Kuka huolis adventistiämmän muijakseen?

anti-elleni

Hyi helvetti millaisia tyyppejä?
On kuin ottais Iisebelin muijjaksen.
Onneksi otin luterilaisen uskovaisen vaimokeseni.
Hän touhuaa pirtissä,eikä paasaa seurakunnan edessä paskaa.
Kyllä minä häntä autan m.m. tiskaamisessa,imuroimisessa ja tavaroiden järjestelyssä.
Hän on suomaliainen perinteinen vaimo.Tyytyy siihen ettei meillä ole varaa kartanoon.
Ihan tälläinen pieni omakotitalo,johon mun rahoilla saa.
Välillä viihdytän häntä,pikku matkoilla kuten muutenkin,lapset kun on jo aikuisia.
Mennään viikoksi lomalle eteläänTallinnaan muutamksi päiväksi ja varsinkin eri herätysjuhlille,mutta adventtikirkon höpö höpö juhlille emme enää mene.
Kävimme siellä muutaman kerran yhdessä ja ei tullut muuta kuin huono oloa.Sellainen:omakehuhaisee fiilis.

49

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyh!

Aivan, sinusta tosiaan lähtee tuollainen "oma kehu haisee". Olet niin täynnä itseäsi, että voi voi voi.

• Olen tyytyväinen

Miksi yleistät ja haluat loukata? Ei adventistit ole mikään poikkeus, vaan heissäkin on kaikenlaisia ihmisiä kuten luterilaisissakin.

Minulla on ihana ja kaunis adventisti vaimo. Vaimoni auttaa minua esimerkiksi tiskaamisessa, imuroimisessa ja tavaroiden järjestelyssä. Hän on amatiltaan lasten kirurgian erikoislääkäri, mutta silti vaatimaton ja vähään tyytyväinen.

Hän pitää perheensä ja itsensä aina puhtaissa ja ryhdikkäissä vaatteissa ja saa jostakin tarmoa silittää jopa T-paidatkin. Samoin omat kauniit ja pehmoiset yöpaitansa. On ihanaa käydä nukkumaan aina puhtaalta ja suloiselta tuoksuvan, lempeän vaimon viereen.

Joka ilta hän siunaa lastemme kanssa yhdessä ja laulaa heille Jeesuksesta, joka rakastaa lapsia ja kaikkia ihmisiä.

Aamuisin hän herättelee perheensä lempeästi, on ihana herätä vasta paistettujen sämpylöiden tuoksuessa, kauniisti katetussa aamiaspöydässä. En vaihtaisi häntä mihinkään maailman aarteisiin, hän on maailman paras ja suloisin vaimo ja hellä äiti. Kiitän hänestä Jumalaa joka ihinen päivä!

• anti-elleni

Meillä taas niinpäin,että kun vaimoni herää aamulla hän kiittää Jumalaa siitä kun minä olen tullut hänen elämäänsä,kun kahvi on keitetty,lämpimät leivät on esillä ja keittiö on siivottu."Kiitos Herra kun lähetit tuon ei adventisti-miehen minulle."
        "Ihanaa kun ei tarvitse katsoa adventisti hötöpäätä vaan oikeaa kunnon urosta."

• Olen tyytyväinen
        anti-elleni kirjoitti:

Meillä taas niinpäin,että kun vaimoni herää aamulla hän kiittää Jumalaa siitä kun minä olen tullut hänen elämäänsä,kun kahvi on keitetty,lämpimät leivät on esillä ja keittiö on siivottu."Kiitos Herra kun lähetit tuon ei adventisti-miehen minulle."

vaimooni!

Jokaisella on oma paikkansa ja työt jakautuvat sen mukaan. Meillä on vaimo aina tykännyt pyöräyttää jotakin hyvää aamiais pöytään ja yleensä hän muutenkin on se joka on ensimäiseksi ylhäällä.

Kyllä meillä muuten jaetaan työt ihan oikeudenmukaisesti, minäkin kokkaan ihan mielelläni, mutta vaimo on näppärämpi leipomaan. Kumpikin "ahnehditaan" tehdä niitä kotitöitäkin ihan oma-aloiteisesti, ei siis kumpikaan pomota toistansa vaan se tekee, joka kulloinkin on paikalla ja paremmin ehtii.

