Pahimmat turmat sattuvat kuitenkin yöllä lujaa ajaville autoilijoille, jotka eivät aina käytä turvavyötä.
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Juhannuksen paluuliikenne täydessä vauhdissa/1135267218424
Oletko teräsmies? Pidät lujaa kiinni ratista, kun kolari on tulossa? En kyllä näitä vöittömiä voi ymmärtää.
Miksi ajat ilman turvavyötä
6
85
Vastaukset
- 21312431d1fd
Oli kerran turvavyöt päällä ja iso 2-litrainen tehokas auto, sattui onnettomuus, auto meni nurin, vaikka oli luvalliset renkaat, silloin oltiin ylösalaisin autossa, painettiin jalkoja kattoon autossa jotta saatiin turvavyöt irti..
- 12321321312312
Isä tuotakin kysyi että miten saitte sitten turvavyöt pois kun auto on ojassa katollaan ja ylösalaisin, jaloilla kattoon jotta tulee löysää turvavöihin..
- +vyö paikallaan
Ette ole kuulleet turvavyöleikkurista. Tuota katolleen ajoa appikin kertoi syyksi vöitten käyttämättömyydelle.
- Väärä havainto
Nyt sinulla on väärä havainto. En aja ilman turvavyötä.
- vm66,,
pitäisin jos olis mutta kun mun autossa ei ole vöitä
- tällaisiakin on..
Entinen työkaveri (siis en tarkoita kuollut, vaan oli entisessä työpaikassa) oli sellainen jästipää turvavöiden kanssa, ettei käyttänyt niitä koskaan, missään olosuhteissa, vaan kieltäytyi jyrkästi. Kerran oli tarkoitus lähteä lounastauolla syömään autollani vähän pidemmälle olevalle ravintolalle, ja tämä kyseinen jamppa tuli kyytiin takapenkille. Pyysin että laitettaisiin turvavyöt kiinni myös takana, mutta ei suostunut. Vaadin uudelleen, kaveri alkoi huutamaan naama punaisena tyyliin "-ttu mä en käytä mitään turvavöitä" ja jäi pois kyydistä, paiskasi oven kiinni eikä puhunut loppuviikkoon mitään. Tiedän että omassa autossaan hän ei kuskina käyttänyt koskaan turvavöitä, mutta tuo episodi mun autossani oli todella absurdi, täysin käsittämätön purkautuminen. Uskomatonta, mutta valitettavan totta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057