtaa? Näin sanoit toimivasi n. 5 vuotta sitten. Oletko yhä multinikki? Vielä kysyn, mihin toimintatavallasi pyrit aikoinaan ja mihin pyrit tänä päivänä kirjoittaessasi näillä palstoilla.
Kiitos etukäteen vastauksista. - nimierkki.
heikon puolella kirjoitti:
Tervehdys nimierkki!
Käytkö vielä nykyäänkin eri palstoilla "nakkaamassa" sytykkeitä ja katsot kuinka roihahtaa? Näin sanoit toimivasi n. 5 vuotta sitten. Oletko yhä multinikki? Vielä kysyn, mihin toimintatavallasi pyrit aikoinaan ja mihin pyrit tänä päivänä kirjoittaessasi näillä palstoilla.
Kiitos etukäteen vastauksista.Terve mieheen!
Vaikeaahan se on minullakin nykyään miestä multinikistä tunnistaa,eikö totta?
Sytykkeitä on aina tarvittu niin 5 vuotta sitten kuin tänäänkin, muuten ei kokko syty... ;)
Koska et kommentoinut lainkaan asiaani, kerron lisää.Pohdintani oli mielestäni hyvin suoraviivaista mutta ehkä liian vähäsanaista sinulle joka harrastat pitkiäkin tekstejä.
Eli, jos käännyt Jumalasta se on syntiä, eikä hän sinua kuule vaikka miten kutsut.Tarkoitin tuossa että pitää kääntyä ensin pois synnistä (välimies Jeesus) ja sitten vasta voimme olla kääntyneenä Jumalaa kohti.
Kyse on tavallaan kuin oikein suoritetuista marssikännöksistä. - Täydellistä
nimierkki. kirjoitti:
Terve mieheen!
Vaikeaahan se on minullakin nykyään miestä multinikistä tunnistaa,eikö totta?
Sytykkeitä on aina tarvittu niin 5 vuotta sitten kuin tänäänkin, muuten ei kokko syty... ;)
Koska et kommentoinut lainkaan asiaani, kerron lisää.Pohdintani oli mielestäni hyvin suoraviivaista mutta ehkä liian vähäsanaista sinulle joka harrastat pitkiäkin tekstejä.
Eli, jos käännyt Jumalasta se on syntiä, eikä hän sinua kuule vaikka miten kutsut.Tarkoitin tuossa että pitää kääntyä ensin pois synnistä (välimies Jeesus) ja sitten vasta voimme olla kääntyneenä Jumalaa kohti.
Kyse on tavallaan kuin oikein suoritetuista marssikännöksistä.ihmisoppien harhaa toit.
- Jeesuksen luo
EI voi ensinkään tosta noin vain mennä.
Jeesus sanoo; "Älkää nurisko keskenänne. 44. Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä. "
JA Jeesuksen sanoma JATKUU,"'Ja he tulevat kaikki Jumalan opettamiksi.' Jokainen, joka on Isältä kuullut ja oppinut, tulee minun tyköni."- Tämäkin Jeesuksen
sana on todella selkeä,"Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä. "
Mitä on kun ITSE JUMALA VETÄÄ ja saa vedettävänsä OMALLE TIELLEEN?
SE ON AIVAN MUUTA kuin mitä KAIKKI ns. nyky kristinopit IHMISOPIT toitottaa.
AIVAN TOISTA ON siis tulla JUMALAN VETÄMÄKSI ja lähteä kulkemaan HÄNEN
tahtonsa tietä, KUIN, että on ihmisoppien, ihmisten vetämällä tiellä ihmisoppien harhaisessa uskossa.
Sinä joka olet tullut näkemään ihmisoppien RISTIRIITAISUUDEN miten ne ovat KAUKANA Jeesuksen sanomasta SIITÄ mitä JEESUS sanoo ja lupaa
tapahtuvan KAIKILLE niille jotka HÄNTÄ uskovat, HÄNEN SANOMANSA OTTAVAT TODESTA, SINULLE JUMALA PUHUU, sinua Jumala KUTSUU
OTA JUMALA YKSIN JUMALAKSESI. TEE niin kuin JEESUS SANOO;
"ETSI ENSIN JUMALAA.. NIIN KAIKEN MUUNKIN TARVITTAVAN TULET SAAMAAN."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872