On ihanaa ylättää vaimo kulta hyvillä ruuilla tai tuuletetuilla matoilla ja petivaateila. Samoin saan vastaavia yllätyksiä vaimoltanikin joka päivä.

Parisuhde toimii parhaiden tasa-arvoisessa yhteisössä, jossa molemmat kilpailevat toistensa kunnioittamisessa ja laittavat toisen tarpeet omiensa edelle.

Näin se vain on.

Kiva että teilläkin menee hyvin ja vaimosi rakastaa ja kunnioittaa sinua. Niin meilläkin.

• sivusta katsoja
        anti-elleni kirjoitti:

Ha, ha !
        Kun vertaa teidän kahden kirjoituksia, niin ei ole vaikea huomata, että kumpikohan teistä kahdesta on todella se mainitsemasi"hötöpää" ;D

• sivusta katsoja
        sivusta katsoja kirjoitti:

Ha, ha !
        Kun vertaa teidän kahden kirjoituksia, niin ei ole vaikea huomata, että kumpikohan teistä kahdesta on todella se mainitsemasi"hötöpää" ;D

Tämä vastaus oli anti ellenille:

***Ha, ha !
        Kun vertaa teidän kahden kirjoituksia, niin ei ole vaikea huomata, että kumpikohan teistä kahdesta on todella se mainitsemasi"hötöpää" ;D***

• Fniss!
        sivusta katsoja kirjoitti:

Tämä vastaus oli anti ellenille:

***Ha, ha !
        Kun vertaa teidän kahden kirjoituksia, niin ei ole vaikea huomata, että kumpikohan teistä kahdesta on todella se mainitsemasi"hötöpää" ;D***

Anti-ellenin vaimo vaikuttaa todellakin olevan vähään tyytyväinen. Hyvä se. Mutta tietäneekö hän anti-ellenillä olevan päähänpinttymän toisesta naisesta?

• pyh!
        anti-elleni kirjoitti:

Siellä se omakehusi taas löyhkää.

• Rakkaus on elämä

Olen samassa onnellisessa asemassa kuin sinä.
        Puolisini ei riitele, ei tee mitään muuta kuin itse haluaa ... mutta se mikä niin mukavaa onkin on että hän haluaa hyvää. Meillä todella ollaan "onnellisia", lapset rakastavat vanhempiaan, meidän kaikista puutteistaamme huolimatta ja me rakastamme luonnollisesti heitä ... eikä vain heitä vaan ihmisiä yleensä, MUTTA me teemme yhä mitä itse haluamme, niin me kuin lapsemme.

Meidät sitoo yhteen keskinäinen rakkaus ja hyvä tahto.. se kantaa yli vaikeuksien ja hyvien päivien.

Ihmettelen aloituksen tekijän maailman kuvaa, se on niin musta - siitä löytyy uskomattoman vähän luottoa lähimmäiseen, enemmänkin katkeruutta ja epätoivoa. Ehkä erehdyn, mutta luulisin että kyseessä on henkillö jolla on ns. ikuiseen piinaan usko - henkilö joka pitää sellaista kohtaloa todellisena ja niin itselleen ja lapsilleenkin mahdollisena. Ikuinen kituminen helvetin tulisessa rikinkatkuisessa järvessä.

Ei siis mikään ihme että elämä on epätoivoista jota sitten puretaan esimerkiksi tälläkin palstalla.

• Toivon perantumistas

Harvoin saa lukea tällaista mönjää kuin tämä sepustuksesi tässä aloituksessasi
      Näyttää siltä että sinulla on vakavia ongelmia itsesi kanssa ja koska on niin että (valitettavasti) on tällä palstalla vain rajoitettuja mahdollisuuksia auttaa sinua - siispä ehdotän että menet vaikkapa lääkäriin.

Toinen asia mikä helpottaisi elämääsi on että et käy enää niissä kaataja pappien aivopesukokouksissa kaatuilemasa.

• Sydämmestä asti

Näin on, toivokaamme aloituksen tekijälle pikaista paranemista, sillä aika on lyhyt.

• anti-elleni

Vai olisiko asia niin,että kun adventistiäijjät ovat toivottomia ja avuttomia tossukoita,ovat adventistiämmät niin turhautuneita että ei ole heillä muuta kuin ottaa esikuvakseen pirullisen ellenin(lastensa hylkääjä)ja siksi he ovat sellaisia kuin ovat.
      Näin se varmaankin on.

• pyh!

Puhut täyttä potaskaa koko ajan.

• käsi sydämmelle...

Pistäppä anti-elleni nyt käsi sydämmelles ja sano puhunko totta nyt lähimmäisestäni, sillä Ellen White kuuluu lähimmäiseesi Jumalan Sanan mukaan jos sinä hyväksyt häntä tai et, Jumala kuitenkin kohtelee meitä kaikkia ihmisiä samalla tavalla Hän ei tee karsinoita välillämme.

Ja jos et tee parannusta tässä elämässä pahoista puheistasi lähimmäisiäsi kohtaan, tulet ne kohtaamaan viimeisellä tuomiolla ne tuodaan eteesi ja Jeesus ei voi sinua puolustaa silloin, sillä siksi on hyväksi meille että puhumme jokainen toisistamme rakkaudella ja totuudella eikä valheellisella kielellä eikä iva sanoilla.

• Aito kulta=kultaa

anti-ellenille!

Ai, siis tällaisia:

*** Miksi yleistät ja haluat loukata? Ei adventistit ole mikään poikkeus, vaan heissäkin on kaikenlaisia ihmisiä kuten luterilaisissakin.

Minulla on ihana ja kaunis adventisti vaimo. Vaimoni auttaa minua esimerkiksi tiskaamisessa, imuroimisessa ja tavaroiden järjestelyssä. Hän on amatiltaan lasten kirurgian erikoislääkäri, mutta silti vaatimaton ja vähään tyytyväinen.

Hän pitää perheensä ja itsensä aina puhtaissa ja ryhdikkäissä vaatteissa ja saa jostakin tarmoa silittää jopa T-paidatkin. Samoin omat kauniit ja pehmoiset yöpaitansa. On ihanaa käydä nukkumaan aina puhtaalta ja suloiselta tuoksuvan, lempeän vaimon viereen.

Joka ilta hän siunaa lastemme kanssa yhdessä ja laulaa heille Jeesuksesta, joka rakastaa lapsia ja kaikkia ihmisiä.

Aamuisin hän herättelee perheensä lempeästi, on ihana herätä vasta paistettujen sämpylöiden tuoksuessa, kauniisti katetussa aamiaspöydässä. En vaihtaisi häntä mihinkään maailman aarteisiin, hän on maailman paras ja suloisin vaimo ja hellä äiti. Kiitän hänestä Jumalaa joka ihinen päivä! ***

Ps: Adventisti naiset ovat todellisia aarteita, he antavat miehelle sen arvon, joka perheenpäälle kuuluukin. Sentähdenköhän adventistien avioliitot kestävät?

• anti-elleni

Laitoinpa tuossa käden sydämmelle ja totesin:oli sitten sisareni tai ei, elleni kuuluu niihin jota pitää karttaa kuin RUTTOA!!
      Hän opettaa" toisenlaista oppia" näkyineen ja saatanallisine profetioineen."Älkää olko missään tekemisissä sellaisen kanssa" sanoo raamattu.
      Sellaisista "sisarista" pitää jopa varoittaa toisia.
      Elleni kuuluu sarjaan:"epäpyhien ämmäin taruja" ja jokainen joka lukee ellenin taruja saa itseensä ainakin jonkinmoisen demonin,kiusahengen,mielenterveysongelmia tuottavan pahan hengen,laiskuttaa tuottavan hengen.

Tämä sama henki tekeytyy valkeuden enkeliksi,näennäisesti tekee hyvää,m.m. puuttumalla ihmisten syömisiin.
      Jumala ei sellaiseen puutu,ainoastaan kieltää veren syömisen,epäjumalille uhratun lihan syömisen.
      Näin tuo demonihenki saa valtaansa ihmisiä.Jopa sellaisia jotka hokevat:Jeesus,Jeesus.
      Mutta Jeesus sanoo heille tuomiopäivänä:"menkää pois te laittomuuden tekijät".

Näin se kuule vaan on.
      Rukoile sinä Jumalaa että pääset eroon ellenistä.Pääset samalla eroon pahasta hengestä.

