Raskausarvet pilaavat elämäni. Minulla on niitä kyljissä, reisissä ja rinnoissa. Osa niistä on paksuja ja todella selvästi näkyviä. Olen ihan maassa tämän asian takia. En pysty olemaan intiimisti kenenkään kanssa -saatika edes menemään uimarannalle! Nämä paskiaiset pilaavat elämäni. Kroppa täynnä raskausarpia, vaikka en ole koskaan edes ollut raskaana. En edes ole mikään valtavan kokoinen. Ihoni vaan ilmeisesti kärsii kollageenin puutteesta. Auttakaa! Mitä voin tehdä? Auttaako hionta??
Raskausarvista
4
190
Vastaukset
- raskausarpinen
On sulla sitten pienet murheet.. Raskausarpiin ei ole maagista parannuskeinoa, ne haalenee ajan kanssa.
Mene terapiaan, ei tollanen pakkomielle raskausarvista ole tervettä..- Sulle
ehkä pieni murhe, mutta toisille voi olla iso murhe. Aika kurjaa kirjoitella tuollaista tekstiä ja vähätellä toisen tuntemuksia. Olen myös kärsinyt arvista 17 vuotiaasta alkaen ja ikää nyt 37 vuotta. Arvet on ja pysyy, jotkut vaalentuneet ja toiset punaisia edelleen. Nuorempana todellakin niitä häpesin ja vähän samanlaisia tuntemuksia kuin aloittajalla. Enää en murehdi, paljoakaan...Arvethan on syviä eli tarvii ilmeisen rankan hoitokeinon? Kyllähän netistä löytyy paljon vaihtoehtoja, mutta itse en usko niiden paljoakaan auttavan?
- Mikroneulaus tepsii
Itselläni auttoi mikroneulaus. Olen tehnyt sen vain kerran, sillä jo yhden kerran jälkeen punaiset arvet muuttuivat ihonvärisiksi. Kuorinta ei auta, sillä raskausarvet ovat niin syviä. Enkä tiedä, vaikuttaako neulaus sarjahoitona tehtynä valkoisiin raskausarpiin.
Löydät lisätietoja netistä hakusanoilla mikroneulaus, micro needling ja dermaroller. - ERTYU
Poistin arvet laserilla Fraxcel. Arvet olivat n 20 v. vanhat. Silti onnistui!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1147293
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985233Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163486Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333412Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352524Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961501Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411451Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?481290