Jokainen ateisti on tyhmempi kuin yksikään enkeli

-isti

Huolimatta siitä että tälläkin palstalla jokainen ateisti yrittää jokaisessa kirjoituksessaan todistaa sosiaalista älyään ja verbaalista kyvykkyyttään, useimmat tietysti esiintyen uskovaisina, he eivät voi kumota otsikon väitettä.

Heidän älyllinen tasonsa ei siihen riitä.

7

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • th

Aivan vain mielenkiinnosta... Miten yksittäisen enkelin älykkyys mitataan?

• Jagannath.

Yleensä mitataan Mensan testillä. Koska yksikään enkeli ei ole vielä testeissä käynyt, enkelien älykkyys on vielä todentamatta.
      Mutta enkeleihin uskovien älykkyys on yleensä huomattavasti ateistien älykkyyttä pienempi.

• fsafsafsafsasafsa

1. Enkelien olemassaoloa ei ole voitu todistaa.
      2. Täten myöskään enkelien älykkyydestä ei kannata puhua, koska lähtokohtaisesti tiedetään että niitä ei ole olemassa.
      3. Täten ateisti on enkeliä viisaampi ja väitteesi on kumottu.

• vähäsuola

Annan suunnatonta respektiä sinulle jos jaksat lukea viestini!

Eipä voidakkaan todistaa enkelien olemassaoloa, ei. Ainakaan näin maallisin keinoin. Mutta kuitenkin Jumala Kaikkivaltias on jo monta kertaa todistanut näin olemassaolonsa maanpäällä! HEhei! Ehkä onkin vain niin että etsit todistuksia väärästä paikasta. En tiedä mistä niitä etsit, mutta itse olen löytänyt Jumalan ja todistan siitä, että se on olemassa. Jos Jumala kerran on totta, miksei olisi olisi Hänen enkelitkin? Itse Hän antaa käskyjään enkeleille.

MIkä sitten on enkeli? Enkeli on Jumalan luoma palveleva henki. Enkeli toimii Jumalan tahdon mukaisesti, täyttää Hänen käskynsä nurisematta. Kyllä saattaa kuullostaa hullulta, näyttää meinaan siltä että tuo henki onkin vain ohjelmoitu täyttämään ohjelmoijan käskyt. Ei suinkaa, tässä on meillä ihmisillä paljon opittavaa.
        Jumala antaa kaikille luoduilleen vapaan tahdon. Niin hän antoi ihmiselle kuin enkeleille. Eikö siinä ole jotakin enkelimäistä, tehdä omasta vapaasta tahdosta, jotakin sellaista, kuin miten joku toinen haluaa? Enkeli on omasta vapaasta tahdosta toimiva palvelija.

En lähtisi siitä kiistelemään onko enkelit älykkäitä vai ei. Jos ihminen on saanut tietonsa hengiltä, niin eikö ole aivan selvää että enkelit jo tietävät sen mitä ihminen ei vielä tiedä? Mistäs sen tietää että ihmiset on saanut tietonsa hengiltä? Raamattu sen kertoo, ja se mitä tähän asti olen raamattua lukenut, niin yhtäkään asiaa minkä raamattu kertoo, EI OLE PYSTYTTY TIETEELLISIN KEINOIN KIISTÄMÄÄN! Ja kyllä olen itsekkin etsinyt vastauksia ja kyllä olen voin väittää puhtaalla sydämellä että enkelit on tosia, Voisiko joku sanoa tähän AMEN? Tieteellä ei koskaa pystytä kumoamaan sitä FAKTAA, että Jumala on tosi. Ja mieti tätä vielä, Jeesus Kristus Jumalan Poika, tuli Jumalan luota taivaasta maanpäälle, nousi kuolleista, koska Jumala hänet kuolleista herätti, nousi ihmisten katseen alla takaisin sinne mistä tuli, lähetti Pyhän hengen Jumalan luota meihin ihmisiin, JA TÄNÄ PÄIVÄNÄKIN VIELÄ ME IHMISET TODISTAMME SIITÄ!

Joten, väitteesi on syvästi kumottu siitä, etteikö enkeleitä olisi olemassa.

Olisikin hauska nyt jos sinä ateisti voisit minulle uskovalle osoittaa sen, että Jumalaa ei ole olemassa. Katsotaan sen jälkeen onko sanoillasi mitään perää. Itse näet olen nähnyt elävän Jeesuksen 4 kertaa elämässäni. Ja niin taas yksi kohta raamatusta käy toteen: etsivä löytää!

• A the ist
        vähäsuola kirjoitti:

Annan suunnatonta respektiä sinulle jos jaksat lukea viestini!