• älä ota vakavasti

Jahhas. Johan se paljastui! Riitta tyttöhän se siinä taas pane parastaan ja valehtelee lähimäisistään kaikkea pahaa, tekeytyen taas kerran mieheksi.

Että sellainen tapaus taas tälläkertaa; ei voi muuta kuin hymyillä moiselle ;)

• pyh!

Täytyy rukoilla, että sinä pääset eroon sydämesi demoneista.

• Sinula näyttää

täysin eri jumala:

###Hän opettaa" toisenlaista oppia" näkyineen ja saatanallisine profetioineen."Älkää olko missään tekemisissä sellaisen kanssa" sanoo raamattu.###

Toisenlaistapa hyvinkin, koska hän ei uskonut vääräoppisten luotujaan iankaikkisesti kiduttavaan jumalaan!

Siitä olen kanssasi täysin erimieltä, että hänen oppinsa olisi saatanallista, se on vain sinun likaisen mielikuvituksesi tuotetta. Päinvastoin sinä itse olet syyttäjähenkinen ja sinun omat ajatuksesi ja puheesi ovat "belsepuubista."

• anti-elleni

Nimim.pyh on juuri sellainen esimerkki,niistä jotka ovat joutuneet ellendemonin valtaan,tuon ellenin kuolleen miehen Jamesin hahmossa esiintyneen demonin,joka antoi ellnille neuvoja ja jota ellen otti auliisti vastaan.
      Nimim,pyh on joutunut saman hengen valtaan.
      Mutta minä varoitan sinua Jeesuksen Kristuksen nimessä:karkoita tuo henki luotasi.
      Joka ei varoita lähimmäistään joutuu hänen synteihinsä osalliseksi.
      Siksi sanon sinulle "pyh":"Väisty taakseni saatana,sillä sinä et puhu Jumalan asioita vaan ihmisen".(tässä tapauksessa ellendemonin).

• pyh!

Höpöhöpö. Sinua tuntuu joku demoni riivaavan pahasti. Tee parannus.

• voi, kauhistus..

Oletkos sinä Uskova1 nyt seonnut tyystin, kun ei näe muuta kuin kuolleen ihmisen silmiensä edessä, varo ettei s...... Ellenin hahmossa tule ensi yönä sänkysi viereen kummittelemaan. Kun sinähän uskot että sielut lentelevät viellä vaikka ruumis olisikin haudattu.

• voi sinua Riitta

anti-ellenille

Sinä sitä vasta its varsinainen syyttäjähenki oot:

***"Väisty taakseni saatana,sillä sinä et puhu Jumalan asioita vaan ihmisen".(tässä tapauksessa "Riitan rikinkatkuisen-demonin").***

Sinun kaunaisuutesi näkyy ja haisee jokaisesta uloshenkäyksestäsikin!

• ei Uskova_1

Ei anti-elleni ei ole Riitta. Hän on Riitan opetuslapsi.
        Kaikki ihmiset eivät ole tasapainoisia.En tiedä onko anti-elleni ollut aina noin seko, vaan vastako Riitan opetusten jälkeen. Kaikesta näkee, että anti-elleni ei ole hyvä olla.

• Näin ajattelen
        ei Uskova_1 kirjoitti:

Ei anti-elleni ei ole Riitta. Hän on Riitan opetuslapsi.
        Kaikki ihmiset eivät ole tasapainoisia.En tiedä onko anti-elleni ollut aina noin seko, vaan vastako Riitan opetusten jälkeen. Kaikesta näkee, että anti-elleni ei ole hyvä olla.

Niinhän se on että "Kaikki ihmiset eivät ole tasapainoisia", mutta mistäs tiedät että anti-elleni ei ole Riitta? Kovin samanlaista on tuo tasapainottomuus ja teksti ainakin vailla minkäänlaista todellisuuspohjaa.

• Fniss!
        Näin ajattelen kirjoitti:

Niinhän se on että "Kaikki ihmiset eivät ole tasapainoisia", mutta mistäs tiedät että anti-elleni ei ole Riitta? Kovin samanlaista on tuo tasapainottomuus ja teksti ainakin vailla minkäänlaista todellisuuspohjaa.

Ei ole Riitta, kun on "naatti", vanha ystävämme. Tai toisinsanoen se "naatin vihamies".

