LIDL:n muovikassit mitoitettu

moar

... siten että sinne ei mahdu MIKÄÄN..... MITENKÄÄN... kunnolla vaan pussi repeää ja joutuu ostaan monta pussia ,
esim. pizza laatikot ei sovi kun kerrallan yksi..

kyllä ne saksanpaskat osaa rahan teon!!!

24

431

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei kuule

Ota kangaskassi mukaan :)

• MUNAmies

JA SUPER SULTTAN KORTONKIIN MAHTUU VAAN YKSI KULLI.KERRALLAAN.

• tussuf

kannattaako valita pussi ostosten mukaan? se iso pussihan on isompi kuin suomalaisissa kaupoissa. ja myös kestää vaikka lastaa täpötäyteen kaljaa, kokeiltu on :)
      se on sitten ihan eri juttu että mitä järkeä noita pusseja on olla myynnissä noin montaa eri kokoa..

• moar

minähän en maksa muovisäkistä 30 senttiä ;)

vaihdoin kauppaa. s market ja k market on parempia eikä niiden ruuissa ole myrkkyjä ja kuolleita elikoita.

sitäpaitsi kesti ihmeen kauan ennekuin tuli ihmismäiset pakkaus paikat ostoksille eikä semmonen tynkä torso kassa laari HEHHEHEH

JÄRKI KÄTEEEN !

ei persuksiin.

• Anonyymi

se pussin hinta on lidlissä 23 centtiä, ei 30 cenjttiä.

• Älä valita

Mene sitten vaikka ääsmarkettiin ja totea kuinka on niin kallista niin kallista.

• Kk

Lidlin kassit vitun paskoja. Otan aina muiden kauppojen kasseja mukaan.

• kauheaa

on se maailma epäreilu paikka

• Lidlin Isoo KASSI:.!

.

Oox huomannut siel on kahta kokoa kasseja keskikokoinen ja ISOO kassi!!111!!1!!!1!!1111!!!1!!1!

.

• Norton Aliarvio

täällä on hUUMORIN TAJUTONTA tosikko porukkaa .

eivät ymmärrä aloittajan tarkoitusta!

HEI ! tämä on hörhöjen ALALIITTO PALSTA ! ei shoppailu opas ;)

• Kolffipoika

Todella , tämä ei ole joka kodin osto opas tai tosi asia palsta, tämä on salaliitto paranoidien ikioma hiekkalaatikko .......

vastatkaa jo :

(" mistä sä muka tiedät mikä on salaliito mikä totta ? ")

heh

• Kassi-Allu

Se Lidlin pienempi muovikassi on ihan aneeminen. Se ei kelpaa mihinkään. Hajoaa jo vähäisestäkin painosta. Sitä ei kannata ostaa. Isompi kassikin on pienentynyt selvästi alkuajoista. Onko muilla samanlaista mielikuvaa, vai onko se vain omaa kuvitteluani?

Olen käyttänyt ostosreissuilla Lidlin kangaskasseja. Ne ovat kestävää puuvillaa ja kestävät lukuisat ostosreissut. Olen myös pessyt niitä pesukoneessa, sillä ne likaantuvat tosi helposti, aivan kuin oikein imisivät likaa itseensä. Pesun jälkeen ne ovat lähes puolet pienempiä. Niihin on ilmeisesti tarkoituksella valittu tuollainen materiaali! Todella alhaista ja laskelmoivaa!

• Yllätä Lidl kassa:.!

.

Vetäise esiin HONG KONGIN iso punainen jättikassi!!!!!11!!1!111!!11!1

Se on pienen ihmisen vastalause systeemin mädännäisyyttä vastaan

.

• Krpäjyrä

Mun penis ei mahdu lidlin kassiin mitä tehdä????

• lUE KOKO KETJU!!

Tuolla yllä se jo kerrotaan: OSTAT ISOMMAT KASSIT LIDLISTÄ!

• Ne haluaa

että ostaisi kaksi kassia, niin näkyisi mainokset molemmille puolille kävellessä.

• On totuuden aika

Sun pippelipom on tarkoituksella vauvana leikattu ylisuureksi. sekin on saksalaisen lääkärin työtä jonka isä keksi LIDlin .

• Kassinen.

Itse en käytä kyseisen firman muovikasseja.Enkä minkään muunkaan firman.Minä käytän foliovuorattua urheilukassia.Näin siksi,etteivät depilitantit yms.sellaiset pääse kurkistamaan kassini sisältöön joka on arkaluontoista matskua negatiivisen eliitin ja illuminatien suunnitelmista.Vain harvat ja valitut pääsevät tutustumaan tähän arkaluontoiseen matskuun.

• Illuminaattivuorattu
        Kassinen. kirjoitti:

Itse en käytä kyseisen firman muovikasseja.Enkä minkään muunkaan firman.Minä käytän foliovuorattua urheilukassia.Näin siksi,etteivät depilitantit yms.sellaiset pääse kurkistamaan kassini sisältöön joka on arkaluontoista matskua negatiivisen eliitin ja illuminatien suunnitelmista.Vain harvat ja valitut pääsevät tutustumaan tähän arkaluontoiseen matskuun.

.

Kuulutteko te illuminaattivuorattujen kassien käyttäjät johonkin kerhoon??????????

.

• Kassinen.
        Illuminaattivuorattu kirjoitti:

.

Kuulutteko te illuminaattivuorattujen kassien käyttäjät johonkin kerhoon??????????

.

Jep,kyllä kuulumme.Näin meidän keskenämme sanottuna se kerho on Keposurho.
        Tällaiset Keposurhot kun ovat kova sana salalripiireisssä!!!!

• 16+20

Jos ne on huonoja niin, "Älä osta niitä, tyhmä!"

• en NE en NE enNe

pakko ostaa kun "NE" pakottaa ostaan ;(((((

NE voi tulla yöllä ja koputtaa oveen ja suihkuttaa avaimen reiästä ektoplasmaa ja imeä pillillä mu aivot matolle ja sit ne virtsaa aamupuuroon ja virittää TV:n jotta näkyy vaan Marsin kanavat !

NE

NE

NE

• Anonyymi

Nostetaan aihe pinnalle uudestaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe