Oon nyt jo vihanen ja vielä selvinpäin. Tänään olen Kalajoella ja rannan kuningas. Paljoa ei tarvitse ärsyttään niin saa tänään turpaan minulta. Loppuillasta/aamuyöstä voi saada syyttäkin turpaan. Koska olen asiallinen, ymmärtäväinen ja oikeudenmukainen niin ilmotan tän etukäteen.
Tänään natut varokaa!
4
108
Vastaukset
- tietoa on
Höpö, höpö, oikea Decamies jakaa takareikää ja runkkailee pusikoissa.
Olet siis feikki. - Dacamies
Tein sitä ennen, tai siis tänään otin vapaapäivän siitä ja lyön rynnäköksi Kalajoella. Inhoan natuja kun ne pilaa meidän bodareiden maineen kynälihaksilla. Tänään kosto, oikein pillua melkeen teki mieli kun otin kaljan. Toista en juo, sillä en tarvitse roidragea natujen kaatamiseen.
Sunnuntaina jaan taas tuttuun tapaani takaluukkua pääkaupunkiseudun metsissä, ja ehkä myös juuri sinun metsässäsi ;)- Mahtavaa mahtavaa
Se on Decamiehen puhetta.
- Natu88
Paljonks pano maksaa? Oon aina halunnu roinapersua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862