• Hekofniss
        Fniss! kirjoitti:

Ei ole Riitta, kun on "naatti", vanha ystävämme. Tai toisinsanoen se "naatin vihamies".

Arvauksesi meni pieleen.....:-)
        Onko kristallipallossa uusi kanava?

• anti-elleni

On "rakkautta" ja "rakkautta".

Adventistiämmä sortuu seuraavanlaiseen rakkauteen:
      Hän kuvittelee että se on Jumalallista rakkautta.Mutta hän kuvitelmissaan tekee ihmispersoonalle myyräntyötä.

Hän hyysää.No,sanottakoon että pienet lapset sitä tarvitsevatkin,mutta adventistiämmä ei osaa sitää lopettaa vaan jatkaa sitä kun lapset ovat murrosikäisiä ja kun he ovat jo aikuisia.Hyysääminen jatkuu ja jatkuu.Niin syntyy uusavuttomia jotka eivät pysty omaan itsenäiseen elämään.

Samaan aikaan hän esittää seurakunnassa elleniä,niin että!!Pirullista ämmää.Komentaa miehiä,korjaa veljien sanomisia,menee lavalle ilman päähinettä,ottaa johdon seurakunnan palvonnassa vaikka paikalla on miehieäkin.Veljiä ja jopa vanhimpia on paikalla.Ovat niin IIsebeliä,niin Iisebeliä.

Sitten kun menet sanomaan että:"jos raamatusta luetaan niin näin ei saa tehdä",löytyy kaikenlaisia selityksiä miksi saa tehdä.Eli vesitetään elleniläiseen tyylin koko raamattu paitsi ne kohdat mikä adventistille sopii.

Suuren Babylonin tuho on lähellä ja siten myös adventtikirkon.

• pysy kotona...

Kylläpä olet tarkasti seurannut mitä sinun kutsumasi adventisi ämmä tekee, oletkohan lyönnyt vain laimmin oman vaimosi kun toisen miehen vaimon työt tiedät noin hyvin.
        Paranna nyt tapasi seuraa enemmän mitä sinun vaimo tekee, muutoin vaimosi alkaa epäillä missä sinä luuhaat ja aikaasi kulutat.

• Iisepelle
        pysy kotona... kirjoitti:

Kylläpä olet tarkasti seurannut mitä sinun kutsumasi adventisi ämmä tekee, oletkohan lyönnyt vain laimmin oman vaimosi kun toisen miehen vaimon työt tiedät noin hyvin.
        Paranna nyt tapasi seuraa enemmän mitä sinun vaimo tekee, muutoin vaimosi alkaa epäillä missä sinä luuhaat ja aikaasi kulutat.

Hänen vaimonsa on entinen adventisti, ellei M sitten ole eronnut siitä Iisebelistä ja ottanut uuden. M oli itsekin adventisti joitakin vuosia. Erosi seurakunnasta, vai erotettiinko, noin 7 vuotta sitten jos oikein muistan.

• ei tiukkapipoiselle

Sama se on kuka muija siellä punkassa vieressäsi on, kunhan nuttura ei ole liian tiukalla ja pää sen vuoksi kipeä iltaisin.
      "Ei nyt kun päätä niin särkee." On huonon muijan merkki.

Hyvä muija ei turhia valittele.

Ellen G. Whitessa on oli huonon muijan tunnusmerkit.
      Nuttura oli tosi kireällä ja pää sen vuoksi ihan sekaisin.
      Kuka sellaista muijaa itselleen haluaisi kaverikseen?

• ole ihan rauhallinen

Nyt et tunnu olevan ajan tasalla Ellen White on ollut kuolleena jo lähes satavuotta, enkä usko että olet elänyt hänen aikanaan että tietäisit oliko hänellä nuttura kireällä vai oliko nutturaa ollenkaan. Ja sitä paitsi eipä hän varmaan sinuakaan olis huolinut kaverikseen.

• häh..mitä hä?
        ole ihan rauhallinen kirjoitti:

Nyt et tunnu olevan ajan tasalla Ellen White on ollut kuolleena jo lähes satavuotta, enkä usko että olet elänyt hänen aikanaan että tietäisit oliko hänellä nuttura kireällä vai oliko nutturaa ollenkaan. Ja sitä paitsi eipä hän varmaan sinuakaan olis huolinut kaverikseen.