Eipä voidakkaan todistaa enkelien olemassaoloa, ei. Ainakaan näin maallisin keinoin. Mutta kuitenkin Jumala Kaikkivaltias on jo monta kertaa todistanut näin olemassaolonsa maanpäällä! HEhei! Ehkä onkin vain niin että etsit todistuksia väärästä paikasta. En tiedä mistä niitä etsit, mutta itse olen löytänyt Jumalan ja todistan siitä, että se on olemassa. Jos Jumala kerran on totta, miksei olisi olisi Hänen enkelitkin? Itse Hän antaa käskyjään enkeleille.

MIkä sitten on enkeli? Enkeli on Jumalan luoma palveleva henki. Enkeli toimii Jumalan tahdon mukaisesti, täyttää Hänen käskynsä nurisematta. Kyllä saattaa kuullostaa hullulta, näyttää meinaan siltä että tuo henki onkin vain ohjelmoitu täyttämään ohjelmoijan käskyt. Ei suinkaa, tässä on meillä ihmisillä paljon opittavaa.
        Jumala antaa kaikille luoduilleen vapaan tahdon. Niin hän antoi ihmiselle kuin enkeleille. Eikö siinä ole jotakin enkelimäistä, tehdä omasta vapaasta tahdosta, jotakin sellaista, kuin miten joku toinen haluaa? Enkeli on omasta vapaasta tahdosta toimiva palvelija.

En lähtisi siitä kiistelemään onko enkelit älykkäitä vai ei. Jos ihminen on saanut tietonsa hengiltä, niin eikö ole aivan selvää että enkelit jo tietävät sen mitä ihminen ei vielä tiedä? Mistäs sen tietää että ihmiset on saanut tietonsa hengiltä? Raamattu sen kertoo, ja se mitä tähän asti olen raamattua lukenut, niin yhtäkään asiaa minkä raamattu kertoo, EI OLE PYSTYTTY TIETEELLISIN KEINOIN KIISTÄMÄÄN! Ja kyllä olen itsekkin etsinyt vastauksia ja kyllä olen voin väittää puhtaalla sydämellä että enkelit on tosia, Voisiko joku sanoa tähän AMEN? Tieteellä ei koskaa pystytä kumoamaan sitä FAKTAA, että Jumala on tosi. Ja mieti tätä vielä, Jeesus Kristus Jumalan Poika, tuli Jumalan luota taivaasta maanpäälle, nousi kuolleista, koska Jumala hänet kuolleista herätti, nousi ihmisten katseen alla takaisin sinne mistä tuli, lähetti Pyhän hengen Jumalan luota meihin ihmisiin, JA TÄNÄ PÄIVÄNÄKIN VIELÄ ME IHMISET TODISTAMME SIITÄ!

Joten, väitteesi on syvästi kumottu siitä, etteikö enkeleitä olisi olemassa.

Olisikin hauska nyt jos sinä ateisti voisit minulle uskovalle osoittaa sen, että Jumalaa ei ole olemassa. Katsotaan sen jälkeen onko sanoillasi mitään perää. Itse näet olen nähnyt elävän Jeesuksen 4 kertaa elämässäni. Ja niin taas yksi kohta raamatusta käy toteen: etsivä löytää!

On ihan sama vaikka kuinka kirjoittelisit uskomuksistasi isoilla kirjaimilla, ne ovat silti vain sinun uskomuksiasi. Et sinä niitä latelemalla mitään kumoa.

• ...

"Olisikin hauska nyt jos sinä ateisti voisit minulle uskovalle osoittaa sen, että Jumalaa ei ole olemassa. Katsotaan sen jälkeen onko sanoillasi mitään perää."

Ja Russellin teekannu lentää edelleen;
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Russellin_teekannu

Mitään yksittäistä asiaa ei voi todistaa olemattomaksi. Ainoastaan olemassaolo on todistettavissa. Matematiikan säännöt ovat eri asia, mutta tietääkseni Jumala ei ole matemaattinen objekti.

"Itse näet olen nähnyt elävän Jeesuksen 4 kertaa elämässäni."
      Minä näin nuorempana Joulupukin useana jouluaattona.

• arjuuna

Se on varmaa jos näkee enkelin niin se ei ole näkijästä erillinen olento vaan on hänen piilotajuista itseään ja sen enkelin luonne on se mikä on tuon ihmisen luonne
      Joulupukin voi tilata itsensä ulkopolelta mutta enkeliä ei
      Kun joku näkee enkelin niin se sanoo että enkelillä oli siivet, mutta mihin se tarvitsee siipiä
      Se asia perutuu siihen että enkelit kuvattu siipiolentoina koko kritin uskon ajan jote näkijäkin nekee siitä johtuen sillä siivet
      Onneksi ei tarvitse tuollaisia harhoja nähdä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      112
      1421
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1287
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      134
      1028
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      964
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      887
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      863
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      857
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      836
    9. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      53
      807
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      764
    Aihe