Ym. ongelma valtioihin on yli 20 000 000 000,- euroa (20 miljardia).
Valtion Budjetti on n. 50 miljardioa.
Lisäksi Suomi velkaantuu joka vuosi n. 8 000 000 000,- (8 miljardia)
Kusessa ollaan....ja pysytään.... sanon minä.
Kuka syyllinen ???? ...Taitaa olla Mr. Katainen....hänhän lähti pelastamaan sijoittajien omaisuutta ....Suomalaisten veronmaksajien rahoilla
Suomalaisten Takausvastuu Kreikkaan
10
61
Vastaukset
- LLVVWW
Kyllä siitä voi syyttää kaikkia hallituspuolueita varsinkin SDP:tä jonka käsialaa lähes koko hallitusohjelma on. Koko hallitus on hyväksynyt nämä tukipaketit. Katainen neuvottelija nyt, vuoro siirtyy Urpilaiselle kun on valtiovarainministeri. Silloin saa Urpilainen olla syypää kaikkeen vuorostaan. Ja toisekseen viime hallitus aloitti tämän vippaamisen. Joten syyllisiä löytyy vähän sieltä ja täältä.
- Putsatut taskut
Olet aivan oikeassa muuten, paitsi että Katainen lähti varmistamaan sijoittajien maksimaalisia voittoja. Eivät nämä takaukset ole yhdenkään rahoitusyrityksen elämän tai kuoleman kysymys, vaan ainoastaan kyse on siitä saavatko omistajat peinemmän, vaiko suuremman prosentuallisen tuoton.
Aivan yhtä perusteltua kuin pankken riskien kantaminen verovaroin olisi, että myös kauppojen riskit vastattaisiin samalla periaatteella. Kauppaketjuthan ovat tasa-arvoisia yrittäjiä siinä missä pankitkin. Siis, kun marketit sijoittavat rahaa tuotteisiin joissa päiväys menee joskus vanhaksi, niin silloin kaikki roskiin meenneet vanhentuneet tuotteet pitäisi korvata kauppiaille veronmaksajien pussista. Miltä tuntuisi jos isot kauppaketjut saisivat vuosittain miljardeja veronmaksajien rahaa tällä tavoin? En voisi hyväksyä sitä, kuten samalla perusteella en voi hyväksyä tukipakettejakaan. Veronmaksajien tehtävä ei ole vastata yritysten sijoituksien tuotoista, vaan se on yritysten oma tehtävä.- Huijattiinko?
Kohta Kreikkalaiset tulevat tänne kirveen kanssa, vaativat toimivampia euroja, kun nämä meidän antamat velka-eurot eivät toimineet!
- kykypuolueet
Pysytellään asialinjalla. Tämä nykyinen pakkoliitoshallitus ei ole peliin syyllinen. Koko touhu lähti Keskusta Kokoomus porukan olessa hallitusvastuussa.
Silloin avattiin rahahanat, Kotimaan touhut jätettiin heitteille ja tehtiin velkaa 35 miljardia. Summa kasvaa noin miljardilla kuukaudessa.- ihan sama
Suomi on osa taantuvaa teollisuusaluetta nimeltä Eurooppaa, joka tulee olemaan kusessa joka tapauksessa. Mitä pikemmin EU hajoaa, sen nopeammin yksittäiset valtiot voivat löytää oman köyhyydensä tasapainon ja yrittää elää sen mukaan.
- Katainen ei päätä
Vai niin.
KATAINEN EI OLE PÄÄTTÄNYT MISTÄÄN LAINOISTA!
miksi tätä samaa pitää jauhaa tällä palstalla yhtä uudestaan?
Kannattaisi ottaa selvää asioista - syyllinen esiin
Kun kerran tiedät,niin kerro. Olen toki ymmärtänyt että Valtionvarainministeri ei hallitse mitään. Eikä nykyinen pääministeri.
Mistäköhän noille palkka maksetaan. - ihmeviheltäjä
Täällä kaipaillaan tekijää esiin. Ettei syyttä Käteistä moitita.
- tie-tä-jä
Sijoittajat ovat vetäneet rahansa pois ongelmamaista.
Nyt kataisen sopii kääntää takkinsa ja alkaa höpöttämään takauksista.
Kyllä asia on niin, että kok & Katainen on ollut pelastamassa ökyrikkaiden sijoituksia veronmaksajien kustannuksella.
Suomi on konkurssin partaalla. niinkuin aina silloin kun kok on hallituksessa kasvattamassa tuloeroja ja kurittamassa veroilla kansaa - ;;;;;;:::::::::--
VOI VI**U TÄTÄ TOUHUA. EIKÖ TUOHON SAA LOPPUA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202670Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442308Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262112Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o252009Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581698Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121232Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181229- 551080
- 631055
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?31032