Jos se ämmä on ollu kuolleena jo sata vuotta,niin mitä vielä haikailette tuon spiritualistin perään?

• ei kukaan

Kuka huolis sinusta puolison itselleen? Ei varmaan kukaan ..

• Niin, ajatella että kunnon vaimo joka ei tee mitään jumalanpalvelusasiaa, käy kirkossa vain häissä ja hautajaisissa.
      Muutoin passaa vain Sinua eikä kulje evankeliumin asioilla. Pillua antaa mieluimmin auliisti kun kulkee lähimmäisten asioilla.
      Oletko varma ettei kuisti ole kuitenkaan liian pieni.
      On se hyvä että kunnon maatiaisnaisia on vielä olemassa, minäkin yhtä olisin kiehnannut mutta kun isänsä mielestä olen mielisairas, niin annoin olla vaikka rahaakin oli perheessä miljoonia.
      Hyvä että tiskaat ja tavaratkin pysyvät paremmassa järjestyksessä kun autat.
      Jospa se kartano kuitenkin olisi joskus mahdollinen?
      Kato vaan ettei Tallinnassa kukaan höpötä eikä semmosta "omakehufiilistä."
      Minä olen kerran elämässä käynyt vain Mallorcalla, ja muuten teen polkupyörällä lomamatkani. Köyhyys ei ole ilo vaikka se naurattaa. Ainoa nauru elämässä miltei joka päivä.

Hyvää kesää
      jari

• anti elleni

No,täytyy tunnustaa,et aloitukseni oli vähän tzoukki.
      Vaikka en henkilökohtaisesti ottaiskaan mitään aktiivi adv.ämmää muijjakseni,niin miten olis ex.adv.ämmä?
      Aktiivi adv.ämmää ei kattele pirukaan.Se tekee ukostaan tossukan.
      Mutta sehän onkin jo ihan eri asia.
      Sellaasen oon ottanu ja se onkin muijjista parahin.:-),:-)
      Suositelen sullekki jari:-)

• Pahassa puutteessa

Kuka vain pahassa "piirakan puutteessa" oleva ottais nuoren adventistisisaren vaimokseen. Adventistisisaret eivät tunnetusti ole pihtareita. Toisin on helluntailaisilla yms. lahkolaisilla.

• ilkosen aulis

Hyvä ja nuori adventtisisar alkaa olla kuvitteellinen yhtälö nykyään.
      Ikinuoria vielä löytyy, mutta maistuneeko enää piirakka nakin kera?
      Piirakan puutteeseen kyllä löytyy muitakin tahoja.

Länsisatamasta lähtee nopeita aluksia kohti etelää ja parin tunnin laivamatkan jälkeen alkaa piirakata löytyä, eikä niitä pahemmin ole kääritty edes piiloon.

Ennen oli housutkin sellaiset että ei piirakka pahemmin pilkottanut.
      Nykyään on niin, että housuja ei enää näy piirakan seasta.

• anti-elleni

Vain sekopää adventisti kääntä aloituksen tälläiseksi.
      Otteko kaikki samanlaisia?
      Tekeekö ellenoppi teidät tälläiseksi?
      Mitä sanoo tähän esimerkillinen ellenisti nimimerkillä:PYH?
      Jos lukee tarpeeksi kirjaa "suuri taistelu" tuleeko sepustukset tälläiseksi?

• lääkemääräys.

Sinähän jo tuputat tapasi jo nimimerkilläsi esiin ja moitit toisia.

ota lääkkeesi ja hae vahvuutta lisää, että selviät elämästäsi hengissä.

• kanttori tuuri

Onkohan adventtikirkossa vielä niitä niin sanottuja "pyhäkköporttoja"?
        He kun olivat aikoinaan niitä seurakuntien vanhoja piikoja, jotka juoksivat papiston perässä helmat heiluen ja huulet kosteina.
        Liekö eräiden adventistipastoreiden lehtolapset olleet juuri näiden naisihmisten suosiollisella avustuksella saatettu maailmaan?
        Oi niitä aikoja!
        "Kylvä väsymättä".

• antti elleni

Juice se lauloi joskus:"ei elämässä selviä hengissä,ei ainakaan missään jengissä(adventisti srk)......" lallaa lalaa...laa

• Vapaa sielu

Kiitos teille taas miehet!

