Kokeilin Amazon.comia, mutta USAsta postikuluiksi tuli yli 70 euroa muutamasta kevyestä tuotteesta (jauheita ja filmiä) mahdollinen tulli.
Englannista postikulut 35 euroa (Firstcall)
Onko jollain kokemusta, saisko ulkomailta edullisemmin kuin muutamalta Suomalaiselta toimittajalta?
Mistä tilata pimiökemiat ja paperit
7
230
Vastaukset
- Johnnymale
saksasta saa edullisesti, monestakin paikasta. toisaalta paketti paperia ja 10 rll filmiä saanee vaikka hertelililtä(Tre) halvemmalla.
- Kysy Asiantuntevasta
Kyllä jopa TöpShotista jotain voi saaha edullisemmin jos menee itte liikkeseen ja kysyy VIP KinoAsijakkaana.
Mikähän siinä on et kaukaa postimyynnillä on paljon halvempaa?
Sehän pitäs olla just päinvastoin ku huomataan lentokulut? - Täältä?
http://www.foto-erhardt.de/1/390/fotozubehoer/heimlabor.html
Postikulut 20€ isollekin paketille. - FilmiJannu
telefoto on loistava paikka tilata kemiat!
- Heti mulle
Aloittaja halusikin kemikaalit huomiseksi Ameriiiikasta tänne. Siksi korkea hinta.
- Tommi77t
Ihan tällainen kysymys vaan, siis tilaat jotain jauhetta pimiöön?? Olen pimiökurssin käynyt kahdesti ja siellä ei ollut puhettakaan mistään jauheiden käyttämisestä ja heräsi uteliaisuus että mistä on kyse. Itse käyttämäni aineet on olleet nestemäisiä.
www.macodirect.de hyvä valikoima ja hinnat kohdallaan. Paljon halvenpi kuin Telefoto tai mikään Suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli399361"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn353918Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.392574Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1272526Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1022499Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on271967Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait161645Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.331447- 711277
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen1791148