Näitä on kiva aina silloin tällöin lukea, ja onnitellla itteänsä ukottomuudesta.
      Ei haarojaan raapivaa haisulia sohvallani, ei partakarvoja lavuaarissa tai hammastahnaa kylppärin peilissä, ei haisevia sukkia sängyn alla eikä kirjaimellisesti paskaisia kalsareita likaamassa pesukonetta, ei aggressiivisia kukkotappeluita, tätä listaa vois jatkaa vaikka kuinka pitkään.

Vapaus koitti silloin, kun tajusin, että parempi ilman petturimiestä.
      Aikoinani minäkin etsin itselleni miestä, mutta minua vokotteli vain ukkomiehet tai peräkammarin mammanmussut, ja sehän minua totaalisesti loukkasi.
      Kesti se minullakin aikansa, kun tajusin, että muita miehiä ei maailmassa olekaan.

• sieluvappaa..

Etkös sinä sitä peräkammarin mammamussua hieman pettänyt.
        Vihkimisen jälkeen sanot, että oot raskaana, kolomen kuukaaven piästä näkkyy, johon mussukas tuumasi, että miten se niin pian, 9.sää sen pitäs olla ootos.

No sie tuumasit, että me ollaan oltu sitten yhes, niin, että minä kolome kk. ja sinä kolome kk. ja vieläpä yhessä se kolome kk. niin sitten se on yhteesä se 9 kk.

Siinä peräkammarin poeka jäi huuli pyöreenä ihmettelmään juttujas.

Huomaan, ettet oo tavoistas päässy erroon.

• Vapaa sielu
        sieluvappaa.. kirjoitti:

Etkös sinä sitä peräkammarin mammamussua hieman pettänyt.
        Vihkimisen jälkeen sanot, että oot raskaana, kolomen kuukaaven piästä näkkyy, johon mussukas tuumasi, että miten se niin pian, 9.sää sen pitäs olla ootos.

No sie tuumasit, että me ollaan oltu sitten yhes, niin, että minä kolome kk. ja sinä kolome kk. ja vieläpä yhessä se kolome kk. niin sitten se on yhteesä se 9 kk.

Siinä peräkammarin poeka jäi huuli pyöreenä ihmettelmään juttujas.

Huomaan, ettet oo tavoistas päässy erroon.

Mistä kiero savolaisukko päätteli, että yh olisin?
        Tai satunnaisia sankareita/pahviritareita käyttänyt hyväkseni lihani himoissa?

Ei - olen vapaa sielu, minulla ei ole luurankoja kaapissa.
        Ei - olen yhä vapaa sielu! Eli voin milloin vain pakata laukkuni ja lähteä työttömyyspäivärahoilla vaikka Kreikkaan elelemään laveasti.

• ei ole vapaa sielu.
        Vapaa sielu kirjoitti:

Ei - olen yhä vapaa sielu! Eli voin milloin vain pakata laukkuni ja lähteä työttömyyspäivärahoilla vaikka Kreikkaan elelemään laveasti.

kun lukee päivittäin ahdistavaa huutosi joikhua.

Kyllä sinulla on luuranko kaapissa, eli se oma luurankosi.
        Et pääse kuolemaa pakoon ja siinäpä sitä luurankoa on kummasti joka on lihansa himoja täyttänyt Suomi24 areenoilla.

Tuollainen sielu on vielä kovasti orjuuteen kätketty, jota talutusnuorassa rienaaja kuljettaa mennen tullen miten milloinkin.
        Niin se jorinoi täälläkin kaikkea sitä suustaan mitä rienaaja on opettanut eikä pääse vapaaksi vasta kuin Kristuksessa.

• puhu totta
        Vapaa sielu kirjoitti:

Niimpä, tiedetään!

Oletko sinä "uskova ykkönen" mielenterveydellisistä syistä sairaslomalla?
        Miksi tekeydyt TAAS kerran mieheksi?

Tämä vastaus on nimim. "Vapaa sielu"

• tipletti poskeen.

On sulla vaikeeta kun alat toistelemaan jo omia juttujasi, lääkitse jo itsesi hyvä mies.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      98
      4812
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3942
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      211
      3850
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      119
      2257
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      77
      1974
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1366
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1324
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      168
      1296
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      537
      1156
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1125
    Aihe